Consell
Columnes habituals
Algunes columnes estan presents en gairebé totes les pàgines del compte de Google Ads.
Columnes recomanadesLa columna "Estat" de la pàgina "Campanyes" i "Grups d'anuncis" mostra informació sobre l'estat actual de cada campanya o grup d'anuncis, així com si s'han tret o si estan en pausa, limitats pel pressupost o en qualsevol altre estat.
- A la pàgina "Recursos", la columna "Estat" mostra si l'anunci s'està publicant i, en cas que no sigui així, si està en pausa, s'ha tret o s'ha rebutjat.
- A la pàgina "Paraules clau", podeu veure si cada paraula clau és apta per activar anuncis o si la campanya o l'anunci dels quals forma part està en pausa, s'ha tret, s'ha rebutjat o té un altre estat.
Obteniu més informació sobre els estats de les campanyes, dels grups d'anuncis, dels anuncis i de les paraules clau.
Quan consulteu la taula d'estadístiques, veureu les columnes de rendiment següents de manera predeterminada:
- Clics: quan algú fa clic al vostre anunci, com ara al títol blau d'un anunci de text, ho comptem com un clic.
- Impressions: es compta una impressió cada vegada que l'anunci es mostra a la pàgina de resultats de cerca o en altres llocs de la Xarxa de Google. "Impressions" s'abreuja com a "Impr.".
- CTR: la ràtio de clics d'entrada (CTR) és un percentatge que indica amb quina freqüència les persones que veuen l'anunci hi fan clic. La CTR es pot utilitzar per avaluar el rendiment de les paraules clau i dels anuncis.
- CPC mitjà: el cost per clic (CPC) mitjà és l'import que heu pagat pels anuncis dividit entre el nombre total de clics.
- CPM mitjà: el cost per cada mil impressions (CPM) mitjà és l'import mitjà que se us ha cobrat per cada 1.000 visualitzacions de l'anunci (si utilitzeu les ofertes de CPM).
- Cost: és la quantitat total invertida en totes les interaccions, com ara els clics en anuncis de text i les visualitzacions dels anuncis de vídeo.
- Columna "Resultats": mostra el nombre de conversions que heu rebut en totes les accions de conversió principals per a cadascun dels objectius estàndard del compte.
- Aquesta columna mostra amb un color de font normal les conversions corresponents als objectius que la campanya optimitza. La columna mostra amb una font ombrejada les conversions corresponents als objectius que la campanya no optimitza, però que generen conversions. Obteniu més informació sobre els objectius de conversió.
- La columna "Resultats" no mostrarà les conversions agrupades per un objectiu personalitzat. Tanmateix, si algunes d'aquestes conversions també existeixen com a accions de conversió principals als objectius estàndard del compte, veureu les conversions d'aquests objectius estàndard a la columna "Resultats" (tingueu en compte que no és el cas de les accions secundàries, que no es mostren mai a la columna "Resultats"). Obteniu més informació sobre els objectius de conversió.
- Columna "Valor dels resultats": mostra els valors de conversió calculats que heu rebut en totes les accions de conversió principals per a cadascun dels objectius estàndard del compte.
- Columna "Objectius de conversió": mostra els objectius que s'enumeren a l'opció de configuració del nivell de campanya i que milloren el rendiment de la campanya.
- Podeu anul·lar els objectius predeterminats del compte i especificar els objectius de què voleu fer un seguiment als informes de conversions i que voleu utilitzar per fer ofertes en una campanya concreta.
- Els objectius predeterminats del compte s'han de poder aplicar a la majoria de campanyes, però pot ser que hi hagi casos en què preferiu tenir un control més granular sobre els objectius de conversió que s'utilitzen per fer ofertes i generar informes en una campanya. Obteniu més informació sobre els objectius de conversió específics de la campanya.
Les columnes d'informes de resultats només es mostren al nivell de campanya.
També veureu l'opció d'afegir columnes per als objectius estàndard que hàgiu definit al compte com a columnes individuals (per exemple, trucades telefòniques o enviament de formularis de contactes). Aquestes columnes mostraran el nombre de conversions que hàgiu rebut en totes les accions de conversió principals per a cadascun d'aquests objectius estàndard.
