Despre coloanele din tabelul cu statistici

Coloanele din tabelele cu statistici conțin diverse informații despre cont. Coloanele pe care le alegeți depind de tabelul cu statistici pe care îl consultați. Puteți să alegeți coloanele pe care doriți să le vedeți, apoi să le rearanjați și să le salvați în ordinea dorită. În acest fel, veți avea la îndemână, în tabelul cu statistici, toate datele care vă interesează.
Acest articol oferă o prezentare generală a coloanelor folosite frecvent și a celor disponibile numai atunci când consultați un anumit set de date.

Sfat

Puteți să comparați performanțele din mai multe perioade și să vedeți rezultatele respective în coloanele din tabelul cu statistici. Aflați cum să comparați performanța din două intervale de timp.

Extindeți tot

Coloane comune

Anumite coloane sunt disponibile în aproape fiecare pagină din contul Google Ads.

Coloane recomandate
În funcție de setările campaniei, Google Ads poate recomanda uneori coloane de adăugat în tabelele cu statistici. Coloanele sunt selectate în funcție de mai mulți factori, cum ar fi conversiile, setările de limbă sau privind locația, strategia de licitare și altele. Puteți adăuga și elimina coloanele recomandate după cum doriți sau puteți să dezactivați complet funcția în cadrul campaniei. Aflați cum să adăugați sau să eliminați coloane recomandate din tabelul cu statistici.
Accesate frecvent
Coloana Accesate frecvent afișează alte coloane pe care le-ați folosit frecvent în ultimele 91 de zile sau oricare dintre coloanele lansate recent. Puteți folosi coloana Accesate frecvent pentru a accesa rapid anumite coloane pe care le-ați monitorizat.
Coloana Stare

Coloana Stare din paginile Campanii și Grupuri de anunțuri afișează informații despre starea actuală a campaniilor sau grupurilor de anunțuri individuale, precum și dacă acestea sunt întrerupte, eliminate, limitate de buget sau într-o altă stare.

  • În pagina Elemente, coloana Stare vă arată dacă anunțul se difuzează sau nu și, în cazul în care nu se difuzează, vă arată dacă este întrerupt, eliminat sau respins.
  • În pagina Cuvinte cheie, aceasta arată dacă fiecare cuvânt cheie este eligibil pentru declanșarea anunțurilor sau dacă anunțul ori campania în care este încadrat este marcată ca fiind întreruptă, eliminată, respinsă sau într-o altă stare.

Obțineți informații suplimentare despre stările campaniilor, grupurilor de anunțuri, anunțurilor și cuvintelor cheie.

Coloanele privind performanța

Când consultați tabelul cu statistici, puteți vedea în mod prestabilit următoarele coloane privind performanța:

  • Clicuri: dacă un utilizator dă clic pe anunț, de exemplu, pe titlul albastru al unui anunț text, contorizăm acțiunea drept clic;
  • Afișări: se contorizează o afișare de fiecare dată când anunțul apare pe o pagină cu rezultatele căutării sau pe un alt site din Rețeaua Google. Afișările sunt abreviate Af.;
  • Valoare CTR: un raport care indică frecvența cu care utilizatorii văd anunțul și dau clic pe acesta. Valoarea CTR se poate folosi pentru a măsura performanța cuvintelor cheie și a anunțurilor.
  • CPC med.: suma plătită pentru anunțurile dvs., împărțită la numărul total de clicuri;
  • CPM med.: suma medie percepută pentru 1.000 de afișări ale anunțului (dacă folosiți licitarea CPM);
  • Cost: cheltuielile totale pentru toate interacțiunile, cum ar fi clicurile pentru anunțuri text și vizionările pentru anunțuri video.
Rezultate
  • Coloana Rezultate: afișează numărul de conversii pe care le-ați înregistrat pentru acțiunile de conversie principale, pentru fiecare dintre obiectivele standard din cont.
    • Această coloană afișează cu o culoare de font obișnuită conversiile pentru obiectivele pentru care campania este optimizată. Coloana afișează cu un font gri conversiile pentru obiectivele pentru care campania nu este optimizată, dar pentru care generează conversii. Aflați mai multe Despre obiectivele privind conversiile.
    • Coloana Rezultate nu va afișa conversiile grupate după un obiectiv personalizat. Cu toate acestea, dacă unele conversii sunt și acțiuni de conversie principale pentru obiectivele standard din cont, veți vedea conversiile generate de acele obiective standard în coloana Rezultate (rețineți că acest lucru nu este valabil și pentru acțiunile secundare, care nu apar niciodată în coloana Rezultate). Aflați mai multe Despre obiectivele privind conversiile.
  • Coloana Valoarea rezultatelor: arată valorile conversiilor calculate pe care le-ați înregistrat pentru acțiunile de conversie principale, pentru fiecare dintre obiectivele standard din cont.
  • Coloana Obiective privind conversiile: arată obiectivele din setarea la nivel de campanie care influențează performanța campaniei.
    • Puteți să modificați obiectivele prestabilite pentru cont și să indicați obiectivele pe care doriți să le urmăriți în raportarea privind conversiile și să le folosiți pentru licitarea într-o anumită campanie.
    • Obiectivele prestabilite pentru cont trebuie să se aplice pentru majoritatea campaniilor, dar pot exista situații în care doriți să aveți un control mai detaliat asupra obiectivelor de conversie folosite pentru licitare și raportare într-o campanie. Aflați mai multe Despre obiectivele de conversie specifice campaniilor.

