Sobre les columnes d'una taula d'estadístiques

Les columnes de les taules d'estadístiques us proporcionen diverses dades sobre el compte. Disposeu d'unes columnes o d'unes altres en funció de la taula d'estadístiques en què us trobeu. Trieu aquelles que vulgueu veure, canvieu-ne l'ordre i deseu-les com més us interessi. D'aquesta manera, a la taula d'estadístiques hi tindreu disponibles d'un cop d'ull totes les dades que us semblin més importants.
En aquest article s'expliquen els conceptes generals sobre les columnes habituals i sobre aquelles que només estan disponibles per a conjunts concrets de dades.

Consell

Podeu comparar el rendiment de diversos intervals de dates i veure els resultats a les columnes de la taula d'estadístiques. Obteniu informació sobre com podeu comparar el rendiment de dos períodes de temps.

Desplega-ho tot

Columnes habituals

Algunes columnes estan presents en gairebé totes les pàgines del compte de Google Ads.

Columnes recomanades
Pot ser que de vegades Google Ads recomani columnes per afegir-les a les taules d'estadístiques en funció de la configuració de la campanya. Aquestes columnes se seleccionen segons diversos factors, com ara les conversions, la configuració d'idioma o ubicació, o l'estratègia d'ofertes, entre d'altres. Podeu afegir i treure les columnes recomanades que vulgueu o bé desactivar completament aquesta funció a la campanya. Obteniu més informació sobre com es poden afegir o treure columnes recomanades a la taula d'estadístiques.
Vistes freqüentment
La columna "Vistes freqüentment" mostra altres columnes que heu utilitzat sovint en els 91 darrers dies o columnes que s'han incorporat recentment. Podeu utilitzar la columna "Vistes freqüentment" per accedir ràpidament a determinades columnes que heu estat supervisant.
Columna "Estat"

La columna "Estat" de la pàgina "Campanyes" i "Grups d'anuncis" mostra informació sobre l'estat actual de cada campanya o grup d'anuncis, així com si s'han tret o si estan en pausa, limitats pel pressupost o en qualsevol altre estat.

  • A la pàgina "Recursos", la columna "Estat" mostra si l'anunci s'està publicant i, si no és així, si està en pausa, s'ha tret o s'ha rebutjat.
  • A la pàgina "Paraules clau", podeu veure si cada paraula clau és apta per activar anuncis o si la campanya o l'anunci dels quals forma part està en pausa, s'ha tret, s'ha rebutjat o té un altre estat.

Obteniu més informació sobre els estats de les campanyes, dels grups d'anuncis, dels anuncis i de les paraules clau.

Columnes de rendiment

Quan consulteu la taula d'estadístiques, veureu les columnes de rendiment següents de manera predeterminada:

