O provizijah (na bivanje) pri oglasih za hotele

Od 30. aprila 2024 dalje strategija ponudb za provizije (na bivanje) in strategija ponudb za provizije (na konverzijo) ne bosta več na voljo za nove oglaševalske akcije za hotele.

Aktivne oglaševalske akcije z oglasi za hotele s strategijami ponudb na podlagi provizij bodo še naprej prikazovale oglase do 20. februarja 2025. Če želite izvedeti več o naslednjih korakih, preberite članek Strategije ponudb na podlagi provizij za oglase za hotele bodo opuščene.

Opomba: Provizije (na bivanje) so nova funkcija samodejnega ponujanja za oglaševalske akcije za hotele. Obrnite se na skupino za račun Google, če želite izvedeti več o tem, kako omogočite provizije (na bivanje) za svoj račun.

Provizije (na bivanje) so strategija ponudb za oglaševalske akcije za hotele, ki partnerjem omogoča, da plačajo samo, ko je gost dejansko opravil bivanje. Provizije (na bivanje) pomagajo partnerjem izkoristiti zmogljivost Googlove umetne inteligence za učinkovito pridobivanje bivanj gostov, ne da bi jih moralo skrbeti glede možnosti odpovedi.

Opomba: Sledenje konverzijam in vrednosti nakupnih konverzij (celoten znesek rezervacije) so obvezni za vse strategije pametnih ponudb za oglase za hotele. Preberite več o sledenju konverzijam za oglaševalske akcije za hotele.

Kako deluje ponujanje za provizije (na bivanje)

Ponujanje za provizije (na bivanje) se začne, ko partner ustvari oglaševalsko akcijo in v nastavitvah ponudb oglaševalske akcije nastavi stopnjo provizije (% vrednosti rezervacije). Naslednji koraki se izvedejo, ko uporabnik išče nastanitev.

  1. Googlova umetna inteligenca izračuna ponudbo na podlagi signalov v času dražbe, da doseže splošni ciljni ROAS (vrednost rezervacije/ceno) na podlagi stopnje provizije, ki jo je nastavil partner.
  2. Uporabnik klikne oglas in izvede konverzijo na partnerjevem spletnem mestu.
    • Opomba: Uporabnik morda načrtuje, da bo bivanje v hotelu dokončal šele več mesecev pozneje.
  3. Partner bo v 45 dneh od datuma uporabnikove odjave uskladil bivanje (obvestil Google, ali je bila rezervacija zaključena ali odpovedana) prek nalaganja uskladitve v Googlu Ads.
  4. Ko bo to usklajeno, bo Google partnerju izdal račun za bivanje gosta na podlagi stopnje provizije oglaševalske akcije, pomnožene z vrednostjo rezervacije.
Opomba: Google partnerju ne bo zaračunal rezervacij, ki jih je uporabnik preklical.

Zahteve

  • Omogočite obračunavanje v storitvi Hotel Center. Za pomoč pri nastavljanju obračunavanja za Hotel Center se lahko obrnete na skupino za račun Google.
  • Račun Google Ads povežite z najmanj enim računom Hotel Center.
  • Nastavite sledenje konverzijam z vrednostmi za posamezne transakcije.
  • Nastavite kategorijo dejanj konverzije na »Nakup«.
  • Poročilo za usklajevanje pošiljajte v rednih časovnih intervalih.
Opomba: Stranke s sedežem v Turčiji morajo biti bremenjene v turški liri (TRY).

Kako začeti

Če želite nastaviti ponudbe za provizije (na bivanje), vendar ne izpolnjujete zahtev, upoštevajte spodnja navodila za posodobitev podatkov o računu, začetek uporabe in razumevanje poročil.

Nastavitev vrednosti transakcij za sledenje konverzijam

Preberite celotna navodila za nastavitev sledenja konverzijam za oglaševalske akcije za hotele. Pošljite podatke o transakcijah z globalno oznako spletnega mesta, skupaj z naslednjimi obveznimi parametri:

  • 'start_date',
  • 'end_date',
  • 'id' 'value',
  • 'currency'.

