O stupcima u tablici statistike

Stupci u tablicama statistike sadrže brojne podatke o računu. Vaši odabiri stupca variraju ovisno o tome koja se tablica statistike prikazuje. Možete odabrati stupce koje želite vidjeti, reorganizirati ih i spremiti redoslijedom koji želite. Tako vam svi najvažniji podaci mogu biti dostupni na prvi pogled u tablici statistike.

Ovaj članak donosi pregled uobičajenih stupaca i stupaca koji su dostupni samo kada pregledavate određeni skup podataka.

Savjet

Moguće je usporediti izvedbu prema datumskim rasponima i te rezultate vidjeti u stupcima tablice statistike. Saznajte kako usporediti izvedbu u dva razdoblja.

Uobičajeni stupci

Određeni stupci mogu se pronaći na gotovo svakoj stranici na Google Ads računu.

Preporučeni stupci

Google Ads ponekad može preporučiti stupce za dodavanje u tablice statistike na temelju postavki kampanje. Ti se stupci odabiru na temelju raznih čimbenika, kao što su konverzije, postavke ciljanja, strategija licitiranja i dr. Preporučene stupce možete dodavati i uklanjati po želji ili potpuno isključiti tu značajku u kampanji. Da biste saznali više, pogledajte članak Dodavanje preporučenih stupaca u tablicu statistike ili njihovo uklanjanje.
Stupac Status

Stupac "Status" na stranicama "Kampanje" i "Grupe oglasa" prikazuje informacije o trenutačnom stanju pojedinačnih kampanja ili grupa oglasa te jesu li iste pauzirane, uklonjene, ograničene proračunom ili imaju neki drugi status.

  • Na stranici "Oglasi i proširenja" stupac "Status" pokazuje je li vaš oglas pokrenut ili možda pauziran, uklonjen ili neodobren.
  • Na stranici "Ključne riječi", stupac "Status" pokazuje ispunjava li svaka ključna riječ uvjete za pokretanje oglasa ili jesu li kampanja ili oglas kojima pripada ključna riječ označeni kao pauzirani, uklonjeni, neodobreni ili imaju drugi status.

Saznajte više o statusima kampanje, grupe oglasa, oglasa i ključne riječi.

Stupci izvedbe

 Tijekom pregledavanja statističke tablice, prema zadanim postavkama možete vidjeti sljedeće stupce izvedbe:

  • Klikovi – kada netko klikne vaš oglas, recimo plavi naslov tekstualnog oglasa, to brojimo kao klik.
  • Pojavljivanja – pojavljivanje se broji svaki put kad se vaš oglas prikaže na stranici rezultata pretraživanja ili na nekoj drugoj web-lokaciji Google mreže. "Pojavljivanja" su označena skraćenicom "Pojav."
  • CTR – omjer koji pokazuje koliko često ljudi koji vide vaš oglas i kliknu na njega. CTR se može upotrebljavati za procjenu izvedbe ključnih riječi i oglasa.
  • Prosj. CPC – iznos koji plaćate za oglase podijeljen ukupnim brojem klikova. 
  • Prosj. CPM – prosječan iznos koji vam je naplaćen za 1000 pregleda oglasa (ako upotrebljavate CPM licitiranje).
  • Cijena – cijena je ukupna potrošnja za sve interakcije, kao što su klikovi za tekstualne oglase i pregledi za videooglase.

Stupci izvedbe u različitim kampanjama

Kada odjednom pregledavate više vrsta kampanja, vidjet ćete dodatne stupce izvješća za različite kampanje: "Interakcije", "Stopa interakcije" i "Prosječna cijena". Ti stupci prikazuju ključne mjerne podatke koji su relevantni za svaku vrstu kampanje, a to vam može pomoći da brzo izmjerite koliko učinkovito vaši oglasi ispunjavaju vaše ciljeve oglašavanja. Na primjer, stupac "Interakcije" prikazat će vam broj klikova za kampanju na pretraživačkoj mreži, broj pregleda videozapisa za videokampanju itd. Saznajte više o interakcijama.

Stupci konverzije

Ako ste na web-lokaciji postavili praćenje konverzija, ovi vam stupci mogu pružiti uvid u izvedbu konverzija. Postavite pokazivač miša iznad upitnika Upitnik pri vrhu određenog stupca da biste vidjeli definiciju.

Stupci atribucije

Pomoću ovih stupaca možete saznati koju ulogu vaše ključne riječi igraju u pretraživanjima na domeni Google.hr koja su dovela do konverzije. Obično se sve zasluge dodjeljuju "zadnjem kliku" prije konverzije jer taj klik izravno vodi do prodaje, akvizicije ili registracije koju želite ostvariti. No postoje i pomoćne ključne riječi koje vode korisnike na cijelom putu do konverzije. Podaci o potpomognutim konverzijama iz izvješća o atribuciji mogu pružiti potpuniju sliku o vrijednosti pojedinačnih ključnih riječi kada se radi o generiranju konverzija. Kao i sa stupcima konverzije, na svojoj web-lokaciji trebate postaviti praćenje konverzija da biste mogli pregledavati podatke o potpomognutim konverzijama.