  • Clics: quan algú fa clic al vostre anunci, com ara al títol blau d'un anunci de text, ho comptem com un clic.
  • Impressions: es compta una impressió cada vegada que l'anunci es mostra a la pàgina de resultats de cerca o en altres llocs de la Xarxa de Google. "Impressions" s'abreuja com a "Impr.".
  • CTR: la ràtio de clics d'entrada (CTR) és un percentatge que indica amb quina freqüència les persones que visualitzen l'anunci hi fan clic. La CTR es pot utilitzar per avaluar el rendiment de les paraules clau i dels anuncis.
  • CPC mitjà: el cost per clic (CPC) mitjà és l'import que heu pagat pels anuncis dividit entre el nombre total de clics.
  • CPM mitjà: el cost per cada mil impressions (CPM) mitjà és l'import mitjà que se us ha cobrat per cada 1.000 visualitzacions de l'anunci (si utilitzeu les ofertes de CPM).
  • Cost: és la quantitat total invertida en totes les interaccions, com ara els clics en anuncis de text i les visualitzacions dels anuncis de vídeo.
Resultats
  • Columna "Resultats": mostra el nombre de conversions que heu rebut en totes les accions de conversió principals per a cadascun dels objectius estàndard del compte.
    • Aquesta columna mostra amb un color de font normal les conversions corresponents als objectius que la campanya optimitza. La columna mostra amb una font ombrejada les conversions corresponents als objectius que la campanya no optimitza, però que generen conversions. Obteniu més informació sobre els objectius de conversió.
    • La columna "Resultats" no mostrarà les conversions agrupades per un objectiu personalitzat. Tanmateix, si algunes d'aquestes conversions també existeixen com a accions de conversió principals als objectius estàndard del compte, veureu les conversions d'aquests objectius estàndard a la columna "Resultats" (tingueu en compte que no és el cas de les accions secundàries, que no es mostren mai a la columna "Resultats"). Obteniu més informació sobre els objectius de conversió.
  • Columna "Valor dels resultats": mostra els valors de conversió calculats que heu rebut en totes les accions de conversió principals per a cadascun dels objectius estàndard del compte.
  • Columna "Objectius de conversió": mostra els objectius que s'enumeren a l'opció de configuració del nivell de campanya i que milloren el rendiment de la campanya.
    • Podeu substituir els objectius predeterminats del compte i especificar els objectius de què voleu fer un seguiment als informes de conversions i que voleu utilitzar per fer ofertes en una campanya concreta.
    • Els objectius predeterminats del compte s'han de poder aplicar a la majoria de campanyes, però pot ser que hi hagi casos en què preferiu tenir un control més granular sobre els objectius de conversió que s'utilitzen per fer ofertes i generar informes en una campanya. Obteniu més informació sobre els objectius de conversió específics de la campanya.

Les columnes d'informes de resultats només es mostren al nivell de campanya.

També veureu l'opció d'afegir columnes per als objectius estàndard que hàgiu definit al compte com a columnes individuals (per exemple, trucades telefòniques o enviament de formularis de contactes). Aquestes columnes mostraran el nombre de conversions que hàgiu rebut en totes les accions de conversió principals per a cadascun d'aquests objectius estàndard.

Obteniu més informació sobre els informes de resultats.

Configuració de columnes
  • Nombre d'anuncis rebutjats
    • Aquests anuncis no es mostraran perquè infringeixen les polítiques de Google Ads. Podeu consultar la columna "Estat" per veure per què s'ha rebutjat un anunci. Obteniu més informació sobre les polítiques de Google Ads.
    • Si corregiu l'anunci, es tornarà a revisar i pot esdevenir apte si constatem que compleix les nostres polítiques. Obteniu informació sobre com podeu corregir un anunci rebutjat.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre de paraules clau rebutjades
    • Aquestes paraules clau no mostraran els vostres anuncis perquè infringeixen les polítiques de Google Ads. Obteniu més informació sobre les polítiques de Google Ads.
    • Podeu consultar la columna "Estat" per veure per què s'ha rebutjat un anunci. Si corregiu l'anunci, es tornarà a revisar i pot esdevenir apte si constatem que compleix les nostres polítiques. Obteniu informació sobre com podeu corregir un anunci rebutjat.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre d'anuncis aptes
    • Aquests anuncis s'han revisat i aprovat per publicar-se. Compleixen les polítiques de Google Ads, de manera que es poden mostrar a tots els públics. Obteniu més informació sobre el procés de revisió d'anuncis.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre de paraules clau aptes
    • Aquestes paraules clau s'han revisat i aprovat per mostrar tots els vostres anuncis. Obteniu més informació sobre el procés de revisió d'anuncis.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre d'anuncis de cerca responsius aptes
    • Aquests anuncis s'han revisat i aprovat per publicar-se. Compleixen les polítiques de Google Ads, de manera que es poden mostrar a tots els públics. Obteniu més informació sobre el procés de revisió d'anuncis.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre de grups d'anuncis aptes
  • Detalls de l'eficàcia de l'anunci de cerca responsiu
    • Aquesta columna mostra un desglossament de la puntuació d'eficàcia dels anuncis de cerca responsius. Obteniu més informació sobre l'eficàcia de l'anunci.
    • Contenen el recompte de RSA segmentades per l'eficàcia de l'anunci.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre de recursos d'enllaç de lloc aptes
    • Aquesta columna mostra el nombre de recursos d'enllaç de lloc.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre de recursos d'enllaç de lloc aptes (actualitzats)
    • Aquesta columna mostra el nombre de recursos d'enllaç de lloc actualitzats.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.
  • Nombre de recursos d'imatge aptes
    • Aquesta columna mostra el nombre de recursos d'imatge.
    • Es poden afegir tant a la taula Campanyes com a la taula Grups d'anuncis.

