Про стратегію "Комісія (за проживання)" для реклами готелів

З 30 квітня 2024 року стратегії призначення ставок на основі комісії (за проживання й конверсію) будуть недоступні для нових кампаній реклами готелів.

Активні кампанії цього типу показуватимуться до 31 жовтня 2024 року. Щоб дізнатися більше про подальші дії, ознайомтеся зі статтею Припинення підтримки стратегій призначення ставок на основі комісії в рекламі готелів.

Примітка. Нова стратегія "Комісія (за проживання)" – це функція автоматичного призначення ставок у кампаніях для готелів. Зв’яжіться з командою свого облікового запису Google і дізнайтесь, як увімкнути для нього цю стратегію.

Комісія (за проживання) – це стратегія призначення ставок у кампаніях для готелів, за якої ви платите, лише якщо гість не скасував бронювання й проживав у готелі. Ця стратегія дає рекламодавцям змогу використовувати технологію штучного інтелекту від Google, щоб ефективно отримувати якнайбільше бронювань, не турбуючись про ризик скасування.

Примітка. Для всіх стратегій інтелектуального призначення ставок у рекламі готелів потрібно налаштувати відстеження конверсій і їх цінність (тобто повну суму бронювання). Докладніше про відстеження конверсій у кампаніях для готелів.

Як працює стратегія призначення ставок "Комісія (за проживання)"

Стратегія призначення ставок "Комісія (за проживання)" починає працювати, коли партнер (рекламодавець) створює кампанію і встановлює комісійну ставку (% від цінності бронювання) у налаштуваннях. Коли користувач шукає готель:

  1. ШІ від Google автоматично обчислює ставку на основі сигналів, отриманих під час аукціону, щоб забезпечити досягнення загальної цільової рентабельності витрат на рекламу (цінність бронювання/вартість) на основі комісійної ставки, призначеної партнером.
  2. Користувач натискає оголошення й здійснює конверсію на сайті партнера.
    • Примітка. Користувач може планувати зупинитися в готелі за кілька місяців.
  3. Протягом 45 днів із дати виїзду гостя партнер має звірити дані про перебування (указати статус бронювання: завершено чи скасовано), завантаживши звірку в Google Ads.
  4. На основі цих даних Google виставляє партнеру рахунок за перебування гостя в готелі з урахуванням комісійної ставки кампанії, помноженої на цінність бронювання.
Примітка. Google не стягує з партнера комісію за скасовані бронювання.

Вимоги

  • Налаштуйте платежі через Центр керування фідами готелів. Щоб отримати допомогу, зв’яжіться з командою свого облікового запису Google.
  • Зв’яжіть обліковий запис Google Ads принаймні з одним обліковим записом Центру керування фідами готелів.
  • Налаштуйте відстеження конверсій за цінністю трансакцій.
  • Виберіть категорію "Покупка" для дії-конверсії.
  • Регулярно надсилайте звірку.
Примітка. З клієнтів, що проживають у Туреччині, плата має стягуватися в турецькій лірі (TRY).

Початок роботи

Якщо ви хочете скористатися стратегією призначення ставок "Комісія (за проживання)", але не відповідаєте вимогам для цього, виконайте описані нижче дії, щоб оновити дані свого облікового запису, почати роботу й навчитись аналізувати звіти.

Налаштуйте відстеження цінності трансакцій

Дізнайтеся, як налаштувати відстеження конверсій у кампаніях для готелів. Дані трансакцій потрібно надсилати за допомогою глобального тегу сайту з такими обов’язковими параметрами:

  • 'start_date'
  • 'end_date'
  • 'id' 'value'
  • 'currency'

Значення параметра value використовується для обчислення вартості кожної конверсії. Якщо не вказати value і зв’язаний параметр currency, Google буде використовувати значення за умовчанням із налаштувань конверсій, а інструмент призначення ставок відповідним чином відкоригує ставки. Якщо параметри start_date і end_date недоступні, за умовчанням використовуються параметри за датою кліку.

Примітка. Цінність трансакцій для конверсій доступна лише в кампаніях для готелів.

Налаштуйте URL-адресу цільової сторінки (необов’язково)

Щоб використовувати стратегію "Комісія (за проживання)", у рекламу готелів потрібно включити наведені нижче нові параметри URL-адреси цільової сторінки.

