Σχετικά με τις στήλες στον πίνακα στατιστικών στοιχείων

Οι στήλες στους πίνακες στατιστικών στοιχείων παρέχουν διάφορες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας. Οι επιλογές στηλών ποικίλλουν ανάλογα με τον πίνακα στατιστικών στοιχείων που προβάλλετε. Μπορείτε να επιλέξετε τις στήλες που θέλετε να δείτε, να τις αναδιατάξετε και να τις αποθηκεύσετε με τη σειρά που προτιμάτε. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βλέπετε με μια ματιά στον πίνακα στατιστικών στοιχείων όλα τα δεδομένα που είναι πιο σημαντικά για εσάς.
Αυτό το άρθρο παρέχει μια επισκόπηση των κοινών στηλών και των στηλών που είναι διαθέσιμες μόνο όταν προβάλλετε ένα συγκεκριμένο σύνολο δεδομένων.

Συμβουλή

Υπάρχει η δυνατότητα σύγκρισης της απόδοσης μεταξύ ευρών ημερομηνιών, καθώς και προβολής αυτών των αποτελεσμάτων στις στήλες του πίνακα στατιστικών στοιχείων. Μάθετε πώς να συγκρίνετε την απόδοση μεταξύ δύο χρονικών περιόδων.

Ανάπτυξη όλων

Κοινές στήλες

Μπορείτε να βρείτε συγκεκριμένες στήλες σχεδόν σε κάθε σελίδα του λογαριασμού σας Google Ads.

Προτεινόμενες στήλες
Το Google Ads ενδέχεται ορισμένες φορές να προτείνει την προσθήκη στηλών στους πίνακες στατιστικών στοιχείων με βάση τις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας. Αυτές οι στήλες επιλέγονται με βάση διάφορους παράγοντες, όπως οι μετατροπές, οι ρυθμίσεις γλώσσας ή τοποθεσίας, η στρατηγική υποβολής προσφορών και πολλοί άλλοι. Μπορείτε να προσθέσετε και να καταργήσετε τις προτεινόμενες στήλες κατά βούληση ή να εξαιρέσετε εντελώς την καμπάνια από τη συγκεκριμένη λειτουργία. Μάθετε πώς μπορείτε να προσθέσετε ή να καταργήσετε προτεινόμενες στήλες στον πίνακα στατιστικών στοιχείων.
Προβάλλονται συχνά
Η στήλη "Προβάλλονται συχνά" περιγράφει άλλες στήλες που χρησιμοποιήσατε συχνά τις τελευταίες 91 ημέρες ή τυχόν στήλες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη στήλη "Προβάλλονται συχνά", για να μεταβείτε γρήγορα σε συγκεκριμένες στήλες που παρακολουθείτε.
Στήλη Κατάσταση

Η στήλη Κατάσταση στις σελίδες Καμπάνιες και Ομάδες διαφημίσεων εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση μεμονωμένων καμπανιών ή ομάδων διαφημίσεων, καθώς και αν έχουν τεθεί σε παύση, αν έχουν καταργηθεί, αν είναι περιορισμένες βάσει προϋπολογισμού ή βρίσκονται σε άλλη κατάσταση.

  • Στη σελίδα Στοιχεία, η στήλη Κατάσταση δείχνει αν η διαφήμισή σας προβάλλεται ή όχι και, εφόσον δεν προβάλλεται, αν έχει τεθεί σε παύση, έχει καταργηθεί ή έχει απορριφθεί.
  • Στη σελίδα Λέξεις-κλειδιά, δείχνει αν κάθε λέξη-κλειδί είναι κατάλληλη για ενεργοποίηση διαφημίσεων ή αν η καμπάνια ή η ομάδα διαφημίσεων στην οποία ανήκει έχει επισημανθεί ως σε παύση, καταργημένη, απορρίφθηκε ή σε άλλη κατάσταση.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις καταστάσεις καμπάνιας, ομάδας διαφημίσεων, διαφήμισης και λέξης-κλειδιού.

Στήλες απόδοσης

Όταν προβάλλετε τον πίνακα στατιστικών στοιχείων, μπορεί να εμφανίζονται οι ακόλουθες στήλες απόδοσης από προεπιλογή:

  • Κλικ: Όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, όπως, για παράδειγμα, στον μπλε τίτλο μιας διαφήμισης με κείμενο, αυτό καταμετράται ως κλικ.
  • Εμφανίσεις: Μια εμφάνιση καταμετράται κάθε φορά που η διαφήμισή σας προβάλλεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης ή σε άλλον ιστότοπο στο Δίκτυο Google. Η συντομογραφία της στήλης Εμφανίσεις είναι Εμφ.
  • CTR: Ένας λόγος που δείχνει πόσο συχνά κάνουν τελικά κλικ στη διαφήμισή σας τα άτομα που την έχουν δει. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το CTR, για να μετράτε σε ποιο βαθμό αποδίδουν οι λέξεις-κλειδιά και οι διαφημίσεις σας
  • Μέσο CPC: Το ποσό που καταβάλλετε για τις διαφημίσεις σας διαιρεμένο με τα συνολικά κλικ που δέχεστε.
  • Μέσο CPM: Το μέσο ποσό με το οποίο χρεώνεστε για κάθε 1.000 προβολές της διαφήμισης (εφόσον χρησιμοποιείτε υποβολή προσφορών CPM).
  • Κόστος: Το κόστος είναι το σύνολο των δαπανών για όλες τις αλληλεπιδράσεις, όπως τα κλικ για διαφημίσεις με κείμενο και οι προβολές για διαφημίσεις βίντεο.
Αποτελέσματα
  • Στήλη Αποτελέσματα: Εμφανίζει τον αριθμό των μετατροπών που έχετε λάβει στις κύριες ενέργειες μετατροπής για καθέναν από τους βασικούς στόχους στον λογαριασμό σας.
    • Αυτή η στήλη θα εμφανίζει με κανονικό χρώμα γραμματοσειράς τις μετατροπές σε στόχους, βάσει των οποίων πραγματοποιεί βελτιστοποίηση η καμπάνια. Με γκριζαρισμένη γραμματοσειρά σε αυτή τη στήλη εμφανίζονται οι μετατροπές σε στόχους, βάσει των οποίων η καμπάνια δεν πραγματοποιεί βελτιστοποίηση, αλλά δημιουργεί μετατροπές. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους στόχους μετατροπών.
    • Στη στήλη Αποτελέσματα δεν θα εμφανίζονται οι μετατροπές που έχουν ομαδοποιηθεί κατά προσαρμοσμένο στόχο. Ωστόσο, αν ορισμένες από αυτές τις μετατροπές υπάρχουν και ως κύριες ενέργειες μετατροπής σε βασικούς στόχους στον λογαριασμό σας, θα δείτε τις μετατροπές από αυτούς τους βασικούς στόχους στη στήλη Αποτελέσματα (λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν ισχύει για δευτερεύουσες ενέργειες, οι οποίες δεν εμφανίζονται ποτέ στη στήλη Αποτελέσματα). Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους στόχους μετατροπών.
  • Στήλη Αξία αποτελεσμάτων: Εμφανίζει τις υπολογισμένες αξίες μετατροπής που έχετε λάβει στις κύριες ενέργειες μετατροπής για καθέναν από τους βασικούς στόχους στον λογαριασμό σας.
  • Στήλη Στόχοι μετατροπών: Εμφανίζει τους στόχους που αναφέρονται στη ρύθμιση επιπέδου καμπάνιας, οι οποίοι βελτιώνουν την απόδοση της καμπάνιας σας.
    • Μπορείτε να παρακάμψετε τους προεπιλεγμένους στόχους λογαριασμού και να προσδιορίσετε ποιους στόχους θέλετε να παρακολουθείτε στις αναφορές μετατροπών και να χρησιμοποιείτε για την υποβολή προσφορών σε μια συγκεκριμένη καμπάνια.
    • Οι προεπιλεγμένοι στόχοι λογαριασμού θα πρέπει να εφαρμόζονται στις περισσότερες καμπάνιες σας. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις θέλετε να ελέγχετε με μεγαλύτερη ακρίβεια τους στόχους μετατροπών που χρησιμοποιούνται για την υποβολή προσφορών και τη δημιουργία αναφορών σε μια καμπάνια. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους στόχους μετατροπών για συγκεκριμένες καμπάνιες.

Οι στήλες Αναφορές αποτελεσμάτων θα εμφανίζονται μόνο σε επίπεδο καμπάνιας.

Θα δείτε, επίσης, την επιλογή να προσθέσετε στήλες για τους βασικούς στόχους που έχετε ορίσει στον λογαριασμό σας ως μεμονωμένες στήλες (για παράδειγμα: τηλεφωνικές κλήσεις, υποβολή φορμών δυνητικού πελάτη). Αυτές οι στήλες θα εμφανίζουν τον αριθμό των μετατροπών που έχετε λάβει στις κύριες ενέργειες μετατροπής για καθέναν από αυτούς τους βασικούς στόχους.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Αναφορές αποτελεσμάτων.

Ρύθμιση στηλών
  • Αριθμός διαφημίσεων που απορρίφθηκαν
    • Αυτές οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται, επειδή παραβαίνουν τις πολιτικές του Google Ads. Μπορείτε να ανατρέξετε στη στήλη Κατάσταση, για να δείτε γιατί απορρίφθηκε μια διαφήμιση. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολιτικές του Google Ads.
    • Αν διορθώσετε τη διαφήμιση, θα ελεγχθεί ξανά και μπορεί να κριθεί κατάλληλη για προβολή, αν διαπιστώσουμε ότι συμμορφώνεται με τις πολιτικές μας. Μάθετε πώς μπορείτε να διορθώσετε μια διαφήμιση που απορρίφθηκε.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός λέξεων-κλειδιών που απορρίφθηκαν
    • Αυτές οι λέξεις-κλειδιά δεν θα εμφανίζουν τις διαφημίσεις σας, επειδή παραβαίνουν τις πολιτικές του Google Ads. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολιτικές του Google Ads.
    • Μπορείτε να ανατρέξετε στη στήλη Κατάσταση, για να δείτε γιατί απορρίφθηκε μια διαφήμιση. Αν διορθώσετε τη διαφήμιση, θα ελεγχθεί ξανά και μπορεί να κριθεί κατάλληλη για προβολή, αν διαπιστώσουμε ότι συμμορφώνεται με τις πολιτικές μας. Μάθετε πώς μπορείτε να διορθώσετε μια διαφήμιση που απορρίφθηκε.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων διαφημίσεων
    • Αυτές οι διαφημίσεις έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί για προβολή. Συμμορφώνονται με τις πολιτικές του Google Ads, ώστε να είναι δυνατή η εμφάνισή τους σε όλα τα είδη κοινού. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου διαφημίσεων.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων λέξεων-κλειδιών
    • Αυτές οι λέξεις-κλειδιά έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί, προκειμένου να εμφανίζουν όλες τις διαφημίσεις σας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου διαφημίσεων.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων αποκριτικών διαφημίσεων αναζήτησης
    • Αυτές οι διαφημίσεις έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί για προβολή. Συμμορφώνονται με τις πολιτικές του Google Ads, ώστε να είναι δυνατή η εμφάνισή τους σε όλα τα είδη κοινού. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου διαφημίσεων.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων ομάδων διαφημίσεων
  • Λεπτομέρειες για την ισχύ διαφήμισης για αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης
    • Σε αυτή τη στήλη εμφανίζεται μια ανάλυση για την αξιολόγηση της ισχύος διαφήμισης των αποκριτικών διαφημίσεων αναζήτησης. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ισχύ διαφήμισης.
    • Περιγράφουν τον αριθμό των RSA που έχουν τμηματοποιηθεί κατά ισχύ διαφήμισης.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων στοιχείων συνδέσμου ιστοτόπου
    • Σε αυτήν τη στήλη εμφανίζεται ο αριθμός των στοιχείων συνδέσμου ιστοτόπου.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων στοιχείων συνδέσμου ιστοτόπου (αναβαθμισμένο)
    • Σε αυτήν τη στήλη εμφανίζεται ο αριθμός των αναβαθμισμένων στοιχείων συνδέσμου ιστοτόπου.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.
  • Αριθμός κατάλληλων στοιχείων εικόνας
    • Σε αυτήν τη στήλη εμφανίζεται ο αριθμός των στοιχείων εικόνας.
    • Μπορούν να προστεθούν τόσο στους πίνακες Καμπάνιες όσο και στους πίνακες Ομάδες διαφημίσεων.