Obteniu més informació sobre com es poden crear anuncis de cerca eficaços.

Columnes de rendiment de diverses campanyes
Quan consulteu diferents tipus de campanyes alhora, veureu columnes d'informes addicionals corresponents a diverses campanyes: "Interaccions", "Taxa d'interacció" i "Cost mitjà". Aquestes columnes registren les mètriques clau rellevants per a cada tipus de campanya, que us poden ajudar a mesurar d'un cop d'ull el grau d'eficàcia dels anuncis o productes respecte dels vostres objectius publicitaris. Per exemple, la columna "Interaccions" us mostrarà el nombre de clics d'una campanya de cerca, el nombre de visualitzacions de vídeo d'una campanya de vídeo, etc. Obteniu més informació sobre les interaccions.
Columnes de conversió
Si heu configurat el seguiment de conversions al vostre lloc web, aquestes columnes us poden proporcionar estadístiques sobre el rendiment de les conversions. Passeu el cursor per sobre del signe d'interrogació que hi ha a la part superior de cada columna per veure'n la definició.
Columnes d'atribució
Aquestes columnes us poden ajudar a entendre la funció que tenen les vostres paraules clau en les cerques a Google.com que generen una conversió. Sovint s'atribueix el mèrit de la conversió al "darrer clic", perquè és el clic que condueix directament a la venda, a l'adquisició o al registre que intenteu obtenir. Ara bé, també hi ha paraules clau que poden haver ajudat a guiar els vostres clients en el camí cap a la conversió. Les dades de conversions assistides dels informes d'atribució donen una idea més completa del valor de cada paraula clau a l'hora de generar conversions. Tal com passa amb les columnes de conversions, per veure les dades de conversions assistides heu de tenir configurat el seguiment de conversions al lloc web.
Columnes d'atributs
Quan visualitzeu la taula d'estadístiques, veureu de manera predeterminada les columnes corresponents als atributs següents:
  • Tipus d'estratègia d'oferta: nom de l'estratègia d'oferta que gestiona les ofertes per a les paraules clau, els grups d'anuncis o les campanyes. Per exemple, si es fan servir ofertes de CPC manuals a la campanya, en aquesta columna hi veureu "CPC". De la mateixa manera, si a la vostra campanya es fan servir ofertes automàtiques, hi veureu l'etiqueta "Automàtica". És possible que també es mostri l'etiqueta "(millorada)", la qual cosa vol dir que Google Ads està ajustant la vostra oferta de CPC màx. perquè assoliu els objectius, com ara maximitzar les conversions.
  • Estratègia d'oferta: és l'estratègia d'oferta de cartera automàtica que gestiona les ofertes per a les paraules clau, els grups d'anuncis o les campanyes. Tingueu present que en aquesta columna hi veureu el nom que heu donat a l'estratègia d'oferta flexible. Si no feu servir cap estratègia d'oferta flexible, hi veureu un guionet ("-").
  • Marge de millora de l'optimització del compte
    • És el percentatge de millora que es pot fer per obtenir una puntuació d'optimització del compte del 100%. Obteniu més informació sobre l'optimització en comptes de gestor.
    • Només es poden afegir a la taula Campanyes.
Columnes de detalls de les trucades
Aquestes columnes informen de les trucades des d'anuncis o productes en què es mostra un número de desviació de trucades de Google en ordinadors o portàtils, tauletes i dispositius mòbils de gamma alta. Trobareu aquestes columnes a les pàgines "Grup d'anuncis" i "Campanyes". Descobriu quines estadístiques estan disponibles a les columnes de detalls de les trucades.