(PAYMENT-ID): застосовує попередньо визначений рядок commission або призначений Google код IATA (наприклад, "01234567"), якщо ви користуєтеся послугами агентства-посередника. Щоб змінити формат попередньо визначеного рядка або коду IATA, зверніться до технічного адміністратора вашого облікового запису.

(IF-PAYMENT-ID): застосовує значення true для готелів, які використовують стратегію призначення ставок "Комісія (за проживання)", а для всіх інших випадків – значення false. Якщо умову визначено як true, у URL-адресу буде додано значення, що відповідають цій умові. В інших випадках буде додано значення, визначені умовою ELSE.

Щоб дізнатись, як створювати динамічні посилання на цільові сторінки, перегляньте цей матеріал.

Приклад 1

Ось приклад URL-адреси цільової сторінки з новими параметрами: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
Якщо готель використовує стратегію "Комісія (за проживання)", ця адреса матиме такий вигляд:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
Якщо готель не використовує стратегію "Комісія (за проживання)", ця адреса матиме такий вигляд:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

Приклад 2

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
Якщо готель використовує стратегію "Комісія (за проживання)", ця адреса матиме такий вигляд:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Налаштуйте кампанію зі стратегією "Комісія (за проживання)"

Примітка. Наведені нижче вказівки стосуються нового користувацького інтерфейсу Google Ads. Щоб повернутися до попередньої версії інтерфейсу, натисніть значок змінення режиму перегляду й виберіть Використовувати попередній дизайн. Якщо ви використовуєте попередню версію Google Ads, перегляньте Короткий довідник з інтерфейсу або скористайтеся рядком пошуку на верхній панелі навігації Google Ads, щоб знайти потрібну сторінку.
Примітка. Стратегію "Комісія (за проживання)" не можна застосовувати в наявній кампанії. У вас має бути дозвіл на створення нової кампанії із цією стратегією.
  1. В обліковому записі Google Ads натисніть значок Кампанії Campaigns Icon.
  2. У меню розділів виберіть спадне меню Кампанії.
  3. Натисніть Кампанії.
  4. Натисніть кнопку plus і виберіть Нова кампанія.
  5. Виберіть Створити кампанію без підказок щодо цілі.
  6. Укажіть тип Кампанія для готелів.
  7. Натисніть Продовжити.
  8. На сторінці "Вибір налаштувань кампанії" вкажіть потрібні параметри. Докладніше про кожен параметр.
  9. Відкрийте розділ "Налаштування ставок" і в спадному меню "Призначення ставок" виберіть Комісія.
  10. Укажіть бажану суму комісії.
  11. У розділі "Платити за" виберіть Плата за перебування.
  12. Натисніть Зберегти й продовжити.

Якщо у вас виникнуть технічні запитання щодо Google Ads API (наприклад, безпосередньо пов’язані із застосуванням API чи SDK або помилками, що виникають під час їх використання, тощо), дотримуйтеся вказівок із вирішення проблем, наведених на цій сторінці.

Якщо у вас виникнуть запитання щодо Google Ads API, які стосуються безпосередньо інтерфейсу Google Ads, натисніть "Зв’язатися з нами" внизу сторінки.

Як використовувати Google Ads API

Створення кампанії зі стратегією "Комісія (за проживання)" за допомогою Google Ads API схоже на створення інших типів кампаній у Google Ads. Щоб дізнатися більше, перегляньте цю статтю.

Потрібно встановити певні налаштування параметрів PaymentMode, BudgetType і BiddingStrategyType. Докладніше.

Виконавши наведені вище дії, ви зможете запустити власну кампанію зі стратегією "Комісія (за проживання)". Якщо трафік у цій кампанії буде відсутній упродовж доби, перевірте налаштування.

Створіть звірку

Звірку щодо бронювань слід завантажити протягом 45 днів із дати виїзду. Приклад

  • 1 січня користувач здійснює конверсію – бронює номер для перебування з 28 лютого до 1 березня.
  • Після виїзду гостя звірку щодо цього бронювання слід надіслати до 15 квітня (1 березня + 45 днів).
  • 15 квітня Google стягне з вас плату за завершене перебування в готелі на основі вказаної комісійної ставки. За скасовані бронювання плата не стягується. Якщо звірку не буде надіслано до 15 квітня, Google вважатиме перебування гостя в готелі завершеним і стягне з вас плату.