Parameter 'value' se uporablja za izračun stroškov za posamezno konverzijo. Če parameter 'value' in povezani parameter 'currency' nista navedena, bo Google v nastavitvah konverzij uporabil privzeto vrednost in ponudnik bo ustrezno prilagodil ponudbe. Parametra za datum klika privzeto uporabimo, kadar 'start_date' in 'end_date' nista na voljo.

Opomba: Vrednosti transakcij konverzij veljajo samo za oglaševalske akcije za hotele.

Konfiguriranje URL-ja ciljne strani (izbirno)

Oglasi za hotele vključujejo naslednje nove parametre URL-ja ciljne strani za omogočanje provizij (na bivanje):

(PAYMENT-ID): Spremeni se v vnaprej določen niz »commission« ali Googlovo dodeljeno številko IATA (na primer »01234567«), če uporabljate agencijo za pobiranje provizij. Če želite spremeniti oblikovanje številke IATA ali vnaprej določenega niza, se obrnite na TAM.

(IF-PAYMENT-ID): Za hotele, ki uporabljajo ponudbe za provizije (na bivanje), se spremeni v »true«, v nasprotnem primeru pa v »false«. Če je izbrana vrednost »true«, se v URL vstavijo vrednosti, ki sledijo temu pogoju. V nasprotnem primeru se vstavijo vrednosti v skladu z direktivo ELSE.

Več informacij o ustvarjanju povezav do ciljnih strani je na voljo v razdelku Ustvarjanje dinamičnih URL-jev.

1. primer

Naslednji primer prikazuje nove parametre v definiciji URL-ja ciljne strani: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
Za hotel, ki uporablja provizije (na bivanje), se to spremeni v:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
Za hotel, ki ne uporablja provizij (na bivanje), se to spremeni v:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

2. primer

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
Za hotel, ki uporablja provizije (na bivanje), se to spremeni v:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Nastavitev oglaševalske akcije s provizijami (na bivanje)

Opomba: Obstoječe oglaševalske akcije ne morete uporabiti za provizije (na bivanje). Za ustvarjanje novih provizij za oglaševalsko akcijo s provizijami (na bivanje) morate biti vnaprej pooblaščeni.
  1. V računu Google Ads kliknite ikono Oglaševalske akcije Ikona oglaševalskih akcij.
  2. V meniju z razdelki kliknite spustni meni Oglaševalske akcije.
  3. Kliknite Oglaševalske akcije.
  4. Kliknite gumb plus plus, nato izberite Nova oglaševalska akcija.
  5. Izberite cilj Ustvarite oglaševalsko akcijo brez usmeritev na podlagi cilja.
  6. Za vrsto oglaševalske akcije izberite Hotel.
  7. Kliknite Nadaljuj.
  8. Nastavitve za oglaševalsko akcijo vnesite na strani »Izbira nastavitev oglaševalske akcije«. Preberite več o posamezni nastavitvi.
  9. V razdelku »Nastavitve ponudb« v spustnem meniju »Ponudbe« izberite možnost Provizija.
  10. V razdelku »Znesek provizije« vnesite vrednost provizije.
  11. V razdelku »Plačilo« izberite Bivanje gosta.
  12. Kliknite Shrani in nadaljuj.

Če imate tehnična vprašanja glede API-ja za Google Ads (npr. vprašanja, ki so neposredno povezana z uporabo API-ja ali kompleta za razvoj programske opreme, napakami, prejetimi iz API-ja ali kompleta za razvoj programske opreme, ali druga vprašanja), upoštevajte navodila za odpravljanje težav, ki jih najdete na strani s tehnično podporo za API.

Če imate vprašanja glede API-ja za Google Ads, ki so povezana z uporabniškim vmesnikom programa Google Ads, na dnu strani kliknite »Stik z nami«.