Columnes que només figuren en determinades pàgines

Hi ha columnes que només es troben en determinades pàgines del compte de Google Ads. Tot seguit trobareu la informació sobre el rendiment que us poden proporcionar:

% de difusió

Aquesta columna indica el percentatge de temps que el vostre anunci s'ha mostrat en relació amb la resta d'anuncis actius del mateix grup d'anuncis. Aquesta columna només està disponible a la pàgina "Anuncis i recursos".

Consell

Quan compareu el percentatge de difusió de dos anuncis, assegureu-vos d'ajustar l'interval de dates a un període de temps en què tots dos anuncis es publicaven per tal que la comparació sigui precisa.

És normal que el percentatge de difusió dels anuncis o el nombre d'impressions acumulades de cada anunci del grup d'anuncis siguin diferents. Els factors següents afecten la freqüència amb què es mostra un anunci determinat.

  • Rotació d'anuncis

    De manera predeterminada, totes les campanyes tenen definida la difusió d'anuncis optimitzada. Això vol dir que si un anunci té una ràtio de clics d'entrada (CTR) més elevada, es mostrarà més sovint que els altres anuncis del grup d'anuncis. Aquest sistema afavoreix de manera automàtica els anuncis amb millor rendiment que generen més trànsit al vostre lloc web.

    Podeu desactivar la difusió d'anuncis optimitzada si voleu que el sistema de Google Ads alterni la difusió dels anuncis de manera uniforme. En aquest cas, recordeu que els anuncis poden continuar acumulant un nombre d'impressions o percentatges de difusió d'anuncis diferents. Això passa perquè el sistema de Google Ads té en compte el nivell de qualitat d'un anunci quan el classifica en una pàgina de resultats de cerca. Un anunci amb un nivell de qualitat alt pot mostrar-se a la primera pàgina de resultats de cerca, en què acumularà una impressió cada cop que es difongui. En canvi, un anunci amb un nivell de qualitat baix pot mostrar-se a la segona pàgina de resultats de cerca, en què només acumularà una impressió si l'usuari fa clic per obrir aquesta pàgina.

  • Hora

    Si un anunci es crea en les últimes hores del dia, al final de la jornada tindrà un percentatge de difusió d'anuncis més baix que els anuncis existents. Aquesta diferència disminuirà amb el pas del temps.

  • Estat d'aprovació

    Si un anunci encara no s'ha revisat ni aprovat, només es mostrarà a Google. Si l'anunci encara no genera impressions a la Xarxa de Google, tindrà un percentatge de difusió d'anuncis inferior.

Ajustos d'oferta actius

Els ajustos d'oferta actius són el tipus d'ajust d'oferta que heu establert. Per exemple, si heu establert un ajust de l'oferta per a mòbils, veureu "Dispositiu". Podeu augmentar o disminuir les ofertes perquè siguin més o menys competitives en diferents dispositius, ubicacions, hores del dia, etc. Els ajustos d'oferta us permeten controlar millor el moment i el lloc en què es mostra l'anunci.

Identificador d'anunci

És el número d'identificació individual del vostre anunci.

Tipus d'anunci

Aquesta columna indica quin tipus d'anunci publiqueu: de text, d'imatge, de vídeo o per a mòbils.

Simulador d'ofertes

Aquestes columnes mostren una estimació de la manera com els diversos canvis en les ofertes poden afectar el trànsit setmanal de la Xarxa de Cerca. Les estimacions se solen actualitzar un cop al dia i reflecteixen els 7 darrers dies d'activitat al compte des del dia en què es calculen (fins a 7 dies enrere). Les columnes del simulador d'ofertes estan disponibles al nivell de paraula clau i al nivell de campanya per a ajustos d'oferta per dispositiu. Consulteu les seccions següents per obtenir-ne informació.

Si a la columna hi ha un guió ("--"), això significa que no hi havia prou dades per generar una estimació dels 7 darrers dies.

Tingueu en compte que les columnes del simulador d'ofertes proporcionen estimacions sobre de quina manera ofertes alternatives podrien haver afectat el rendiment dels anuncis en el passat. Per tant, no poden considerar-se previsions ni garanties del rendiment futur dels anuncis. Aquestes columnes no poden generar estimacions per a campanyes que fan servir ofertes de CPC automàtiques o de CPA objectiu ni per a campanyes que solen exhaurir tot el pressupost diari.