Μάθετε πώς να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις αναζήτησης.

Στήλες απόδοσης μεταξύ καμπανιών
Όταν εξετάζετε πολλούς τύπους καμπανιών ταυτόχρονα, θα δείτε πρόσθετες στήλες αναφορών μεταξύ καμπανιών: Αλληλεπιδράσεις, Ποσοστό αλληλεπίδρασης και Μέσο κόστος. Αυτές οι στήλες αναφέρουν τις βασικές μετρήσεις που σχετίζονται με κάθε τύπο καμπάνιας, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να μετρήσετε με μια ματιά πόσο αποτελεσματικά ανταποκρίνονται οι διαφημίσεις ή τα προϊόντα σας στους διαφημιστικούς σας στόχους. Για παράδειγμα, στη στήλη Αλληλεπιδράσεις θα εμφανίζεται ο αριθμός των κλικ για μια καμπάνια για το δίκτυο αναζήτησης, ο αριθμός των προβολών βίντεο για μια καμπάνια βίντεο και ούτω καθεξής. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις.
Στήλες μετατροπών
Αν έχετε ρυθμίσει την Παρακολούθηση μετατροπών στον ιστότοπό σας, αυτές οι στήλες παρέχουν insight σχετικά με την απόδοση μετατροπών. Τοποθετήστε τον δείκτη του ποντικιού πάνω από το αγγλικό ερωτηματικό που βρίσκεται στο επάνω μέρος κάθε στήλης, για να εμφανιστεί ένας ορισμός της στήλης.
Στήλες απόδοσης
Αυτές οι στήλες μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τον ρόλο που παίζουν οι λέξεις-κλειδιά σας στις αναζητήσεις στο Google.com που οδηγούν σε μετατροπή. Συχνά, το τελευταίο κλικ πριν από μια μετατροπή λαμβάνει όλα τα εύσημα, επειδή αυτό είναι το κλικ που οδηγεί απευθείας στην πώληση, την απόκτηση ή την εγγραφή που προσπαθείτε να επιτύχετε. Ωστόσο, υπάρχουν και βοηθητικές λέξεις-κλειδιά που ενδέχεται να οδήγησαν τους πελάτες σας προς αυτήν τη μετατροπή. Με τα δεδομένα υποβοηθούμενων μετατροπών από τις αναφορές απόδοσης, μπορείτε να έχετε μια πιο πλήρη εικόνα της αξίας των μεμονωμένων λέξεων-κλειδιών σας, όσον αφορά τη δημιουργία μετατροπών. Όπως ισχύει και για τις στήλες μετατροπών, για να προβάλετε δεδομένα υποβοηθούμενων μετατροπών, θα πρέπει να ρυθμίσετε την παρακολούθηση μετατροπών στον ιστότοπό σας.
Στήλες χαρακτηριστικών
Όταν προβάλλετε τον πίνακα στατιστικών στοιχείων, μπορεί να εμφανίζονται οι ακόλουθες στήλες χαρακτηριστικών από προεπιλογή:
  • Τύπος στρατηγικής προσφοράς: Το όνομα της στρατηγικής που διαχειρίζεται τις προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά, τις ομάδες διαφημίσεων ή τις καμπάνιες σας. Για παράδειγμα, αν στην καμπάνια χρησιμοποιείται μη αυτόματη προσφορά CPC, σε αυτήν τη στήλη θα εμφανίζεται η επισήμανση CPC. Εναλλακτικά, αν η καμπάνια σας χρησιμοποιεί αυτόματη υποβολή προσφορών, σε αυτήν τη στήλη θα εμφανίζεται η επισήμανση Αυτόματη. Μπορεί επίσης να δείτε το στοιχείο (ενισχυμένη), το οποίο σημαίνει ότι το Google Ads προσαρμόζει τη μέγ. προσφορά CPC για την επίτευξη του στόχου σας, όπως τη μεγιστοποίηση των μετατροπών
  • Στρατηγική υποβολής προσφορών: Πρόκειται για την αυτόματη στρατηγική υποβολής προσφορών χαρτοφυλακίου που διαχειρίζεται προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά, τις ομάδες διαφημίσεων ή τις καμπάνιες σας. Έχετε υπόψη ότι στη συγκεκριμένη στήλη θα εμφανίζεται το όνομα που δημιουργήσατε για την ευέλικτη στρατηγική προσφοράς. Αν δεν χρησιμοποιείτε ευέλικτη στρατηγική προσφοράς, θα εμφανίζεται μια παύλα "-"
  • Περιθώριο βελτιστοποίησης λογαριασμού:
    • Αυτό είναι το ποσοστό βελτίωσης που μπορεί να επιτευχθεί με βάση έναν δείκτη βελτιστοποίησης λογαριασμού 100%. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη βελτιστοποίηση σε λογαριασμούς υπευθύνου.
    • Μπορούν να προστεθούν μόνο στον πίνακα Καμπάνιες.
Στήλες λεπτομερειών κλήσεων
Αυτές οι στήλες παρέχουν αναφορές για κλήσεις από διαφημίσεις και προϊόντα που εμφανίζουν έναν αριθμό τηλεφώνου εκτροπής Google σε επιτραπέζιους ή φορητούς υπολογιστές, tablet και κινητές συσκευές προηγμένης τεχνολογίας. Αυτές οι στήλες βρίσκονται στις σελίδες Ομάδες διαφημίσεων και Καμπάνιες. Δείτε ποια στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις στήλες λεπτομερειών κλήσεων.

Στήλες που εμφανίζονται μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες

Ορισμένες στήλες εμφανίζονται μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες του λογαριασμού Google Ads. Δείτε ποιες πληροφορίες απόδοσης παρέχουν:

Ποσοστό προβολής

Αυτή η στήλη υποδεικνύει το ποσοστό χρόνου εμφάνισης της διαφήμισής σας σε σχέση με τις υπόλοιπες ενεργές διαφημίσεις εντός της ίδιας ομάδας διαφημίσεων. Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη μόνο στη σελίδα Διαφημίσεις και στοιχεία.