Coloanele pentru raportarea rezultatelor vor apărea numai la nivel de campanie.

Veți avea și opțiunea de a adăuga coloane pentru obiectivele standard pe care le-ați definit în cont drept coloane individuale (de exemplu, apeluri telefonice, trimiterea formularelor de clienți potențiali etc.). Coloanele vor afișa numărul de conversii înregistrate pentru toate acțiunile de conversie principale, pentru fiecare dintre acele obiective standard.

Aflați mai multe Despre raportarea rezultatelor.

Configurați coloane
  • Numărul de anunțuri respinse
    • Anunțurile nu se vor afișa deoarece încalcă politicile Google Ads. Puteți consulta coloana Stare pentru a vedea motivul respingerii unui anunț. Aflați mai multe despre politicile Google Ads.
    • Dacă remediați anunțul, acesta va fi reexaminat și va putea deveni eligibil în cazul în care stabilim că respectă politicile. Aflați cum să Remediați un anunț respins.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul de cuvinte cheie respinse
    • Anunțurile nu se vor afișa pentru aceste cuvinte cheie, deoarece cuvintele încalcă politicile Google Ads. Aflați mai multe despre politicile Google Ads.
    • Puteți consulta coloana Stare pentru a vedea motivul respingerii unui anunț. Dacă remediați anunțul, acesta va fi reexaminat și va putea deveni eligibil în cazul în care stabilim că respectă politicile. Aflați cum să Remediați un anunț respins.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul de anunțuri eligibile
    • Anunțurile au fost examinate și aprobate pentru difuzare. Ele respectă politicile Google Ads, astfel că pot fi afișate tuturor segmentelor de public. Aflați mai multe despre procesul de examinare a anunțurilor.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul de cuvinte cheie eligibile
    • Cuvintele cheie au fost examinate și aprobate, astfel că se pot afișa toate anunțurile pentru acestea. Aflați mai multe despre procesul de examinare a anunțurilor.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul de anunțuri adaptabile în Rețeaua de căutare eligibile
    • Anunțurile au fost examinate și aprobate pentru difuzare. Ele respectă politicile Google Ads, astfel că pot fi afișate tuturor segmentelor de public. Aflați mai multe despre procesul de examinare a anunțurilor.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul de grupuri de anunțuri eligibile
  • Detalii despre puterea anunțurilor adaptabile în Rețeaua de căutare
    • Coloana prezintă o detaliere privind puterea evaluată a anunțurilor adaptabile în Rețeaua de căutare. Aflați mai multe Despre puterea anunțului.
    • Detaliile descriu numărul de anunțuri RSA segmentate în funcție de puterea anunțului.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul elementelor de sitelinkuri eligibile
    • Această coloană afișează numărul de elemente de sitelinkuri.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul elementelor de sitelinkuri eligibile (la care s-a făcut upgrade)
    • Această coloană afișează numărul de elemente de sitelinkuri la care s-a făcut upgrade.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.
  • Numărul elementelor cu imagine eligibile
    • Această coloană afișează numărul de elemente cu imagine.
    • Poate fi adăugată atât în tabelele Campanii, cât și în tabelele Grupuri de anunțuri.