Columnes del simulador d'ofertes de paraula clau

Les columnes per a simuladors d'ofertes de les campanyes de la Xarxa de Cerca i la Xarxa de Display estan disponibles a la pàgina "Paraules clau".

La columna "CPC màx. de base" mostra una llista de les ofertes que Google Ads ha fet servir per crear les estimacions de clics i de costos per a les altres columnes de simulador d'ofertes. Consulteu aquesta columna en lloc de la columna "Oferta de CPC màx." quan avalueu els resultats del simulador d'ofertes. Pot ser que la vostra oferta de CPC màx. actual hagi canviat des que Google Ads va fer les estimacions.

Columnes d'ajust d'oferta per dispositiu del nivell de campanya

També podeu consultar les columnes del simulador d'ofertes per als ajustos de l'oferta segons el dispositiu al nivell de campanya. Podeu trobar aquestes columnes a la pestanya Dispositius de la pestanya Configuració.

A la columna "Ajust de l'oferta base" es mostra l'ajust de l'oferta que ha utilitzat Google Ads en les estimacions per a les altres columnes del Simulador d'ofertes. Consulteu aquesta columna quan avalueu els resultats del simulador d'ofertes. Pot ser que el vostre ajust de l'oferta actual hagi canviat des que Google Ads va fer les estimacions.

Les estimacions d'aquestes columnes del simulador d'ofertes donen per fet que tots els ajustos d'oferta del nivell de grup d'anuncis s'han tret.

Obteniu informació sobre com fer una estimació dels resultats mitjançant simuladors d'ofertes, pressupostos i objectius.

Quota de clics

La quota de clics és el nombre de clics que heu rebut a la Xarxa de Cerca dividit entre el nombre màxim estimat de clics que podríeu haver rebut.

El nombre màxim estimat de clics que podríeu aconseguir depèn de la notorietat dels anuncis i del nombre d'anuncis que es mostren com a resultat d'una consulta de cerca. Aquests dos factors es veuen afectats per diversos factors més, com ara l'oferta que heu definit, i la qualitat i la rellevància generals dels anuncis.

Aquesta columna està disponible a la pàgina "Grups de productes". Obteniu més informació sobre la quota de clics.

Cost

Aquesta columna mostra els costos totals que ha acumulat una campanya durant el període seleccionat.

Aquesta columna només està disponible a la pàgina "Campanyes".

CPC màx. predeterminat

El cost per clic màxim (CPC màx.) predeterminat és l’import més alt que esteu disposat a pagar per cada clic. L'oferta de CPC màx. predeterminat s'estableix al nivell de grup d'anuncis, però podeu substituir aquest valor definint un CPC màx. específic per a paraules clau concretes. Recordeu que no pagareu un import superior al CPC màx. i que, sovint, pagareu encara menys. Podeu veure l'import mitjà que pagueu pels clics a la columna "CPC mitjà".

És possible que vegeu l'etiqueta "automàtica" o "(millorada)" al costat de les ofertes. A continuació, us n'expliquem el significat:

  • Automàtica: vol dir que Google Ads estableix automàticament l'oferta que veieu en aquesta columna. És possible que vegeu l'etiqueta "Automàtica" si la vostra campanya utilitza les ofertes automàtiques o l'estratègia d'oferta de cartera de retorn objectiu de la inversió en publicitat (ROAS objectiu), per exemple. Tingueu en compte que els imports d'aquestes ofertes no es poden editar.
  • Millorada: vol dir que el sistema de Google Ads ajusta l'oferta que es mostra en funció de cada subhasta per assolir l'objectiu de l'estratègia d'ofertes que utilitzeu, com ara maximitzar les conversions per al CPC millorat o maximitzar el valor de les conversions per al ROAS objectiu. Per a cada paraula clau d'aquest grup d'anuncis que utilitza l'oferta predeterminada, Google Ads intenta establir ofertes aproximadament a l'import mitjà de l'oferta que es mostra.