Uporaba API-ja za Google Ads

Če bi za ustvarjanje oglaševalskih akcij raje uporabili API, bo ustvarjanje oglaševalske akcije s provizijami (na bivanje) z API-jem za Google Ads podobno ustvarjanju drugih vrst oglaševalskih akcij v programu Google Ads. Če želite več informacij, preberite članek Dodajanje oglasa za hotel.

Za možnosti PaymentMode, BudgetType in BiddingStrategyType morate nastaviti določene nastavitve. Podrobnejše informacije so na voljo v članku API za Google Ads.

Ko boste izvedli zgoraj navedene korake, bo vaša oglaševalska akcija s provizijami (na bivanje) pripravljena za uporabo. Če v enem dnevu ne boste prejeli prometa, preglejte nastavitve in se prepričajte, da ni nič narobe.

Ustvarjanje poročila o uskladitvi

Rezervacije morate uskladiti v 45 dneh od datuma odjave za posamezno rezervacijo. Primer:

  • Konverzija (rezervacija) se izvede 1. januarja za bivanje gosta od 28. februarja do 1. marca.
  • Ko se gost odjavi, morate to rezervacijo uskladiti do 15. aprila (1. marec + 45 dni).
  • Google vam bo 15. aprila zaračunal znesek za zaključeno bivanje gosta na podlagi določene stopnje provizije. Če je bila rezervacija odpovedana, vam tega ne bomo zaračunali. Če do 15. aprila ne boste izvedli uskladitve, bo Google domneval, da je bilo bivanje gosta zaključeno, in vam bo zanj zaračunal.

Močno priporočamo, da s strani »Provizija« v programu Google Ads prenesete poročilo za posamezno rezervacijo in prenos uporabite kot predlogo za uskladitev. Podrobnosti najdete v članku Ustvarjanje poročila za usklajevanje.

Nalaganje poročila za usklajevanje

Ko ustvarite poročilo za uskladitev, v programu Google Ads kliknite zavihek »Provizije« in naložite datoteko. Če ta možnost ni prikazana v levem meniju za krmarjenje, kliknite »Več« za razširitev.

Pomembne informacije:

  • Če naložite vrstico brez ID-ja provizije ali ID-ja naročila, bomo bivanje gosta poskušali povezati z dogodkom rezervacije na podlagi drugih razpoložljivih podatkov, kot so ID hotela in datumi načrta potovanja.
  • Če je bilo bivanje preklicano, vendar ste prejeli strošek odpovedi, v uskladitev vključite tudi ta podatek.
  • Po roku za uskladitev (45 dni po datumu odjave) ni mogoče spremeniti nobenega dela rezervacije.
  • Datoteka za uskladitev velja za celoten račun (ID stranke). Tudi če je pogled tabele »Provizije« filtriran na skupino oglasov ali oglaševalsko akcijo, se nalaganje nanaša na celoten ID stranke.
  • Če poročilo za usklajevanje nalagate v jeziku, ki ni angleščina, namesto predloge iz centra za pomoč uporabite preneseno predlogo iz programa Google Ads. Če želite prenesti poročilo za usklajevanje, v zgornjem desnem kotu poročila kliknite »Prenesi«.
    • Če se vaši prevodi imen stolpcev razlikujejo od imen, ki jih pričakuje sistem, poročila morda ne bomo sprejeli.
      • Primer: Usklajevanje centra za pomoč ima ime stolpca »Provizija«, vendar je jezik partnerjevega računa španščina. Če partner ročno prevede ime stolpca v »La comisión«, Google Ads pa pričakuje ime »Comisión«, nalaganje ne bo uspelo. Če predlogo prenesete neposredno iz programa Google Ads in ne iz centra za pomoč, si boste zagotovili ustrezne prevode.

Če Google ni zadovoljen z natančnostjo vašega poročanja, lahko v najmanj 7-dnevnem roku in na podlagi razumnih razlogov zahteva, da predložite dokumente ali evidence, ki jih potrebuje, da ugotovi, ali so bila vaša poročila oziroma plačila v tistem času točna. Če teh dokumentov ali evidenc ne posredujete ali če Google ni prepričan, da dokazujejo točnost vašega poročanja, lahko ustavi prikazovanje oglasov za vaš hotel.