Obteniu més informació sobre els informes de resultats.
- Nombre d'anuncis rebutjats
- Aquests anuncis no es mostraran perquè infringeixen les polítiques de Google Ads. Podeu consultar la columna "Estat" per veure per què s'ha rebutjat un anunci. Obteniu més informació sobre les polítiques de Google Ads.
- Si corregiu l'anunci, es tornarà a revisar i pot esdevenir apte si constatem que compleix les nostres polítiques. Obteniu informació sobre com es pot corregir un anunci rebutjat.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre de paraules clau rebutjades
- Aquestes paraules clau no mostraran els vostres anuncis perquè infringeixen les polítiques de Google Ads. Obteniu més informació sobre les polítiques de Google Ads.
- Podeu consultar la columna "Estat" per veure per què s'ha rebutjat un anunci. Si corregiu l'anunci, es tornarà a revisar i pot esdevenir apte si constatem que compleix les nostres polítiques. Obteniu informació sobre com es pot corregir un anunci rebutjat.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre d'anuncis aptes
- Aquests anuncis s'han revisat i aprovat per publicar-se. Compleixen les polítiques de Google Ads, de manera que es poden mostrar a tots els públics. Obteniu més informació sobre el procés de revisió d'anuncis.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre de paraules clau aptes
- Aquestes paraules clau s'han revisat i aprovat per mostrar tots els vostres anuncis. Obteniu més informació sobre el procés de revisió d'anuncis.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre d'anuncis de cerca responsius aptes
- Aquests anuncis s'han revisat i aprovat per publicar-se. Compleixen les polítiques de Google Ads, de manera que es poden mostrar a tots els públics. Obteniu més informació sobre el procés de revisió d'anuncis.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre de grups d'anuncis aptes
- Aquests grups d'anuncis estan a punt per publicar-se. Obteniu informació sobre com es poden gestionar els grups d'anuncis de les campanyes existents.
- Només es poden afegir a la taula Campanyes.
- Detalls de l'eficàcia de l'anunci de cerca responsiu
- Aquesta columna mostra un desglossament de la puntuació d'eficàcia dels anuncis de cerca responsius (RSA). Obteniu més informació sobre l'eficàcia de l'anunci.
- Contenen el recompte de RSA segmentats per l'eficàcia de l'anunci.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre de recursos d'enllaç de lloc aptes
- Aquesta columna mostra el nombre de recursos d'enllaç de lloc.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre de recursos d'enllaç de lloc aptes (actualitzats)
- Aquesta columna mostra el nombre de recursos d'enllaç de lloc actualitzats.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
- Nombre de recursos d'imatge aptes
- Aquesta columna mostra el nombre de recursos d'imatge.
- Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
Obteniu informació sobre com es poden crear anuncis de cerca eficaços.
- Tipus d'estratègia d'oferta: nom de l'estratègia d'oferta que gestiona les ofertes per a les paraules clau, els grups d'anuncis o les campanyes. Per exemple, si es fan servir ofertes de CPC manuals a la campanya, en aquesta columna hi veureu "CPC". De la mateixa manera, si a la vostra campanya es fan servir ofertes automàtiques, hi veureu l'etiqueta "Automàtica". És possible que també es mostri l'etiqueta "(millorada)", la qual cosa vol dir que Google Ads està ajustant la vostra oferta de CPC màx. perquè assoliu el vostre objectiu, com ara maximitzar les conversions.
- Estratègia d'oferta: és l'estratègia d'oferta de cartera automàtica que gestiona les ofertes per a les paraules clau, els grups d'anuncis o les campanyes. Tingueu present que en aquesta columna hi veureu el nom que heu donat a l'estratègia d'oferta flexible. Si no feu servir cap estratègia d'oferta flexible, hi veureu un guionet ("-").
- Marge de millora de l'optimització del compte:
- És el percentatge de millora que es pot aplicar per obtenir una puntuació d'optimització del compte del 100 %. Obteniu més informació sobre l'optimització en comptes de gestor.
- Només es poden afegir a la taula Campanyes.