Συμβουλή

Όταν συγκρίνετε το ποσοστό προβολής μεταξύ 2 διαφημίσεων, βεβαιωθείτε ότι έχετε προσαρμόσει το εύρος ημερομηνιών σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία προβάλλονταν και οι δύο διαφημίσεις, προκειμένου να δημιουργήσετε μια ακριβή σύγκριση.

Είναι φυσιολογικό να διαφέρει το ποσοστό των προβαλλόμενων διαφημίσεων ή ο αριθμός εμφανίσεων που συγκέντρωσε κάθε διαφήμιση στην ομάδα διαφημίσεών σας. Οι ακόλουθοι παράγοντες επηρεάζουν τη συχνότητα εμφάνισης μιας δεδομένης διαφήμισης:

  • Εναλλαγή διαφημίσεων

    Από προεπιλογή, όλες οι καμπάνιες έχουν ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένη προβολή διαφημίσεων. Αυτό σημαίνει ότι εάν μία διαφήμιση έχει υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR), τότε θα προβάλλεται πιο συχνά σε σχέση με τις άλλες διαφημίσεις στην ομάδα διαφημίσεών σας. Το σύστημα αυτό ευνοεί αυτόματα τις διαφημίσεις με την καλύτερη απόδοση που αυξάνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

    Μπορείτε να εξαιρεθείτε από τη βελτιστοποιημένη προβολή διαφημίσεων, αν θέλετε το σύστημα Google Ads να εναλλάσσει τις διαφημίσεις σας σχεδόν ομοιόμορφα. Αν το κάνετε αυτό, λάβετε υπόψη ότι οι διαφημίσεις σας ίσως εξακολουθήσουν να συγκεντρώνουν διαφορετικά ποσοστά προβολής διαφημίσεων ή αριθμούς εμφανίσεων. Αυτό συμβαίνει επειδή το σύστημα του Google Ads λαμβάνει υπόψη το Δείκτη ποιότητας της διαφήμισης κατά την κατάταξή της σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Μια διαφήμιση με υψηλό Δείκτη ποιότητας ενδέχεται να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπου θα συγκεντρώνει μια εμφάνιση κάθε φορά που προβάλλεται. Από την άλλη πλευρά, μια διαφήμιση με χαμηλό Δείκτη ποιότητας ενδέχεται να εμφανιστεί στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπου θα συγκεντρώσει μόνο μια εμφάνιση, αν ο χρήστης κάνει κλικ σε αυτήν τη σελίδα.

  • Χρόνος

    Εάν μια διαφήμιση δημιουργηθεί αργά κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα παρουσιάσει χαμηλότερο ποσοστό προβολής στο τέλος της ημέρας σε σχέση με τις υπάρχουσες διαφημίσεις. Η διαφορά αυτή θα υποχωρήσει με την πάροδο του χρόνου.

  • Κατάσταση έγκρισης

    Αν μια διαφήμιση δεν έχει ελεγχθεί και εγκριθεί ακόμη, θα εμφανίζεται μόνο στο Google. Αν μια διαφήμιση δεν δημιουργεί ακόμα εμφανίσεις στο Δίκτυο Google, τότε θα έχει χαμηλότερο ποσοστό προβολής.

Ενεργή προσαρμ. προσφοράς

Η ενεργή προσαρμογή προσφοράς είναι ο τύπος της προσαρμογής προσφοράς που έχετε ορίσει. Αν έχετε ορίσει προσαρμογή προσφοράς για κινητές συσκευές, θα εμφανίζεται η ένδειξη Συσκευή. Μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε τις προσφορές σας, για να γίνετε λιγότερο ή περισσότερο ανταγωνιστικοί σε διάφορες συσκευές, τοποθεσίες, ώρες της ημέρας και πολλά ακόμη. Με τις προσαρμογές προσφορών έχετε περισσότερο έλεγχο ως προς το πότε και πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας.

Αναγνωριστικό διαφήμισης

Αυτός είναι ο μοναδικός αριθμός αναγνωριστικού της διαφήμισής σας.

Τύπος διαφήμισης

Αυτή η στήλη υποδεικνύει τον τύπο της διαφήμισης που προβάλλετε: με κείμενο, με εικόνα, βίντεο ή για κινητά.

Προσομοιωτής προσφοράς

Σε αυτές τις στήλες, παρέχονται εκτιμήσεις του τρόπου με τον οποίο διάφορες αλλαγές προσφοράς θα μπορούσαν να επηρεάσουν την εβδομαδιαία επισκεψιμότητα που λαμβάνετε από το Δίκτυο αναζήτησης. Σε γενικές γραμμές, οι εκτιμήσεις ανανεώνονται μία φορά την ημέρα και αντικατοπτρίζουν τη δραστηριότητα στον λογαριασμό σας κατά τις τελευταίες επτά ημέρες μετά από την ημέρα που άρχισε ο υπολογισμός τους (έως επτά ημέρες πριν). Οι στήλες του προσομοιωτή προσφοράς είναι διαθέσιμες σε επίπεδο λέξεων-κλειδιών και για τις προσαρμογές προσφορών για συσκευές διατίθενται σε επίπεδο καμπάνιας. Για πληροφορίες σχετικά με κάθε τύπο, δείτε τις παρακάτω ενότητες.

Το σύμβολο "--" στη στήλη σημαίνει ότι δεν υπήρχαν επαρκή δεδομένα για την παρουσίαση εκτίμησης κατά τη διάρκεια των τελευταίων 7 ημερών.

Έχετε υπόψη ότι οι στήλες του προσομοιωτή προσφοράς παρέχουν εκτιμήσεις για τον τρόπο με τον οποίο εναλλακτικές προσφορές θα μπορούσαν να είχαν επηρεάσει την απόδοση των διαφημίσεών σας στο παρελθόν. Δεν προορίζονται για χρήση ως προβλέψεις ή εγγυήσεις της μελλοντικής απόδοσης των διαφημίσεων. Αυτές οι στήλες δεν θα παρέχουν εκτιμήσεις για καμπάνιες στις οποίες χρησιμοποιείται η αυτόματη υποβολή προσφορών CPC ή το CPA-στόχος ή για καμπάνιες οι οποίες εξαντλούν τον ημερήσιο προϋπολογισμό τους σε τακτική βάση.