Stupci atributa

Tijekom pregledavanja statističke tablice, prema zadanim postavkama možete vidjeti sljedeće stupce atributa:
  • Vrsta strategije licitiranja: naziv strategije licitiranja koja upravlja licitacijama za vaše ključne riječi, grupe oglasa ili kampanje. Na primjer, ako kampanja upotrebljava ručno CPC licitiranje, u ovom se stupcu prikazuje"CPC". Ako pak vaša kampanja upotrebljava automatsko licitiranje, u ovom stupcu vidjet ćete "Automatsko". Možete također vidjeti "(poboljšano)", što znači da Google Ads prilagođava vašu maks. CPC licitaciju kako bi se ostvario vaš cilj, primjerice povećanje broja konverzija.
  • Strategija licitiranja: to je automatska strategija licitiranja portfelja koja upravlja licitacijama za vaše ključne riječi, grupe oglasa ili kampanje. U ovom ćete stupcu vidjeti naziv koji je namijenjen fleksibilnoj strategiji licitiranja. Ako ne upotrebljavate fleksibilnu strategiju licitiranja, vidjet ćete crticu "–".

Stupci s pojedinostima o pozivima

Ovi stupci omogućuju izvješćivanje o pozivima iz oglasa koji prikazuju Googleov telefonski broj za prosljeđivanje na stolnim/prijenosnim računalima, tabletima i naprednim mobilnim uređajima. Ove stupce možete pronaći na stranicama "Grupe oglasa" i "Kampanje". Saznajte koji su statistički podaci dostupni u stupcima s pojedinostima poziva.

Stupci s pojedinostima o poruci

Ti stupci pružaju podrobne informacije o izvješćivanju za poruke koje proizlaze iz oglasa koji se prikazuju s proširenjem za poruke i Googleovim telefonskim brojem za prosljeđivanje. Te stupce možete pronaći na stranicama "Grupe oglasa", "Kampanje", "Oglasi" i "Ključne riječi". Saznajte koji su statistički stupci dostupni i proučite odjeljak O izvješćivanju o porukama.

Stupci koji se prikazuju samo na određenim stranicama

Neki stupci mogu se pronaći na određenim stranicama na Google Ads računu. Evo što vam oni govore o vašoj izvedbi:

% aktivno (samo Shopping)

Stupac "% aktivno" prikazuje broj trenutačno aktivnih proizvoda u vašoj grupi proizvoda podijeljen s trenutačnim brojem proizvoda poslanih za tu grupu proizvoda. Taj stupac upotrijebite za uvid u način na koji podaci o proizvodu i postavke kampanje utječu na izvedbu grupe proizvoda.

Što to znači?

Kako bi bili aktivni, proizvodi moraju ispunjavati sljedeće zahtjeve:

  • Proizvod je odobren na Merchant Center računu.
  • Proizvod je aktivan. Kampanja i grupa oglasa proizvoda omogućene su, a njegova grupa proizvoda nije izuzeta.

 

Ako proizvod nije aktivan, onda nije dostupan za prikazivanje, a vi možda gubite promet.

Primjer

Ako je grupa vaših proizvoda postavljena na "Izuzeto," aktivno je 0% vaših proizvoda. To znači da se nijedan proizvod ne može prikazati.

Rješavanje problema

Uvidom u stupac "Status proizvoda" na stranici "Proizvodi" možete saznati zašto je pojedini proizvod neaktivan. Evo nekoliko čestih razloga i ono što možete učiniti.

  • Vaš proizvod nije odobren na vašem Merchant Center računu. Kada vaši proizvodi nisu odobreni, neće biti dostupni u vašoj Shopping kampanji. Status proizvoda možete provjeriti na nekoliko mjesta da biste saznali zašto proizvod nije odobren.

  • Vaš je proizvod odobren, ali nije aktivan. To se događa iz nekoliko razloga. Kampanja ili grupa oglasa možda je pauzirana ili uklonjena. Maks. CPC vrijednost grupe proizvoda možda je postavljena na "Izuzeto".
% odobreno (samo Shopping)

Stupac "% odobreno " prikazuje broj trenutačno odobrenih proizvoda u vašoj grupi proizvoda podijeljen s trenutačnim brojem proizvoda poslanih za tu grupu proizvoda. Taj stupac upotrijebite za uvid u način na koji podaci o proizvodu utječu na izvedbu grupe proizvoda.

Što to znači?

Da bi bio odobren, proizvod mora najprije biti odobren na Merchant Center računu. Odobreni proizvod u skladu je s našim zahtjevima u vezi s pravilima i kvalitetom podataka.

Ako proizvod nije odobren, onda nije dostupan za prikazivanje, a vi možda gubite promet.

Primjer

Ako vaša grupa proizvoda sadržava 80 poslanih proizvoda i njih 60 je odobreno, tada je odobreno 75% vaših proizvoda. To znači da se 25% proizvoda ne može prikazati.

Rješavanje problema

Postoji nekoliko razloga zašto imate neodobrene proizvode. Status proizvoda možete provjeriti na nekoliko mjesta da biste saznali zašto proizvod nije odobren.

% spremno za posluživanje (samo Shopping)

"% spremno za posluživanje" odnosi se na trenutačni broj proizvoda koji su spremni za posluživanje u vašoj grupi proizvoda podijeljen s trenutačnim brojem proizvoda poslanih za tu grupu proizvoda. Taj stupac upotrijebite za biste dobili uvid u način na koji podaci o proizvodu i postavke kampanje utječu na izvedbu grupe proizvoda.

Što to znači?

Kako bi bili spremni za posluživanje, proizvodi moraju ispunjavati sljedeće zahtjeve:

  • Proizvod je odobren na Merchant Center računu.
  • Proizvod je aktivan. Kampanja i grupa oglasa proizvoda omogućene su, a njegova grupa proizvoda nije izuzeta.
  • Proizvod je spreman za posluživanje. Proizvod je dostupan.