Aflați cum să creați anunțuri eficiente afișate în rețeaua de căutare.

Coloanele Performanță din mai multe campanii
Atunci când examinați mai multe tipuri de campanii în același timp, veți vedea coloane suplimentare de raportare între campanii: Interacțiuni, Rata de interacțiune și Costul mediu. Aceste coloane raportează valorile cheie relevante pentru fiecare tip de campanie, ceea ce vă poate ajuta să măsurați rapid cât de eficiente sunt anunțurile sau produsele pentru atingerea obiectivelor dvs. publicitare. De exemplu, coloana Interacțiuni va afișa numărul de clicuri pentru o campanie în Rețeaua de căutare, numărul de vizionări ale videoclipurilor pentru o campanie video etc. Aflați mai multe despre interacțiuni.
Coloanele Conversii
Dacă ați activat urmărirea conversiilor pe site, aceste coloane vă pot oferi informații despre performanța privind conversiile. Pentru a vedea o definiție, plasați cursorul peste semnul întrebării aflat în partea de sus a fiecărei coloane.
Coloanele Atribuire
Aceste coloane vă pot ajuta să înțelegeți rolul cuvintelor cheie în căutările pe Google.ro care duc la o conversie. Deseori, „ultimul clic” de dinaintea unei conversii este considerat cauza exclusivă a acesteia, deoarece este clicul care duce direct la vânzarea, achiziția sau înscrierea pe care o urmăriți. Însă există și cuvinte cheie ajutătoare, care ar fi putut ghida clienții pe calea spre respectiva conversie. Datele privind conversiile asistate din rapoartele Atribuire vă pot oferi o imagine mai clară asupra valorii cuvintelor cheie individuale în procesul de generare a conversiilor. La fel ca în cazul coloanelor privind conversiile, va trebui să aveți activată urmărirea conversiilor pe site pentru a vedea datele privind conversiile asistate.
Coloanele Atribute
Când consultați tabelul cu statistici, ați putea vedea în mod prestabilit următoarele coloane privind atributele:
  • Tipul strategiei de licitare: numele strategiei de licitare prin care se stabilesc sumele pe care le licitați pentru cuvintele cheie, grupurile de anunțuri sau campaniile dvs. De exemplu, în cazul în care campania folosește licitarea CPC manuală, în această coloană va apărea „CPC”. În cazul în care campania folosește licitarea automatizată, în această coloană va apărea „automatizată”. În plus, este posibil să apară și opțiunea „(optimizată)”, ceea ce înseamnă că Google Ads ajustează suma licitată CPC maximă pentru a vă ajuta să vă îndepliniți obiectivul, cum ar fi maximizarea numărului de conversii.
  • Strategie de licitare: aceasta este strategia de licitare de portofoliu automatizată prin care se stabilesc sumele pe care le licitați pentru cuvintele cheie, grupurile de anunțuri sau campanii. Rețineți că în această coloană va apărea numele creat pentru strategia de licitare flexibilă. Dacă nu folosiți o strategie de licitare flexibilă, va apărea o cratimă („-”).
  • Marja de optimizare a contului:
    • reprezintă procentajul de îmbunătățiri care pot fi aduse pentru a obține un scor de optimizare a contului de 100 %. Aflați mai multe despre optimizare în conturile de manager.
    • Acestea pot fi adăugate numai în tabelul Campanii.
Coloanele Detalii despre apeluri
Aceste coloane asigură rapoarte pentru apelurile din anunțurile și produsele care afișează un număr de telefon de redirecționare Google pe computere sau laptopuri, tablete și dispozitive mobile de ultimă generație. Aceste coloane sunt disponibile în paginile Grupuri de anunțuri și Campanii. Aflați ce statistici sunt disponibile în coloanele cu detalii despre apeluri.

Coloanele care apar numai în anumite pagini

Anumite coloane sunt disponibile numai în anumite pagini din contul Google Ads. Iată ce informații vă pot oferi acestea despre performanțe:

Procentaj de difuzare

Această coloană indică durata (exprimată în procente) pentru care anunțul a fost afișat, în comparație cu restul anunțurilor active din același grup de anunțuri. Această coloană este disponibilă numai în pagina Anunțuri și elemente.

