Perihal komisen (setiap penginapan) untuk iklan hotel

Mulai 30 April 2024, strategi bidaan Komisen (setiap Penginapan) dan Komisen (setiap Penukaran) tidak akan tersedia untuk kempen Iklan Hotel baharu lagi.

Kempen Iklan Hotel yang aktif dengan strategi bidaan berasaskan komisen akan terus disiarkan hingga 31 Oktober 2024. Semak Strategi bidaan berasaskan komisen dalam iklan hotel akan ditamatkan untuk mengetahui lebih lanjut tentang langkah anda yang seterusnya.

Nota: Komisen (setiap penginapan) ialah ciri pembidaan automatik yang baharu untuk kempen hotel. Hubungi pasukan Google Account anda untuk mengetahui lebih lanjut tentang cara mendayakan komisen (setiap penginapan) bagi akaun anda.

Komisen (setiap penginapan) ialah strategi pembidaan untuk kempen hotel yang membenarkan rakan kongsi membuat pembayaran hanya apabila penginapan tetamu sebenarnya telah berlaku. Komisen (setiap penginapan) membantu rakan kongsi memanfaatkan kuasa Google AI untuk memperoleh penginapan tetamu secara berkesan tanpa perlu risau tentang risiko pembatalan.

Nota: Penjejakan penukaran dan juga nilai penukaran pembelian (jumlah tempahan penuh) diperlukan untuk semua strategi bidaan Pembidaan Pintar iklan hotel. Ketahui lebih lanjut tentang penjejakan penukaran untuk kempen hotel.

Cara pembidaan komisen (setiap penginapan) berfungsi

Pembidaan komisen (setiap penginapan) bermula selepas rakan kongsi membuat kempen dan menetapkan kadar komisen (% nilai tempahan) dalam Tetapan Bidaan kempen. Langkah yang berikut berlaku apabila pengguna mencari hartanah.

  1. Google AI mengira bidaan menggunakan isyarat masa lelongan untuk mencapai ROAS sasaran keseluruhan (kos / nilai tempahan) berdasarkan kadar komisen yang telah ditetapkan oleh rakan kongsi.
  2. Pengguna mengklik pada iklan dan membuat penukaran pada laman web rakan kongsi.
    • Nota: Pengguna mungkin merancang untuk menyelesaikan penginapan hotel mereka kepada beberapa bulan selepas itu.
  3. Dalam masa 45 hari selepas daftar keluar pengguna, rakan kongsi akan menyelaraskan penginapan tersebut (memberitahu Google sama ada tempahan telah dilengkapkan atau dibatalkan) melalui muat naik penyelarasan dalam Google Ads.
  4. Selepas diselaraskan, Google akan mengebil rakan kongsi untuk penginapan tetamu berdasarkan kadar komisen kempen digandakan dengan nilai tempahan.
Nota: Google tidak akan mengebil rakan kongsi untuk tempahan yang dibatalkan oleh pengguna.

Keperluan

  • Dayakan pengebilan Hotel Center. Anda boleh menghubungi pasukan Google Account anda untuk mendapatkan bantuan menyediakan pengebilan Hotel Center.
  • Pautkan akaun Google Ads anda kepada sekurang-kurangnya satu akaun Hotel Center.
  • Sediakan penjejakan penukaran menggunakan nilai khusus transaksi.
  • Tetapkan kategori tindakan penukaran anda kepada “Pembelian”.
  • Serahkan laporan penyesuaian secara berkala.
Nota: Pelanggan yang berpusat operasi di Turki mesti dibilkan dalam Lira Turki (TRY).

Bermula

Jika anda mahu menyediakan pembidaan komisen (setiap penginapan), tetapi anda tidak memenuhi keperluan, ikut langkah di bawah untuk mengemaskinikan maklumat akaun anda, bermula dan memahami laporan anda.