Στήλες προσομοιωτή προσφοράς λέξης-κλειδιού

Οι στήλες για προσομοιωτές προσφοράς με καμπάνιες του Δικτύου αναζήτησης και του Δικτύου προβολής είναι διαθέσιμες στη σελίδα Λέξεις-κλειδιά.

Η στήλη Μέγ. CPC βάσης περιλαμβάνει τις προσφορές που το Google Ads χρησιμοποίησε προκειμένου να δημιουργήσει εκτιμήσεις κλικ και κόστους για τις άλλες στήλες του προσομοιωτή προσφοράς. Κατά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του προσομοιωτή προσφοράς, ανατρέξτε σε αυτήν τη στήλη και όχι στη στήλη Μέγ. προσφορά CPC. Η τρέχουσα στήλη Μέγ. προσφορά CPC μπορεί να έχει αλλάξει από τότε που προέκυψαν οι εκτιμήσεις από το Google Ads.

Στήλες προσαρμογής προσφοράς ανά συσκευή σε επίπεδο καμπάνιας

Μπορείτε, επίσης, να δείτε στήλες προσομοιωτή προσφοράς για προσαρμογές προσφορών για συσκευές σε επίπεδο καμπάνιας. Μπορείτε να βρείτε αυτές τις στήλες στην καρτέλα Συσκευές της καρτέλας Ρυθμίσεις.

Στη στήλη Βασική προσαρμ. προσφ. εμφανίζεται η προσαρμογή προσφοράς που χρησιμοποίησε το Google Ads, για να δημιουργήσει τις εκτιμήσεις για τις άλλες στήλες του προσομοιωτή προσφοράς. Ανατρέξτε σε αυτήν τη στήλη κατά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του προσομοιωτή προσφοράς. Η τρέχουσα προσαρμογή προσφοράς μπορεί να έχει αλλάξει από τότε που προέκυψαν οι εκτιμήσεις από το Google Ads.

Για τις εκτιμήσεις σε αυτές τις στήλες προσομοιωτή προσφοράς θεωρείται ότι όλες οι προσαρμογές προσφορών σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων έχουν καταργηθεί.

Μάθετε πώς μπορείτε να εκτιμήσετε τα αποτελέσματά σας με προσομοιωτές προσφοράς, προϋπολογισμού και στόχου.

Μερίδιο κλικ

Το μερίδιο κλικ είναι ο αριθμός των κλικ που έχετε λάβει στο Δίκτυο αναζήτησης, διαιρεμένος με τον εκτιμώμενο μέγιστο αριθμό κλικ που θα μπορούσατε να έχετε λάβει.

Ο μέγιστος αριθμός κλικ που θα μπορούσατε να λάβετε εξαρτάται από το πόσο εμφανείς είναι οι διαφημίσεις σας, καθώς και από τον αριθμό των διαφημίσεων που προβάλλετε για ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτοί οι δύο παράγοντες επηρεάζονται από αρκετούς άλλους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων της προσφοράς σας και της συνολικής ποιότητας και συνάφειας των διαφημίσεών σας.

Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη στη σελίδα Ομάδες προϊόντων. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το μερίδιο κλικ.

Κόστος

Αυτή η στήλη εμφανίζει το συνολικό κόστος που έχει συγκεντρώσει μια καμπάνια στη διάρκεια της χρονικής περιόδου που έχετε επιλέξει.

Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη μόνο στη σελίδα Καμπάνιες.

Προεπιλεγμένο μέγ. CPC

Το προεπιλεγμένο μέγιστο κόστος ανά κλικ (μέγ. CPC) είναι το υψηλότερο ποσό που προτίθεστε να καταβάλετε για ένα κλικ. Η προεπιλεγμένη μέγ. προσφορά CPC ορίζεται στο επίπεδο ομάδας διαφημίσεων, αλλά μπορείτε να την παρακάμψετε ορίζοντας συγκεκριμένες μέγ. CPC για μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά. Λάβετε υπόψη ότι δεν θα πληρώνετε περισσότερα από το μέγ. CPC και συχνά θα πληρώνετε λιγότερα. Στη στήλη Μέσο CPC μπορείτε να δείτε το μέσο ποσό που πληρώνετε για τα κλικ.

Δίπλα στις προσφορές σας ενδέχεται να εμφανίζεται η ένδειξη "αυτόματη" ή "(ενισχυμένη)". Παρακάτω παρατίθεται η σημασία τους:

  • Αυτόματη: Αυτό σημαίνει ότι το Google Ads ορίζει αυτόματα την προσφορά που εμφανίζεται στη συγκεκριμένη στήλη. Ενδέχεται να δείτε την ένδειξη Αυτόματη, αν, για παράδειγμα, η καμπάνια σας χρησιμοποιεί αυτόματη υποβολή προσφορών ή τη στρατηγική προσφοράς χαρτοφυλακίου Στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Έχετε υπόψη ότι δεν είναι δυνατή η επεξεργασία των συγκεκριμένων ποσών προσφορών
  • Ενισχυμένη: Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα Google Ads προσαρμόζει ανά δημοπρασία την προσφορά που εμφανίζεται, για να επιτευχθεί ο στόχος της στρατηγικής υποβολής προσφορών που χρησιμοποιείτε, όπως η μεγιστοποίηση μετατροπών για Ενισχυμένο CPC ή η μεγιστοποίηση της τιμής μετατροπής για τον Στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Έχετε υπόψη ότι, για κάθε λέξη-κλειδί στη συγκεκριμένη ομάδα διαφημίσεων που χρησιμοποιεί την προεπιλεγμένη προσφορά, το Google Ads προσπαθεί να ορίζει προσφορές κοντά στον μέσο όρο της προσφοράς που εμφανίζεται.