Sfat

Când comparați procentajul de difuzare pentru două anunțuri, ajustați intervalul de date alegând o perioadă în care au fost difuzate ambele anunțuri pentru a face o comparație corectă.

Este normal ca procentajul anunțurilor difuzate sau numărul afișărilor acumulate pentru fiecare anunț din grupul de anunțuri să fie diferite. Factorii de mai jos influențează frecvența apariției unui anunț.

  • Rotația anunțurilor

    În mod prestabilit, toate campaniile sunt setate la opțiunea difuzare optimizată a anunțurilor. Aceasta înseamnă că, dacă unul dintre anunțuri are o rată de clic (CTR) mai ridicată, acesta va apărea mai frecvent decât alte anunțuri din grupul de anunțuri. Sistemul acordă automat prioritate anunțurilor cu o performanță mai bună, care generează mai mult trafic către site-ul dvs.

    Puteți să renunțați la difuzarea optimizată a anunțurilor dacă doriți ca sistemul Google Ads să alterneze aproape uniform anunțurile dvs. Dacă faceți acest lucru, rețineți că anunțurile pot acumula în continuare procentaje de difuzare sau numere de afișări diferite. Acest lucru se întâmplă pentru că sistemul Google Ads clasează anunțul în pagina cu rezultatele căutării în funcție de Scorul de calitate. Un anunț cu un Scor de calitate ridicat poate apărea în prima pagină cu rezultatele căutării, acolo unde înregistrează o afișare de fiecare dată când este difuzat. Pe de altă parte, un anunț cu un Scor de calitate scăzut poate apărea în a doua pagină cu rezultate ale căutării, unde acumulează o afișare numai dacă utilizatorul dă clic pe respectiva pagină.

  • Durata

    Dacă un anunț este creat mai târziu în timpul zilei, la sfârșitul zilei acesta va avea un procentaj de difuzare mai scăzut decât anunțurile existente. Această diferență se va reduce pe parcurs.

  • Starea de aprobare

    Dacă un anunț se află încă în curs de examinare și aprobare, acesta va apărea doar pe Google. Dacă nu generează încă afișări în Rețeaua Google, anunțul va avea un procentaj mai mic de difuzare.

Ajustarea activă a sumelor licitate

Ajustarea activă a sumelor licitate este tipul ajustării sumelor licitate pe care ați setat-o. De exemplu, dacă ați setat o ajustare a sumelor licitate pentru dispozitive mobile, va apărea Dispozitiv. Dacă măriți sau reduceți sumele licitate, puteți licita mai mult sau mai puțin competitiv pentru diferite dispozitive, locații, ore și multe altele. Ajustarea sumelor licitate asigură un control mai bun asupra momentelor și locurilor în care se afișează anunțul.

Codul anunțului

Acesta este codul unic al anunțului.

Tip de anunț

Această coloană indică tipul de anunț pe care îl difuzați: text, imagine, mobil sau video.

Simulator de sume licitate

Aceste coloane vă ajută să estimați efectul pe care îl poate avea modificarea sumelor licitate asupra traficului săptămânal din Rețeaua de căutare. În general, estimările sunt actualizate o dată pe zi și reflectă ultimele șapte zile de activitate din cont, din ziua în care au fost calculate (cu până la șapte zile în urmă). Coloanele din simulatorul de sume licitate sunt disponibile la nivel de cuvânt cheie și de campanie pentru ajustările sumelor licitate pentru dispozitive. Puteți consulta informații despre fiecare în secțiunile de mai jos.

Dacă în coloană apare „--” înseamnă că nu au existat date suficiente în ultimele șapte zile pentru a se genera o estimare.

Coloanele din simulatorul de sume licitate conțin estimări privind modul în care alte sume licitate ar fi putut influența în trecut performanțele anunțurilor. Acestea nu au rolul de a oferi predicții sau garanții cu privire la performanțele viitoare ale anunțurilor. Aceste coloane nu vor conține estimări pentru campaniile care folosesc licitarea CPC automată sau suma CPA vizată, nici pentru campaniile al căror buget zilnic este epuizat în mod regulat.