Columnes que només figuren en determinades pàgines
Hi ha columnes que només es troben en determinades pàgines del compte de Google Ads. Tot seguit trobareu la informació sobre el rendiment que us poden proporcionar:
Ajustos d'oferta actiusEls ajustos d'oferta actius són el tipus d'ajust d'oferta que heu establert. Per exemple, si heu establert un ajust de l'oferta per a mòbils, veureu "Dispositiu". Podeu augmentar o disminuir les ofertes perquè siguin més o menys competitives en diferents dispositius, ubicacions, hores del dia, etc. Els ajustos d'oferta us permeten controlar millor el moment i el lloc en què es mostra l'anunci.
És el número d'identificació individual del vostre anunci.
Aquesta columna indica quin tipus d'anunci publiqueu: de text, d'imatge, de vídeo o per a mòbils.
Aquestes columnes mostren una estimació de la manera com els diversos canvis en les ofertes poden afectar el trànsit setmanal de la Xarxa de Cerca. Les estimacions se solen actualitzar un cop al dia i reflecteixen els 7 darrers dies d'activitat al compte des del dia en què es calculen (fins a 7 dies enrere). Les columnes del simulador d'ofertes estan disponibles al nivell de paraula clau i al nivell de campanya per a ajustos d'oferta per dispositiu. Consulteu les seccions següents per obtenir-ne informació.
Si a la columna hi ha un guió ("--"), això significa que no hi havia prou dades per generar una estimació dels 7 darrers dies.
Tingueu en compte que les columnes del simulador d'ofertes proporcionen estimacions sobre de quina manera ofertes alternatives podrien haver afectat el rendiment dels anuncis en el passat. Per tant, no poden considerar-se previsions ni garanties del rendiment futur dels anuncis. Aquestes columnes no poden generar estimacions per a campanyes que fan servir ofertes de CPC automàtiques o de CPA objectiu ni per a campanyes que solen exhaurir tot el pressupost diari.
Columnes del simulador d'ofertes de paraula clau
Les columnes per a simuladors d'ofertes de les campanyes de la Xarxa de Cerca i la Xarxa de Display estan disponibles a la pàgina "Paraules clau".
La columna "CPC màx. de base" mostra una llista de les ofertes que Google Ads ha fet servir per crear les estimacions de clics i de costos per a les altres columnes de simulador d'ofertes. Consulteu aquesta columna en lloc de la columna "Oferta de CPC màx." quan avalueu els resultats del simulador d'ofertes. Pot ser que la vostra oferta de CPC màx. actual hagi canviat des que Google Ads va fer les estimacions.
Columnes d'ajust d'oferta per dispositiu del nivell de campanya
També podeu consultar les columnes del simulador d'ofertes per als ajustos de l'oferta segons el dispositiu al nivell de campanya. Podeu trobar aquestes columnes a la pestanya Dispositius de la pestanya Configuració.
A la columna "Ajust de l'oferta base" es mostra l'ajust de l'oferta que ha utilitzat Google Ads en les estimacions per a les altres columnes del Simulador d'ofertes. Consulteu aquesta columna quan avalueu els resultats del simulador d'ofertes. Pot ser que el vostre ajust de l'oferta actual hagi canviat des que Google Ads va fer les estimacions.
Les estimacions d'aquestes columnes del simulador d'ofertes donen per fet que tots els ajustos d'oferta del nivell de grup d'anuncis s'han tret.
Obteniu informació sobre com fer una estimació dels resultats mitjançant simuladors d'ofertes, pressupostos i objectius.
La quota de clics és el nombre de clics que heu rebut a la Xarxa de Cerca dividit entre el nombre màxim estimat de clics que podríeu haver rebut.
El nombre màxim estimat de clics que podríeu aconseguir depèn de la notorietat dels anuncis i del nombre d'anuncis que es mostren com a resultat d'una consulta de cerca. Aquests dos factors es veuen afectats per diversos factors més, com ara l'oferta que heu definit, i la qualitat i la rellevància generals dels anuncis.
Aquesta columna està disponible a la pàgina "Grups de productes". Obteniu més informació sobre la quota de clics.
Aquesta columna mostra els costos totals que ha acumulat una campanya durant el període seleccionat.
Aquesta columna només està disponible a la pàgina "Campanyes".