Cal que tingueu en compte que les ofertes d'algunes estratègies, com ara el ROAS objectiu, poden ser tant automàtiques com millorades. Si utilitzeu el ROAS objectiu, l'oferta que es mostri no es farà servir per a les subhastes de la Xarxa de Display.

La columna "CPC màx. predeterminat" només està disponible a la pàgina "Grups d'anuncis".

CPC màx. efectiu (només per a Shopping)

A les campanyes de compres, feu servir grups de productes a fi de definir ofertes per als vostres productes. Podeu comprovar l'oferta de cada producte a la columna "CPC màx. efectiu" de la pàgina "Productes". El CPC màx. efectiu és l'oferta que s'utilitza a la subhasta d'anuncis per classificar els vostres productes. És l'oferta més alta per a un producte concret de la campanya o del grup d'anuncis que heu seleccionat, fins i tot tenint en compte les prioritats de la campanya.

Què vol dir

El cost per clic màxim efectiu és l'import d'oferta màxim que esteu disposat a pagar per un producte concret del vostre grup d'anuncis. Si un producte s'ha exclòs del grup de productes o si la campanya o els grups d'anuncis no estan activats, veureu "--" en lloc d'un import d'oferta de CPC màx.

El valor que veieu no inclou les opcions de configuració de campanya següents:

  • Ajustos d'oferta. Això vol dir que podeu fer una oferta més alta en funció dels ajustos de l'oferta que hàgiu definit. Per exemple, si heu indicat un ajust de l'oferta per a mòbils del 300 %, el CPC màx. efectiu d'1 EUR podria incrementar-se fins a 3 EUR en les ofertes d'anuncis per a mòbils. Obteniu més informació sobre els ajustos d'oferta.

Exemple

Teniu la campanya "Calçat" amb el producte "Vambes de córrer" en dos grups d'anuncis. Un dels grups d'anuncis utilitza una oferta de CPC màx. d'1,20 EUR per a "Vambes de córrer" i l'altre en fa servir una de 3 EUR. Quan consulteu "Vambes de córrer" a la pàgina "Productes" de la campanya, veureu un CPC màx. efectiu de 3 EUR, ja que aquest és l'import màxim que esteu disposat a pagar per a les ofertes de tots els grups d'anuncis que continguin "Vambes de córrer".

Oferta est. primera pàgina / Oferta est. part superior de la pàgina / Oferta est. primera posició

Les mètriques "Oferta est. primera pàgina", "Oferta est. part superior de la pàgina" i "Oferta est. primera posició" calculen aproximadament l'oferta de cost per clic (CPC) necessària perquè el vostre anunci es mostri a la primera pàgina, a la part superior de la pàgina o a la primera posició als resultats de cerca de Google, respectivament, quan un terme de cerca trobi coincidències exactes amb la vostra paraula clau. Les estimacions es basen en el nivell de qualitat i en la competència actual d'un anunciant per a aquesta paraula clau.

En casos excepcionals, l'"Oferta est. part superior de la pàgina" i l'"Oferta est. primera posició" poden superar els 100 EUR i establir-se en >=100 EUR. En visualitzar "Oferta est. part superior de la pàgina" i "Oferta est. primera posició" en altres divises, és possible que vegeu una anotació similar per a l'equivalent de 100 EUR en la vostra divisa preferida.

Recordeu que aquestes estimacions no són una garantia d'ubicació. La posició de l'anunci depèn de molts factors, inclosa l'activitat d'altres anunciants, l'activitat de cerca dels usuaris, la configuració del compte i l'activitat del compte (per exemple, els canvis de pressupost). Per tots aquests motius, és possible que l'anunci no es mostri a la primera pàgina o a la part superior de la pàgina, encara que assoliu les estimacions.

Aquestes columnes només estan disponibles a la pàgina "Paraules clau".

