Всичко за графите в таблицата със статистически данни

Графите в таблиците със статистически данни предоставят разнообразна информация за профила Ви. Изборът Ви на графи варира в зависимост от това коя таблица със статистически данни преглеждате. Можете да изберете графите, които искате да виждате, и да ги пренаредите в предпочитания от Вас ред. По този начин можете да видите бързо всички данни, които са от най-голямо значение за Вас, в таблицата си със статистически данни.
В тази статия ще намерите общ преглед на общите графи и графите, които са налице само когато разглеждате конкретен набор от данни.

Съвет

Възможно е да сравнявате ефективността за различни периоди от време и да виждате тези резултати в графите на таблицата си със статистически данни. Научете как да сравнявате ефективността за два периода от време.

Разгъване на всички

Общи графи

Определени графи могат да бъдат намерени почти на всяка страница в профила Ви в Google Ads.

Препоръчителни графи
Google Ads може понякога да препоръчва графи, които да добавяте към таблицата си със статистически данни, въз основа на настройката на кампанията Ви. Тези графи се избират на базата на различни фактори, като реализации, настройки за език или местоположение, стратегия за офериране и други. Можете да добавяте и премахвате препоръчителните графи според желанието си или изобщо да се откажете от тази функция в кампанията си. Научете как да добавяте или премахвате препоръчителните графи в таблицата си със статистически данни.
Често преглеждани
Графата „Често преглеждани“ описва други графи, които често сте използвали през последните 91 дни, или всички наскоро стартирани графи. Можете да използвате графата „Често преглеждани“, за да стигнете бързо до определени графи, които наблюдавате.
Графа за състоянието

Графата „Състояние“ на страниците „Кампании“ и „Рекламни групи“ показва информация за текущото състояние на отделните кампании или рекламни групи, както и дали са поставени на пауза, премахнати, ограничени по бюджет, или са в други състояния.

  • В раздела „Активи“ графата „Състояние“ Ви показва дали рекламата Ви се показва и ако не, дали е поставена на пауза, премахната или неодобрена.
  • На страницата „Ключови думи“ тя отразява дали всяка ключова дума отговаря на условията за задействане на реклами, или дали кампанията или рекламата, към които принадлежи, е означена като поставена на пауза, премахната, неодобрена или в някакво друго състояние.

Получете повече информация за състоянията на кампания, рекламна група, реклама и ключова дума.

Графи за ефективността

Когато преглеждате таблицата със статистическите данни, по подразбиране ще видите следните графи за ефективността:

  • Кликвания: Когато някой кликне върху рекламата Ви, например върху синьото заглавие на текстова реклама, отчитаме това като кликване.
  • Импресии: Импресия се отчита всеки път, когато рекламата Ви се показва на страница с резултати от търсенето или на друг сайт в мрежата на Google. „Импресии“ е съкратено на „Импр.“.
  • CTR: Съотношение, показващо колко често хората, които виждат рекламата Ви, в крайна сметка кликват върху нея. CTR може да се използва, за да прецените ефективността на ключовите думи и рекламите си.
  • Ср. CPC: Сумата, платена за рекламите Ви, разделена на общия брой кликвания в тях.
  • Ср. CPM: Средната сума, с която Ви таксуваме за 1000 показвания на рекламата Ви (ако използвате офериране за CPM).
  • Разходи: Разходите представляват общата сума, изразходвана за всички взаимодействия, като например кликвания за текстовите реклами и показвания за видеорекламите.
Резултати
  • Графа „Резултати“: Показва броя на реализациите, които сте получили за основните си действия, водещи до реализации, за всяка от стандартните цели в профила си.
    • В тази графа с обичайния цвят на текста ще се показват реализациите за целите, за които се оптимизира кампанията. Със сив цвят в графата ще се показват реализациите за целите, за които кампанията не се оптимизира, но които генерират реализации. Научете повече за целите на реализациите.
    • Графата „Резултати“ няма да показва реализациите, групирани по персонализирана цел. Ако обаче някои от тези реализации съществуват и като основни действия, водещи до реализации, в стандартни цели в профила Ви, ще видите реализациите от тези стандартни цели в графата „Резултати“ (имайте предвид, че това не е така при вторичните действия, които никога не се показват в графата „Резултати“). Научете повече за целите на реализациите.
  • Графа „Стойност на резултатите“: Показва изчислените стойности на получените от Вас реализации за основните действия, водещи до реализация, за всяка от стандартните цели в профила Ви.
  • Графа „Цели на реализациите“: Показва целите в настройката на ниво кампания, които направляват функционирането на кампанията.
    • Можете да замените целите на ниво профил и да посочите кои цели искате да проследявате в отчитането на реализациите и да използвате за офериране в конкретна кампания.
    • Стандартните цели за профила Ви трябва да бъдат приложими към повечето Ви кампании, но може да има ситуации, в които искате да разполагате с по-детайлен контрол върху това кои цели на реализациите да се използват за офериране и отчитане в дадена кампания. Научете повече за целите на реализациите за конкретни кампании