 

Ako proizvod nije spreman za posluživanje, onda nije dostupan za prikazivanje, a vi možda gubite promet. Proizvodi koji su spremni za posluživanje ispunjavaju uvjete za sudjelovanje u dražbi oglasa, no za njih nije zajamčeno ostvarivanje pojavljivanja ni klikova. Ako je proizvod spreman za posluživanje, ali ne ostvaruje pojavljivanja, možda je licitacija preniska, proračun ograničen ili je moguće upariti jako mali broj pretraživanja korisnika. Ako postoji jako mali broj pretraživanja korisnika koje je moguće upariti, preporučujemo da dodate više pojedinosti u naslov i opis proizvoda.

Primjer

Ako vaša grupa proizvoda sadržava 10 poslanih proizvoda, no 4 proizvoda nisu dostupna, tada će 60% vaših proizvoda biti spremno za prkazivanje. To znači da se 40% proizvoda neće prikazati u oglasima.

Rješavanje problema

Pomoću stupca "Status proizvoda" na stranici "Proizvodi" možete saznati zašto pojedini proizvod nije spreman za posluživanje. Evo nekoliko čestih razloga i ono što možete učiniti.

  • Vaš proizvod nije odobren na vašem Merchant Center računu. Kada vaši proizvodi nisu odobreni, neće biti dostupni u vašoj Shopping kampanji. Status proizvoda možete provjeriti na nekoliko mjesta da biste saznali zašto proizvod nije odobren.

  • Vaš je proizvod odobren, ali nije aktivan. To se događa iz nekoliko razloga. Kampanja ili grupa oglasa možda je pauzirana ili uklonjena. Maks. CPC vrijednost grupe proizvoda možda je postavljena na "Izuzeto".
  • Vaš proizvod nije dostupan. Vi navodite dostupnost proizvoda pomoću atributa dostupnost u podacima o proizvodu. Ako je dostupnost proizvoda postavljena na nije dostupno, taj proizvod neće biti spreman za posluživanje. Kada je proizvod spreman za kupnju, svakako ažurirajte atribut proizvoda kako bi se prikazalo da je proizvod dostupan. Saznajte više o atributu dostupnost.
% prikazivanja

Ovaj stupac označava vrijeme prikazivanja oglasa u postotcima u odnosu na ostale aktivne oglase u istoj grupi oglasa. Ovaj je stupac dostupan samo na stranici "Oglasi i proširenja".

Savjet

Da biste dobili preciznu usporedbu postotka prikazivanja dvaju oglasa, obavezno prilagodite datumski raspon na vremensko razdoblje u kojem su se oba oglasa prikazivala.

Uobičajeno je da je postotak prikazivanja oglasa ili broj pojavljivanja prikupljen za svaki oglas u grupi oglasa različit. Na učestalost pojavljivanja određenog oglasa utječu sljedeći čimbenici:

  • Izmjenjivanje oglasa

    Sve su kampanje prema zadanim postavkama postavljene na optimizirano posluživanje oglasa. To znači da će se oglas s većom stopom klikanja (CTR) pojavljivati češće od ostalih oglasa u grupi oglasa. Ovaj sustav automatski daje prednost oglasima s boljom izvedbom koji privlače više prometa na web-lokaciju.

    Ako želite da Google Ads sustav relativno ravnomjerno izmjenjuje vaše oglase, možete isključiti optimizirano posluživanje oglasa. Ako to učinite, vaši oglasi ipak mogu prikupiti različite postotke prikazivanja ili brojeve pojavljivanja. Razlog tome je taj što Google Ads sustav prilikom rangiranja oglasa na stranici rezultata pretraživanja u obzir uzima ocjenu kvalitete oglasa. Oglas s visokom ocjenom kvalitete može se prikazivati na prvoj stranici rezultata pretraživanja na kojoj ostvaruje pojavljivanja prilikom svakog prikazivanja. S druge strane, oglas s niskom ocjenom kvalitete može se prikazivati na drugoj stranici rezultata pretraživanja, na kojoj se pojavljivanje ostvaruje samo ako korisnik dođe do te stranice.

  • Vrijeme

    Ako je oglas izrađen kasno tijekom dana, na kraju dana imat će niži postotak prikazivanja od postojećih oglasa. Ta se razlika s vremenom smanjuje.

  • Status odobrenja

    Ako oglas još nije pregledan ni odobren, pojavljivat će se samo na Googleu. Ako oglas još ne ostvaruje pojavljivanja na Google mreži, imat će niži postotak prikazivanja.

Aktivna prilag. licitacije

Aktivna prilagodba licitacije vrsta je prilagodbe licitacije koju ste postavili. Primjerice, ako ste postavili prilagodbu licitacije za mobilne uređaje, vidjet ćete "uređaj". Svoje licitacije možete povećati ili smanjiti kako biste licitirali više ili manje konkurentno odabirom različitih uređaja, lokacija, dijelova dana i ostalo. Prilagodbe licitacija pružaju vam veću kontrolu nad vremenom i mjestom prikazivanja vašeg oglasa.

ID oglasa

To je pojedinačni ID broj oglasa.

Vrsta oglasa

U tom se stupcu prikazuje vrsta oglasa koji prikazujete: tekstualni, slikovni, mobilni ili videooglas.