Λάβετε υπόψη ότι οι προσφορές για ορισμένες στρατηγικές υποβολής προσφορών, όπως ο Στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS), μπορούν και να ορίζονται αυτόματα και να είναι ενισχυμένες. Αν χρησιμοποιείτε Στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS), η προσφορά που εμφανίζεται δεν χρησιμοποιείται για δημοπρασίες του Δικτύου προβολής.

Η στήλη Προεπιλεγμένο μέγ. CPC είναι διαθέσιμη μόνο στη σελίδα Ομάδες διαφημίσεων.

Πραγματικό μέγ. CPC (μόνο για καμπάνιες Αγορών)

Στις καμπάνιες Αγορών, οι προσφορές για τα προϊόντα ορίζονται μέσω των ομάδων προϊόντων. Μπορείτε να ελέγξετε την προσφορά για κάθε προϊόν χρησιμοποιώντας τη στήλη Πραγματικό μέγ. CPC στη σελίδα Προϊόντα. Το Πραγματικό μέγ. CPC είναι η προσφορά που χρησιμοποιείται στη δημοπρασία διαφήμισης για την κατάταξη των προϊόντων σας. Είναι η υψηλότερη προσφορά για ένα μεμονωμένο προϊόν στην επιλεγμένη καμπάνια ή ομάδα διαφημίσεων, ακόμα και μετά τον συνυπολογισμό των προτεραιοτήτων της καμπάνιας.

Τι σημαίνει

Το πραγματικό μέγιστο κόστος ανά κλικ είναι το μέγιστο ποσό προσφοράς που θέλετε να πληρώνετε για ένα μεμονωμένο προϊόν της ομάδας διαφημίσεων. Αν ένα προϊόν εξαιρείται ή αν η καμπάνια ή οι ομάδες διαφημίσεων δεν είναι ενεργοποιημένες, θα δείτε το σύμβολο "--" αντί για ένα ποσό μέγ. προσφορά CPC.

Στην τιμή που εμφανίζεται δεν συμπεριλαμβάνονται οι ακόλουθες ρυθμίσεις καμπάνιας:

  • Προσαρμογές προσφορών. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να υποβάλλονται υψηλότερες προσφορές, βάσει των προσαρμογών προσφορών που έχετε ορίσει. Για παράδειγμα, αν ορίσετε μια προσαρμογή προσφοράς για κινητά 300%, το πραγματικό μέγ. CPC ύψους 1 € μπορεί να αυξηθεί σε 3 € κατά την υποβολή προσφορών για διαφημίσεις για κινητά. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προσαρμογές προσφορών.

Παράδειγμα

Διαθέτετε μια καμπάνια με όνομα Παπούτσια και το προϊόν Παπούτσια τρεξίματος σε δύο ομάδες διαφημίσεων. Στη μία ομάδα διαφημίσεων χρησιμοποιείται μέγ. προσφορά CPC ύψους 1,20 € για το προϊόν Παπούτσια τρεξίματος, ενώ στην άλλη ομάδα διαφημίσεων χρησιμοποιείται προσφορά ύψους 3 €. Αν κοιτάξετε τα Παπούτσια τρεξίματος στη σελίδα Προϊόντα της καμπάνιας, θα δείτε ένα πραγματικό μέγ. CPC ύψους 3 €, καθώς αυτό είναι το μέγιστο ποσό για το οποίο είστε διατεθειμένοι να υποβάλλετε προσφορά σε όλες τις ομάδες διαφημίσεων που περιέχουν τα Παπούτσια τρεξίματος.

Εκτιμώμενη προσφορά πρώτης σελίδας/Εκτιμώμενη προσφορά για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας/Εκτιμώμενη προσφορά πρώτης θέσης

Οι μετρήσεις Εκτιμώμενη προσφορά πρώτης σελίδας, Εκτιμώμενη προσφορά για προβολή στο επάνω μέρος της σελίδας και Εκτιμώμενη προσφορά πρώτης θέσης υπολογίζουν κατά προσέγγιση την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC) που απαιτείται για την εμφάνιση της διαφήμισής σας στην πρώτη σελίδα, στο επάνω μέρος της σελίδας ή στην πρώτη θέση διαφήμισης των αποτελεσμάτων Αναζήτησης Google, αντίστοιχα, όταν ένας όρος αναζήτησης αντιστοιχεί ακριβώς στη λέξη-κλειδί. Οι εκτιμήσεις βασίζονται στον Δείκτη ποιότητας και στον τρέχοντα ανταγωνισμό μεταξύ διαφημιζομένων για αυτήν τη λέξη-κλειδί.

Σε σπάνιες περιπτώσεις, οι στήλες Εκτιμώμενη. προσφορά για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας και Εκτιμώμενη προσφορά πρώτης θέσης μπορεί να υπερβούν τα 100 € και να επισημανθούν ως >=100 €. Κατά την προβολή των στηλών Εκτιμώμενη προσφορά για προβολή στο επάνω μέρος της σελίδας και Εκτιμώμενη προσφορά πρώτης θέσης σε άλλο νόμισμα, ενδέχεται να δείτε παρόμοια επισήμανση για ποσό που ισούται με 100 €, στο νόμισμα που προτιμάτε.

Έχετε υπόψη ότι αυτές οι εκτιμήσεις δεν εγγυώνται την τοποθέτηση. Η θέση της διαφήμισης επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως τη δραστηριότητα άλλων διαφημιζόμενων, τη δραστηριότητα των χρηστών όσον αφορά την αναζήτηση, τις ρυθμίσεις του λογαριασμού και τις δραστηριότητες λογαριασμού, όπως τις αλλαγές στον προϋπολογισμό. Για όλους αυτούς τους λόγους, η διαφήμισή σας μπορεί να μην εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα ή στο πάνω μέρος της σελίδας, ακόμη και αν καλύπτετε τις εκτιμήσεις.

Αυτές οι στήλες είναι διαθέσιμες μόνο στη σελίδα Λέξεις-κλειδιά.