Графите за отчитането на резултатите ще се показват само на ниво кампания.

Също така ще виждате опция за добавяне на отделни графи за стандартните цели, които сте дефинирали в профила си (например телефонни обаждания, изпращане на формуляри за възможни клиенти). В тези графи ще се показва броят на реализациите, които сте получили за основните действия, водещи до реализация, за всяка от тези стандартни цели.

Научете повече за отчитането на резултатите

Настройване на графите
  • Брой неодобрени реклами
    • Тези реклами няма да се показват, тъй като нарушават правилата на Google Ads. Можете да проверите графата „Състояние“, за да разберете защо дадена реклама не е била одобрена. Научете повече за правилата на Google Ads.
    • Ако коригирате рекламата, тя ще бъде прегледана отново и ако установим, че спазва правилата ни, може да бъде одобрена. Научете как да коригирате неодобрена реклама
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой неодобрени ключови думи
    • Тези ключови думи няма да показват рекламите Ви, защото нарушават правилата на Google Ads. Научете повече за правилата на Google Ads
    • Можете да проверите графата „Състояние“, за да разберете защо дадена реклама не е била одобрена. Ако коригирате рекламата, тя ще бъде прегледана отново и ако установим, че спазва правилата ни, може да бъде одобрена. Научете как да коригирате неодобрена реклама
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията реклами
    • Тези реклами са прегледани и одобрени за показване. Те спазват правилата на Google Ads, така че могат да се показват на всички аудитории. Научете повече за процеса на проверка на рекламите.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията ключови думи
    • Тези ключови думи са прегледани и одобрени да показват всичките Ви реклами. Научете повече за процеса на проверка на рекламите.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията адаптивни реклами в мрежата за търсене
    • Тези реклами са прегледани и одобрени за показване. Те спазват правилата на Google Ads, така че могат да се показват на всички аудитории. Научете повече за процеса на проверка на рекламите.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията рекламни групи
  • Подробности за качеството на адаптивните реклами в мрежата за търсене
    • Тази графа показва разбивка на оценката за качеството на адаптивните Ви реклами в мрежата за търсене. Научете повече за качеството на рекламата.
    • В тях се посочва броят на адаптивните реклами в мрежата, сегментирани по качество на рекламата.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията активи за връзки към сайта
    • Тази графа показва броя на активите за връзки към сайта.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията активи за връзки към сайта (надстроени)
    • Тази графа показва броя на надстроените активи за връзки към сайта.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.
  • Брой на отговарящите на условията активи за изображения
    • Тази графа показва броя на активите за изображения.
    • Те могат да се добавят към таблици „Кампании“ и „Рекламни групи“.

