Od 30. travnja 2024. strategije licitiranja Provizije (po boravku) i Provizije (po konverziji) više neće biti dostupne za nove kampanje oglasa za hotele.
Aktivne kampanje oglasa za hotele sa strategijama licitiranja na temelju provizija nastavit će se posluživati do 31. listopada 2024. Pročitajte članak Obustava strategija licitiranja na temelju provizija u oglasima za hotele da biste saznali više o tome što možete poduzeti.
Provizije (po boravku) strategija je licitiranja za kampanje za hotele koja partnerima omogućuje plaćanje samo kada se boravak gosta ostvari. Provizije (po boravku) pomažu partnerima da iskoriste prednosti Googleovog AI-ja za učinkovito ostvarivanje boravka gostiju, a da se pritom ne moraju brinuti o riziku od otkazivanja.
Kako funkcionira licitiranje za provizije (po boravku)
Licitiranje za provizije (po boravku) počinje nakon što partner izradi kampanju i postavi stopu provizije (postotak vrijednosti rezervacije) u postavkama licitacije kampanje. Kada korisnik pretražuje smještajni objekt, poduzimaju se sljedeći koraci.
- Googleov AI izračunava licitaciju pomoću signala za vrijeme dražbe kako bi se postigao ukupni ciljani ROAS (vrijednost rezervacije/cijena) na temelju stope provizije koju je partner postavio.
- Korisnik klikne oglas i izvrši konverziju na web-lokaciji partnera.
- Napomena: korisnik može planirati boravak u hotelu do nekoliko mjeseci kasnije.
- U roku od 45 dana od korisnikovog datuma odjave partner će ažurirati podatke o boravku (obavijestiti Google je li rezervacija dovršena ili otkazana) prijenosom tih podataka u Google Ads.
- Nakon usklađivanja Google će teretiti partnera za boravak gosta na temelju stope provizije kampanje pomnožene s vrijednošću rezervacije.
Zahtjevi
- Omogućite naplatu za Centar za hotele. Pomoć za postavljanje naplate za Centar za hotele možete zatražiti od tima za Google račune.
- Povežite svoj Google Ads račun s najmanje jednim računom Centra za hotele.
- Postavite praćenje konverzija s vrijednostima povezanim s transakcijom.
- Postavite radnju konverzije na Kupnja.
- Izvješće s podacima o boravku šaljite u redovitim intervalima.
Početak
Ako želite postaviti licitiranje za provizije (po boravku), ali ne ispunjavate zahtjeve, slijedite korake u nastavku da biste ažurirali podatke o računu, započeli i stekli uvid u izvješća.
Postavljanje praćenja konverzija za vrijednosti transakcija
Pogledajte cjelovite upute o tome kako postaviti praćenje konverzija za kampanje za hotele. Pošaljite podatke o transakcijama pomoću globalne oznake web-lokacije sa sljedećim obaveznim parametrima:
start_date
end_date
'id' 'value'
currency
Vrijednost parametra value
upotrebljava se za izračun troška svake konverzije. Ako vrijednost parametra value
i povezana vrijednost parametra currency
nisu navedene, Google će upotrijebiti zadanu vrijednost u postavkama konverzije, a licitator će u skladu s tim prilagoditi licitacije. Prema zadanim postavkama upotrebljavamo parametre datuma klika kada start_date
i end_date
nisu dostupni.
Konfiguriranje URL-a odredišne stranice (neobavezno)
Oglasi za hotele sadrže sljedeće nove parametre URL-a odredišne stranice radi podržavanja provizija (po boravku):
(PAYMENT-ID
): razrješava se kao unaprijed definirani niz provizija ili Googleov dodijeljeni broj IATA (npr. 01234567) ako koristite agenciju za naplatu provizija. Da biste promijenili oblik broja IATA ili unaprijed definirani niz, obratite se TAM-u.
(IF-PAYMENT-ID
): razrješava se kao vrijednost true za hotele koji upotrebljavaju licitiranje za provizije (po boravku), a u suprotnom kao vrijednost false. Ako je vrijednost true, vrijednosti koje slijede taj uvjet umetnute su u URL. U suprotnom se umeću vrijednosti koje slijede upute ELSE
.