Coloanele din simulatorul de sume licitate la nivel de cuvinte cheie

Coloanele simulatoarelor de sume licitate cu campanii în Rețeaua de căutare și în Rețeaua de display sunt disponibile în pagina „Cuvinte cheie”.

Coloana „Sumă CPC maximă de bază” prezintă sumele licitate cu care Google Ads a creat estimările privind clicurile și costurile din celelalte coloane ale simulatorului. Folosiți această sumă, nu „Suma licitată CPC max.”, atunci când evaluați rezultatele simulatorului de sume licitate. Este posibil ca suma licitată CPC maximă actuală să se fi modificat de când Google Ads a făcut estimările.

Coloanele cu ajustări ale sumelor licitate pentru dispozitive la nivel de campanie

În simulator puteți vedea coloane cu ajustările sumelor licitate pentru dispozitive și la nivel de campanie. Aceste coloane sunt disponibile în fila Dispozitive din fila Setări.

În coloana „Ajustarea sumelor licitate de bază” apare ajustarea sumelor licitate folosită de Google Ads la generarea estimărilor pentru celelalte coloane din simulatorul de sume licitate. Consultați această coloană atunci când evaluați rezultatele simulatorului de sume licitate. Este posibil ca ajustarea actuală a sumelor licitate să se fi modificat de când Google Ads a făcut estimările.

Estimările din aceste coloane din simulatorul de sume licitate pornesc de la premisa că toate ajustările sumelor licitate la nivel de grup de anunțuri au fost eliminate.

Aflați cum să estimați rezultatele cu ajutorul simulatoarelor de sume licitate, bugete și direcționare.

Procentaj de clicuri

Valoarea „Procentaj de clicuri” reprezintă numărul de clicuri înregistrate în Rețeaua de căutare împărțit la numărul maxim estimat de clicuri pe care le-ați fi putut înregistra.

Numărul maxim de clicuri pe care le puteți înregistra depinde de vizibilitatea anunțurilor și de numărul de anunțuri afișate pentru o interogare de căutare. Acești doi factori sunt influențați de mulți alții, inclusiv suma licitată, calitatea și relevanța generală a anunțurilor.

Această coloană este disponibilă în pagina Grupuri de produse. Aflați mai multe despre procentajul de clicuri.

Cost

Această coloană afișează costurile totale acumulate de o campanie în perioada selectată.

Este disponibilă numai în pagina „Campanii”.

Sumă CPC max. standard

Suma cost pe clic maximă (CPC max.) standard reprezintă suma cea mai mare pe care sunteți dispus(ă) să o plătiți pentru un clic. Suma licitată CPC maximă standard este setată la nivel de grup de anunțuri, însă o puteți modifica dacă setați sume licitate CPC maxime pentru cuvinte cheie individuale. Rețineți că nu veți plăti mai mult decât suma CPC maximă și, adesea, veți plăti mai puțin decât valoarea acesteia. În coloana „CPC med.” puteți vedea suma medie pe care o plătiți pentru clicuri.

Este posibil ca lângă sumele licitate să apară „automată” sau „(optimizată)”. Iată ce înseamnă acestea:

  • Automată: Google Ads setează automat suma licitată care apare în această coloană. Este posibil să apară „Automată” în situația în care campania folosește licitarea automată sau strategia de licitare de portofoliu reprezentată de rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare. Rețineți că aceste valori ale sumelor licitate nu se pot modifica.
  • Optimizată: sistemul Google Ads ajustează suma licitată afișată în fiecare licitație pentru a atinge obiectivul strategiei de licitare folosite, cum ar fi maximizarea numărului de conversii pentru Optimizare CPC sau maximizarea valorii conversiilor pentru Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare. Rețineți că, pentru fiecare cuvânt cheie din acest grup de anunțuri care folosește suma licitată standard, Google Ads încearcă să seteze sume licitate în așa fel încât mediile acestora să aproximeze suma licitată afișată.

Rețineți că sumele licitate pentru anumite strategii de licitare, cum ar fi Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, pot fi setate și optimizate automat. Dacă folosiți Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, suma licitată afișată nu este folosită în licitațiile pentru Rețeaua de display.