Наполегливо радимо завантажити звіт про бронювання на сторінці "Комісія" в Google Ads і використовувати цей файл як шаблон звірки. Щоб дізнатися більше, перегляньте цю статтю.

Завантажте файл звірки

Створивши файл звірки, завантажте його на вкладці "Комісія" в Google Ads. Якщо ви не бачите цієї вкладки на панелі навігації ліворуч, натисніть "Більше", щоб розгорнути меню.

Важливо

  • Якщо завантажити рядок без ідентифікатора комісії чи замовлення, ми спробуємо зіставити дані про плату за перебування з подією бронювання на основі іншої доступної інформації, наприклад ідентифікатора готелю й дат маршрутів.
  • Якщо проживання скасовано, але з вас стягнуто комісію за скасування, укажіть це у звірці.
  • Після кінцевої дати звірки (через 45 днів після дати виїзду) дані про бронювання змінювати не можна.
  • Файл звірки стосується всього облікового запису (ідентифікатора клієнта). Навіть якщо дані в таблиці "Комісія" відфільтровано за групою оголошень або кампанією, завантажений файл стосуватиметься ідентифікатора клієнта загалом.
  • Якщо ваш файл звірки створено не англійською мовою, використовуйте стандартний шаблон, який можна завантажити з Google Ads, а не шаблон із Довідкового центру. Щоб зберегти цей стандартний файл звірки на свій пристрій, натисніть "Завантажити" в його верхньому правому куті.
    • Якщо назви стовпців, які ви переклали самостійно, не відповідатимуть наявним у системному шаблоні, вашу звірку може бути відхилено.
      • Приклад. У шаблоні звірки з Довідкового центру є стовпець із назвою "Комісія", а в обліковому записі партнера використовується іспанська мова. Якщо партнер перекладе назву стовпця як La comisión, а не Comisión, як зазначено в шаблоні Google Ads, він не зможе завантажити звірку. Шаблони, завантажені безпосередньо з Google Ads, містять правильний переклад.

Якщо дані з вашого файлу звірки будуть неточними, Google може попросити у вас додаткові документи або записи, щоб визначити, чи були ваші здійснені платежі й файл звірки коректними на момент завантаження. Ми надсилаємо запит на таку перевірку лише за належних підстав і даємо щонайменше 7 днів для надання документів. Якщо ви не надасте такі додаткові документи чи записи або якщо Google вважатиме, що вони не підтверджують точність даних у звірці, показ реклами готелів може припинитися.

Платежі

Вартість кожного бронювання обчислюється множенням кінцевої вартості на комісійну ставку. Звірки щодо отриманої плати за перебування потрібно надіслати протягом 45 днів із дати виїзду. За бронювання, які не позначено як скасовані або звірені, стягується плата як за завершені на основі початкової цінності бронювання. Ви можете надіслати звірку раніше ніж за 45 днів, але рахунок усе одно буде виставлено у визначений термін.

Практичні поради

Обсяг даних. Щоб досягти найвищої ефективності за допомогою стратегії "Комісія (плата за проживання)", кампанія має отримувати принаймні 10 конверсій на тиждень. Якщо ця кількість менша, радимо об’єднати кілька кампаній.

Належне відстеження конверсій. Відстеження конверсій потрібно налаштувати для всіх пристроїв і точок продажу. Збої у відстеженні конверсій можуть значно вплинути на ефективність кампанії. Поки кампанія активна, не вилучайте код відстеження конверсій із сайту й не переносьте його в інше місце. Якщо ви зміните код відстеження конверсій, нашому алгоритму потрібно буде щонайменше 2 тижні, щоб пристосуватися до цієї зміни. Переконайтеся, що в обліковому записі ввімкнено автоматичне позначення тегами.

Налаштування відсотків комісійних. Рекламодавці мають різні показники прийнятної рентабельності витрат на рекламу (ROAS). Призначаючи комісійну ставку, слід збільшити чи зменшити бажаний цільовий показник рентабельності витрат на рекламу, щоб забезпечити оптимальний баланс між ROAS і потрібним обсягом трафіку.