Više informacija o izradi veza na odredišne stranice potražite u članku Izrada dinamičkih URL-ova.
1. primjer
http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3
2. primjer
<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions
Postavljanje kampanje za provizije (po boravku)
- Na Google Ads računu kliknite ikonu Kampanje .
- Kliknite padajući izbornik Kampanje na izborniku odjeljaka.
- Kliknite Kampanje.
- Kliknite gumb plusa , a zatim odaberite Nova kampanja.
- Odaberite cilj Izrada kampanje bez usmjeravanja na temelju cilja.
- Kao vrstu kampanje odaberite kampanju za hotel.
- Kliknite Nastavi.
- Na stranici Odabir postavki kampanje unesite postavke kampanje. Saznajte više o svakoj postavci.
- U odjeljku Postavke licitacije odaberite opciju Provizija na padajućem izborniku Licitiranje.
- U odjeljku Iznos provizije unesite vrijednost provizije.
- U odjeljku Plaćanje za odaberite Boravak gosta.
- Kliknite Spremi i nastavi.
Ako imate tehničkih pitanja u vezi s Google Ads API-jem (na primjer pitanja koja se izravno odnose na upotrebu API-ja ili SDK-a, pogreške primljene od API-ja ili SDK-a itd.), slijedite korake za rješavanje problema koje možete pronaći na stranici Tehnička podrška za API.
Ako imate pitanja u vezi s Google Ads API-jem koja se odnose specifično na korisničko sučelje Google Adsa, kliknite Kontaktirajte nas pri dnu stranice.
Upotreba Google Ads API-ja
Ako biste radije upotrebljavali API za izradu kampanje, izrada kampanje za provizije (po boravku) pomoću Google Ads API-ja slična je izradi drugih vrsta kampanja u Google Adsu. Više informacija potražite u članku Dodavanje oglasa za hotele.
Postoje određene postavke potrebne za PaymentMode
, BudgetType
i BiddingStrategyType
. Pojedinosti potražite u referenci Google Ads API-ja.
Kad dovršite prethodno navedene korake, vaša kampanja za provizije (po boravku) bit će spremna za upotrebu. Ako se promet ne pojavi u roku od jednog dana, pregledajte postavke kako biste se uvjerili da je sve u redu.
Izrada izvješća za usklađivanje
Svoje rezervacije morate uskladiti u roku od 45 dana od datuma odjave. Primjer:
- 1. siječnja ostvarena je konverzija (rezervacija) za boravak gosta od 28. veljače do 1. ožujka.
- Nakon što se gost odjavi, tu rezervaciju morate uskladiti prije 15. travnja (1. ožujka + 45 dana).
- 15. travnja Google će vam naplatiti dovršeni boravak gosta na temelju navedene stope provizije. U slučaju otkazivanja ništa vam se neće naplatiti. Ako ne uskladite podatke do 15. travnja, Google će pretpostaviti da je boravak gosta dovršen i naplatiti vam za boravak gosta.
Preporučujemo da preuzmete izvješće po rezervaciji sa stranice Provizije u Google Adsu i upotrijebite preuzimanje kao predložak za usklađivanje. Pojedinosti potražite u odjeljku Izrada izvješća za usklađivanje.
Prijenos izvješća za usklađivanje
Nakon što izradite izvješće za usklađivanje, kliknite karticu Provizije u Google Adsu da biste prenijeli datoteku. Ako je ne pronađete na navigacijskoj traci slijeva, kliknite Više za proširivanje.
Važne napomene:
- Ako prenesete redak bez ID-ja provizije ili ID-ja narudžbe, pokušat ćemo upariti boravak gosta s događajem rezervacije na temelju drugih dostupnih informacija, kao što su ID hotela i datumi plana puta.
- Ako je boravak otkazan, ali ste primili naknadu za otkazivanje, navedite to u usklađivanju.
- Nijedan dio rezervacije ne možete izmijeniti nakon roka za ažuriranje podataka o boravku (45 dana nakon datuma odjave).
- Vaša datoteka s podacima o boravku odnosi se na cijeli račun (korisnički ID). Čak i ako se prikaz tablice Provizije filtrira u grupu oglasa ili kampanju, ti se podaci primjenjuju na cijeli korisnički ID.
