Hotel Ads ‑hotellikampanjoiden Välityspalkkiot (per vierailu) ‑strategia

Välityspalkkiot (per yöpyminen)- ja Välityspalkkiot (per konversio) ‑hintatarjousstrategiat eivät ole enää 30.4.2024 alkaen käytettävissä uusissa Hotellikampanjoissa.

Välityspalkkioihin perustuvia hintatarjousstrategioita käyttävät aktiiviset Hotellikampanjat näkyvät 31.10.2024 asti. Lue artikkelista Hotellimainosten välityspalkkioihin perustuvat hintatarjousstrategiat poistuvat käytöstä, mitä voit tehdä seuraavaksi.

Huom. Välityspalkkiot (per yöpyminen) on Hotellikampanjoiden uusi automaattinen hintatarjousominaisuus. Ota yhteyttä Googlen asiakkuustiimiin, jos haluat lisätietoa strategian käyttöönotosta tililläsi.

Välityspalkkiot (per yöpyminen) on Hotellikampanjoiden hintatarjousstrategia, jossa kumppanit maksavat vain toteutuneista vierailuista. Strategiaa käyttämällä kumppanit voivat hankkia vierailuja Googlen tekoälyn avulla, eikä heidän tarvitse huolehtia peruutuksista.

Huom. Kaikkien Smart Bidding ‑hintatarjousstrategioiden kanssa on käytettävä sekä konversioseurantaa että ostoskonversioarvoja (koko varaussummaa). Lue lisää Hotellikampanjoiden konversioseurannasta.

Näin Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑hintatarjoukset toimivat

Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑hintatarjousten käyttö alkaa, kun kumppani on luonut kampanjan ja valinnut välityspalkkioprosentin (prosenttiosuus varausarvosta) kampanjan hintatarjousasetuksista. Kun käyttäjä hakee majoituspaikkaa, tapahtuu seuraavaa:

  1. Googlen tekoäly laskee hintatarjouksen huutokaupan aikaisten signaalien avulla ja pyrkii saavuttamaan ROAS-tavoitteen (varausarvo/hinta) kumppanin valitseman välityspalkkioprosentin perusteella.
  2. Käyttäjä klikkaa mainosta ja konvertoituu kumppanin verkkosivustolla.
    • Huom. Yöpyminen voi toteutua useita kuukausia myöhemmin.
  3. Kumppani tekee täsmäytyslatauksen Google Adsiin (eli ilmoittaa Googlelle, onko varaus lunastettu vai peruttu) 45 päivän kuluessa käyttäjän lähtöpäivästä.
  4. Täsmäytyksen jälkeen Google laskuttaa kumppania yöpymisestä summalla, joka saadaan kertomalla kampanjan välityspalkkioprosentti varausarvolla.
Huom. Google ei laskuta kumppania perutuista varauksista.

Vaatimukset

  • Ota käyttöön Hotel Centerin laskutus. Voit pyytää asetusten valitsemiseen apua Googlen asiakkuustiimiltä.
  • Linkitä Google Ads ‑tilisi vähintään yhteen Hotel Center ‑tiliin.
  • Määritä konversioseuranta käyttämällä tapahtumakohtaisia arvoja.
  • Valitse konversiotapahtuman kategoriaksi Ostos.
  • Lähetä täsmäytysraportti säännöllisesti.
Huom. Turkissa asuvien asiakkaiden veloitukset on tehtävä Turkin liiroissa (TRY).

Näin pääset alkuun

Jos haluat käyttää Välityspalkkiot (per vierailu) ‑hintatarjouksia mutta vaatimukset eivät täyty, päivitä alla olevien ohjeiden avulla tilin tiedot, aloita ja tulkitse raportteja.

Konversioseurannan tapahtuma-arvojen lisääminen

Katso ohjeet Hotellikampanjoiden konversioseurannan käyttöönottoon. Lähetä tapahtumadata käyttämällä yleistä sivustotagia ja seuraavia pakollisia parametreja:

  • 'start_date'
  • 'end_date'
  • 'id' 'value'
  • 'currency'

Kunkin konversion hinta lasketaan 'value'-parametrin avulla. Jos 'value'‑parametria ja siihen liittyvää 'currency'‑parametria ei ole määritetty, Google käyttää konversioasetuksissa olevaa oletusarvoa ja tarjoustyökalu muokkaa hintatarjouksia sen mukaan. Jos 'start_date' ja 'end_date' eivät ole käytettävissä, järjestelmä käyttää oletuksena klikkauspäivän parametreja.

Huom. Konversioiden tapahtuma‑arvoja käytetään vain Hotellikampanjoissa.

Laskeutumissivun URL-osoitteen määrittäminen (valinnainen)

Hotellimainoksissa on seuraavat uudet laskeutumissivun URL-parametrit välityspalkkiot (per vierailu) ‑strategiaa varten:

(PAYMENT-ID): Tässä käytetään ennalta määritettyä commission-merkkijonoa tai Googlen määrittämää IATA-numeroa (esim. 01234567), jos käytät välityspalkkioita keräävän yrityksen palveluita. Jos haluat muuttaa IATA-numeron tai ennalta määritetyn merkkijonon muotoilua, ota yhteyttä tekniseen tilivastaavaasi (TAM).