El cost per clic màxim (CPC màx.) predeterminat és l’import més alt que esteu disposat a pagar per cada clic. L'oferta de CPC màx. predeterminat s'estableix al nivell de grup d'anuncis, però podeu substituir aquest valor definint un CPC màx. específic per a paraules clau concretes. Recordeu que no pagareu un import superior al CPC màx. i que, sovint, pagareu encara menys. Podeu veure l'import mitjà que pagueu pels clics a la columna "CPC mitjà".
És possible que vegeu l'etiqueta "automàtica" o "(millorada)" al costat de les ofertes. A continuació, us n'expliquem el significat:
- Automàtica: vol dir que Google Ads estableix automàticament l'oferta que veieu en aquesta columna. És possible que vegeu l'etiqueta "Automàtica" si la vostra campanya utilitza les ofertes automàtiques o l'estratègia d'oferta de cartera de retorn objectiu de la despesa publicitària (ROAS objectiu), per exemple. Tingueu en compte que els imports d'aquestes ofertes no es poden editar.
- Millorada: vol dir que el sistema de Google Ads ajusta l'oferta que es mostra en funció de cada subhasta per assolir l'objectiu de l'estratègia d'ofertes que utilitzeu, com ara maximitzar les conversions per al CPC millorat o maximitzar el valor de conversió per al ROAS objectiu. Per a cada paraula clau d'aquest grup d'anuncis que utilitza l'oferta predeterminada, Google Ads intenta establir ofertes que siguin aproximadament l'import mitjà de l'oferta que es mostra.
Cal que tingueu en compte que les ofertes d'algunes estratègies, com ara el ROAS objectiu, poden ser tant automàtiques com millorades. Si utilitzeu el ROAS objectiu, l'oferta que es mostri no es farà servir per a les subhastes de la Xarxa de Display.
La columna "CPC màx. predeterminat" només està disponible a la pàgina "Grups d'anuncis".
A les campanyes de compres, feu servir grups de productes per definir ofertes per als vostres productes. Podeu comprovar l'oferta de cada producte a la columna "CPC màx. efectiu" de la pàgina "Productes". El CPC màx. efectiu és l'oferta que s'utilitza a la subhasta d'anuncis per classificar els vostres productes. És l'oferta més alta per a un producte concret de la campanya o del grup d'anuncis que heu seleccionat, fins i tot tenint en compte les prioritats de la campanya.
Què vol dir
El cost per clic màxim efectiu és l'import d'oferta màxim que esteu disposat a pagar per un producte concret del vostre grup d'anuncis. Si un producte s'ha exclòs del grup de productes o si la campanya o els grups d'anuncis no estan activats, veureu "--" en lloc d'un import d'oferta de CPC màx.
El valor que veieu no inclou les opcions de configuració de campanya següents:
- Ajustos d'oferta. Això vol dir que podeu fer una oferta més alta en funció dels ajustos d'oferta que hàgiu definit. Per exemple, si heu indicat un ajust d'oferta per a mòbils del 300 %, el CPC màx. efectiu d'1 EUR podria incrementar-se fins a 3 EUR en les ofertes d'anuncis per a mòbils. Obteniu més informació sobre els ajustos d'oferta.
Exemple
Teniu la campanya "Calçat" amb el producte "Vambes de córrer" en dos grups d'anuncis. Un dels grups d'anuncis utilitza una oferta de CPC màx. d'1,20 EUR per a "Vambes de córrer" i l'altre en fa servir una de 3 EUR. Quan consulteu "Vambes de córrer" a la pàgina "Productes" de la campanya, veureu un CPC màx. efectiu de 3 EUR, ja que aquest és l'import màxim que voleu pagar per a les ofertes de tots els grups d'anuncis que continguin "Vambes de córrer".
Les mètriques "Oferta est. primera pàgina", "Oferta est. part superior de la pàgina" i "Oferta est. primera posició" calculen aproximadament l'oferta de cost per clic (CPC) necessària perquè el vostre anunci es mostri a la primera pàgina, a la part superior de la pàgina o a la primera posició als resultats de cerca de Google, respectivament, quan un terme de cerca trobi coincidències exactes amb la vostra paraula clau. Les estimacions es basen en el nivell de qualitat i en la competència actual d'un anunciant per a aquesta paraula clau.