Coloana „Sumă CPC max. standard” este disponibilă numai în pagina „Grupuri de anunțuri”.

Sumă CPC max. efectivă (numai pentru Cumpărături Google)

În campaniile pentru Cumpărături Google, folosiți grupuri de produse pentru a seta sume licitate la nivel de produse. Puteți verifica suma licitată a fiecărui produs folosind coloana „Sumă CPC max. efectivă” din pagina „Produse”. Suma CPC max. efectivă este suma licitată folosită în licitația publicitară pentru a vă poziționa produsele. Este cea mai mare sumă licitată pentru un produs individual din campania sau grupul de anunțuri selectat, chiar și dacă ținem cont de prioritățile campaniei.

Ce înseamnă

Suma cost-pe-clic maximă efectivă este valoarea maximă pe care sunteți dispus(ă) să o licitați pentru un produs individual din grupul de anunțuri. În cazul în care un produs este exclus sau campania ori grupurile de anunțuri nu sunt activate, veți vedea „--” în loc de o valoare pentru suma licitată CPC maximă.

Valoarea care apare nu include următoarele setări ale campaniei:

  • ajustările sumelor licitate. Aceasta înseamnă că este posibil să licitați o sumă mai ridicată, în funcție de ajustările sumelor licitate setate. De exemplu, dacă ați stabilit o ajustare a sumelor licitate pentru dispozitive mobile de 300 %, suma CPC maximă efectivă în valoare de 1 USD poate crește la 3 USD atunci când licitați pentru anunțuri mobile. Aflați mai multe despre ajustările sumelor licitate.

Exemplu

Aveți o campanie „Încălțăminte” cu produsul „Adidași de viteză” în două grupuri de anunțuri. Unul dintre grupurile de anunțuri folosește o sumă licitată CPC max. de 1,20 USD pentru „Adidași de viteză”, iar celălalt folosește o sumă licitată de 3 USD. Când consultați „Adidași de viteză” în pagina „Produse” din campanie, veți vedea suma CPC max. efectivă de 3 USD, întrucât aceasta este valoarea maximă pe care sunteți dispus(ă) să o licitați în toate grupurile de anunțuri care conțin „Adidași de viteză”.

Sumă est. pt. prima pagină / Sumă est. pt. partea de sus a paginii / Sumă est. pt. prima poziție

Valorile Sumă est. pt. prima pagină, Sumă est. pt. partea de sus a paginii și Sumă est. pt. prima poziție aproximează suma licitată cost pe clic necesară pentru ca anunțul să ajungă pe prima pagină, în partea de sus a paginii și, respectiv, în prima poziție din rezultatele căutării Google, atunci când termenul de căutare îi corespunde exact cuvântului cheie. Estimările au la bază Scorul de calitate și concurența actuală dintre advertiseri pentru cuvântul cheie respectiv.

În cazuri rare, valorile pentru „Suma est. pt. partea de sus a paginii” și „Suma est. pt. prima poziție” pot depăși 100 USD și pot apărea sub forma >=100 USD. Atunci când consultați valorile pentru „Suma est. pt. partea de sus a paginii” și „Suma est. pt. prima poziție” în alte monede, este posibil să vedeți o adnotare similară pentru echivalentul a 100 USD în moneda dorită.

Aceste estimări nu reprezintă o garanție a destinației de plasare. Poziția anunțului este influențată de mulți factori, printre care se numără activitatea altor advertiseri, activitatea de căutare a utilizatorilor, setările contului și activitățile din acesta, cum ar fi modificările bugetului. Din toate aceste motive, este posibil ca anunțul să nu apară în prima pagină sau în partea de sus a paginii, chiar dacă respectați estimările.

Aceste coloane sunt disponibile numai în pagina „Cuvinte cheie”.

Adresa URL finală

Această coloană este disponibilă, printre altele, în pagina „Cuvinte cheie”. Dacă setați o adresă URL finală la nivel de cuvânt cheie, aceasta va avea prioritate față de adresa URL finală configurată pentru fiecare anunț în parte. Să presupunem că alegeți următoarele:

  • adresa URL finală a anunțului: www.exemplu.com;
  • adresa URL finală a cuvântului cheie: www.exemplu.com/fructe.