(IF-PAYMENT-ID): Jos hotelli käyttää Välityspalkkiot (per vierailu) ‑hintatarjouksia, arvo on "true". Muussa tapauksessa arvo on "false". Jos arvo on "true", URL-osoitteeseen lisätään tämän ehdon mukaiset arvot. Muussa tapauksessa lisätään ELSE-säännön mukaiset arvot.

Lue lisää laskeutumissivun linkkien luomisesta dynaamisten URL‑osoitteiden luomista käsittelevästä artikkelista.

Esimerkki 1

Seuraavassa esimerkissä uudet parametrit näkyvät laskeutumissivun URL-osoitteen määrittelyssä: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
Jos hotelli käyttää välityspalkkiot (per vierailu) ‐strategiaa, URL‑osoite näyttää tältä:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
Jos hotelli ei käytä välityspalkkiot (per vierailu) ‐strategiaa, URL‑osoite näyttää tältä:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

Esimerkki 2

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
Jos hotelli käyttää välityspalkkiot (per vierailu) ‐strategiaa, URL‑osoite näyttää tältä:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑kampanjan luominen

Huom. Alla olevat ohjeet koskevat Google Adsin uutta ulkoasua. Jos haluat käyttää aiempaa ulkoasua, klikkaa Ulkoasu-kuvaketta ja valitse Käytä aiempaa ulkoasua. Jos käytät Google Adsin aiempaa versiota, etsi haluamasi sivu Ominaisuuksien sijainnit ‑artikkelin avulla tai käyttämällä Google Adsin yläreunan navigaatiopaneelissa olevaa hakukenttää.
Huom. Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑strategiaa ei voi ottaa käyttöön aiemmin luodussa kampanjassa. Sinun on ensin saatava lupa sen käyttöön ja luotava sitten uusi kampanja.
  1. Klikkaa Google Ads ‑tililtä Kampanjat-kuvaketta Campaigns Icon.
  2. Klikkaa osiovalikosta avattavaa Kampanjat-valikkoa.
  3. Klikkaa Kampanjat.
  4. Klikkaa pluspainiketta plus ja valitse Uusi kampanja.
  5. Valitse Luo kampanja ilman tavoitekohtaista opastusta ‑tavoite.
  6. Valitse kampanjatyypiksi Hotelli.
  7. Klikkaa Jatka.
  8. Lisää kampanja-asetukset "Valitse kampanja-asetukset" ‑sivulla. Lue lisää eri asetuksista.
  9. Valitse Hintatarjousasetusten avattavasta Hintatarjous-valikosta Välityspalkkio.
  10. Lisää Välityspalkkiosumma-kohtaan välityspalkkioarvo.
  11. Valitse Maksuperuste-kohdasta Maksu per vierailu.
  12. Klikkaa Tallenna ja jatka.

Jos sinulla on Google Ads APIa koskevia teknisiä kysymyksiä (jotka liittyvät suoraan esimerkiksi APIn tai SDK:n käyttöön tai APIssa tai SDK:ssa näkemiisi virheisiin), seuraa APIn teknisen tuen sivulla olevia ohjeita.

Jos kysymyksesi liittyvät Google Adsin käyttöliittymään, klikkaa sivun alareunasta "Ota yhteyttä".

Google Ads APIn käyttäminen

Jos haluat mieluummin luoda kampanjan ohjelmointirajapinnan avulla, Välityspalkkiot (per vierailu) ‑kampanjan luominen tapahtuu Google Ads APIssa samalla tavalla kuin muiden kampanjatyyppien luominen Google Adsissa. Valitse Lisää hotellimainos.

PaymentMode‑, BudgetType‑ ja BiddingStrategyType‑parametrit edellyttävät tiettyjä asetuksia. Lue lisää Google Ads APIsta.

Kun olet toiminut edellä olevien ohjeiden mukaisesti, Välityspalkkiot (per vierailu) ‑kampanja on valmis käytettäväksi. Jos et saa liikennettä päivän kuluessa, tarkista, että asetukset ovat oikein.

Täsmäytysraportin luominen

Varaukset on täsmäytettävä 45 päivän kuluessa varauksen lähtöpäivästä. Esimerkki:

  • Konversio (varaus) tapahtuu 1. tammikuuta, ja varaus tehdään ajalle 28.2.–1.3.
  • Kun vieras on kirjautunut ulos, varaus on täsmäytettävä ennen 15. huhtikuuta (1.3. + 45 päivää).
  • 15. huhtikuuta Google laskuttaa sinua toteutuneesta vierailusta valitsemasi välityspalkkioprosentin perusteella. Jos varaus perutaan, sinua ei laskuteta. Jos et tee täsmäytystä 15. huhtikuuta mennessä, Google olettaa vierailun toteutuneen ja laskuttaa sinua.

