Про стовпці в таблиці зі статистичними даними

Стовпці в таблицях зі статистичними даними надають різноманітну інформацію про ваш обліковий запис, а вибір доступних стовпців залежить від того, яку таблицю статистичних даних ви переглядаєте. Ви можете вибирати стовпці, які хочете бачити, змінювати їх порядок і зберігати зроблений вибір. Завдяки цьому в таблиці статистики буде одразу видно всі важливі для вас дані.
Ця стаття містить огляд як найпоширеніших стовпців, так і тих, які доступні лише під час перегляду певного набору даних.

Порада

Ви можете порівнювати ефективність за різні діапазони дат і переглядати ці результати в таблиці статистики. Дізнайтеся, як порівнювати ефективність за два періоди часу.

Розгорнути всі

Поширені стовпці

Деякі стовпці можна знайти практично на кожній сторінці в обліковому записі Google Ads.

Рекомендовані стовпці
На основі налаштувань вашої кампанії Google Ads може іноді рекомендувати, які стовпці варто додати в таблицю зі статистичними даними. Ці стовпці вибираються за різними чинниками, зокрема конверсіями, налаштуваннями мови й місцеположення, стратегією призначення ставок тощо. Ви можете додавати й вилучати рекомендовані стовпці, а також вимкнути цю функцію для кампанії. Дізнайтеся, як додавати стовпці в таблицю статистики або вилучати їх.
Стовпець "Часто переглядають"
Стовпець "Часто переглядають" містить зведені дані про інші стовпці, які ви часто використовували протягом останнього 91 дня, а також ті, що ви додали нещодавно. Використовуйте стовпець "Часто переглядають", щоб швидко переходити до стовпців, які ви відстежуєте.
Стовпець "Статус"

Стовпець "Статус" на сторінках "Кампанії" і "Групи оголошень" показує поточний стан окремих кампаній або груп оголошень (наприклад, чи їх призупинено, вилучено, обмежено бюджетом тощо).

  • На сторінці "Об’єкти" цей стовпець показує стан окремого оголошення (наприклад, чи воно показується, його призупинено, вилучено або відхилено).
  • На сторінці "Ключові слова" стовпець "Статус" надає інформацію про те, чи може окреме ключове слово ініціювати показ оголошень або чи позначено його кампанію або оголошення як призупинені, вилучені, відхилені тощо.

Докладніше про статуси кампаній, груп оголошень, оголошень і ключових слів.

Стовпці з даними про ефективність

У таблиці статистики за умовчанням відображаються наведені нижче стовпці з даними про ефективність.

  • Кліки. Коли користувач натискає ваше оголошення, наприклад синій заголовок текстового оголошення, це зараховується як клік.
  • Покази. Показ зараховується щоразу, коли ваше оголошення з’являється на сторінці результатів пошуку або на іншому сайті в Мережі Google.
  • CTR. Цей коефіцієнт показує, як часто люди, які бачать ваше оголошення, натискають його. На основі показника CTR можна оцінити ефективність ключових слів і оголошень.
  • Сер. ціна за клік. Вартість показу оголошень, поділена на загальну кількість кліків.
  • Сер. CPM. Середня вартість 1000 переглядів оголошення (якщо використовується ставка на основі ціни за тисячу показів).
  • Вартість. Загальна сума витрат на рекламу, яка сплачується за кліки текстових оголошень, перегляди відеореклами й інші взаємодії.
Результати
  • Стовпець "Результати". Тут наведено кількість конверсій, отриманих у результаті основних дій-конверсій, зв’язаних із кожною зі стандартних цілей в обліковому записі.
    • Конверсії, зв’язані з цілями, для яких оптимізовано кампанію, виділені звичайним кольором. Сірим кольором виділено конверсії, зв’язані з цілями, для яких кампанію не оптимізовано, але які все ж генерують конверсії. Дізнайтеся більше про цілі конверсій.
    • У стовпці "Результати" конверсії не групуються за спеціальною ціллю. Якщо ж деякі із цих конверсій також є основними діями-конверсіями, зв’язаними зі стандартними цілями в обліковому записі, вони відображатимуться в стовпці. Зверніть увагу, що це не стосується другорядних дій, оскільки вони ніколи не включаються в стовпець "Результати". Дізнайтеся більше про цілі конверсій.
  • Стовпець "Цінність результатів". Тут відображається обчислена цінність конверсій, отримана в результаті основних дій, зв’язаних із кожною зі стандартних цілей в обліковому записі.
  • Стовпець "Цілі конверсій". Тут наведено цілі, які вказано в налаштуваннях на рівні кампанії і які допомагають підвищувати її ефективність.
    • Ви можете замінити цілі за умовчанням на рівні облікового запису й визначити ті, які хочете відстежувати у звітах про конверсії і використовувати для призначення ставок у певній кампанії.
    • Цілі за умовчанням на рівні облікового запису підходять для більшості кампаній, однак іноді виникає потреба точніше контролювати, які цілі конверсій використовуються для призначення ставок і створення звітів у певній кампанії. Дізнайтеся більше про цілі конверсій на рівні кампанії.