Dacă anunțul este declanșat de cuvântul cheie „mere”, atunci anunțul va folosi ca adresă URL finală „www.exemplu.com/fructe”, în loc de „www.exemplu.com”.

Adresa URL pentru imagini

Dacă ați ales să difuzați anunțuri imagine în Rețeaua de display, imaginile sunt stocate pe serverele Google, iar utilizatorii vor fi direcționați către ele de la această adresă URL.

Procentajul de afișări / Procentajul de afișări pierdute (poziție) / Procentajul de afișări pierdute (buget) / Procentajul de afișări cu potrivire exactă

Procentajul de afișări reprezintă raportul procentual între numărul afișărilor înregistrate și numărul estimat de afișări pentru care ați fost eligibil(ă). Eligibilitatea se bazează pe setările de direcționare, stările de aprobare, sumele licitate și scorurile de calitate actuale ale anunțurilor. Aflați cum să obțineți date privind procentajul de afișări.

Această coloană este disponibilă în paginile Campanii și Grupuri de anunțuri.

Clicuri nevalide / Rata de clicuri nevalide

Aceste coloane indică numărul și procentajul de clicuri clasificate ca nevalide și eliminate automat din cont. Nu plătiți pentru aceste clicuri, iar ele nu afectează statisticile contului. Aflați mai multe despre traficul nevalid.

Această coloană este disponibilă numai în pagina Campanii.

Tip de potrivire

Pentru campaniile care vizează Rețeaua de căutare Google, puteți folosi următoarele tipuri de potrivire a cuvintelor cheie: potrivire amplă, potrivirea expresiei sau potrivire exactă. Aceste opțiuni de potrivire a cuvintelor cheie vă permit să controlați cine poate vedea anunțurile. În cazul anumitor tipuri de potrivire, este posibil să observați mai multe afișări de anunțuri, mai multe clicuri și mai multe conversii. În cazul altora, puteți obține mai puține afișări și o direcționare mai precisă. Coloana Tip de potrivire indică ce setare ați ales pentru fiecare cuvânt cheie și vă permite să modificați setarea. Această coloană este disponibilă în pagina Cuvinte cheie. Aflați mai multe despre opțiunile de potrivire a cuvintelor cheie.

În Google Ads sunt disponibile și alte valori privind tipul de potrivire:

segmentul Tipul de potrivire a termenilor de căutare: consultați datele privind cuvintele cheie, segmentate în funcție de tipul de potrivire a termenilor de căutare, adică termenii de căutare care au dus la afișarea anunțului, grupați în funcție de potrivirea amplă, potrivirea expresiei și potrivirea exactă. Astfel, veți putea compara statistici cum ar fi clicurile, afișările, ratele de clic (valorile CTR) sau ratele de conversie pentru termenii de căutare care au determinat afișarea anunțului. Folosiți această opțiune de segmentare pentru a găsi cuvintele cheie cu cele mai bune rezultate pentru un anumit tip de potrivire.

coloana Tipul de potrivire din raportul privind termenii de căutare: această coloană din raportul privind termenii de căutare vă arată ce tip de potrivire i-a permis utilizatorului să vă vadă anunțul când a căutat un anumit termen. Folosiți aceste informații pentru a îmbunătăți lista de cuvinte cheie.

CPC max.

Suma cost pe clic maximă (CPC max.) reprezintă suma cea mai mare pe care sunteți dispus(ă) să o plătiți pentru un clic. Puteți seta anumite sume CPC maxime pentru cuvinte cheie individuale, dacă doriți să setați sume licitate mai mari sau mai mici pentru cuvintele cheie individuale, în funcție de performanța acestora. Rețineți că nu veți plăti mai mult decât suma CPC maximă și, adesea, veți plăti mai puțin decât valoarea acesteia. În coloana „CPC med.” puteți vedea suma medie pe care o plătiți pentru clicuri.