Obračunavanje

Strošek posamezne rezervacije se izračuna tako, da se usklajena vrednost pomnoži s stopnjo provizije. Oglaševalci imajo na voljo 45 dni od datuma odjave posamezne rezervacije, da uskladijo vsa zaključena bivanja gostov. Rezervacije, ki niso označene kot odpovedane ali usklajene, se bodo obračunale kot zaključena bivanja na podlagi prvotno rezervirane vrednosti. Če uskladitev izvedete pred omenjenimi 45 dnevi, vaš račun ne bo bremenjen prej.

Najboljši postopki

Obseg podatkov: Za čim večjo uspešnost s provizijami (na bivanje) mora imeti vsaka oglaševalska akcija vsaj 10 konverzij na teden. Če imate oglaševalske akcije, za katere pričakujete, da bodo tedensko prejele manj kot 10 konverzij, razmislite o združitvi oglaševalskih akcij.

Zanesljivo sledenje konverzijam: Sledenje konverzijam se mora izvajati v vseh napravah in na vseh prodajnih mestih. Morebitni izpadi sledenja konverzijam lahko bistveno vplivajo na uspešnost oglaševalske akcije. Med prikazovanjem oglaševalske akcije s spletnega mesta ne odstranite kode za sledenje konverzijam in je ne premikajte na drugo mesto. Če spremenite kodo sledenja konverzijam, dajte našemu algoritmu vsaj dva tedna časa, da se prilagodi. Prav tako zagotovite, da je samodejno označevanje ves čas vklopljeno za račun.

Nastavitev ciljnega odstotka provizije: Vsak oglaševalec ima drugačen sprejemljiv prag donosnosti naložbe v oglaševanje (ROAS) za svojo naložbo. Ko izbirate stopnjo provizije ali ponudbo, začnite s sprejemljivim ciljem za ROAS, nato pa prilagodite vrednost navzgor ali navzdol, da dosežete optimalno razmerje med ROAS-om in želenim obsegom prometa.

  • Recimo, da je vaš cilj za ROAS po odpovedi 500 % (kar pomeni, da za vsak evro, porabljen za oglaševanje, po odpovedih prejmete 5 evrov), stopnja odpovedi pa je 20 %. Vaš ROAS pred odpovedjo bi bil 500 % / (1 – 20 %) = 625 %. Če uporabljate provizije (na bivanje) ali provizije (na konverzijo), bi bila priporočena stopnja provizije obratna od ROAS-a pred odpovedjo: 1 / 625 % = 16 %.
  • Ko določite idealno stopnjo provizije ali CPC, ki doseže ciljni ROAS, spremljajte meritve uspešnosti oglaševalske akcije, da ugotovite, ali dosegate cilje glede obsega prometa (število prikazov, klikov ali konverzij). To redno ocenjujte in po potrebi posodabljajte stopnjo provizije, da zagotovite ustrezno ravnovesje med ROAS-om ter obsegom prometa.

Dosledno usklajevanje: Vse rezervacije morajo biti usklajene v 45 dneh od datuma odjave. Na zavihku »Provizije« v Googlu Ads vsak mesec preverite, ali ste posodobili stanje vsake rezervacije, ki je prekoračila datum odjave. Vašega računa ne bomo bremenili prej kot 45 dni po odjavi, ne glede na to, kdaj posredujete uskladitev. Priporočamo, da uskladitev posredujete čim prej po potrditvi stanja rezervacije in tako zagotovite, da bo model ponujanja prejel pravočasne povratne informacije. Tako boste imeli tudi dovolj časa, da boste odpravili morebitne napake, preden bo obračun zaključen.

Sprememba vrednosti rezervacije: V nekaterih primerih lahko pride do spremembe rezervacije, zaradi česar se bo spremenila tudi vrednost rezervacije. Če se vrednost rezervacije v trenutku konverzije razlikuje od vrednosti v trenutku odjave, v poročilu za usklajevanje uporabite vrednost rezervacije za čas odjave. To je pričakovani odziv, če je vrednost rezervacije višja ali nižja od vrednosti rezervacije v trenutku konverzije.