Стовпці звіту з результатами відображаються лише на рівні кампанії.

Ви також можете додавати стовпці для стандартних цілей, які визначили у своєму обліковому записі (наприклад, "Телефонні дзвінки", "Надсилання форм для потенційних клієнтів"). Ці стовпці показують кількість конверсій, отриманих унаслідок основних дій, зв’язаних із кожною зі стандартних цілей.

Дізнайтеся більше про звіт із результатами.

Стовпці налаштування
  • Кількість відхилених оголошень
    • Оголошення, які не відображатимуться, оскільки порушують правила Google Ads. Щоб дізнатися причину, перегляньте стовпець "Статус". Дізнайтеся більше про правила Google Ads.
    • Виправте оголошення й надішліть на повторну перевірку. Якщо оновлене оголошення відповідатиме нашим правилам, ми його схвалимо. Дізнайтеся, як вирішити проблему з відхиленим оголошенням.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість відхилених ключових слів
    • Ключові слова, які не ініціюватимуть показ оголошень, оскільки порушують правила Google Ads. Дізнайтеся більше про правила Google Ads.
    • Щоб дізнатися причину, перегляньте стовпець "Статус". Виправте оголошення й надішліть на повторну перевірку. Якщо оновлене оголошення відповідатиме нашим правилам, ми його схвалимо. Дізнайтеся, як вирішити проблему з відхиленим оголошенням.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних оголошень
    • Оголошення, які перевірено й схвалено для розміщення. Вони відповідають правилам Google Ads, тому можуть показуватися будь-якій аудиторії. Дізнайтеся більше про перевірку оголошення.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних ключових слів
    • Ключові слова, які перевірено й схвалено для показу ваших оголошень. Дізнайтеся більше про перевірку оголошення.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних адаптивних пошукових оголошень
    • Оголошення, які перевірено й схвалено для розміщення. Вони відповідають правилам Google Ads, тому можуть показуватися будь-якій аудиторії. Дізнайтеся більше про перевірку оголошення.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних груп оголошень
  • Відомості про якість адаптивних пошукових оголошень
    • У цьому стовпці показується розподіл оцінок якості ваших адаптивних пошукових оголошень. Дізнайтеся більше про якість оголошення.
    • Цифри показують кількість адаптивних пошукових оголошень, сегментованих за показником якості.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних об’єктів додаткових посилань
    • У цьому стовпці відображається кількість об’єктів додаткових посилань.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних об’єктів додаткових посилань (оновлені)
    • У цьому стовпці відображається кількість оновлених об’єктів додаткових посилань.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".
  • Кількість придатних об’єктів зображень
    • У цьому стовпці відображається кількість об’єктів зображень.
    • Стовпець можна додати в таблиці "Кампанії" і "Групи оголошень".

Дізнайтеся, як створювати ефективні оголошення в пошуковій мережі.