En casos excepcionals, l'"Oferta est. part superior de la pàgina" i l'"Oferta est. primera posició" poden superar els 100 EUR i establir-se en >=100 EUR. En visualitzar "Oferta est. part superior de la pàgina" i "Oferta est. primera posició" en altres divises, és possible que vegeu una anotació similar per a l'equivalent de 100 EUR en la vostra divisa preferida.
Recordeu que aquestes estimacions no són una garantia d'ubicació. La posició de l'anunci depèn de molts factors, inclosa l'activitat d'altres anunciants, l'activitat de cerca dels usuaris, la configuració del compte i l'activitat del compte (per exemple, els canvis de pressupost). Per tots aquests motius, és possible que l'anunci no es mostri a la primera pàgina o a la part superior de la pàgina, encara que assoliu les estimacions.
Aquestes columnes només estan disponibles a la pàgina "Paraules clau".
Aquesta columna es troba a la pàgina "Paraules clau", entre d'altres. Si establiu un URL final de nivell de paraula clau, tindrà prioritat sobre l'URL final que establiu per a cada anunci. Suposem que escolliu les opcions següents:
- URL final de l'anunci: www.example.com
- URL final de la paraula clau: www.example.com/fruites
Si l'anunci s'activa amb la paraula clau "poma", l'anunci utilitzarà "www.example.com/fruites" en lloc de "www.example.com" com a URL final.
Si heu optat per publicar anuncis d'imatge a la Xarxa de Display, les imatges s'emmagatzemen als servidors de Google i s'hi fa referència des d'aquest URL.
La quota d'impressions és el percentatge d'impressions que heu rebut dividit entre el nombre estimat d'impressions que podríeu haver rebut. La idoneïtat es basa en la configuració de segmentació, els estats d'aprovació, les ofertes i els nivells de qualitat actuals dels anuncis. Obteniu informació sobre com es poden obtenir les dades de quota d'impressions.
Aquesta columna està disponible a les pàgines "Campanyes" i "Grups d'anuncis".
Aquestes columnes indiquen el nombre i el percentatge de clics que s'han classificat com a no vàlids i que, per tant, s'han exclòs automàticament del compte. Aquests clics no se us cobraran ni afectaran les estadístiques del vostre compte. Consulteu més informació sobre el trànsit no vàlid.
Aquesta columna només està disponible a la pàgina "Campanyes".
Per a les campanyes que prioritzen la Xarxa de Cerca de Google, podeu utilitzar els tipus de concordança de paraules clau següents: concordança ampla, concordança de frase o concordança exacta. Aquestes opcions de concordança de paraules clau us ajuden a controlar qui veu els anuncis. És possible que vegeu més impressions d'anunci, clics i conversions amb alguns tipus de concordança o menys impressions i una selecció més limitada amb d'altres. La columna "Tipus de concordança" indica quina opció de configuració heu triat per a cada paraula clau i us permet modificar-la. Aquesta columna es troba a la pàgina "Paraules clau". Obteniu més informació sobre les opcions de concordança de paraules clau.
Google Ads també ofereix mètriques de tipus de concordança addicionals:
Segment de tipus de concordança dels termes de cerca: consulteu les vostres dades de paraules clau segmentades per "tipus de concordança dels termes de cerca", que són els termes de cerca que han activat el vostre anunci agrupats pel tipus de concordança: ampla, de frase o exacta. Això us permet comparar estadístiques com els clics, les impressions, les CTR o el percentatge de conversions dels termes de cerca que han activat l'anunci. Utilitzeu aquesta opció de segmentació per identificar quines paraules clau tenen el millor rendiment per a un tipus de concordança concret.
Columna "Tipus de concordança" a l'informe de termes de cerca: aquesta columna de l'informe de termes de cerca us indica el tipus de concordança que ha permès a l'usuari veure l'anunci en cercar un terme concret. Utilitzeu aquesta informació per millorar la llista de paraules clau.
El cost per clic màxim (CPC màx.) és l’import més alt que esteu disposat a pagar per cada clic. Podeu definir un CPC màx. específic per a paraules clau individuals si voleu establir ofertes més altes i més baixes per a paraules clau concretes depenent del rendiment que tinguin. Recordeu que no pagareu un import superior al CPC màx. i que, sovint, pagareu encara menys. Podeu veure l'import mitjà que pagueu pels clics a la columna "CPC mitjà".