Simulator licitacije

Ovi stupci prikazuju procjene mogućeg utjecaja različitih izmjena licitacije na vaš tjedni promet na pretraživačkoj mreži. Procjene se općenito osvježavaju jednom dnevno te odražavaju aktivnost na vašem računu tijekom zadnjih 7 dana od dana kada su izračunate (do prije 7 dana). Stupci simulatora licitacije dostupni su na razini ključne riječi i na razini kampanje za prilagodbe licitacija za uređaj. Više informacija o pojedinim stupcima potražite u odjeljcima u nastavku.

Oznaka "–" u stupcu znači da nije bilo dovoljno podataka za izradu procjene tijekom zadnjih 7 dana.

Stupci simulatora licitacije pružaju procjene mogućeg utjecaja alternativnih licitacija na izvedbu oglasa u prošlosti. Oni ne predviđaju niti jamče buduću izvedbu oglasa. Ti stupci ne izvode procjene za kampanje koje upotrebljavaju automatsko licitiranje CPC-a ili ciljani CPA ni za kampanje koje redovito potroše čitav dnevni proračun.

Stupci simulatora licitacije za ključnu riječ

Stupci za simulatore licitacija u kampanjama na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži dostupni su na stranici "Ključne riječi".

Stupac "Osnovni maks. CPC" navodi licitacije koje je Google Ads upotrebljavao za izradu procjena broja klikova i troškova za ostale stupce simulatora licitacije. Pri procjeni rezultata simulatora licitacije najprije pogledajte taj stupac umjesto stupca "Maks. CPC licitacija". Vaša trenutačna maks. CPC licitacija možda se izmijenila otkad je Google Ads izvršio procjenu.

Stupci prilagodbe licitacije za uređaj na razini kampanje

Stupce simulatora licitacije za prilagodbe licitacija za uređaj možete vidjeti i na razini kampanje. Te stupce možete pronaći na kartici Uređaji na kartici Postavke.

Stupac "Prilag. osnovne licit." prikazuje prilagodbu licitacije koju je Google Ads upotrebljavao za izradu procjena za ostale stupce simulatora licitacije. Pri ocjenjivanju rezultata simulatora licitacije pogledajte taj stupac. Vaša trenutačna prilagodba licitacije možda se izmijenila otkad je Google Ads izvršio procjenu.

Procjene u tim stupcima simulatora licitacije pretpostavljaju da su sve prilagodbe licitacija na razini grupe oglasa uklonjene.

Saznajte više o simulatorima licitacija.

Udio klikova

Udio klikova broj je klikova koje ste ostvarili na pretraživačkoj mreži podijeljen procijenjenim brojem kllikova koje ste mogli ostvariti.

Maksimalan broj klikova koje biste mogli ostvariti ovisi o istaknutosti vaših oglasa i o broju oglasa koje prikazujete za upit za pretraživanje. Na ta dva čimbenika utječe nekoliko drugih, poput vaše licitacije i ukupne kvalitete i relevantnosti vaših oglasa.

Ovaj je stupac dostupan na stranici "Grupe proizvoda". Saznajte više o udjelu klikova.

Cijena

Ovaj stupac prikazuje ukupne troškove kampanje tijekom odabranog razdoblja.

Ovaj je stupac dostupan samo na stranici "Kampanje".

Zadani maks. CPC

Zadana maksimalna cijena po kliku (maks. CPC) najveći je iznos koji ste spremni platiti za klik. Zadana maks. CPC licitacija postavljena je na razini grupe oglasa, ali možete je nadjačati postavljanjem specifičnih maks. CPC-a za pojedinačne ključne riječi. Imajte na umu da nećete platiti više od maks. CPC-a i često ćete platiti manje. Prosječan iznos koji plaćate za klikove možete vidjeti u stupcu "Prosj. CPC".

Možda ćete vidjeti oznaku "auto" ili "(poboljšano)" pored licitacija. Evo njihovog značenja:

  • Automatsko: to znači da Google Ads automatski postavlja licitaciju koju vidite u tom stupcu. Oznaka "Automatsko" može se prikazati ako, primjerice, vaša kampanja upotrebljava automatsko licitiranje ili strategiju licitiranja portfelja za ciljani ROAS. Iznosi tih licitacija ne mogu se mijenjati.
  • Poboljšano: to znači da Google Ads sustav prilagođava prikazanu licitaciju posebno za svaku dražbu kako bi se ostvario cilj strategije licitiranja, primjerice povećanje broja konverzija za poboljšani CPC ili povećanje vrijednosti konverzije za ciljani ROAS. Google Ads pokušava postaviti licitacije tako da otprilike odgovaraju prosjeku prikazane licitacije za svaku ključnu riječ u ovoj grupi oglasa koja ima zadanu licitaciju.

Imajte na umu da licitacije za neke strategije licitiranja, kao što je ciljani ROAS, mogu biti automatski i postavljene i poboljšane. Ako koristite ciljani ROAS, prikazana se licitacija ne koristi za dražbe prikazivačke mreže.

Stupac "Zadani maks. CPC" dostupan je samo na stranici "Grupe oglasa".

Efektivni maks. CPC (samo Shopping)

U Shopping kampanjama možete upotrijebiti grupe proizvoda kako biste postavili licitacije za svoje proizvode. Licitaciju za svaki proizvod možete provjeriti pomoću stupca "Efektivni maks. CPC" na stranici Proizvodi. Efektivni maks. CPC licitacija je koja se upotrebljava na dražbi oglasa za rangiranje vaših proizvoda. To je najviša licitacija za pojedinačni proizvod u kampanji ili grupi oglasa koju ste odabrali, uzimajući u obzir čak i prioritete kampanje.