Sediakan nilai transaksi penjejakan penukaran

Semak arahan penuh tentang cara menyediakan penjejakan penukaran untuk kempen hotel. Pastikan anda menyerahkan data transaksi anda menggunakan tag laman global yang mempunyai parameter yang diperlukan seperti berikut:

  • 'start_date'
  • 'end_date'
  • 'id' 'value'
  • 'currency'

'value' digunakan untuk mengira kos bagi setiap penukaran. Jika 'value' dan 'currency' yang berkaitan tidak diberikan, Google akan menggunakan nilai lalai dalam tetapan penukaran dan pembida akan melaraskan bida dengan sewajarnya. Kami menggunakan nilai lalai parameter klik-tarikh apabila 'start_date' dan 'end_date' tidak tersedia.

Nota: Nilai transaksi penukaran hanya untuk kempen hotel.

Konfigurasi URL laman penambat anda (pilihan)

Iklan Hotel termasuk parameter URL laman penambat baharu yang berikut untuk menyokong komisen (setiap penginapan):

(PAYMENT-ID): Menghala kepada rentetan “commission” yang dipratentukan atau nombor IATA yang ditetapkan oleh Google (contohnya, "01234567") jika anda menggunakan agensi kutipan komisen. Untuk mengubah pemformatan nombor IATA anda atau rentetan yang dipratentukan, hubungi TAM anda.

(IF-PAYMENT-ID): Menghala kepada "true" untuk hotel yang menggunakan pembidaan komisen (setiap penginapan), sebaliknya "false". Jika "true", maka nilai yang menyusuli syarat ini akan disisipkan dalam URL. Sebaliknya, nilai yang menyusuli perintah ELSE akan disisipkan.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang membina pautan laman penambat, semak Membina URL Dinamik.

Contoh 1

Contoh berikut menunjukkan parameter baharu tersebut dalam definisi URL laman penambat: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
Untuk hotel yang menggunakan komisen (setiap penginapan), ini menghala kepada:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
Untuk hotel yang tidak menggunakan komisen (setiap penginapan), ini menghala kepada:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

Contoh 2

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
Untuk hotel yang menggunakan komisen (setiap penginapan), ini menghala kepada:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Sediakan kempen komisen (setiap penginapan)

Nota: Arahan di bawah merupakan sebahagian daripada reka bentuk baharu untuk pengalaman pengguna Google Ads. Untuk menggunakan reka bentuk sebelumnya, klik ikon "Penampilan" dan pilih Gunakan reka bentuk sebelumnya. Jika anda masih menggunakan versi Google Ads yang sebelumnya, semak Peta rujukan pantas atau gunakan bar Carian pada bahagian atas panel navigasi Google Ads untuk menemukan halaman yang anda cari.
Nota: Anda tidak boleh menggunakan kempen sedia ada untuk komisen (setiap penginapan). Anda mestilah mendapatkan keizinan dahulu untuk membuat kempen komisen (setiap penginapan) baharu.
  1. Dalam akaun Google Ads anda, klik ikon Kempen Campaigns Icon.
  2. Klik menu lungsur Kempen dalam menu bahagian.
  3. Klik Kempen.
  4. Klik butang tambah plus, kemudian pilih Kempen baharu.
  5. Pilih objektif Buat kempen tanpa panduan matlamat.
  6. Pilih Hotel sebagai jenis kempen anda.
  7. Klik Teruskan.
  8. Masukkan tetapan kempen anda pada halaman "Pilih tetapan kempen". Ketahui lebih lanjut tentang setiap tetapan.
  9. Di bawah "Tetapan bidaan", pilih Komisen daripada menu lungsur "Pembidaan".
  10. Di bawah "Amaun komisen", masukkan nilai komisen.
  11. Pada “Bayar untuk”, pilih Penginapan Tetamu.
  12. Klik Simpan dan Teruskan.

Jika anda mempunyai soalan teknikal mengenai Google Ads API (sebagai contoh, soalan yang berkaitan secara langsung dengan penggunaan API atau SDK, ralat yang diterima daripada API atau SDK, dsb.), sila gunakan langkah penyelesaian masalah yang terdapat pada halaman Sokongan Teknikal API.

Jika anda mempunyai soalan mengenai Google Ads API yang berkaitan dengan UI Google Ads secara khusus, sila klik "Hubungi kami" pada bahagian bawah halaman.

Gunakan Google Ads API

Jika anda lebih suka menggunakan API untuk pembuatan kempen, tindakan membuat kempen komisen (setiap penginapan) menggunakan API Google Ads adalah serupa dengan jenis kempen lain dalam Google Ads. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, semak Tambahkan iklan hotel.