És possible que vegeu l'etiqueta "automàtica" o "(millorada)" al costat de les ofertes. A continuació, us n'expliquem el significat:
- Automàtica: vol dir que Google Ads estableix automàticament l'oferta que veieu en aquesta columna. És possible que vegeu l'etiqueta "Automàtica" si, per exemple, la vostra campanya utilitza les ofertes automàtiques o l'estratègia d'oferta flexible ROAS objectiu. Tingueu en compte que els imports d'aquestes ofertes no es poden editar.
- Millorada: vol dir que el sistema de Google Ads ajusta l'oferta que es mostra en funció de cada subhasta per assolir l'objectiu de l'estratègia d'ofertes que utilitzeu, com ara maximitzar les conversions per al CPC millorat o maximitzar el valor de conversió per al ROAS objectiu. Per a cada paraula clau d'aquest grup d'anuncis que utilitza l'oferta predeterminada, Google Ads intenta establir ofertes que siguin aproximadament l'import mitjà de l'oferta que es mostra.
Cal que tingueu en compte que les ofertes d'algunes estratègies, com ara el ROAS objectiu, poden ser tant automàtiques com millorades. Si utilitzeu el ROAS objectiu, l'oferta que es mostri no es farà servir per a les subhastes de la Xarxa de Display.
La columna "CPC màx." només està disponible a les pàgines "Grups de productes", "Paraules clau" i "Segmentacions d'anunci dinàmic".
La mètrica "Ràtio de clics cap a pàgines adaptades per a mòbils" és el percentatge de clics des de mòbils en pàgines que, d'acord amb la prova d'optimització per a mòbils de Google, es consideren adaptades per a mòbils. Aquesta columna està disponible a la pestanya Pàgina de destinació.
Si una pàgina de destinació encara no s'ha analitzat o no en tenim prou dades, en aquesta columna es mostrarà "--".
Les vostres dades adaptades per a mòbils poden tenir una antiguitat màxima de 14 dies. Si fa poc que heu actualitzat una de les vostres pàgines, heu d'esperar fins a 14 dies perquè aquests canvis es reflecteixin a la vostra ràtio de clics cap a pàgines adaptades per a mòbils.
Aquesta columna us permet afegir llistes de paraules clau negatives a les campanyes i treure-les ràpidament.
Si passeu el cursor per sobre d'una llista de paraules clau negatives, se us mostraran les paraules clau que conté. Si feu clic en una llista, se us dirigirà a la pàgina de detalls corresponent, on podreu modificar-la.
La columna "Estat del producte" mostra l'estat actual d'un producte concret de la campanya i us permet saber si està preparat per difondre's. Obteniu més informació sobre el diagnòstic de producte i el significat dels estats de producte.
Obteniu més informació sobre els problemes relacionats amb un producte.
Aquesta columna mostra el nivell de qualitat de la vostra paraula clau, que és una mesura de la importància i la utilitat dels vostres anuncis i de la pàgina de destinació per als usuaris que veuen el vostre anunci.
Aquesta columna està disponible a la pàgina "Paraules clau".
La CTR relativa és una mesura de com funcionen els vostres anuncis a la Xarxa de Display en comparació amb els anuncis d'altres anunciants que es mostren als mateixos llocs web.
Calculem la CTR relativa dividint la vostra ràtio de clics d'entrada entre la ràtio mitjana de clics d'entrada de tots els anunciants als emplaçaments en què es mostren els vostres anuncis. Com que és una mètrica que depèn de la competència, no és estàtica. Canvia en funció dels llocs web en què es mostri el vostre anunci i de què facin els altres anunciants.
Exemple
Suposem que un anunciant que ven càmeres digitals obté una CTR de la Xarxa de Display del 0,05%. L'anunciant només figura en una única pàgina sobre fotografia a la Xarxa de Display, juntament amb tres anunciants més. Els altres anunciants obtenen una CTR del 0,005%.
El primer anunciant obté una CTR deu vegades superior a la CTR dels seus competidors (0,05%/0,005% = 10). Com que els usuaris estan més interessats en els productes d'aquest anunciant, ell obté una CTR relativa molt alta (10).