Научете как да създавате ефективни реклами в мрежата за търсене

Графи за ефективността за различни кампании
Когато преглеждате едновременно различни типове кампании, ще видите допълнителни отчетни графи за различните си кампании: „Взаимодействия“, „Честота на взаимодействие“ и „Средна цена“. Тези графи отчитат ключовите показатели, отнасящи се за всеки тип кампания, което може да Ви помогне да измервате с един поглед колко ефективно рекламите или продуктите Ви отговарят на рекламните Ви цели. Така например графата „Взаимодействия“ показва броя кликвания за кампания в мрежата за търсене, броя показвания на видеоклипа за видеокампания и т.н. Научете повече за взаимодействията.
Графи за реализациите
Ако сте настроили проследяване на реализациите на уебсайта си, тези графи могат да Ви дадат представа за ефективността на реализациите Ви. Задръжте курсора на мишката над въпросителния знак в горната част на всяка графа, за да видите определението.
Графи за приписването
Тези графи могат да Ви помогнат да разберете ролята, която ключовите Ви думи играят в търсенията с Google.bg, водещи до реализация. Често цялата заслуга се приписва на „последното кликване“ преди реализация, защото това е кликването, което води директно до продажбата, придобиването или регистрацията, която се опитвате да получите. Съществуват обаче и помощни ключови думи, които може да са насочили клиентите Ви към тази реализация преди това. Данните за подпомогнатите реализации от отчетите за приписването могат да Ви дадат по-пълна представа за стойността на отделните Ви ключови думи, когато става въпрос за генериране на реализации. Както при графите за реализации, трябва да имате настроено проследяване на реализациите на уебсайта си, за да преглеждате данни за подпомогнатите реализации.
Графи за атрибутите
Когато преглеждате таблицата със статистическите данни, може да видите следните графи за атрибутите по подразбиране:
  • Тип на стратегията за офериране: Името на стратегия за офериране, която управлява офертите за ключовите думи, рекламните групи или кампаниите Ви. Ако например кампанията Ви използва ръчно офериране за CPC, в тази графа ще виждате „CPC“. Или ако кампанията Ви използва автоматично офериране, ще виждате „Автоматично“ в тази графа. Може да видите и „(подобрена)“, което означава че Google Ads коригира офертата Ви за макс. CPC, за да постигне целта Ви, като например постигане на максимален брой реализации.
  • Стратегия за офериране: Това е стратегията за автоматично офериране за портфолио, която управлява офертите за ключовите думи, рекламните групи или кампаниите Ви. Обърнете внимание, че в тази графа ще виждате името, което сте създали за гъвкавата стратегия за офериране. Ако не използвате гъвкава стратегия за офериране, ще виждате тире „–“.
  • Резерв за оптимизиране на профила:
    • Това е процентът на подобрение, който можете да реализирате, за да достигнете до максималния рейтинг за оптимизиране на профила. Научете повече за оптимизирането в профили на мениджър
    • Те могат да се добавят само към таблицата „Кампании“.
Графи с данни за обажданията
Тези графи предоставят отчетни данни за обажданията от реклами и продукти, които показват пренасочващ телефонен номер от Google, на настолни/преносими компютри, таблети и мобилни устройства от висок клас. Можете да ги намерите на страниците „Рекламни групи“ и „Кампании“. Разберете кои статистически данни са налице в графите с данни за обажданията.

Графи, които се показват само на определени страници

Някои графи могат да бъдат намерени само на определени страници в профила Ви в Google Ads. Ето какво могат да укажат те за ефективността Ви:

% на показване

В тази графа е посочен процентът от времето, през което е показвана дадена реклама спрямо останалите активни реклами в същата рекламна група. Тази графа е налице само на страницата „Реклами и активи“.

Съвет

Когато сравнявате процента на показване между две реклами, уверете се, че сте коригирали периода си от време така, че да обхваща време, през което и двете реклами са се показвали, за да бъде сравнението точно.

Нормално е процентът на показване или броят на натрупаните импресии да е различен за всяка реклама в рекламната Ви група. Следните фактори оказват влияние върху честотата на показване на дадена реклама:

  • Редуване на рекламите

    По подразбиране всички кампании са настроени за оптимизирано показване на рекламите. Това означава, че ако дадена реклама има по-висока честота на кликване (CTR), тя ще се показва по-често от другите реклами във Вашата рекламна група. Тази система автоматично подбира по-добре представящите се реклами, които привличат по-голям трафик към сайта Ви.

    Можете да се откажете от оптимизираното показване на рекламите, ако искате системата на Google Ads да редува рекламите Ви равномерно. Имайте предвид, че ако направите това, възможно е рекламите Ви пак да натрупат различен процент на показване или брой на импресиите. Това се получава, тъй като системата на Google Ads отчита качествения рейтинг на рекламата, когато я класира на страницата с резултатите от търсенето. Реклама с висок качествен рейтинг може да се покаже на първата страница с резултати от търсенето, където получава импресия при всяко свое показване. От друга страна, реклама с нисък качествен рейтинг може да се покаже на втората страница с резултати от търсенето, където ще получи импресия само ако потребителят стигне до съответната страница.