Terdapat tetapan khusus yang diperlukan untuk PaymentMode, BudgetType dan BiddingStrategyType. Semak API Google Ads untuk mendapatkan butiran.

Selepas anda melengkapkan langkah yang disenaraikan di atas, kempen komisen (setiap penginapan) anda sedia untuk digunakan. Jika anda tidak menemukan trafik dalam masa sehari, semak tetapan anda untuk memastikan tiada masalah.

Buat laporan penyesuaian

Anda mesti menyatukan tempahan anda dalam masa 45 hari dari tarikh daftar keluar tempahan tersebut. Contohnya:

  • Penukaran (tempahan) berlaku pada 1 Januari untuk penginapan tetamu dari 28 Februari hingga 1 Mac.
  • Selepas tetamu telah mendaftar keluar, anda mesti menyelaraskan tempahan ini sebelum 15 April (1 Mac + 45 hari).
  • Pada 15 April, Google akan mengebil anda untuk penginapan tetamu yang sudah selesai berdasarkan kadar komisen anda yang ditentukan. Jika penginapan dibatalkan, anda tidak akan dibilkan. Jika anda tidak melakukan penyelarasan langsung sebelum 15 APril, Google akan menganggap penginapan tetamu tersebut sudah selesai dan mengebil anda untuk penginapan tetamu.

Kami amat mengesyorkan agar anda memuat turun laporan setiap tempahan daripada halaman "Komisen" dalam Google Ads dan menggunakan muat turun sebagai templat penyesuaian anda. Semak Buat laporan penyesuaian untuk mendapatkan butiran.

Muat naik laporan penyesuaian

Selepas membuat laporan penyesuaian, klik pada tab "Komisen" dalam Google Ads untuk memuat naik fail anda. Jika anda tidak menemukan tab tersebut dalam menu navigasi sebelah kiri, klik "Lagi" untuk mengembangkan navigasi tersebut.

Penting untuk diketahui:

  • Jika anda memuat naik baris tanpa ID Komisen atau ID Pesanan, kami akan cuba memadankan penginapan tetamu anda kepada peristiwa tempahan berdasarkan maklumat lain yang tersedia, seperti ID Hotel dan tarikh jadual perjalanan.
  • Jika penginapan anda dibatalkan tetapi anda menerima yuran pembatalan, sila sertakan maklumat tersebut dalam penyesuaian.
  • Anda tidak boleh mengubah suai sebarang bahagian tempahan selepas tarikh akhir penyesuaian (45 hari selepas tarikh daftar keluar).
  • Fail penyesuaian anda adalah untuk keseluruhan akaun (ID Pelanggan). Walaupun paparan jadual "Komisen" anda ditapis kepada kumpulan iklan atau kempen, muat naik anda digunakan pada keseluruhan ID Pelanggan.
  • Jika anda memuat naik laporan penyesuaian dalam bahasa selain Inggeris, gunakan templat yang dimuat turun daripada Google Ads berbanding templat dalam pusat bantuan. Untuk memuat turun laporan penyesuaian, klik "Muat turun" di penjuru kanan sebelah atas laporan tersebut.
    • Jika nama lajur anda yang diterjemahkan sendiri berbeza daripada yang dijangkakan oleh sistem, laporan tersebut mungkin tidak diterima.
      • Contoh: Penyesuaian Pusat Bantuan mempunyai nama lajur “Komisen” tetapi bahasa akaun rakan kongsi ialah Sepanyol. Jika rakan kongsi menterjemahkan nama lajur secara manual kepada “La comisión” tetap Google Ads menjangkakan “Comisión”, muat naik tersebut akan gagal. Tindakan memuat turun templat terus daripada Google Ads dan bukan daripada pusat bantuan memastikan anda memperoleh terjemahan tepat yang diperlukan.

Jika Google tidak berpuas hati dengan ketepatan laporan anda, kami mungkin, dengan notis selama sekurang-kurangnya 7 hari (dan alasan yang munasabah), meminta anda memberikan dokumen atau rekod yang diperlukan untuk membolehkan Google menentukan ketepatan laporan atau pembayaran anda yang dibuat pada masa tersebut. Jika anda gagal memberikan dokumen atau rekod sedemikian atau jika Google tidak berpuas hati bahawa dokumen atau rekod tersebut menunjukkan ketepatan pelaporan anda, kami mungkin menghentikan paparan iklan untuk hotel anda.