Стовпці для порівняння ефективності різних кампаній
Коли ви переглядаєте одночасно кілька типів кампаній, у таблиці відображаються додаткові стовпці, як-от "Взаємодії", "Коефіцієнт взаємодії" і "Середня вартість". Вони містять ключові показники для кожного типу кампаній, щоб ви могли легко визначити, наскільки ефективно оголошення чи товари допомагають досягати ваших рекламних цілей. Наприклад, у стовпці "Взаємодії" відображається кількість кліків для пошукових кампаній, число переглядів відео для відеокампаній тощо. Дізнайтеся більше про взаємодії.
Стовпці з даними про конверсії
Якщо ви налаштували на своєму веб-сайті відстеження конверсій, у цих стовпцях відображаються статистичні дані про їх ефективність. Наведіть курсор на знак запитання угорі потрібного стовпця, щоб переглянути його опис.
Стовпці з даними про атрибуцію
Додавши у звіт ці стовпці, ви зможете оцінити, наскільки ефективні ті чи інші ключові слова в пошукових запитах Google, які приносять конверсії. Часто головну роль відводять останньому кліку перед конверсією, оскільки саме він веде до покупки, залучення клієнта чи реєстрації. Однак конверсії можуть сприяти ще й допоміжні ключові слова. Дані про асоційовані конверсії зі звітів про атрибуцію дають краще уявлення про цінність окремих ключових слів для генерації конверсій. Як і зі стовпцями даних про конверсії, для перегляду відомостей про асоційовані конверсії необхідно налаштувати відстеження конверсій на веб-сайті.
Стовпці з даними про атрибути
У таблиці статистики за умовчанням відображаються наведені нижче стовпці з даними про атрибути.
  • Тип стратегії призначення ставок. Назва стратегії призначення ставок, яка керує ставками для ваших ключових слів, груп оголошень чи кампаній. Наприклад, якщо у вашій кампанії використовується задана вручну ціна за клік, у цьому стовпці відображатиметься значення "CPC". А якщо в кампанії використовується автоматичне призначення ставок, буде вказано значення "Авто". Також існує значення "(покращена)". Це означає, що система Google Ads коригує максимальну ціну за клік для досягнення певних цілей (наприклад, збільшення кількості конверсій).
  • Стратегія призначення ставок. Це пакетна стратегія автоматичного призначення ставок, яка керує ставками для ваших ключових слів, груп оголошень або кампаній. Зверніть увагу, що в цьому стовпці відображається вказана вами назва гнучкої стратегії призначення ставок. Якщо ви не використовуєте її, то побачите дефіс "-".
  • Потенційна ефективність оптимізації облікового запису.
    • Відсоток покращення, який можна застосувати, щоб досягти максимального показника оптимізації облікового запису. Дізнайтеся більше про оптимізацію в керуючих облікових записах.
    • Стовпець можна додати лише в таблицю "Кампанії".
Стовпці з відомостями про дзвінки
У цих стовпцях надаються дані про дзвінки з інформації про товари й оголошень, які містять номер телефону Google для переадресації і показуються на комп’ютерах, ноутбуках чи планшетах і мобільних пристроях високого класу. Ці стовпці можна переглянути на сторінках "Групи оголошень" і "Кампанії". Дізнайтеся, які статистичні дані доступні в стовпцях із докладними відомостями про виклики.

Стовпці, що відображаються лише на певних сторінках

Деякі стовпці можна знайти лише на певних сторінках облікового запису Google Ads. Нижче описано, які дані про ефективність можна в них переглянути.

% показів

Наведені в цьому стовпці значення дають змогу зрозуміти, як часто певне оголошення показувалося порівняно з іншими активними оголошеннями в групі. Цей стовпець доступний лише на сторінці "Оголошення й об’єкти".

Підказка

Порівнюючи показник "% показів" для двох оголошень, переконайтеся, що ви вибрали період, протягом якого обидва оголошення були активні. Інакше ви можете отримати неточні результати.

Якщо відсоток показів оголошення або сукупна кількість показів для кожного оголошення з групи відрізняються, це цілком нормально. На частоту показів оголошення впливають перелічені нижче фактори.

  • Ротація оголошення

    За умовчанням для всіх кампаній налаштовано оптимізований показ оголошень. Це означає, що оголошення з вищим показником CTR показуватимуться частіше за інші в групі оголошень. Система автоматично віддає перевагу ефективнішим оголошенням, які залучають більше трафіку на ваш сайт.

    Ви можете вимкнути оптимізований показ оголошень, щоб система Google Ads відображала оголошення з майже однаковою частотою. Якщо це зробити, кількість або відсоток показів оголошень можуть змінитися, тому що система Google Ads враховує показник якості оголошення, коли визначається його рейтинг на сторінці результатів пошуку. Оголошення з високим показником якості може показуватися на першій сторінці результатів пошуку й щоразу отримувати показ. Оголошення з низьким показником якості може з’являтися на другій сторінці результатів пошуку, а показ зараховується, лише коли користувач на неї переходить.