  • Време

    Ако дадена реклама е създадена късно през деня, в края му тя ще има по-нисък процент на показване, отколкото съществуващите реклами. Тази разлика ще се намали с времето.

  • Етап на одобрение

    Ако дадена реклама предстои да бъде прегледана и одобрена, тя ще се показва само в Google. В случай че все още не генерира импресии в мрежата на Google, рекламата ще има по-малък процент на показване.

Активни корекции на офертите

Вашата активна корекция на офертата е типът корекция на офертата, който сте задали. Ако например сте задали корекция на офертите за мобилни устройства, ще виждате „Устройство“. Можете да увеличавате или намалявате офертите си, за да оферирате повече или по-малко конкурентоспособно в рамките на различни устройства, местоположения, часове от денонощието и др. Коригиранията на офертите Ви дават повече контрол над това, кога и къде се показва рекламата Ви.

Идент. № на рекламата

Това е индивидуалният идентификационен номер на рекламата Ви.

Тип реклама

Тази графа посочва кой тип реклама показвате: текстова, графична, мобилна или видеореклама.

Симулатор на оферти

В тези графи се прогнозира как различни промени в офертите може да се отразят върху седмичния Ви трафик от мрежата за търсене. Прогнозите обикновено се опресняват веднъж дневно и отразяват дейността, свързана с профила Ви, за последните 7 дни от деня на изчисляването им (не повече от 7 дни назад). Графите на симулатора на офертите са налице само на ниво ключова дума и на ниво кампания за корекции на офертите на ниво устройство. За информация за всяка от тях вижте секциите по-долу.

Знакът „–“ в графата означава, че не е имало достатъчно данни за съставяне на прогноза през последните 7 дни.

Обърнете внимание, че графите на симулатора на оферти предоставят прогнози за това, как алтернативни оферти биха повлияли на ефективността на рекламите Ви в миналото. Те нямат за цел да предвиждат или гарантират ефективността на рекламите в бъдеще. Тези графи няма да покажат прогнози за кампании, които използват автоматично офериране за CPC или целева CPA, нито за кампании, които редовно изразходват целия си дневен бюджет.

Графи на симулатора на оферти на ниво ключова дума

Графите за симулатори на оферти за кампании в мрежата за търсене и дисплейната мрежа са налице на страницата „Ключови думи“.

В графата „Основна оферта за макс. CPC“ се посочват офертите, използвани от Google Ads за създаването на прогнози за кликванията и разходите за другите графи на симулатора на оферти. Моля, използвайте нея вместо графата „Оферта за макс. CPC“, когато оценявате резултатите от симулатора на оферти. Текущата Ви оферта за макс. CPC може да се е променила след създаването на прогнозите от страна на Google Ads.

Графи за коригиране на офертите по устройство на ниво кампания

Можете да видите графите на симулатора на офертите за коригиране на офертите по устройство на ниво кампания. Можете да ги намерите в раздела Устройства в раздела Настройки.

Графата „Кор. на основна оферта“ посочва корекцията на офертите, използвана от Google Ads за създаване на прогнозите за другите графи на симулатора на оферти. Прегледайте тази графа, когато оценявате резултатите от симулатора на оферти. Текущата Ви корекция на офертата може да се е променила след създаването на прогнозите от страна на Google Ads.

При прогнозите в тези графи на симулатора на оферти се приема, че всички корекции на офертите на ниво рекламна група са били премахнати.

Научете как да прогнозирате резултатите си със симулатори на оферти, бюджети и цели.

Дял на кликванията

Делът на кликванията представлява броят кликвания, получени от Вас в мрежата за търсене, разделен на прогнозния максимален брой кликвания, които бихте могли да получите.

Този максимален брой зависи от това, доколко се забелязват рекламите Ви и колко от тях се показват за заявка за търсене. Върху тези два фактора въздействат няколко други, включително офертата Ви и цялостното качество и уместност на рекламите Ви.

Тази графа е налице на страницата „Групи продукти“. Научете повече за дела на кликванията

Разходи

Тази графа показва общите разходи, натрупани в кампанията през избрания от Вас период.

Тази графа е налице само на страницата „Кампании“.