Τελικό URL

Αυτή η στήλη βρίσκεται, μεταξύ άλλων, στη σελίδα Λέξεις-κλειδιά. Αν ορίσετε ένα τελικό URL στο επίπεδο λέξης-κλειδιού, θα έχει προτεραιότητα σε σχέση με το τελικό URL που ορίζετε για κάθε διαφήμιση. Ας υποθέσουμε ότι επιλέγετε τα εξής:

  • Τελικό URL διαφήμισης: www.example.com
  • Τελικό URL λέξης-κλειδιού:www.example.com/φρούτα

Αν η διαφήμισή σας ενεργοποιείται από τη λέξη-κλειδί "μήλο", τότε η διαφήμιση θα χρησιμοποιεί το URL www.example.com/φρούτα αντί του URL www.example.com ως τελικό URL.

URL εικόνας

Αν έχετε επιλέξει να προβάλλονται διαφημίσεις με εικόνα στο Δίκτυο προβολής, οι εικόνες αποθηκεύονται στους διακομιστές της Google και γίνεται αναφορά σε αυτές από το συγκεκριμένο URL.

Μερίδιο εμφάνισης/Χαμένο μερίδιο εμφάνισης (κατάταξη)/Χαμένο μερίδιο εμφάνισης (προϋπολογισμός)/Μερίδιο εμφάνισης ακριβούς αντιστοίχισης

Το μερίδιο εμφάνισης είναι το ποσοστό των εμφανίσεων που λάβατε, διαιρεμένο με τον εκτιμώμενο αριθμό των εμφανίσεων για τη λήψη των οποίων πληρούσατε τα κριτήρια καταλληλότητας. Η καταλληλότητα καθορίζεται με βάση τις τρέχουσες ρυθμίσεις στόχευσης, τις καταστάσεις έγκρισης, τις προσφορές και τους Δείκτες ποιότητας των διαφημίσεων. Μάθετε πώς μπορείτε να λάβετε δεδομένα μεριδίου εμφάνισης.

Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη στις σελίδες Καμπάνιες και Ομάδες διαφημίσεων.

Μη έγκυρα κλικ/Ποσοστό μη έγκυρων κλικ

Αυτές οι στήλες υποδεικνύουν τον αριθμό και το ποσοστό των κλικ που έχουν χαρακτηριστεί ως μη έγκυρα και αποκλείονται αυτόματα μετά από φιλτράρισμα από τον λογαριασμό σας. Δεν χρεώνεστε για αυτά τα κλικ, ενώ τα στατιστικά στοιχεία του λογαριασμού σας δεν επηρεάζονται από αυτά. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη μη έγκυρη επισκεψιμότητα.

Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη μόνο στη σελίδα Καμπάνιες.

Τύπος αντιστοίχισης

Για τις καμπάνιες που στοχεύουν στο Δίκτυο αναζήτησης Google, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τους ακόλουθους τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών: ευρεία αντιστοίχιση, αντιστοίχιση φράσης ή ακριβής αντιστοίχιση. Με αυτές τις επιλογές αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών μπορείτε να ελέγχετε ποιοι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις σας. Μπορεί να δείτε περισσότερες εμφανίσεις διαφημίσεων, κλικ και μετατροπές με ορισμένους τύπους αντιστοίχισης ή λιγότερες εμφανίσεις και πιο περιορισμένη στόχευση με άλλους τύπους αντιστοίχισης. Η στήλη Τύπος αντιστοίχισης υποδεικνύει ποια ρύθμιση έχετε επιλέξει για κάθε λέξη-κλειδί, ενώ σας δίνει τη δυνατότητα να αλλάξετε τη ρύθμιση. Αυτή η στήλη βρίσκεται στη σελίδα Λέξεις-κλειδιά. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιλογές αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών.

Στο Google Ads υπάρχουν επιπλέον μετρήσεις τύπου αντιστοίχισης:

Τμήμα τύπου αντιστοίχισης όρων αναζήτησης: Δείτε τα δεδομένα λέξεων-κλειδιών τμηματοποιημένα κατά τύπο αντιστοίχισης όρων αναζήτησης. Πρόκειται για όρους αναζήτησης που ενεργοποίησαν τη διαφήμισή σας, ομαδοποιημένους κατά ευρεία αντιστοίχιση, αντιστοίχιση φράσης και ακριβή αντιστοίχιση. Έτσι μπορείτε να συγκρίνετε στατιστικά στοιχεία όπως κλικ, εμφανίσεις, αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) ή ποσοστά μετατροπών για όρους αναζήτησης που έχουν ενεργοποιήσει τη διαφήμισή σας. Χρησιμοποιήστε αυτήν την επιλογή τμηματοποίησης, για να προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά που προσφέρουν τη βέλτιστη απόδοση για έναν συγκεκριμένο τύπο αντιστοίχισης.

Στήλη Τύπος αντιστοίχισης στην αναφορά όρων αναζήτησης: Αυτή η στήλη στην αναφορά όρων αναζήτησης υποδεικνύει τον τύπο αντιστοίχισης που επέτρεψε σε έναν χρήστη να δει τη διαφήμισή σας, όταν αναζήτησε έναν συγκεκριμένο όρο. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες, για να βελτιώσετε τη λίστα των λέξεων-κλειδιών σας.

Μέγ. CPC

Το μέγιστο κόστος ανά κλικ (μέγ. CPC) είναι το υψηλότερο ποσό που προτίθεστε να καταβάλετε για ένα κλικ. Μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένα μέγ. CPC για μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά, αν θέλετε να ορίσετε υψηλότερες ή χαμηλότερες προσφορές για μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά βάσει της απόδοσής τους. Λάβετε υπόψη ότι δεν θα πληρώνετε περισσότερα από το μέγ. CPC και συχνά θα πληρώνετε λιγότερα. Στη στήλη Μέσο CPC μπορείτε να δείτε το μέσο ποσό που πληρώνετε για τα κλικ.