Što to znači?

Efektivna maksimalna cijena po kliku najviši je iznos koji ste spremni licitirati za pojedinačni proizvod u svojoj grupi oglasa. Ako je proizvod izuzet ili ako kampanja ili grupa oglasa nije omogućena, umjesto iznosa maks. CPC licitacije prikazat će vam se "--".

Vrijednost koju vidite na obuhvaća sljedeće postavke kampanje:

  • Prilagodbe licitacija. To znači da možete licitirati viši iznos na temelju prilagodbi licitacija koje ste postavili. Na primjer, ako ste postavili prilagodbu licitacije za mobilne uređaje od 300%, vaš bi se efektivni maks. CPC od 1,00 USD mogao povećati na 3,00 USD prilikom licitiranja za mobilne oglase. Saznajte više o prilagodbama licitacija

Primjer

Imate kampanju "Cipele" s proizvodom "Tenisice za trčanje" u dvije grupe oglasa. Jedna grupa oglasa upotrebljava maks. CPC licitaciju od 7,20 HRK za "Tenisice za trčanje", dok druga grupa oglasa upotrebljava licitaciju od 18,00 HRK. Kada pogledate proizvod "Brze tenisice" na stranici "Proizvodi" kampanje, vidjet ćete efektivni maks. CPC od 18,00 HRK jer je to najviši iznos koji ste spremni licitirati u svim grupama oglasa koje sadrže proizvod "Tenisice za trčanje".

Proc. licit. za prikaz na prvoj str./proc. licit. za prikaz na vrhu str./proc. licit. za prvu poziciju

Kada se pojam pretraživanja točno podudara s ključnom riječi, mjerni podaci za "procjenu licitacije za prikaz na prvoj stranici", "procjenu licitacije za prikaz na vrhu stranice" i "procjenu licitacije za prvu poziciju" približni su licitaciji cijene po kliku (CPC) koja je potrebna da bi oglas mogao dosegnuti prvu stranicu, vrh stranice ili prvu poziciju Google rezultata pretraživanja. Procjene se temelje na ocjeni kvalitete i trenutačnoj konkurenciji oglašavača za tu ključnu riječ.

U rijetkim slučajevima, "proc. licit. za prikaz na vrhu stranice" i "proc. licit. za prvu poziciju" mogu premašiti 100 USD i biti označeni kao > 100 USD. Prilikom pregleda "proc. licit. za prikaz na vrhu stranice" i "proc. licit. za prvu poziciju" u drugim valutama, možda ćete vidjeti sličnu napomenu za protuvrijednost od 100 USD u željenoj valuti.

Napominjemo da te procjene nisu jamstvo položaja. Na poziciju oglasa utječu mnogi čimbenici, uključujući aktivnost drugih oglašavača, aktivnost korisnika pretraživanja, postavke i aktivnosti računa, kao što su izmjene proračuna. Iz svih tih razloga moguće je da se vaš oglas neće prikazivati na prvoj stranici ili na vrhu stranice čak i ako iznos licitacije postavite u visini procjene.

Ti su stupci dostupni samo na stranici "Ključne riječi".

Završni URL

Taj se stupac, kao i ostali, može pronaći na stranici "Ključne riječi". Ako postavite završni URL na razini ključne riječi, on će imati prioritet nad završnim URL-om koji ste postavili za svaki oglas. Pretpostavimo da odaberete sljedeće:

  • Završni URL oglasa: www.example.com
  • Završni URL ključne riječi: www.example.com/fruits

Ako vaš oglas pokreće ključna riječ "jabuka", oglas će kao završni URL upotrijebiti stranicu "www.example.com/fruits" umjesto stranice "www.example.com".

URL slike

Ako ste se odlučili za prikazivanje slikovnih oglasa na prikazivačkoj mreži, slike se pohranjuju na Googleovim poslužiteljima, a ovaj URL upućuje na njih.

Udio pojavljivanja/izgubljeni udio pojavljivanja (poredak)/izgubljeni udio pojavljivanja (proračun)/udio pojavljivanja s točnim podudaranjem

Udio pojavljivanja postotak je pojavljivanja koji ste ostvarili podijeljen s procijenjenim brojem pojavljivanja za čije ste ostvarivanje ispunili uvjete.  Ispunjavanje uvjeta temelji se na postavkama ciljanja trenutačnih oglasa, statusima odobrenja, licitacijama i ocjeni kvalitete. Potražite više pojedinosti o udjelu pojavljivanja, izgubljenom udjelu pojavljivanja i udjelu pojavljivanja s točnim podudaranjem.

Ovaj je stupac dostupan na stranicama "Kampanje" i "Grupe oglasa".

Nevažeći klikovi/stopa nevažećih klikova

Ovi stupci pokazuju broj i postotak klikova koji su klasificirani kao nevažeći i automatski filtrirani s vašeg računa. Ti se klikovi ne naplaćuju i ne utječu na statistiku vašeg računa. Saznajte više o nevažećim klikovima.

Ovaj je stupac dostupan samo na stranici "Kampanje".