Стандартна макс. CPC

Стандартната максимална цена на кликване (макс. CPC) е най-голямата сума, която сте готови да платите за едно кликване. Стандартната Ви оферта за макс. CPC се задава на ниво рекламна група, но можете да я заместите, като зададете конкретни макс. CPC за отделните ключови думи. Обърнете внимание, че няма да плащате повече от Вашата макс. CPC, а често ще плащате и по-малко. Можете да видите средната сума, която плащате за кликване, в графата „Ср. CPC“.

Може да видите етикет „автоматична“ или „(подобрена)“ до офертите си. Ето какво означават те:

  • Автоматична: Това означава, че Google Ads задава автоматично офертата, която виждате в тази графа. Може да видите „Автоматична“, ако например кампанията Ви използва автоматично офериране или стратегия за офериране за портфолио с целева възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS). Обърнете внимание, че тези стойности на офертите не могат да бъдат редактирани.
  • Подобрена: Това означава, че системата на Google Ads коригира показваната оферта за всеки отделен търг, за да постигне целта на стратегията за офериране, която използвате, като например постигане на максимален брой реализации за подобрена CPC или постигане на максимална стойност на реализациите за целева ROAS. Обърнете внимание, че за всяка ключова дума в тази рекламна група, която използва стандартната оферта, Google Ads се опитва да задава оферти, които са приблизително усреднени към показваната оферта.

Имайте предвид, че офертите за някои стратегии на офериране, като например за целева ROAS, могат да бъдат едновременно автоматично задавани и подобрени. Ако използвате целева ROAS, показваната оферта не се използва в търгове за дисплейната мрежа.

Графата „Стандартна макс. CPC“ е налице само на страницата „Рекламни групи“.

Ефективна макс. CPC (само за Пазаруване)

В кампаниите за Пазаруване използвате групи продукти за задаване на оферти за продуктите си. Можете да проверите офертата за всеки продукт, като използвате графата „Ефективна макс. CPC“ на страницата „Продукти“. Ефективна макс. CPC е офертата, която се използва в рекламния търг за класиране на продуктите Ви. Тя е най-високата оферта за отделен продукт в избраната от Вас кампания или рекламна група, дори след като се вземат предвид приоритетите на кампаниите.

Какво означава това

Ефективната Ви максимална цена на кликване е най-голямата сума, която сте готови да оферирате за отделен продукт в рекламната Ви група. Ако даден продукт е изключен или кампанията или рекламната група не е активирана, ще виждате „–“ вместо сумата на офертата за макс. CPC.

Стойността, която виждате не включва следните настройки на кампанията:

  • Корекции на офертите. Това означава, че може да задавате по-високи оферти въз основа на корекциите на офертите, които сте задали. Ако например сте задали корекция на офертите за мобилни устройства от 300%, ефективната Ви макс. CPC от 1 лв. може да се увеличи на 3 лв., когато оферирате за мобилни реклами. Научете повече за корекциите на офертите.

Пример

Имате кампания „Обувки“ с продукта „Бързи маратонки“ в две рекламни групи. Едната рекламна група използва оферта за макс. CPC от 1,20 лв. за „Бързи маратонки“, а другата използва оферта от 3 лв. Когато разглеждате „Бързи маратонки“ на страницата „Продукти“ в кампанията си, ще виждате ефективна макс. CPC от 3,00 лв., защото това е най-голямата сума, която сте готови да оферирате за всички рекламни групи, съдържащи „Бързи маратонки“.

Прогн. оферта за първа страница/Прогн. оферта за горе в стр./Прогн. оферта за първа позиция

Показателите „Прогн. оферта за първа страница“, „Прогн. оферта за горе в стр.“ и „Прогн. оферта за първа позиция “ дават приблизителна представа за офертата за цена на кликване (CPC), която е необходима, за да може рекламата Ви да достигне съответно до първата страница с резултати от търсенето с Google, до горната част на страницата или до първата позиция на рекламата, когато дума за търсене съвпадне точно с ключовата Ви дума. Тези прогнозни стойности се основават на качествения рейтинг и на текущата конкуренция сред рекламодателите за съответната ключова дума.

В редки случаи „Прогн. оферта за горе в стр.“ и „Прогн. оферта за първа позиция“ може да надвишават 100 щ.д. и да бъдат изписани като „>= 100 щ.д.“. Когато преглеждате „Прогн. оферта за горе в стр.“ и „Прогн. оферта за първа позиция“ в други валути, може да видите подобно означение за равностойността на 100 щ.д. в предпочитаната от Вас валута.