Δίπλα στις προσφορές σας ενδέχεται να εμφανίζεται η ένδειξη "αυτόματη" ή "(ενισχυμένη)". Παρακάτω παρατίθεται η σημασία τους:

  • Αυτόματη: Αυτό σημαίνει ότι το Google Ads ορίζει αυτόματα την προσφορά που εμφανίζεται στη συγκεκριμένη στήλη. Ενδέχεται να δείτε την ένδειξη Αυτόματη, αν, για παράδειγμα, η καμπάνια σας χρησιμοποιεί αυτόματη υποβολή προσφορών ή την ευέλικτη στρατηγική προσφοράς Στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Έχετε υπόψη ότι δεν είναι δυνατή η επεξεργασία των συγκεκριμένων ποσών προσφορών
  • Ενισχυμένη: Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα Google Ads προσαρμόζει ανά δημοπρασία την προσφορά που εμφανίζεται, για να επιτευχθεί ο στόχος της στρατηγικής υποβολής προσφορών που χρησιμοποιείτε, όπως η μεγιστοποίηση μετατροπών για Ενισχυμένο CPC ή η μεγιστοποίηση της τιμής μετατροπής για τον Στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Έχετε υπόψη ότι, για κάθε λέξη-κλειδί στη συγκεκριμένη ομάδα διαφημίσεων που χρησιμοποιεί την προεπιλεγμένη προσφορά, το Google Ads προσπαθεί να ορίζει προσφορές κοντά στον μέσο όρο της προσφοράς που εμφανίζεται.

Λάβετε υπόψη ότι οι προσφορές για ορισμένες στρατηγικές υποβολής προσφορών, όπως ο Στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS), μπορούν και να ορίζονται αυτόματα και να είναι ενισχυμένες. Αν χρησιμοποιείτε Στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS), η προσφορά που εμφανίζεται δεν χρησιμοποιείται για δημοπρασίες του Δικτύου προβολής.

Η στήλη Μέγ. CPC είναι διαθέσιμη μόνο στις σελίδες Ομάδες προϊόντων, Λέξεις-κλειδιά και Στόχοι δυναμικών διαφημίσεων.

Ποσοστό κλικ σε σελίδες φιλικές προς κινητά

Το Ποσοστό κλικ σε σελίδες φιλικές προς κινητά είναι το ποσοστό των κλικ από κινητά που οδηγούν σε μια σελίδα που θεωρείται φιλική προς κινητά από τον έλεγχο λειτουργικότητας σε κινητές συσκευές της Google. Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη στην καρτέλα Σελίδα προορισμού.

Αν μια σελίδα προορισμού δεν έχει ακόμα αναλυθεί ή δεν διαθέτουμε αρκετά δεδομένα, αυτή η στήλη θα εμφανίζει την επισήμανση "--".

Τα δεδομένα σελίδων φιλικών προς κινητά μπορεί να είναι έως και 14 ημερών. Αν έχετε πραγματοποιήσει πρόσφατες ενημερώσεις σε μία από τις σελίδες σας, θα πρέπει να περιμένετε έως και 14 ημέρες, προκειμένου αυτές οι αλλαγές να εμφανιστούν στο ποσοστό κλικ σε σελίδες φιλικές προς κινητά.

Λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών

Χάρη σε αυτήν τη στήλη, μπορείτε να προσθέτετε και να καταργείτε γρήγορα λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών από τις καμπάνιες σας.

Αν τοποθετήσετε τον δείκτη του ποντικιού σε μια λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών, θα εμφανιστούν οι λέξεις-κλειδιά που περιέχει. Αν κάνετε κλικ σε μια λίστα, θα μεταφερθείτε στη σελίδα λεπτομερειών σχετικά με αυτήν, όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε ενημερώσεις στη λίστα.

Κατάσταση προϊόντος (μόνο για καμπάνιες Αγορών)

Στη στήλη Κατάσταση προϊόντος εμφανίζεται η τρέχουσα κατάσταση ενός μεμονωμένου προϊόντος στην καμπάνια σας. Αυτή η στήλη μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε αν το προϊόν είναι έτοιμο για προβολή. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα διαγνωστικά στοιχεία προϊόντων και τη σημασία των καταστάσεων προϊόντων.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα προβλήματα προϊόντων.

Δείκτης ποιότητας

Σε αυτήν τη στήλη εμφανίζεται ο Δείκτης ποιότητας της λέξης-κλειδιού, ο οποίος αποτελεί μέτρο του πόσο συναφείς και χρήσιμες είναι οι διαφημίσεις σας και η σελίδα προορισμού για έναν χρήστη που βλέπει τη διαφήμισή σας.

Αυτή η στήλη είναι διαθέσιμη στη σελίδα Λέξεις-κλειδιά.

Σχετικό CTR

Το σχετικό CTR αποτελεί ένα μέτρο της απόδοσης των διαφημίσεών σας στο Δίκτυο προβολής, συγκριτικά με τις διαφημίσεις άλλων διαφημιζόμενων που εμφανίζονται στους ίδιους ιστοτόπους.

Υπολογίζουμε το σχετικό CTR διαιρώντας την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεών σας με τη μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων όλων των διαφημιζόμενων στις τοποθετήσεις όπου εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Καθώς πρόκειται για μέτρηση ανταγωνισμού, δεν είναι στατική. Η τιμή μεταβάλλεται με βάση τους ιστοτόπους όπου εμφανίζεται η διαφήμισή σας, καθώς και με βάση την απόδοση των άλλων διαφημιζόμενων.

Παράδειγμα

Ας υποθέσουμε ότι ένας διαφημιζόμενος που πουλά ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές έχει αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) στο Δίκτυο προβολής 0,05%. Ο διαφημιζόμενος εμφανίζεται σε μία σελίδα σχετικά με τη φωτογραφία στο Δίκτυο προβολής μαζί με άλλους τρεις διαφημιζόμενους. Οι άλλοι διαφημιζόμενοι έχουν CTR 0,005%.

Ο πρώτος διαφημιζόμενος λαμβάνει CTR 10 φορές μεγαλύτερο από το CTR των ανταγωνιστών (0,05%/0,005% = 10). Επειδή οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο για τα προϊόντα αυτού του διαφημιζομένου, το σχετικό CTR του είναι πολύ υψηλό (10).

Σας βοήθησε αυτό;

Με ποιον τρόπο μπορούμε να το βελτιώσουμε;
true
Achieve your advertising goals today!

Attend our Performance Max Masterclass, a livestream workshop session bringing together industry and Google ads PMax experts.

Register now

Αναζήτηση
Διαγραφή αναζητήσεων
Κλείσιμο αναζήτησης
Κύριο μενού
4132321479836585582
true
Αναζήτηση στο Κέντρο Βοήθειας
true
true
true
true
true
73067
false
false
false