Pengebilan

Kos setiap tempahan dikira dengan menggandakan nilai yang disesuaikan dengan kadar komisen. Anda mempunyai 45 hari dari tarikh daftar keluar setiap tempahan untuk menyesuaikan sebarang penginapan tetamu yang sudah selesai. Tempahan yang tidak ditandakan sebagai dibatalkan atau disesuaikan akan dibilkan sebagai penginapan yang sudah selesai berdasarkan nilai tempahan asal. Penyesuaian sebelum 45 hari tidak akan menyebabkan akaun anda dibilkan lebih awal.

Amalan terbaik

Volum Data: Untuk mendapatkan prestasi terbaik menggunakan komisen (setiap penginapan), setiap kempen perlu mempunyai sekurang-kurangnya 10 penukaran seminggu. Pertimbangkan untuk menggabungkan kempen jika anda mempunyai sebarang kempen yang dijangka memperoleh kurang daripada 10 penukaran setiap minggu.

Penjejakan penukaran yang boleh dipercayai: Penjejakan penukaran mesti dilaksanakan pada semua peranti dan tempat jualan. Apa-apa kegendalaan penjejakan penukaran boleh memberikan kesan yang ketara terhadap prestasi kempen. Jangan alih keluar kod penjejakan penukaran anda daripada laman web anda atau alihkan kod tersebut ke lokasi lain semasa kempen tersebut sedang berjalan. Jika anda mengubah kod penjejakan penukaran anda, sila berikan masa sekurang-kurangnya 2 minggu untuk membolehkan algoritma kami dilaraskan semula. Anda juga perlu memastikan pengetagan auto dihidupkan pada setiap masa untuk akaun anda.

Sediakan sasaran peratusan komisen anda: Setiap pengiklan mempunyai ambang pulangan untuk perbelanjaan iklan (ROAS) boleh diterima yang berlainan untuk pelaburan mereka. Apabila anda memilih kadar komisen atau bida, bermula dengan sasaran ROAS anda yang boleh diterima, kemudian menaikkan atau menurunkan nilai tersebut untuk mencapai baki optimum ROAS dan volum trafik yang anda inginkan.

  • Katakan sasaran ROAS pasca pembatalan anda ialah 500% (iaitu, anda akan mendapat $5 USD daripada nilai tempahan untuk setiap $1 USD yang dibelanjakan untuk pengiklanan selepas pembatalan) dan kadar pembatalan anda ialah 20%. ROAS prapembatalan anda ialah 500% / (1-20%) = 625%. Jika anda menggunakan komisen (setiap penginapan) atau komisen (setiap penukaran), kadar komisen anda yang disyorkan ialah nilai songsang ROAS prapembatalan anda: 1 / 625% = 16%
  • Selepas anda menentukan kadar komisen yang ideal atau CPC yang mencapai ROAS sasaran anda, pantau metrik prestasi kempen anda untuk menyemak sama ada anda mencapai matlamat volum trafik anda (bilangan tera, klik atau penukaran). Buat penilaian tentang perkara ini dengan kerap dan kemas kinikan kadar komisen anda mengikut keperluan untuk memastikan keseimbangan ROAS dan volum trafik yang betul.

Penyesuaian yang konsisten: Semua tempahan mesti disesuaikan dalam masa 45 hari dari tarikh daftar keluar. Semak tab “Komisen” dalam Google Ads pada setiap bulan untuk memastikan anda telah mengemaskinikan status setiap tempahan yang telah melebihi tarikh daftar keluar. Anda tidak akan dibilkan hingga 45 hari selepas daftar keluar tidak kira masa anda melakukan penyesuaian. Anda digalakkan untuk melakukan penyesuaian sebaik sahaja selepas status tempahan telah disahkan untuk memastikan model pembidaan menerima maklum balas yang tepat pada masanya dan memberi anda masa yang mencukupi untuk membetulkan sebarang ralat sebelum pengebilan dimuktamadkan.