Обърнете внимание, че тези прогнози не са гаранция за разположение. Позицията на рекламата зависи от редица фактори, сред които действията на другите рекламодатели, извършваните от потребителите търсения, настройките на профила или дейността в него, като например промените в бюджета. Поради всички тези причини е възможно рекламата Ви да не се показва на първата страница или в горната част на страницата, дори и да покривате прогнозните оферти.

Тези графи са налице само на страницата „Ключови думи“.

Краен URL адрес

Тази графа може да бъде намерена на страницата „Ключови думи“ наред с други. Ако зададете краен URL адрес на ниво ключова дума, той ще има предимство пред крайния URL адрес, който задавате за всяка реклама. Да приемем, че изберете следното:

  • Краен URL адрес на рекламата: www.example.com
  • Краен URL адрес на ключовата дума: www.example.com/fruits

Ако рекламата Ви се задейства от ключовата дума „ябълка“, тогава тя ще използва като свой краен URL адрес www.example.com/yabalka вместо www.example.com.

URL адрес на изображението

Ако сте избрали да показвате графични реклами в дисплейната мрежа, изображенията се съхраняват на сървърите на Google и се препращат от този URL адрес.

Дял на импресиите/Дял на пропуснатите импресии (ранг)/Дял на пропуснатите импресии (бюджет)/Дял на импресиите при точно съвпадение

Делът на импресиите представлява процентното съотношение между получените от Вас импресии и прогнозния брой импресии, за чието получаване сте отговаряли на условията. Дали отговаряте на условията се определя въз основа на настоящите настройки за насочване, етапите на одобрение, офертите и качествения рейтинг на рекламите Ви. Научете как да получавате данни за дела на импресиите.

Тази графа е налице на страниците „Кампании“ и „Рекламни групи“.

Невалидни кликвания/Честота на невалидните кликвания

Тези графи посочват броя и процента на кликванията, които са класифицирани като невалидни и са филтрирани автоматично, така че не попадат в профила Ви. Тези кликвания не се таксуват и не оказват влияние върху статистическите данни на профила Ви. Научете повече за невалидния трафик.

Тази графа е налице само на страницата „Кампании“.

Тип на съвпадението

За кампании, насочени само към Google Мрежа за търсене, можете да използвате следните типове на съвпадението на ключовите думи: широко съвпадение, съвпадение по фраза или точно съвпадение. Тези опции за съвпадение на ключовите думи Ви помагат да контролирате пред кого да се показват рекламите Ви. Възможно е да забележите повече рекламни импресии, кликвания и реализации при някои типове на съвпадението или по-малко импресии и по-тесен избор при други. Графата „Тип на съвпадението“ указва каква настройка избирате за всяка ключова дума и Ви дава възможност да променяте настройката. Тази графа се намира на страницата „Ключови думи“. Научете повече за опциите за съвпадение на ключовите думи.

В Google Ads са налични и допълнителни показатели за типа на съвпадение:

Сегментиране по тип на съвпадение на думите за търсене: Вижте данните за ключовите си думи, сегментирани по „Тип на съвпадението на думите за търсене“, които са думи за търсене, задействали рекламата Ви, групирани според типа на съвпадение (широко, по фраза и точно). Това Ви позволява да сравнявате статистическите данни, като например кликвания, импресии, честоти на кликване (CTR) или процент на реализация за думите за търсене, задействали рекламата Ви. Използвайте тази опция за сегментиране, за да определите кои ключови думи постигат най-добрата ефективност за определен тип на съвпадение.

Графа „Тип на съвпадение“ в отчета за думите за търсене: Тази графа в отчета за думите за търсене Ви информира кой тип на съвпадение е позволил на потребителя да види рекламата Ви, когато е търсил конкретен термин. Използвайте тази информация, за да подобрите списъка си с ключови думи.

Макс. CPC

Максималната Ви цена на кликване (макс. CPC) е най-голямата сума, която сте готови да платите за едно кликване. Можете да зададете конкретни макс. CPC за отделни ключови думи, ако искате да зададете по-високи или по-ниски оферти за отделни ключови думи въз основа на тяхната ефективност. Обърнете внимание, че няма да плащате повече от Вашата макс. CPC, а често ще плащате и по-малко. Можете да видите средната сума, която плащате за кликване, в графата „Ср. CPC“.