  • Час

    Якщо оголошення створено сьогодні в другій половині дня, воно матиме нижчий відсоток показів наприкінці дня, ніж уже наявні оголошення. З часом ця різниця зменшиться.

  • Статус затвердження

    Якщо оголошення ще не перевірено й не схвалено, воно показуватиметься лише в мережі Google. Якщо оголошення ще не показується в мережі Google, відсоток його показів буде нижчим.

Активне коригування ставки

Активне коригування ставки – це встановлений вами тип коригування ставки. Наприклад, якщо ви налаштували коригування ставки для мобільних пристроїв, відображатиметься значення "Пристрій". Ви можете збільшувати або зменшувати ставку, щоб вона була більш конкурентоспроможна залежно від пристрою, місцезнаходження, часу доби тощо. За допомогою коригування ставок можна краще контролювати час і місце показу своїх оголошень.

Ідентифікатор оголошення

Це індивідуальний ідентифікаційний номер оголошення.

Тип оголошення

Цей стовпець указує на тип оголошення: текстове, графічне, оголошення для мобільних пристроїв або відеореклама.

Симулятор ставок

Ці стовпці містять прогнози щодо того, як різні зміни ставок можуть вплинути на щотижневий трафік у пошуковій мережі. Прогнози зазвичай оновлюються щодня й відображають дані за останні 7 днів активності у вашому обліковому записі, починаючи з дня, коли вони почали обчислюватися (до 7 днів тому). Стовпці Симулятора ставок відображаються на рівні ключового слова й на рівні кампанії для коригування ставок за типом пристрою. Додаткову інформацію наведено нижче.

Якщо в стовпці відображається прочерк "--", це означає, що даних, зібраних за останні 7 днів, недостатньо для прогнозу.

Зверніть увагу, що в стовпцях Симулятора ставок наведено дані про те, якою би могла бути ефективність ваших оголошень у минулому, якщо би ви призначили інші ставки. Симулятор не прогнозує ефективність оголошень у майбутньому й не гарантує майбутніх результатів. Ці стовпці не міститимуть даних для кампаній, які використовують автоматичне призначення ціни за клік або цільової CPA, а також тих кампаній, які регулярно вичерпують увесь свій щоденний бюджет.

Стовпці Симулятора ставок для ключових слів

Стовпці з даними Симуляторів ставок для кампаній у пошуковій і медійній мережах відображаються на сторінці "Ключові слова".

Стовпець "Базова макс. CPC" містить дані про ставки, які використовувала система Google Ads, щоб спрогнозувати кількість і вартість кліків, що відображаються в інших стовпцях Симулятора ставок. Оцінюйте результати Симулятора ставок саме на основі цього стовпця, а не максимальної ціни за клік. Поточна максимальна ціна за клік могла змінитися з часу останнього прогнозу Google Ads.

Стовпці коригування ставки за типом пристрою на рівні кампанії

Дані стовпців Симулятора ставок для коригувань за типом пристрою можна також переглядати на рівні кампанії. Для цього потрібно перейти на вкладку Пристрої на вкладці Налаштування.

У стовпці "Коригув. основної ставки" вказується коригування ставки, яке система Google Ads використала для прогнозування значень в інших стовпцях Симулятора ставок. Під час аналізу результатів роботи Симулятора ставок зважайте на дані в цьому стовпці. Поточне значення коригування ставки могло змінитися з часу останнього прогнозу Google Ads.

Під час обчислення прогнозованих показників у цих стовпцях Симулятора ставок припускається, що всі коригування ставки на рівні групи оголошень вилучено.

Дізнайтеся, як прогнозувати результати за допомогою симуляторів ставок, бюджету й цільових показників.

Частка кліків

Частка кліків – це відношення кількості кліків, отриманих у пошуковій мережі, до прогнозованої максимальної кількості кліків, яку ви могли б отримати.

Максимальна кількість кліків залежить від помітності ваших оголошень і кількості оголошень, які показуються за пошуковим запитом. На ці два фактори впливають інші чинники, зокрема призначені ставки, загальна якість і релевантність ваших оголошень.

Переглянути цей стовпець можна на сторінці "Групи товарів". Дізнайтеся більше про частку кліків.

Вартість

У цьому стовпці показано загальні витрати на кампанію за вказаний період часу.

Цей стовпець доступний лише на сторінці "Кампанії".