Vrsta podudaranja

Za kampanje koje ciljaju Google pretraživačku mrežu možete upotrijebiti sljedeće vrste podudaranja ključnih riječi: široko podudaranje, podudaranje fraze ili točno podudaranje. Ove opcije podudaranja ključnih riječi omogućuju vam da odredite tko može vidjeti vaše oglase. Možete uočiti više pojavljivanja oglasa, klikova i konverzija za neke vrste podudaranja ili manje pojavljivanja i točnije ciljanje za druge vrste podudaranja. Stupac "Vrsta podudaranja" označava postavku koju ste odabrali za svaku ključnu riječ i omogućuje promjenu postavke. Ovaj se stupac nalazi na stranici "Ključne riječi". Saznajte više o vrstama podudaranja ključnih riječi.

Dodatni mjerni podaci za vrstu podudaranja također su dostupni u Google Adsu:

Segment vrste podudaranja pojmova za pretraživanje: pogledajte podatke o ključnim riječima segmentirane prema "vrsti podudaranja pojmova za pretraživanje", koji predstavljaju pojmove za pretraživanje koji su pokrenuli vaš oglas, grupirane u široko podudaranje, podudaranje fraze i točno podudaranje. Pomoću toga uspoređujete statistike kao što su klikovi, pojavljivanja, stope klikanja (CTR-ovi) ili stope konverzije za pojmove za pretraživanje koji su pokrenuli vaš oglas. Pomoću ove opcije segmentacije odredite koje ključne riječi vode najbolju izvedbu za određenu vrstu podudaranja.

Stupac "Vrsta podudaranja" u izvješću o pojmovima za pretraživanje: ovaj stupac u izvješću o pojmovima za pretraživanje ukazuje na vrstu podudaranja koja je korisniku omogućila da vidi vaš oglas prilikom pretraživanja određenog pojma. Te informacije upotrijebite za poboljšavanje svoje liste ključnih riječi.

Maks. CPC

Vaša maksimalna cijena po kliku (maks. CPC) najveći je iznos koji ste spremni platiti za klik. Možete postaviti specifične maks. CPC-eve za pojedine ključne riječi ako želite postaviti više ili niže licitacije za pojedine ključne riječi ovisno o njihovoj izvedbi. Imajte na umu da nećete platiti više od maks. CPC-a i često ćete platiti manje. Prosječan iznos koji plaćate za klikove možete vidjeti u stupcu "Prosj. CPC".

Možda ćete vidjeti oznaku "auto" ili "(poboljšano)" pored licitacija. Evo njihovog značenja:

  • Automatsko: to znači da Google Ads automatski postavlja licitaciju koju vidite u tom stupcu. Oznaka "Automatsko" može se prikazati ako, primjerice, kampanja koristi automatsko licitiranje ili fleksibilnu strategiju licitiranja za ciljani ROAS. Iznosi tih licitacija ne mogu se mijenjati.
  • Poboljšano: to znači da Google Ads sustav prilagođava prikazanu licitaciju posebno za svaku dražbu kako bi se ostvario cilj strategije licitiranja, primjerice povećanje broja konverzija za poboljšani CPC ili povećanje vrijednosti konverzije za ciljani ROAS. Google Ads pokušava postaviti licitacije tako da otprilike odgovaraju prosjeku prikazane licitacije za svaku ključnu riječ u ovoj grupi oglasa koja ima zadanu licitaciju.

Imajte na umu da licitacije za neke strategije licitiranja, kao što je ciljani ROAS, mogu biti automatski i postavljene i poboljšane. Ako koristite ciljani ROAS, prikazana se licitacija ne koristi za dražbe prikazivačke mreže.

Stupac "Maks. CPC" dostupan je samo na stranicama "Grupe proizvoda", "Ključne riječi" i "Ciljevi dinamičnih oglasa".

Stopa klikova za stranicu prilagođenu mobilnim uređajima

"Stopa klikova za stranicu prilagođenu mobilnim uređajima" predstavlja postotak klikova za mobilne uređaje koji vode na stranicu koju je Googleov test prilagođenosti mobilnim uređajima ocijenio prilagođenom za mobilne uređaje. Ovaj je stupac dostupan na kartici Odredišna stranica.

Ako odredišna stranica još nije analizirana ili ne postoji dovoljno podataka, ovaj će stupac prikazati "--".

Vaši podaci prilagođeni mobilnim uređajima mogu biti stari najviše 14 dana. Ako ste nedavno ažurirali neku od svojih stranica, trebali biste pričekati do 14 dana da bi se te promjene odrazile na stopu klikova prilagođenu mobilnim uređajima.

Status proizvoda (samo Shopping)

Stupac "Status proizvoda" prikazuje trenutačni status pojedinačnog proizvoda u kampanji. Upotrijebite taj stupac kako biste saznali je li vaš proizvod spreman za posluživanje.

Što to znači?

Evo statusa koji se mogu prikazati za proizvod i što možete učiniti:

  • Neodobreno: vaš proizvod nije odobren na vašem Merchant Center računu. Kada proizvod nije odobren, neće biti dostupan u vašoj Shopping kampanji. Razlog neodobravanja vidjet ćete u stupcu Status proizvoda. Ako kliknete govorni oblačić (Oblačić neodobravanja oglasa), vidjet ćete podrobnije objašnjenje za neodobravanje i što je potrebno učiniti kako biste to ispravili. Status proizvoda uvijek možete provjeriti u Merchant Centeru da biste saznali zašto proizvod nije odobren. Saznajte više o statusima proizvoda u Merchant Centeru.
  • Neaktivno: vaš se proizvod nalazi u kampanji koja nije aktivna. To se događa iz nekoliko razloga. Kampanja je možda pauzirana ili uklonjena. Maks. CPC vrijednost grupe proizvoda možda je postavljena na "Izuzeto".
  • Nije spremno za posluživanje: vaš proizvod nije dostupan. Vi navodite dostupnost proizvoda pomoću atributa "dostupnost" u podacima o proizvodu. Ako je dostupnost proizvoda postavljena na "nije dostupno", taj proizvod neće biti spreman za posluživanje. Kada je proizvod spreman za kupnju, svakako ažurirajte atribut proizvoda kako bi se prikazalo da je proizvod dostupan. Saznajte više o atributu dostupnost.
  • Spremno za posluživanje: vaš proizvod ispunjava uvjete za sudjelovanje u dražbi oglasa. Za proizvode koji su spremni za posluživanje nije zajamčeno ostvarivanje pojavljivanja ni klikova. Ako je proizvod spreman za posluživanje, ali ne ostvaruje pojavljivanja, možda je licitacija preniska, proračun ograničen ili je moguće upariti jako mali broj pretraživanja korisnika. Ako postoji jako mali broj pretraživanja korisnika koje je moguće upariti, preporučujemo da dodate više pojedinosti u naslov i opis proizvoda.

Primjer

U vašoj kampanji "Cipele" proizvod "Brze tenisice" ima status proizvoda "Neodobreno". To znači da proizvod ne ispunjava uvjete za sudjelovanje na dražbi oglasa i da ćete morati riješiti problem kako bi proizvod dobio status "Spremno za posluživanje".

Rješavanje problema

Ako status proizvoda nije "Spremno za posluživanje", oglas za taj proizvod neće se moći prikazati mogućim korisnicima. Možete iskoristiti prethodno navedene podatke o statusu kako biste saznali zašto se taj status prikazuje i što možete učiniti kako biste to popravili.

Proizvodi aktivni (samo Shopping)

Ovaj stupac prikazuje broj proizvoda u grupi proizvoda koji su trenutačno aktivni.

Što to znači?

Kako bi bili aktivni, proizvodi moraju ispunjavati sljedeće zahtjeve:

  • Proizvod je odobren na Merchant Center računu.
  • Proizvod je aktivan. Kampanja i grupa oglasa proizvoda omogućene su, a njegova grupa proizvoda nije izuzeta.

Ako proizvod nije aktivan, onda nije dostupan za prikazivanje, a vi možda gubite promet.

Primjer

Ako je vaša grupa izuzeta, aktivno je 0 vaših proizvoda.

Rješavanje problema

Možete upotrijebiti ovaj stupac zajedno sa stupcem "% aktivno" kako biste saznali koliko vaših poslanih proizvoda ima aktivnu licitaciju. Ako ste očekivali veći broj aktivnih proizvoda, preporučujemo da pregledate podatke o proizvodu ili postavke kampanje iz ovih razloga:

  • Vaš proizvod nije odobren na vašem Merchant Center računu. Kada vaši proizvodi nisu odobreni, neće biti dostupni u vašoj Shopping kampanji. Status proizvoda možete provjeriti na nekoliko mjesta da biste saznali zašto proizvod nije odobren.

  • Vaš je proizvod odobren, ali nije aktivan. To se događa iz nekoliko razloga. Kampanja ili grupa oglasa možda je pauzirana ili uklonjena. Maks. CPC vrijednost grupe proizvoda možda je postavljena na "Izuzeto".
Proizvodi odobreni (samo Shopping)

Ovaj stupac prikazuje broj proizvoda u grupi proizvoda koji su trenutno odobreni u Merchant Centeru.

Što to znači?

Kako bi se brojao kao odobren, proizvod treba biti odobren na vašem Merchant Center računu. Odobreni proizvod u skladu je s našim zahtjevima u vezi s pravilima i kvalitetom podataka.

Preduvjeti koje proizvod mora ispunjavati da bi bio aktivan

Ako proizvod nije odobren, onda nije dostupan za prikazivanje, a vi možda gubite promet.

Primjer

Ako vaša grupa proizvoda sadržava 80 proizvoda, ali 20 proizvoda nije odobreno, u stupcu "Odobreni proizvodi" prikazat će vam se 60 proizvoda.

Rješavanje problema

Možete upotrijebiti ovaj stupac zajedno sa stupcem "% odobreno" kako biste saznali koliko je vaših poslanih proizvoda odobreno u Merchant Centeru. Ako ste očekivali veći broj odobrenih proizvoda, preporučujemo da riješite probleme u svojim podacima o proizvodu. Status proizvoda možete provjeriti na nekoliko mjesta da biste saznali zašto proizvod nije odobren.

Proizvodi spremni za posluživanje (samo Shopping)

Ovaj stupac prikazuje broj proizvoda u grupi proizvoda koji su spremni za posluživanje i koji ispunjavaju uvjete za sudjelovanje na dražbi oglasa.

Što to znači?

Kako bi bili spremni za posluživanje, proizvodi moraju ispunjavati sljedeće zahtjeve:

  • Proizvod je odobren na Merchant Center računu.
  • Proizvod je aktivan. Kampanja i grupa oglasa proizvoda omogućene su, a njegova grupa proizvoda nije izuzeta.
  • Proizvod je spreman za posluživanje. Proizvod je dostupan.