Čas izboljšanja in uspešnost oglaševalske akcije: Vsaka oglaševalska akcija naj se prikazuje vsaj 7 dni, preden ocenite njeno uspešnost in izvedete morebitne spremembe. Poskusite se izogniti pogostim ter drastičnim spremembam med prikazovanjem oglaševalske akcije (npr. vsak dan začenjati in začasno zaustavljati oglaševalske akcije), da preprečite nestabilnost rezultatov.

Pogosta vprašanja

Kako se provizije (na bivanje) razlikujejo od provizij (na konverzijo)?

Glavni razliki sta dve:
  • S provizijami (na konverzijo) vam ni treba uskladiti bivanj gostov. Če se vam zdi usklajevanje preveč nepraktično, je za vas morda primernejša strategija ponudb s provizijami (na konverzijo).
  • Pri provizijah (na konverzijo) se zaračuna stopnja provizije za konverzije (rezervacije), ne pa za bivanja gostov. Če vas skrbijo nepredvidljive ali visoke stopnje odpovedi, so provizije (na bivanje) morda boljša izbira za vas.

Ali so prilagoditve ponudb združljive s provizijami (na bivanje)?

Trenutno delujejo samo prilagoditve ponudb za naprave, nastavljene na –100 %. Za oglaševalsko akcijo je mogoče ločeno nastaviti ciljanje na ravni države.

Zakaj povezava za rezervacijo v oglasih za hotele ni prikazana višje na umestitvi?

Tako kot pri vseh drugih strategijah ponudb je tudi umestitev oglasa delno odvisna od vaše ponudbe v primerjavi s konkurenčnimi ponudbami na isti dražbi. Če ima veliko oglaševalcev ponudbe za prikazovanje v oglasih za hotele za priljubljeno nastanitev, vaša ponudba morda ne bo dovolj konkurenčna, da bi se uvrstila nad druge udeležence na dražbi, in vaša povezava za rezervacijo v oglasih za hotele bo morda prikazana nižje v umestitvi oglasov ali pa sploh ne bo prikazana. Če želite zvišati uvrstitev, lahko poskusite zvišati stopnjo provizije. Upoštevajte, da ne boste plačali nič, razen če je bivanje gosta zaključeno. Preberite več o tem, kako Google razvršča vaše oglase
.

Kako se zaračunavajo provizije (na bivanje)?

Oglaševalske akcije s provizijami (na bivanje) se obračunajo 45 dni po datumu odjave za vsako zabeleženo bivanje gosta na zavihku »Provizije«. Rezervacije, ki po 45 dneh ne bodo označene kot odpovedane, bodo samodejno obračunane v vašem računu kot zaključena bivanja.

Kako ocenim uspešnost oglaševalske akcije?