Mengubah suai nilai tempahan: Mungkin terdapat tika yang tempahan diubah, yang mengakibatkan nilai tempahan yang diubah suai. Apabila nilai tempahan pada masa penukaran adalah berbeza daripada nilai pada masa daftar keluar, gunakan nilai tempahan pada masa daftar keluar dalam laporan penyesuaian anda. Perkara ini ialah respons yang dijangka jika nilai tempahan adalah lebih tinggi atau lebih rendah daripada nilai tempahan pada masa penukaran.

Masa peningkatan dan prestasi kempen: Benarkan setiap kempen dijalankan selama sekurang-kurangnya 7 hari sebelum menilai prestasi dan membuat apa-apa perubahan. Cuba elakkan perubahan yang kerap dan drastik semasa kempen dijalankan (seperti memulakan dan menghentikan kempen setiap hari untuk mengelakkan turun naik prestasi).

Soalan lazim

Bagaimanakah komisen (setiap penginapan) berbeza daripada komisen (setiap penukaran)?

Terdapat 2 perbezaan utama:
  • Melalui komisen (setiap penukaran), anda tidak perlu menyesuaikan penginapan tetamu. Jika anda mendapati penyesuaian terlalu rumit, komisen (setiap penukaran) mungkin strategi bidaan yang lebih baik untuk anda.
  • Dengan komisen (setiap penukaran), anda akan dicaj kadar komisen untuk penukaran (tempahan), tiada penginapan tetamu. Jika anda bimbang tentang kadar pembatalan yang tidak dapat diramalkan atau tinggi, komisen (setiap penginapan) mungkin pilihan yang lebih baik untuk anda.

Adakah terdapat mana-mana pelarasan bidaan yang serasi dengan komisen (setiap penginapan)?

Pada masa ini, hanya pelarasan bidaan peranti yang ditetapkan kepada -100% berfungsi. Penyasaran peringkat negara boleh ditetapkan secara berasingan untuk kempen tersebut.

Mengapakah pautan tempahan iklan hotel saya tidak dipaparkan lebih tinggi dalam peletakan?

Sama seperti dengan apa-apa strategi bidaan lain, peletakan iklan anda bergantung sebahagiannya pada bidaan anda secara relatif kepada bidaan berdaya saing dalam lelongan yang sama. Jika terdapat ramai pengiklan yang membida untuk dipaparkan dalam iklan hotel bagi harta popular, bidaan anda mungkin tidak cukup berdaya saing untuk mengatasi kedudukan peserta lelongan yang lain dan pautan tempahan iklan hotel anda mungkin lebih rendah dalam peletakan iklan atau mungkin tidak dipaparkan langsung. Untuk meningkatkan kedudukan, anda boleh cuba menaikkan kadar komisen anda. Ingat, anda tidak membayar apa-apa melainkan penginapan tetamu telah selesai. Ketahui lebih lanjut tentang cara Google menarafkan iklan anda
.

Bagaimanakah kempen komisen (setiap penginapan) dibilkan?

Kempen komisen (setiap penginapan) dibilkan 45 hari selepas tarikh daftar keluar untuk setiap penginapan tetamu yang dilaporkan dalam tab "Komisen". Tempahan yang tidak ditandakan sebagai dibatalkan selepas 45 hari akan dibilkan secara automatik pada akaun anda sebagai penginapan yang sudah selesai.

Bagaimanakah saya boleh menilai prestasi kempen?