Este posibil ca lângă sumele licitate să apară „automată” sau „(optimizată)”. Iată ce înseamnă acestea:

  • Automată: Google Ads setează automat suma licitată care apare în această coloană. De exemplu, este posibil să apară „Automată”, în cazul în care campania folosește licitarea automată sau strategia de licitare flexibilă în funcție de rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare. Rețineți că aceste valori ale sumelor licitate nu se pot modifica.
  • Optimizată: sistemul Google Ads ajustează suma licitată afișată în fiecare licitație pentru a atinge obiectivul strategiei de licitare folosite, cum ar fi maximizarea numărului de conversii pentru Optimizare CPC sau maximizarea valorii conversiilor pentru Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare. Rețineți că, pentru fiecare cuvânt cheie din acest grup de anunțuri care folosește suma licitată standard, Google Ads încearcă să seteze sume licitate în așa fel încât mediile acestora să aproximeze suma licitată afișată.

Rețineți că sumele licitate pentru anumite strategii de licitare, cum ar fi Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, pot fi setate și optimizate automat. Dacă folosiți Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare, suma licitată afișată nu este folosită în licitațiile pentru Rețeaua de display.

Coloana „Suma CPC maximă” este disponibilă numai în paginile „Grupuri de produse”, „Cuvinte cheie” și „Direcționări dinamice ale anunțurilor”.

Rata de clic a paginilor compatibile cu dispozitivele mobile

Rata de clic a paginilor compatibile cu dispozitivele mobile este procentajul de clicuri de pe mobil care ajung pe o pagină considerată adecvată pentru dispozitive mobile, conform testului Google de compatibilitate cu dispozitivele mobile. Această coloană este disponibilă în fila Pagină de destinație.

Dacă o pagină de destinație nu a fost analizată încă, sau dacă nu avem suficiente date, această coloană va afișa „--”.

Datele pentru dispozitive mobile pot avea o vechime de până la 14 zile. Dacă ați actualizat recent una dintre pagini, ar trebui să așteptați până la 14 zile pentru ca acele modificări să fie reflectate în rata de clic a paginilor compatibile cu dispozitivele mobile.

Listă de cuvinte cheie negative

În această coloană, puteți să adăugați și să eliminați rapid liste de cuvinte negative din campaniile dvs.

Dacă plasați cursorul peste o listă de cuvinte cheie negative, veți vedea cuvintele cheie din acesta. Dacă dați clic pe o listă, veți accesa pagina cu detalii a acesteia, unde puteți actualiza lista.

Starea produsului (numai pentru Cumpărături)

Coloana Starea produsului arată starea actuală a unui produs individual din campanie. Cu ajutorul acestei coloane, veți afla dacă produsul este pregătit pentru difuzare. Aflați mai multe despre diagnosticarea produselor și despre semnificația stărilor produselor.

Aflați mai multe despre problemele legate de produse.

Scorul de calitate

În această coloană, se afișează Scorul de calitate al cuvântului cheie. Acesta arată cât de utile și relevante sunt anunțurile și paginile de destinație pentru un utilizator care vede anunțul.

Această coloană este disponibilă în pagina „Cuvinte cheie”.

Valoare CTR relativă

Valoarea CTR relativă este un indicator al performanței anunțurilor în Rețeaua de display, prin comparație cu anunțurile altor advertiseri care apar pe aceleași site-uri.

Calculăm valoarea CTR relativă prin împărțirea ratei de clic pe care ați obținut-o la rata de clic medie a tuturor agenților de publicitate din destinațiile de plasare unde apar anunțurile dvs. Întrucât această valoare măsoară concurența, nu este statică. Se va modifica pe baza site-urilor unde apare anunțul și pe baza performanțelor altor agenți de publicitate.

Exemplu

Să presupunem că un agent de publicitate care vinde aparate foto digitale obține o valoare CTR în Rețeaua de display de 0,05%. Anunțul acestuia apare într-o singură pagină referitoare la fotografii din Rețeaua de display, împreună cu cele ale altor trei agenți de publicitate. Ceilalți agenți de publicitate au valori CTR de 0,005%.

Primul agent de publicitate obține o valoare CTR de 10 ori mai mare decât cea a concurenților (0,05%/0,005% = 10). Întrucât utilizatorii sunt mai interesați de produsele acestui advertiser, el are o valoare CTR relativă foarte mare (10).

A fost util?

Cum putem să îmbunătățim această pagină?
Căutare
Șterge căutarea
Închide căutarea
Meniu principal
18163949270078788369
true
Căutaţi în Centrul de ajutor
true
true
true
true
true
73067
false
false
false