Макс. CPC за умовчанням

Максимальна ціна за клік (макс. CPC) за умовчанням – це найбільша сума, яку ви готові платити за клік. Вона призначається на рівні групи оголошень, однак ви можете вказувати іншу максимальну ціну за клік для окремих ключових слів, яка замінятиме значення за умовчанням. Сума, яку ви платите за клік, не перевищуватиме макс. СРС. Зазвичай ви платитимете менше. Сума, яку ви в середньому сплачуєте за кліки, указана в стовпці "Сер. CPC".

Ви можете побачити значення "авто" або "(покращена)" поруч зі своїми ставками. Пояснення цих міток наводиться нижче.

  • Авто: сервіс Google Ads автоматично призначає ставку, яку ви бачите в цьому стовпці. Значення "Авто" відображається, якщо в кампанії використовується автоматичне призначення ставок або, наприклад, пакетна стратегія призначення ставок "Цільова рентабельність витрат на рекламу". Зверніть увагу на те, що ці ставки не можна змінювати.
  • Покращена: система Google Ads коригує вказану ставку для кожного конкретного аукціону, щоб досягти цілі поточної стратегії призначення ставок (наприклад, стратегія "Оптимізатор ціни за конверсію" збільшує кількість конверсій, а "Цільова рентабельність витрат на рекламу" – цінність конверсії). Зверніть увагу, що для кожного ключового слова в цій групі оголошень зі ставкою за умовчанням система Google Ads намагається призначати ставки так, щоб їх середнє значення приблизно дорівнювало вказаній ставці.

Пам’ятайте, що для деяких стратегій (наприклад, "Цільова рентабельність витрат на рекламу") можуть призначатися як автоматичні, так і покращені ставки. Якщо ви застосовуєте стратегію "Цільова рентабельність витрат на рекламу", призначені нею ставки не використовуватимуться на аукціонах медійної мережі.

Стовпець "Макс. CPC за умовчанням" доступний лише на сторінці "Групи оголошень".

Ефективна макс. CPC (лише для торгових кампаній)

У торгових кампаніях ви використовуєте групи товарів, щоб призначати ставки для товарів. Ви можете перевірити ставку для кожного товару в стовпці "Ефективна макс. CPC" на сторінці "Товари". Ефективна макс. CPC – це ставка, на основі якої під час аукціону оголошень визначається рейтинг товарів. Це найвища ставка для окремого товару у вибраній кампанії або групі оголошень навіть з урахуванням пріоритетів кампанії.

Опис

Ефективна максимальна ціна за клік – це найбільша ставка, яку ви готові призначити для окремого товару в групі оголошень. Якщо товар виключений або кампанія чи групи оголошень не ввімкнені, замість максимальної ціни за клік відображатиметься прочерк "--".

Указане значення не включає наведені нижче налаштування кампанії.

  • Коригування ставок. Це означає, що залежно від установленого коригування ви можете призначати вищі ставки. Наприклад, якщо ви налаштували коригування ставки для мобільних пристроїв у розмірі 300%, ефективна макс. CPC щодо оголошень для мобільних пристроїв може становити не 1, а 3 дол. США. Дізнайтеся більше про коригування ставок.

Приклад

Ви проводите кампанію "Взуття" з товаром "Зручні кросівки" у двох групах оголошень. В одній групі оголошень використовується макс. ціна за клік у розмірі 1,2 дол. США для товару "Зручні кросівки", а в іншій – 3 дол. США. Ефективна макс. CPC для товару "Зручні кросівки" на сторінці "Товари" становитиме 3 дол. США, оскільки це найвища ставка, яку ви готові призначити для всіх груп оголошень, що містять цей товар.

Оцін. ставка для першої сторінки / Розрах. ставка для показу вгорі сторінки / Прогноз. ставка для першої позиції

Показники "Оцін. ставка для першої сторінки", "Розрах. ставка для показу вгорі сторінки" й "Прогноз. ставка для першої позиції" – це приблизна ставка ціни за клік, потрібна для того, щоб ваше оголошення потрапило на першу сторінку результатів пошуку Google, показувалося над ними або на першій позиції, коли пошуковий термін точно відповідає вашому ключовому слову. Вони обчислюються на основі показника якості й поточної конкуренції рекламодавців за це ключове слово.