  • Скажімо, цільова рентабельність витрат на рекламу з урахуванням скасувань становить 500% (тобто після вирахування скасованих бронювань ви отримуєте 5 дол. США за кожен долар, витрачений на рекламу), а коефіцієнт скасування – 20%. Рентабельність витрат на рекламу до скасування становитиме 500%/(1–20%) = 625%. Якщо використовувати стратегію "Комісія (за проживання)" або "Комісія (за конверсію)", значення рекомендованої комісійної ставки буде оберненим до показника рентабельності витрат на рекламу до скасування: 1/625% = 16%.
  • Визначивши оптимальну комісійну ставку або ціну за клік, що допоможе досягти цільової рентабельності витрат на рекламу, відстежуйте показники ефективності кампанії, щоб знати, чи досягаються цілі щодо обсягу трафіку (кількість показів, кліків або конверсій). Відстежуйте показники регулярно й за потреби коригуйте комісійну ставку, щоб забезпечити оптимальне співвідношення рентабельності витрат на рекламу й обсягу трафіку.

Звірки. Звірки про всі бронювання слід надсилати протягом 45 днів із дати виїзду. Щомісяця перевіряйте на вкладці "Комісія" в Google Ads, чи оновлено статус кожного бронювання, дата виїзду якого минула. Плата стягуватиметься не раніше ніж через 45 днів після виїзду, незалежно від того, коли було надіслано звірку. Радимо надсилати звірки якомога швидше після підтвердження статусу бронювання, щоб своєчасно отримувати відгуки щодо моделі призначення ставок і мати достатньо часу на виправлення помилок до остаточного розрахунку.

Зміна цінності бронювання. У разі зміни бронювання може змінитися його цінність. Якщо цінність бронювання під час здійснення конверсії не така, як під час оплати, у файлі звірки потрібно вказувати цінність на час оплати. Це необхідно для всіх випадків, коли кінцева сума оплати була вищою або нижчою за цінність бронювання під час здійснення конверсії.

Період досягнення потрібної ефективності для кампанії. Радимо оцінювати ефективність кампанії і вносити в неї зміни не раніше ніж через 7 днів після її запуску. Щоб отримувати стабільні показники ефективності, не вносьте часті й значні зміни протягом періоду проведення кампанії (зокрема не запускайте й не зупиняйте її щодня).

Поширені запитання

Чим відрізняються стратегії "Комісія (за проживання)" і "Комісія (за конверсію)"?

Є 2 основні відмінності.
  • Використовуючи стратегію "Комісія (за конверсію)", не потрібно звіряти фактичне проживання гостей у готелі. Тому вибрайте цю стратегію, якщо вам складно й обтяжливо створювати звірки.
  • Використовуючи стратегію "Комісія (за конверсію)", ви платите комісійну ставку за конверсії (тобто бронювання), а не за проживання гостей у готелі. Якщо показник скасування бронювань у вашому готелі може бути непередбачуваним або високим, використовуйте стратегію "Комісія (за проживання)".

Чи підтримує стратегія "Комісія (за проживання)" коригування ставок?

Наразі підтримується лише коригування ставки за типом пристрою зі значенням -100%. Націлювання на рівні країни можна налаштувати окремо для кампанії.

Чому моя реклама готелю з посиланням для бронювання не показується на вищих позиціях?

Як і в будь-якій іншій стратегії призначення ставок, місце розміщення оголошення частково залежить від конкурентоспроможності вашої ставки на аукціоні. Якщо багато рекламодавців змагаються за рекламу готелів на популярних ресурсах, можливо, ваша ставка була недостатньо конкурентоспроможною, щоб перемогти інших учасників аукціону. Тому ваше посилання для бронювання може показуватися на нижчих позиціях або не показуватися взагалі. Щоб підвищити рейтинг, спробуйте підняти комісійну ставку. З вас не стягуватиметься плата в разі скасування бронювань. Як Google Ads оцінює ваші оголошення
.

Як стягується плата за стратегію "Комісія (за проживання)"?

Плата за стратегію "Комісія (за проживання)" стягується через 45 днів після дати виїзду гостей на основі даних про їх перебування в готелі, указаних на вкладці "Комісія". За бронювання, які не позначено як скасовані, через 45 днів автоматично стягуватиметься плата з вашого рахунку як за завершені.

Як оцінити ефективність кампанії?