 

Ako proizvod nije spreman za posluživanje, onda nije dostupan za prikazivanje, a vi možda gubite promet. Proizvodi koji su spremni za posluživanje ispunjavaju uvjete za sudjelovanje u dražbi oglasa, no za njih nije zajamčeno ostvarivanje pojavljivanja ni klikova. Ako je proizvod spreman za posluživanje, ali ne ostvaruje pojavljivanja, možda je licitacija preniska, proračun ograničen ili je moguće upariti jako mali broj pretraživanja korisnika. Ako postoji jako mali broj pretraživanja korisnika koje je moguće upariti, preporučujemo da dodate više pojedinosti u naslov i opis proizvoda.

Primjer

Ako vaša grupa proizvoda sadrži 10 poslanih proizvoda, ali 4 proizvoda nisu dostupna, 6 vaših proizvoda spremno je za posluživanje.

Rješavanje problema

Možete upotrijebiti ovaj stupac zajedno sa stupcem "% spremno za posluživanje" kako biste saznali koliko je vaših poslanih proizvoda spremno za posluživanje. Ako ste očekivali veći broj proizvoda spremnih za posluživanje, preporučujemo da pregledate podatke o proizvodu ili postavke kampanje iz ovih razloga:

  • Vaš proizvod nije odobren na vašem Merchant Center računu. Kada vaši proizvodi nisu odobreni, neće biti dostupni u vašoj Shopping kampanji. Status proizvoda možete provjeriti na nekoliko mjesta da biste saznali zašto proizvod nije odobren.

  • Vaš je proizvod odobren, ali nije aktivan. To se događa iz nekoliko razloga. Kampanja ili grupa oglasa možda je pauzirana ili uklonjena. Maks. CPC vrijednost grupe proizvoda možda je postavljena na "Izuzeto".
  • Vaš proizvod nije dostupan. Vi navodite dostupnost proizvoda pomoću atributa dostupnost u podacima o proizvodu. Ako je dostupnost proizvoda postavljena na nije dostupno, taj proizvod neće biti spreman za posluživanje. Kada je proizvod spreman za kupnju, svakako ažurirajte atribut proizvoda kako bi se prikazalo da je proizvod dostupan. Saznajte više o atributu dostupnost.
Proizvodi koji su poslani (samo Shopping)

Ovaj stupac prikazuje broj proizvoda u grupi proizvoda koji su trenutačno poslani na Merchant Center računu.

Što to znači?

Kako bi se brojao kao poslan, proizvod treba biti dodan na vaš Merchant Center račun uz pomoć vaših podataka o proizvodu. Proizvod koji je istekao na vašem Merchant Center računu ne broji se kao poslani proizvod. Saznajte kako izraditi i poslati podatke o proizvodu.

Ako proizvod nije poslan, onda nije dostupan za prikazivanje.

Primjer

Prodajete cipele i nudite liniju od 20 različitih vrsta tenisica. Već ste izradili podatke o proizvodu za tih 20 različitih vrsta tenisica i poslali ih putem Merchant Centera. Kao rezultat toga, trenutačno možete vidjeti 20 proizvoda koji su poslani na Google Ads računu. Međutim, vaša je tvrtka tek počela nuditi novu liniju od 10 vrsta tenisica uz prethodnih 20. Nakon što pripremite podatke o proizvodu za nove cipele i pošaljete ih u Merchant Center, imat ćete 30 poslanih proizvoda.

Rješavanje problema

Ako ste očekivali veći broj poslanih proizvoda, provjerite jeste li poslali podatke o proizvodu za proizvode koji nedostaju. Saznajte kako izraditi i poslati podatke o proizvodu.

Možete upotrijebiti taj stupac zajedno s ostalim stupcima Shopping kampanje kako biste dobili uvid u izvedbu svojih kampanja. Ovo su ostali stupci koje preporučujemo da upotrijebite:

  • Odobreni proizvodi
  • Aktivni proizvodi
  • Proizvodi spremni za posluživanje
  • % odobreno
  • % aktivno
  • % spremno za posluživanje
Ocjena kvalitete

Ovaj stupac prikazuje ocjenu kvalitete ključne riječi, što predstavlja mjerenje relevantnosti i korisnosti oglasa i odredišne stranice osobi koja vidi vaš oglas.

Ovaj je stupac dostupan na stranici "Ključne riječi".

Relativni CTR

Relativni CTR mjera je izvedbe oglasa na prikazivačkoj mreži u usporedbi s oglasima drugih oglašavača koji se pojavljuju na istim web-lokacijama.

Vrijednost relativnog CTR-a izračunavamo dijeljenjem klikovnog postotka s prosječnim klikovnim postotkom svih oglašavača na položajima na kojima se prikazuju vaši oglasi. Budući da su ovo kompetitivni mjerni podaci, nisu statični. Mijenja se s obzirom na web-lokacije na kojima se pojavljuje vaš oglas i s obzirom na to što rade drugi oglašivači.

Primjer

Pretpostavimo da je CTR oglašavača koji prodaje digitalne kamere na prikazivačkoj mreži 0,05%. Oglašavač se pojavljuje na jednoj stranici o fotografiji na prikazivačkoj mreži zajedno s tri druga oglašavača. Ostali oglašavači imaju CTR-ove od 0.005%.

Prvi oglašavač ima CTR koji je 10 puta veći od CTR-a konkurenata (0.05%/0.005% = 10). Budući da su korisnici zainteresiraniji za proizvode tog oglašivača, on ima vrlo visok relativni CTR (10).

 

Je li to bilo korisno?
Kako to možemo poboljšati?

Trebate li dodatnu pomoć?

Prijavite se da bi vam bile dostupne dodatne opcije podrške kako biste brzo riješili problem