У поодиноких випадках значення "Розрах. ставка для показу вгорі сторінки" й "Прогноз. ставка для першої позиції" можуть перевищувати 100 дол. США. Тоді в стовпцях для них буде вказано ">=100 дол. США". Якщо ви вибрали іншу валюту, у цих стовпцях зазначатиметься аналогічна примітка для суми, еквівалентної 100 дол. США.

Зверніть увагу, що призначення оцінювальної ставки не гарантує, що ваше оголошення займе потрібну позицію. Позиція оголошення залежить від багатьох факторів, зокрема іншої діяльності рекламодавця, пошукової активності користувачів, налаштувань облікового запису й дій у ньому, наприклад змінення бюджету. Відповідно, оголошення можуть не показуватися на першій сторінці або над результатами пошуку, навіть якщо підвищити поточну ціну за клік до рівня оцінювальної ставки.

Ці стовпці доступні лише на сторінці "Ключові слова".

Кінцева URL-адреса

Цей стовпець розташовано на сторінці "Ключові слова" поруч з іншими стовпцями. Кінцеві URL-адреси на рівні ключових слів мають пріоритет над кінцевими URL-адресами оголошень. Розгляньмо приклад.

  • Кінцева URL-адреса оголошення: www.example.com
  • Кінцева URL-адреса ключового слова: www.example.com/fruits

Під час показу оголошення за ключовим словом "яблуко" користувач переспрямовується на кінцеву URL-адресу www.example.com/fruits, а не www.example.com.

URL-адреса зображення

Якщо ви розміщуєте графічні оголошення в медійній мережі, ця URL-адреса функціонує як посилання на зображення, які зберігаються на серверах Google.

Частка показів / Частка втрачених показів (позиція) / Частка втрачених показів (бюджет) / Частка показів за точної відп.

Частка показів – це відношення відсотка кількості отриманих показів до прогнозованої кількості випадків, коли оголошення було придатне для показу. Придатність для показу визначається на основі поточних налаштувань націлювання оголошень, статусів розгляду, ставок і показників якості. Дізнайтеся, як отримати дані про частку показів.

Цей стовпець доступний на сторінках "Кампанії" і "Групи оголошень".

Недійсні кліки / Коефіцієнт недійсних кліків

У цих стовпцях указано кількість і відсоткове значення недійсних кліків, які було автоматично вилучено з вашого облікового запису. Плата за ці кліки не стягується, і вони не відображаються в статистиці облікового запису. Дізнайтеся більше про недійсний трафік.

Цей стовпець доступний лише на сторінці "Кампанії".

Тип відповідності

Для кампаній, орієнтованих на Пошукову мережу Google, можна використовувати такі типи відповідності ключових слів: широку, фразову або точну. Вони дають змогу контролювати, хто переглядатиме ваші оголошення. Одні типи відповідності забезпечують більше показів оголошень, кліків і конверсій, а інші – менше показів і точніше націлювання. Стовпець "Тип відповідності" позначає вибрані налаштування для кожного ключового слова й дає змогу їх змінювати. Цей стовпець міститься на сторінці "Ключові слова". Дізнайтеся більше про параметри відповідності ключових слів.

У Google Ads також доступні додаткові показники для типів відповідності.

Сегментація за типом відповідності пошукових термінів. Дані про ключові слова можна сегментувати за типом відповідності пошукових термінів, що ініціювали показ оголошення: широкою, фразовою й точною. Це дає змогу порівнювати статистичні дані, зокрема про кліки, покази, CTR або коефіцієнт конверсії для пошукових термінів, які ініціювали показ вашого оголошення. Використовуйте сегментацію, щоб визначати, які ключові слова найефективніші для певного типу відповідності.

Стовпець "Тип відповідності" у звіті про пошукові терміни допомагає зрозуміти, за яким типом ваші ключові слова відповідали пошуковим термінам користувачів. Скористайтеся цими даними, щоб покращити свій список ключових слів.

Макс. СРС

Максимальна ціна за клік (макс. CPC) – це найбільша сума, яку ви готові платити за клік. Ви можете призначати окрему макс. СРС (вищу або нижчу) для кожного ключового слова залежно від його ефективності. Сума, яку ви платите за клік, не перевищуватиме макс. СРС. Зазвичай ви платитимете менше. Сума, яку ви в середньому сплачуєте за кліки, указана в стовпці "Сер. CPC".

Ви можете побачити значення "авто" або "(покращена)" поруч зі своїми ставками. Пояснення цих міток наводиться нижче.