URL final

Aquesta columna es troba a la pàgina "Paraules clau", entre d'altres. Si establiu un URL final de nivell de paraula clau, tindrà prioritat sobre l'URL final que establiu per a cada anunci. Suposem que escolliu les opcions següents:

  • URL final de l'anunci: www.example.com
  • URL final de la paraula clau: www.example.com/fruites

Si l'anunci s'activa amb la paraula clau "poma", l'anunci utilitzarà "www.example.com/fruites" en lloc de "www.example.com" com a URL final.

URL de la imatge

Si heu optat per publicar anuncis d'imatge a la Xarxa de Display, les imatges s'emmagatzemen als servidors de Google i s'hi fa referència des d'aquest URL.

Quota d'impressions / Quota d'impressions perdudes (rànquing) / Quota d'impressions perdudes (pressupost) / Quota d'impressions de concordança exacta

La quota d'impressions és el percentatge d'impressions que heu rebut dividit entre el nombre estimat d'impressions que podríeu haver rebut. La idoneïtat es basa en la configuració de segmentació, els estats d'aprovació, les ofertes i els nivells de qualitat actuals dels anuncis. Obteniu més informació sobre com podeu obtenir les dades de quota d'impressions.

Aquesta columna està disponible a les pàgines "Campanyes" i "Grups d'anuncis".

Clics no vàlids / Ràtio de clics no vàlids

Aquestes columnes indiquen el nombre i el percentatge de clics que s'han classificat com a no vàlids i que, per tant, s'han exclòs automàticament del compte. Aquests clics no se us cobraran ni afectaran les estadístiques del vostre compte. Consulteu més informació sobre el trànsit no vàlid.

Aquesta columna només està disponible a la pàgina "Campanyes".

Tipus de concordança

Per a les campanyes amb el focus posat a la Xarxa de Cerca de Google, podeu utilitzar els tipus de concordança de paraula clau següents: concordança ampla, concordança de frase o concordança exacta. Aquestes opcions de concordança de paraules clau us poden ajudar a controlar qui visualitza els anuncis. És possible que vegeu més impressions d'anunci, clics i conversions amb alguns tipus de concordança o menys impressions i una selecció més limitada amb d'altres. La columna "Tipus de concordança" indica quina opció de configuració heu triat per a cada paraula clau i us permet modificar-la. Aquesta columna es troba a la pàgina "Paraules clau". Obteniu més informació sobre les opcions de concordança de paraules clau.

Google Ads també ofereix mètriques de tipus de concordança addicionals:

Segment de tipus de concordança dels termes de cerca: consulteu les vostres dades de paraules clau segmentades per "tipus de concordança dels termes de cerca", que són els termes de cerca que han activat el vostre anunci agrupats pel tipus de concordança: ampla, de frase i exacta. Això us permet comparar estadístiques com els clics, les impressions, les CTR o el percentatge de conversions dels termes de cerca que han activat l'anunci. Utilitzeu aquesta opció de segmentació per identificar quines paraules clau tenen el millor rendiment per a un tipus de concordança concret.

Columna "Tipus de concordança" a l'informe de termes de cerca: aquesta columna de l'informe de termes de cerca us indica el tipus de concordança que ha permès a l'usuari visualitzar l'anunci en cercar un terme concret. Utilitzeu aquesta informació per millorar la llista de paraules clau.

CPC màx.

El cost per clic màxim (CPC màx.) és l’import més alt que esteu disposat a pagar per cada clic. Podeu definir un CPC màx. específic per a paraules clau individuals si voleu establir ofertes més altes i més baixes per a paraules clau concretes depenent del rendiment que tinguin. Recordeu que no pagareu un import superior al CPC màx. i que, sovint, pagareu encara menys. Podeu veure l'import mitjà que pagueu pels clics a la columna "CPC mitjà".