Melalui kempen komisen (setiap penginapan), ROAS pasca pembatalan anda sentiasa dijamin. Jika anda menetapkan kadar komisen sebanyak 10%, anda hanya akan membayar 10% daripada penginapan tetamu yang sudah selesai. Oleh itu, ROAS pasca pembatalan anda akan sentiasa dikira 1/10% = 10 (iaitu, anda memperoleh $10 USD dalam nilai tempahan untuk setiap $1 USD yang anda bayar untuk perbelanjaan iklan). Untuk membandingkan kempen komisen (setiap penginapan) dengan kempen CPC, anda perlu memastikan ROAS tersebut setara. Contohnya:
  • Dengan menganggap anda mempunyai kempen CPC dan kempen komisen (setiap penginapan) yang dijalankan dengan persediaan dan prestasi berikut, serta purata kadar pembatalan sebanyak 20% dan purata nilai tempahan sebanyak $100 USD bagi kedua-dua kempen:
    • Kempen komisen (setiap penginapan):
      • Kadar komisen 10%
      • Tera harian: 1000 tera
    • Kempen CPC:
      • Purata CPC: $0.80 USD
      • Purata CVR: 5%
      • Tera harian: 1200 tera
    • Kempen komisen (setiap penginapan) anda memiliki ROAS prapembatalan sebanyak (1/10%)/(1-20%) = 12.5. Dalam erti kata lain, anda memperoleh $12.50 USD untuk setiap $1.00 USD yang anda belanjakan pada kempen komisen (setiap penginapan) anda sebelum pembatalan.
    • Berbeza dengan ini, kempen CPC anda mempunyai ROAS pra-pembatalan sebanyak (5%)*($100 USD)/($0.80 USD) = $6.25 USD. Perkara ini bermakna kempen CPC anda memperoleh lebih banyak tera berbanding kempen komisen (setiap penginapan) anda sambil memberikan ROAS yang lebih rendah.
    • Untuk menjadikan perbandingan ini adil, anda perlu memastikan ROAS untuk kedua-dua kempen adalah sama sebelum membandingkan jumlah volum (tera, klik dan penukaran). Dalam contoh ini, anda boleh meningkatkan kadar komisen anda kepada (1-20%)/6.25 = 12.8% untuk membuat perbandingan yang bermakna.

Bagaimanakah pautan tempahan percuma berinteraksi dengan kempen komisen (setiap penginapan)?

Kempen hotel menggunakan atribusi klik iklan terakhir untuk pelaporan penukaran. Jika pengguna berinteraksi dengan hasil carian organik atau pautan tempahan percuma sebelum menukar, ini tidak disertakan dalam laluan atribusi Google Ads. Selain itu, jika pengguna berinteraksi dengan iklan hotel, kemudian hasil carian organik atau pautan tempahan percuma dan menukar dalam tetingkap penukaran, penukaran akan ditunjukkan dalam pelaporan Komisen Google Ads.

Bagaimanakah komisen dilaporkan untuk berbilang klik hotel?

Komisen (dan penukaran) dilaporkan menerusi pelaporan Komisen Google Ads. Contohnya, jika pengguna mengklik Hotel A dan menukar dalam tetingkap penukaran terhadap Hotel B, Google akan mengkreditkan tera atau klik kepada Hotel A. Walau bagaimanapun, penukaran daripada klik pengguna akan dikreditkan dan dilaporkan kepada Hotel B dengan kadar komisen Hotel A.

Bagaimanakah kos penukaran merentas peranti dilaporkan untuk kempen komisen?

Semasa melihat laporan pada peringkat kempen atau kumpulan iklan, penukaran merentas peranti akan menjadi sebahagian daripada jumlah kos yang dilaporkan. Walau bagaimanapun, melihat berdasarkan ID Hotel tidak akan menyertakan kos penukaran merentas peranti. Untuk mengira kos yang datang daripada penukaran merentas peranti, anda boleh membandingkan jumlah kos kempen berbanding jumlah kos mengikut ID Hotel. Contohnya, jika kempen A memiliki $1,000 USD jumlah kos semalam dan semasa melihat mengikut ID Hotel, anda mengesan satu gabungan jumlah sebanyak $950 USD, maka baki $50 USD adalah daripada penukaran merentas peranti.

Pautan berkaitan

Adakah perkara ini membantu?

Bagaimanakah dapat kami meningkatkannya?
true
Capai matlamat pemasaran anda dengan Google Ads

Google Ads boleh membantu anda memanfaatkan sepenuhnya usaha pemasaran dalam talian anda dengan menggunakan alatan untuk membantu anda berjaya. Ketahui lebih lanjut daripada kisah kejayaan untuk melihat pencapaian pengguna lain dengan bantuan kempen yang betul bagi matlamat mereka.

Bermula

atau Hubungi 1-855-500-2754 untuk bermula

Cari
Kosongkan carian
Tutup carian
Menu utama
5907543108844607238
true
Cari di Pusat Bantuan
true
true
true
true
true
73067
false
false
false