Pri oglaševalskih akcijah s provizijo (na bivanje) je vaša donosnost naložbe v oglaševanje po odpovedi vedno zajamčena. Če nastavite stopnjo provizije na 10 %, boste v vsakem primeru plačali samo za 10 % zaključenih bivanj gostov. Tako bo vaš ROAS po odpovedi vedno 1 / 10 % = 10 (kar pomeni, da za vsak evro, ki ga plačate za oglaševanje, prejmete 10 evrov v vrednosti rezervacije). Če želite oglaševalsko akcijo s provizijami (na bivanje) primerjati z oglaševalsko akcijo s CPC-jem, poskrbite, da bo ROAS primerljiv. Primer:
  • Denimo, da imate eno oglaševalsko akcijo s CPC-jem ter eno oglaševalsko akcijo s provizijami (na bivanje), ki se prikazujeta z naslednjo nastavitvijo in uspešnostjo, povprečno 20-odstotno stopnjo odpovedi ter povprečno vrednostjo rezervacije v višini 100 evrov za obe oglaševalski akciji:
    • Oglaševalska akcija s provizijami (na bivanje):
      • 10-odstotna stopnja provizije.
      • Dnevni prikazi: 1000 prikazov.
    • Oglaševalska akcija s CPC-jem:
      • Povprečni CPC: 0,80 evra.
      • Povprečna stopnja konverzije: 5 %.
      • Dnevni prikazi: 1200 prikazov.
    • Oglaševalska akcija s provizijami (na bivanje) ima dejanski ROAS pred odpovedjo (1 / 10 %) / (1 – 20 %) = 12,5. Če povemo drugače, 12,50 evra dobite za vsak evro, ki ga porabite za oglaševalsko akcijo s provizijami (na bivanje) pred odpovedmi.
    • V nasprotju s tem ima oglaševalska akcija s CPC-jem tak ROAS pred odpovedjo: (5 %) *(100 EUR)/(0,80 EUR) = 6,25 EUR. To pomeni, da vaša oglaševalska akcija s CPC-jem dosega več prikazov kot oglaševalske akcije s provizijami (na bivanje), pri čemer ima nižji ROAS.
    • Za pošteno primerjavo se prepričajte, da je ROAS za obe oglaševalski akciji enak, šele nato primerjajte skupni obseg (prikazi, kliki in konverzije). V tem primeru lahko povečate stopnjo provizije na (1 – 20 %)/6,25 = 12,8 %, da bo primerjava smiselna.

Kako delujejo brezplačne povezave za rezervacije v oglaševalskih akcijah s provizijami (na bivanje)?

Oglaševalske akcije za hotele za poročanje o konverzijah uporabljajo dodeljevanje zadnjemu kliku oglasa. Če uporabnik pred izvedbo konverzije izvede interakcijo z neplačanim rezultatom iskanja ali brezplačno povezavo za rezervacijo, to ni vključeno v pot dodeljevanja Google Ads. Če uporabnik izvede interakcijo z oglasom za hotel in nato z rezultatom neplačanega iskanja ali brezplačno povezavo za rezervacijo ter izvede konverzijo v časovnem okviru konverzije, bo konverzija prikazana v poročilih o provizijah programa Google Ads.

Kako se poroča o provizijah za več klikov hotelov?

O provizijah (in konverzijah) se poroča v poročilih o provizijah v programu Google Ads. Če uporabnik na primer klikne hotel A in v časovnem okviru konverzije izvede konverzijo za hotel B, bo Google prikaz ali klik pripisal hotelu A. Vendar pa se bo konverzija od klika uporabnika pripisala hotelu B in bo tako tudi prikazana v poročilu, in sicer s stopnjo provizije hotela A.

Kako se beležijo stroški konverzij med napravami za oglaševalske akcije s provizijami?

Pri ogledu poročil na ravni oglaševalske akcije ali skupine oglasov bodo konverzije med napravami predstavljale del skupnih stroškov. Vendar ogled glede na ID hotela ne bo vključeval stroškov konverzij med napravami. Če želite izračunati stroške, ki izhajajo iz konverzij med napravami, lahko primerjate skupne stroške oglaševalske akcije z vsoto stroškov glede na ID hotela. Če je na primer oglaševalska akcija A včeraj imela 1000 evrov skupnih stroškov in pri ogledu glede na ID hotela opazite, da so skupni stroški 950 evrov, je preostalih 50 evrov iz konverzij med napravami.

Sorodne povezave

Je bilo to uporabno?

Kako lahko to izboljšamo?
true
Doseganje trženjskih ciljev s programom Google Ads

Google Ads vam lahko z orodji za lažjo pot do uspeha pomaga kar najbolje izkoristiti spletno oglaševanje. Preberite več o zgodbah o uspehu in si oglejte, kaj so drugi dosegli s pomočjo oglaševalskih akcij, ki so najprimernejše za njihove cilje.

Začnite

ali pa za začetek pokličite 1-855-500-2754.

Iskanje
Počisti iskanje
Zapiranje iskanja
Glavni meni
6977139248532794199
true
Iskanje v centru za pomoč
true
true
true
true
true
73067
false
false
false