És possible que vegeu l'etiqueta "automàtica" o "(millorada)" al costat de les ofertes. A continuació, us n'expliquem el significat:

  • Automàtica: vol dir que Google Ads estableix automàticament l'oferta que veieu en aquesta columna. És possible que vegeu l'etiqueta "Automàtica" si, per exemple, la vostra campanya utilitza les ofertes automàtiques o l'estratègia d'oferta flexible ROAS objectiu, per exemple. Tingueu en compte que els imports d'aquestes ofertes no es poden editar.
  • Millorada: vol dir que el sistema de Google Ads ajusta l'oferta que es mostra en funció de cada subhasta per assolir l'objectiu de l'estratègia d'ofertes que utilitzeu, com ara maximitzar les conversions per al CPC millorat o maximitzar el valor de les conversions per al ROAS objectiu. Per a cada paraula clau d'aquest grup d'anuncis que utilitza l'oferta predeterminada, Google Ads intenta establir ofertes aproximadament a l'import mitjà de l'oferta que es mostra.

Cal que tingueu en compte que les ofertes d'algunes estratègies, com ara el ROAS objectiu, poden ser tant automàtiques com millorades. Si utilitzeu el ROAS objectiu, l'oferta que es mostri no es farà servir per a les subhastes de la Xarxa de Display.

La columna "CPC màx." només està disponible a les pàgines "Grups de productes", "Paraules clau" i "Segmentacions d'anunci dinàmic".

Ràtio de clics en pàgines adaptades per a mòbils

La mètrica "Ràtio de clics cap a pàgines adaptades per a mòbils" és el percentatge de clics des de mòbils en pàgines que, d'acord amb la prova d'optimització per a mòbils de Google, es consideren adaptades per a mòbils. Aquesta columna està disponible a la pestanya Pàgina de destinació.

Si una pàgina de destinació encara no s'ha analitzat o no en tenim prou dades, en aquesta columna es mostrarà "--".

Les vostres dades adaptades per a mòbils poden tenir una antiguitat màxima de 14 dies. Si fa poc que heu actualitzat una de les vostres pàgines, heu d'esperar fins a 14 dies perquè aquests canvis es reflecteixin a la vostra ràtio de clics en pàgines adaptades per a mòbils.

Llista de paraules clau negatives

Aquesta columna us permet afegir llistes de paraules clau negatives a les campanyes i treure-les ràpidament.

Si passeu el cursor per sobre d'una llista de paraules clau negatives, se us mostraran les paraules clau que conté. Si feu clic en una llista, se us dirigirà a la pàgina de detalls corresponent, on podreu fer actualitzacions.

Estat del producte (només per a Shopping)

La columna "Estat del producte" mostra l'estat actual d'un producte concret de la campanya i us permet saber si està preparat per difondre's. Obteniu més informació sobre el diagnòstic de producte i el significat dels estats de producte.

Obteniu més informació sobre els problemes dels productes.

Nivell de qualitat

Aquesta columna mostra el nivell de qualitat de la vostra paraula clau, que és una mesura de la importància i la utilitat dels vostres anuncis i de la pàgina de destinació per als usuaris que veuen el vostre anunci.

Aquesta columna està disponible a la pàgina "Paraules clau".

CTR relativa

La CTR relativa és una mesura de com funcionen els vostres anuncis a la Xarxa de Display en comparació amb els anuncis d'altres anunciants que es mostren als mateixos llocs web.

Calculem la CTR relativa dividint la vostra ràtio de clics d'entrada per la ràtio mitjana de clics d'entrada de tots els anunciants a les ubicacions en què es mostren els vostres anuncis. Com que és una mètrica que depèn de la competència, no és estàtica. Canvia en funció dels llocs web en què es mostri el vostre anunci i de què facin els altres anunciants.

Exemple

Suposem que un anunciant que ven càmeres digitals obté una CTR de la Xarxa de Display del 0,05%. L'anunciant només figura en una única pàgina sobre fotografia a la Xarxa de Display, juntament amb tres anunciants més. Els altres anunciants obtenen una CTR del 0,005%.

El primer anunciant obté una CTR deu vegades superior a la CTR dels seus competidors (0,05%/0,005% = 10). Com que els usuaris estan més interessats en els productes d'aquest anunciant, ell obté una CTR relativa molt alta (10).

Ha estat útil?

Com ho podem millorar?
Cerca
Esborra la cerca
Tanca la cerca
Menú principal
9428871961429738657
true
Cerca al Centre d'ajuda
true
true
true
true
true
73067
false
false
false