Може да видите етикет „автоматична“ или „(подобрена)“ до офертите си. Ето какво означават те:

  • Автоматична: Това означава, че Google Ads задава автоматично офертата, която виждате в тази графа. Може да видите „Автоматична“, ако например кампанията Ви използва автоматично офериране или гъвкавата стратегия за офериране с целева възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS). Обърнете внимание, че тези стойности на офертите не могат да бъдат редактирани.
  • Подобрена: Това означава, че системата на Google Ads коригира показваната оферта за всеки отделен търг, за да постигне целта на стратегията за офериране, която използвате, като например постигане на максимален брой реализации за подобрена CPC или постигане на максимална стойност на реализациите за целева ROAS. Обърнете внимание, че за всяка ключова дума в тази рекламна група, която използва стандартната оферта, Google Ads се опитва да задава оферти, които са приблизително усреднени към показваната оферта.

Имайте предвид, че офертите за някои стратегии на офериране, като например за целева ROAS, могат да бъдат едновременно автоматично задавани и подобрени. Ако използвате целева ROAS, показваната оферта не се използва в търгове за дисплейната мрежа.

Графата „Макс. CPC“ е налице само на страниците „Групи продукти“, „Ключови думи“ и „Насочвания на динамични реклами“.

Честота на кликване за страници, удобни за мобилни устройства

„Честота на кликване за страници, удобни за мобилни устройства“ е процентът от мобилните кликвания, които отварят страница, определена като удобна за мобилни устройства от теста за удобство за мобилни устройства на Google. Тази графа е налице в раздела „Целева страница“.

Ако целевата страница все още не е анализирана или нямаме достатъчно данни, тази графа ще показва „--“.

Данните Ви за страници, удобни за мобилни устройства, може да са отпреди до 14 дни. Ако сте извършили скорошни актуализации на някоя от страниците си, трябва да изчакате до 14 дни, преди тези промени да се отразят в честотата на кликване за този вид страници.

Списък с отрицателни ключови думи

Тази графа Ви дава възможност бързо да добавяте и премахвате списъци с отрицателни ключови думи от кампаниите си.

При задържане на курсора на мишката върху списък с отрицателни ключови думи се показват ключовите думи в него. Кликването върху списък Ви отвежда до страницата с подробности за него, където можете да извършвате актуализации.

Състояние на продукта (само за Пазаруване)

Графата „Състояние на продукта“ Ви показва текущото състояние на отделен продукт в кампанията Ви. Тази графа може да Ви помогне да разберете дали продуктът Ви е готов за показване. Научете повече за диагностиката на продуктите и какво означават състоянията на продуктите.

Научете повече за проблемите с продуктите

Качествен рейтинг

В тази графа се показва качественият рейтинг на ключовата Ви дума, който е мярка за степента на уместност и полезност на рекламите и целевата Ви страница.

Тази графа е налице на страницата „Ключови думи“.

Относителна CTR

Относителната CTR е мярка за ефективността на рекламите Ви в дисплейната мрежа в сравнение с показваните на същите уебсайтове реклами от други рекламодатели.

Изчисляваме относителната CTR, като разделяме Вашата честота на кликване на средната честота на кликване на всички рекламодатели за разположенията, където се показват рекламите Ви. Тъй като показателят зависи от конкуренцията, той не е статичен. Ще се променя според уебсайтовете, където се показва рекламата Ви, и действията на другите рекламодатели.

Пример

Да предположим, че рекламодател, който продава цифрови фотоапарати, получава CTR в дисплейната мрежа от 0,05%. Рекламите му се показват на една страница за фотография в дисплейната мрежа заедно с тези на трима други рекламодатели. Тези рекламодатели получават CTR от 0,005%.

Първият рекламодател получава CTR, която е 10 пъти по-голяма от тази на конкурентите (0,05%/0,005% = 10). Тъй като хората се интересуват повече от неговите продукти, той има много висока относителна CTR (10).

Това полезно ли бе?

Как можем да направим подобрения?
true
Achieve your advertising goals today!

Attend our Performance Max Masterclass, a livestream workshop session bringing together industry and Google ads PMax experts.

Register now

Търсене
Изчистване на търсенето
Затваряне на търсенето
Главно меню
16520178552122538038
true
Търсене в Помощния център
true
true
true
true
true
73067
false
false
false