  • Авто: сервіс Google Ads автоматично призначає ставку, яку ви бачите в цьому стовпці. Значення "Авто" відображається, якщо в кампанії використовується автоматичне встановлення ставок або гнучка стратегія призначення ставок з урахуванням цільової рентабельності витрат на рекламу. Зверніть увагу на те, що ці ставки не можна змінювати.
  • Покращена: система Google Ads коригує вказану ставку для кожного конкретного аукціону, щоб досягти цілі поточної стратегії призначення ставок (наприклад, стратегія "Оптимізатор ціни за конверсію" збільшує кількість конверсій, а "Цільова рентабельність витрат на рекламу" – цінність конверсії). Зверніть увагу, що для кожного ключового слова в цій групі оголошень зі ставкою за умовчанням система Google Ads намагається призначати ставки так, щоб їх середнє значення приблизно дорівнювало вказаній ставці.

Пам’ятайте, що для деяких стратегій (наприклад, "Цільова рентабельність витрат на рекламу") можуть призначатися як автоматичні, так і покращені ставки. Якщо ви застосовуєте стратегію "Цільова рентабельність витрат на рекламу", призначені нею ставки не використовуватимуться на аукціонах медійної мережі.

Стовпець "Макс. CPC" доступний лише на сторінках "Групи товарів", "Ключові слова" й "Цілі динамічного оголошення".

Коефіцієнт кліків для мобільних сторінок

Коефіцієнт кліків для мобільних сторінок – це відсоток кліків із мобільних пристроїв для переходів на сторінки, що пройшли перевірку зручності перегляду на мобільних пристроях від Google. Цей стовпець доступний на вкладці "Цільова сторінка".

Якщо цільову сторінку ще не проаналізовано або нам бракує даних, у цьому стовпці буде прочерк "--".

Коефіцієнт кліків сторінок для мобільних пристроїв оновлюється до одного разу на 14 днів. Якщо ви нещодавно змінили одну зі сторінок, зачекайте до 14 днів, щоб дізнатися оновлений коефіцієнт.

Список мінус-слів

Цей стовпець дає змогу швидко додавати й вилучати списки мінус-слів у кампаніях.

Щоб побачити ключові слова в списку мінус-слів, наведіть на нього курсор. Якщо ви хочете відкрити сторінку відомостей про список і внести в нього зміни, натисніть його.

Статус товару (лише для торгових кампаній)

У стовпці "Статус товару" відображається поточний статус окремого товару в кампанії. Цей стовпець допоможе зрозуміти, чи готовий продукт до показу. Дізнайтеся більше про діагностику товарів і статуси товарів.

Дізнайтеся більше про проблеми з товарами.

Показник якості

У цьому стовпці відображається показник якості ключових слів, завдяки якому можна оцінити релевантність оголошень і цільової сторінки для користувачів, які бачать вашу рекламу.

Цей стовпець доступний на вкладці "Ключові слова".

Відносний CTR

Відносний показник CTR дає змогу оцінити ефективність ваших оголошень у медійній мережі порівняно з рекламою конкурентів на тих самих веб-сайтах.

Відносний показник CTR обчислюється як відношення отриманого вами відповідного значення до середнього показника CTR всіх рекламодавців у місцях розміщення ваших оголошень. Цей показник змінний, а не стабільний. Він змінюватиметься на основі даних про веб-сайти, на яких здійснюється показ ваших оголошень, а також залежно від дій інших рекламодавців.

Приклад

Скажімо, у рекламодавця, який продає цифрові камери, показник CTR в медійній мережі становить 0,05%. Його оголошення разом з оголошеннями інших трьох рекламодавців відображається в медійній мережі на сторінці, присвяченій фотографії. Показник CTR інших рекламодавців – 0,005%.

Показник CTR першого рекламодавця в 10 разів більший, ніж показники його конкурентів (0,05% / 0,005% = 10). Оскільки люди більше цікавляться товарами цього рекламодавця, він отримує дуже високий показник "Відносний CTR" (10).

Чи корисна ця інформація?

Як можна її покращити?
true
Achieve your advertising goals today!

Attend our Performance Max Masterclass, a livestream workshop session bringing together industry and Google ads PMax experts.

Register now

Пошук
Очистити пошук
Закрити пошук
Головне меню
6409589976321121045
true
Пошук у довідковому центрі
true
true
true
true
true
73067
false
false
false