Кампанії зі стратегією "Комісія (за проживання)" мають гарантовану рентабельність витрат на рекламу після вирахування скасованих бронювань. Якщо комісійну ставку встановлено на рівні 10%, ви в будь-якому разі платитимете лише 10% від вартості завершених бронювань. Отже, рентабельність витрат на рекламу після скасування становитиме 1/10% = 10 (тобто за кожен долар США, витрачений на рекламу, ви отримуєте 10 дол. США). Щоб порівнювати кампанії зі стратегіями "Комісія (за проживання)" й "Ціна за клік", їх показники рентабельності витрат на рекламу мають бути зіставними. Приклад
  • Скажімо, ви маєте дві кампанії – зі стратегією "Ціна за клік" і зі стратегією "Комісія (за проживання)" – з наведеними нижче налаштуваннями й показниками ефективності. В обох кампаніях середній коефіцієнт скасування становить 20%, а середня цінність бронювання – 100 дол. США.
    • Кампанія зі стратегією "Комісія (за проживання)"
      • Комісійна ставка: 10%
      • Кількість показів на день: 1000
    • Кампанія зі стратегією "Ціна за клік"
      • Середня CPC: 0,80 дол. США
      • Середній коефіцієнт конверсії: 5%
      • Кількість показів на день: 1200
    • У кампанії зі стратегією "Комісія (за проживання)" рентабельність витрат на рекламу до скасування становить (1/10%)/(1–20%) = 12,5. Тобто ви отримуєте 12,50 дол. США за кожен долар США, витрачений у межах кампанії зі стратегією "Комісія (за проживання)" до скасування бронювань.
    • У кампанії зі стратегією "Ціна за клік" рентабельність витрат на рекламу до скасування становить (5%)*(100 дол. США)/(0,80 дол. США) = 6,25 дол.США. Це означає, що кампанія зі стратегією "Ціна за клік" отримує більше показів, ніж кампанія зі стратегією "Комісія (за проживання)", маючи при цьому нижчу рентабельність витрат на рекламу.
    • Щоб загальне порівняння кількості показів, кліків і конверсій було об’єктивним, потрібно досягти однакової рентабельності витрат на рекламу в обох кампаніях. У наведеному прикладі для цього можна підвищити комісійну ставку до (1–20%)/6,25 = 12,8%.

Як безкоштовні посилання для бронювання взаємодіють із кампаніями зі стратегією "Комісія (плата за проживання)"?

У звітах про конверсії кампаній для готелів використовується атрибуція за останнім кліком оголошення. Якщо користувач взаємодіє з результатом звичайного пошуку або безкоштовним посиланням для бронювання до здійснення конверсії, ця взаємодія не включається в шлях атрибуції Google Ads. А якщо користувач взаємодіє з рекламою готелю, а потім натискає посилання в результатах звичайного пошуку або безкоштовне посилання для бронювання й здійснює конверсію в період урахування, ця конверсія відображатиметься у звітах Google Ads про комісії.

Як реєструються комісії в разі кліків одразу кількох готелів?

Комісії (як і конверсії) відображаються у звітах Google Ads про комісії. Наприклад, якщо користувач натискає оголошення готелю А й у вікні конверсії бронює готель Б, система Google зарахує готелю А показ або клік. Однак готель Б отримає конверсію від цього кліку за комісійною ставкою, встановленою для готелю А.

Як реєструються витрати на конверсії з використанням різних пристроїв для кампаній зі стратегією "Комісія"?

Коли ви переглядаєте звіти на рівні кампанії або групи оголошень, конверсії з використанням різних пристроїв враховуються в загальних витратах. Однак витрати на ці конверсії не враховуються в режимі перегляду за ідентифікатором готелю. Отже, щоб обчислити витрати на конверсії з використанням різних пристроїв, можна порівняти загальні витрати на кампанію з витратами в режимі перегляду за ідентифікатором готелю. Наприклад, якщо загальні витрати на кампанію А за вчора склали 1000 дол. США, а в режимі перегляду за ідентифікатором готелю сукупні витрати становлять 950 дол. США, то решта 50 дол. США – це витрати на конверсії з використанням різних пристроїв.

Статті за темою

Чи корисна ця інформація?

Як можна її покращити?
true
Досягайте маркетингових цілей із Google Ads

Завдяки інструментам Google Ads ви зможете користуватися всіма перевагами інтернет-маркетингу. Перегляньте історії успіху, щоб дізнатись, яких результатів досягли інші користувачі за допомогою кампаній, що відповідали їхнім цілям.

Почати

Щоб почати роботу, ви також можете зателефонувати на номер 1-855-500-2754

Пошук
Очистити пошук
Закрити пошук
Головне меню
16515736373617173036
true
Пошук у довідковому центрі
true
true
true
true
true
73067
false
false
false