- Ako izvješće s podacima o boravku prenosite na jeziku koji nije engleski, umjesto predloška u centru za pomoć upotrijebite preuzeti predložak iz Google Adsa. Da biste preuzeli izvješće s podacima o boravku, kliknite Preuzmi u gornjem desnom kutu izvješća.
- Ako se vaši samoprevedeni nazivi stupaca razlikuju od onih koje sustav očekuje, izvješće se možda neće prihvatiti.
- Primjer: usklađivanje centra za pomoć ima naziv stupca Commission, no jezik partnerovog računa je španjolski. Ako partner ručno prevede naziv stupca u La comisión, no Google Ads očekuje Comisión, prijenos neće uspjeti. Potrebne točne prijevode osigurat ćete preuzimanjem predloška izravno iz Google Adsa, a ne iz centra za pomoć.
- Ako se vaši samoprevedeni nazivi stupaca razlikuju od onih koje sustav očekuje, izvješće se možda neće prihvatiti.
Ako Google nije zadovoljan preciznošću vašeg izvješćivanja, od vas možemo (na razumnoj osnovi) zatražiti da nam dostavite dokumente ili zapise kako bi Google utvrdio jesu li vaša izvješća ili plaćanja točna. O tome ćemo vas obavijestiti barem sedam dana prije. Ako ne dostavite takve dokumente i zapise ili ako Google smatra da ne dokazuju ispravnost vaših izvješća, možemo prestati prikazivati oglase za vaš hotel.
Naplata
Cijena svake rezervacije računa se množenjem usklađene vrijednosti sa stopom provizije. Imate 45 dana od datuma odjave svake rezervacije kako biste uskladili sve ostvarene boravke gostiju. Rezervacije koje nisu označene kao otkazane ili usklađene naplatit će se kao dovršeni boravci na temelju izvorno rezervirane vrijednosti. Usklađivanje prije nego što prođe 45 dana neće dovesti do ranijeg terećenja računa.
Najbolji primjeri iz prakse
Opseg podataka: da biste ostvarili najbolju izvedbu uz provizije (po boravku), svaka kampanja mora imati najmanje deset konverzija tjedno. Razmislite o spajanju kampanja za koje očekujete da će ostvariti manje od deset konverzija tjedno.
Pouzdano praćenje konverzija: praćenje konverzija mora se implementirati na svim uređajima i prodajnim mjestima. Svaki prekid praćenja konverzija može značajno utjecati na izvedbu kampanje. Nemojte uklanjati kôd za praćenje konverzija sa svoje web-lokacije ili ga prebacivati na drugo mjesto dok je kampanja aktivna. Ako promijenite kôd za praćenje konverzija, dajte našem algoritmu barem dva tjedna za prilagodbu. Također provjerite je li automatsko označavanje uključeno za vaš račun u svakom trenutku.
Postavljanje ciljeva za postotak provizije: svaki oglašivač ima drukčiji prihvatljiv prag povrata ulaganja u oglašavanje (ROAS) za svoje ulaganje. Pri odabiru stope ili licitacije provizije trebali biste započeti od prihvatljivog cilja ROAS-a, a zatim ga povećati ili smanjiti kako biste postigli optimalnu ravnotežu željenog ROAS-a i količine prometa.
- Pretpostavimo da vaš ciljani ROAS nakon otkazivanja iznosi 500% (odnosno, dobivate 5 USD vrijednosti rezervacije za svaku kunu potrošenu na oglašavanje nakon otkazivanja), a vaša stopa otkazivanja iznosi 20%. ROAS prije otkazivanja iznosio bi 500% / (1 – 20%) = 625%. Ako upotrebljavate provizije (po boravku) ili provizije (po konverziji), preporučena stopa provizije iznosit će obrnuto u odnosu na ROAS prije otkazivanja: 1 / 625% = 16%
- Nakon što utvrdite idealnu stopu provizije ili CPC koji postiže vaš ciljani ROAS, pratite mjerne podatke o izvedbi kampanje da biste vidjeli ostvarujete li ciljeve količine prometa (broj pojavljivanja, klikova ili konverzija). Redovito procjenjujte te podatke i po potrebi ažurirajte stopu provizije kako biste osigurali ispravnu ravnotežu ROAS-a i količine prometa.
Dosljedno usklađivanje: sve rezervacije moraju se uskladiti u roku od 45 dana od datuma odjave. Svaki mjesec pregledajte karticu Provizije u Google Adsu kako biste provjerili jeste li ažurirali status svake rezervacije kojoj je prošao datum odjave. Neće vam se naplatiti dok ne prođe 45 dana nakon odjave, bez obzira na to kad izvršite usklađivanje. Preporučujemo da nakon potvrde statusa rezervacije što prije uskladite podatke kako biste osigurali da model licitiranja dobiva pravovremene povratne informacije i da biste imali dovoljno vremena za ispravljanje pogrešaka prije dovršetka naplate.
Izmjena vrijednosti rezervacije: u nekim slučajevima rezervacija se može promijeniti, što rezultira izmijenjenom vrijednosti rezervacije. Ako se vrijednost rezervacije u trenutku konverzije razlikuje od vrijednosti u trenutku naplate, u izvješću s podacima o boravku upotrijebite vrijednost rezervacije u trenutku naplate. To je očekivani odgovor ako je vrijednost rezervacije viša ili niža od vrijednosti rezervacije u trenutku konverzije.
Vrijeme prikazivanja i izvedba kampanje: dopustite da se svaka kampanja prikazuje najmanje sedam dana prije nego što procijenite izvedbu i unesete izmjene. Tijekom prikazivanja kampanje nemojte unositi česte i drastične izmjene (primjerice svakodnevno pokretati i zaustavljati kampanje) da biste spriječili nestabilnost izvedbe.
Česta pitanja
Kako se provizije (po boravku) razlikuju od provizija (po konverziji)?
- Uz provizije (po konverziji) ne morate uskladiti boravke gostiju. Ako smatrate da je stalno usklađivanje podataka o boravku previše zamorno, provizije (po konverziji) možda su bolja strategija licitiranja za vas.
- Za provizije (po konverziji) naplaćuje vam se stopa provizije za konverzije (rezervacije), a ne boravak gosta. Ako ste zabrinuti zbog nepredvidivih ili visokih stopa otkazivanja, možda su za vas bolji odabir provizije (po boravku).
Jesu li prilagodbe licitacija kompatibilne s provizijama (po boravku)?
Zašto se moja veza za rezervaciju oglasa za hotele ne prikazuje na višem mjestu u položaju?
Kako se naplaćuju provizije (po boravku)?
Kako mogu procijeniti izvedbu kampanje?
- Pretpostavimo da imate CPC kampanju i kampanju za provizije (po boravku) koja se prikazuje sa sljedećim postavkama i izvedbom te prosječnom stopom otkazivanja od 20% i prosječnom vrijednosti rezervacije od 100 USD za obje kampanje:
- Kampanja za provizije (po boravku):
- Stopa provizije od 10%
- Dnevna pojavljivanja: 1000 pojavljivanja
- CPC kampanja:
- Prosječni CPC: 0,80 USD
- Prosječni CVR: 5%
- Dnevna pojavljivanja: 1200 pojavljivanja
- Vaša kampanja za provizije (po boravku) efektivno ima ROAS prije otkazivanja od (1/10%)/(1 – 20%) = 12,5. Drugim riječima, dobivate 12,50 USD za svaki dolar koji potrošite na kampanju za provizije (po boravku) prije otkazivanja.
- Nasuprot tome, vaša CPC kampanja ima ROAS prije otkazivanja od (5%) * (100 USD)/(0,80 USD) = 6,25 USD. To znači da vaša CPC kampanja ostvaruje više pojavljivanja od vaših kampanja za provizije (po boravku) uz niži ROAS.
- Da biste izradili točnu usporedbu, prije usporedbe ukupnog broja konverzija (pojavljivanja, klikovi i konverzije) trebali biste provjeriti je li ROAS za obje kampanje jednak. U ovom primjeru možete povećati stopu provizije na (1 – 20%) / 6,25 = 12,8% da biste izradili smislenu usporedbu.
- Kampanja za provizije (po boravku):