Suosittelemme, että lataat varauskohtaisen raportin Google Adsin Välityspalkkiot‑sivulta ja käytät raporttia täsmäytysmallina. Lisätietoja on kohdassa Täsmäytysraportin luominen.

Täsmäytysraportin lataaminen Google Adsiin

Kun olet luonut täsmäytysraportin, klikkaa Google Adsista Välityspalkkiot‑välilehteä, jotta voit ladata tiedoston. Jos et näe tätä vaihtoehtoa vasemmalla olevassa navigointivalikossa, laajenna valikko klikkaamalla "Lisää".

Huomioitavaa

  • Jos lataat rivin, jolla ei ole välityspalkkion tunnusta tai tilaustunnusta, järjestelmä yrittää yhdistää vierailun varaustapahtumaan muiden käytettävissä olevien tietojen (esim. hotellin tunnuksen ja matkasuunnitelman päivien) perusteella.
  • Jos varaus on peruttu mutta olet saanut peruutusmaksun, lisää se täsmäytysraporttiin.
  • Et voi muokata mitään varauksen osaa täsmäytyksen takarajan jälkeen (45 päivää lähtöpäivästä).
  • Täsmäytystiedosto koskee koko tiliä (asiakastunnusta). Tämä pätee myös siinä tapauksessa, että Välityspalkkiot-taulukkonäkymä on suodatettu mainosryhmään tai kampanjaan.
  • Jos lataat täsmäytysraportin muulla kuin englannin kielellä, käytä ohjekeskuksen mallin sijasta Google Adsista ladattua mallia. Voit ladata täsmäytysraportin laitteellesi klikkaamalla raportin oikeasta yläkulmasta Lataa.
    • Jos käännät sarakkeiden nimet itse eivätkä ne vastaa järjestelmän odotuksia, raporttia ei välttämättä hyväksytä.
      • Esimerkki: Ohjekeskuksen täsmäytysraportissa on sarake nimeltä "Commission", mutta kumppanin tilin kieli on espanja. Jos kumppani käyttää sarakkeen nimestä omaa käännöstä "La comisión" mutta Google Adsin odottama käännös on "Comisión", lataus epäonnistuu. Saat oikeat käännökset, kun lataat mallin laitteellesi suoraan Google Adsista etkä ohjekeskuksesta.

Jos Google ei ole vakuuttunut raportointisi oikeellisuudesta, sinua saatetaan pyytää vähintään seitsemän päivän varoitusajalla (ja perustellusta syystä) toimittamaan asiakirjoja tai muita todisteita, joiden avulla Google voi selvittää raporttien ja maksujen paikkansapitävyyden. Jos et toimita asiakirjoja tai muita todisteita tai jos ne eivät Googlen mukaan todista raportointisi paikkansapitävyyttä, hotellisi mainokset voivat lakata näkymästä.

Laskutus

Kustakin varauksesta veloitettava hinta lasketaan kertomalla raportoitu arvo välityspalkkioprosentilla. Jokaisen toteutuneen vierailun tiedot on täsmäytettävä 45 päivän kuluessa lähtöpäivästä. Varaukset, joita ei ole merkitty perutuiksi tai täsmäytetyiksi, laskutetaan toteutuneina vierailuina alkuperäisen varauksen arvon perusteella. Tiliäsi ei laskuteta etuajassa, vaikka tekisit täsmäytyksen ennen 45 päivän takarajaa.

Parhaat käytännöt

Datan määrä: Jotta pääset parhaisiin tuloksiin Välityspalkkiot (per vierailu) ‑strategian avulla, kuhunkin kampanjaan tulisi kertyä vähintään 10 konversiota viikossa. Jos sinulla on kampanjoita, jotka todennäköisesti saavat alle 10 konversiota viikossa, harkitse kampanjoiden yhdistämistä.

Luotettava konversioseuranta: Konversioseuranta on otettava käyttöön kaikilla laitteilla ja kaikissa myyntipisteissä. Kaikenlaiset konversioseurannan katkokset voivat vaikuttaa merkittävästi kampanjatuloksiin. Älä poista konversioseurantakoodia sivustoltasi tai siirrä sitä toiseen paikkaan kampanjan ollessa käynnissä. Jos muutat konversioseurantakoodia, odota ainakin kaksi viikkoa, jotta algoritmi ehtii sopeutua muutoksiin. Varmista myös, että automaattinen taggaus on otettu käyttöön tililläsi.

Välityspalkkioprosentin tavoitteiden valitseminen: Jokaisella mainostajalla on investoinnilleen erilainen hyväksyttävän mainostuoton (ROAS) kynnys. Kun valitset välityspalkkioprosenttia tai hintatarjousta, aloita hyväksyttävällä ROAS-tavoitteellasi. Sen jälkeen voit nostaa tai laskea tavoitetta niin, että saat mainostuoton ja liikenteen määrän optimaaliseen tasapainoon.

  • Oletetaan, että peruutusten jälkeinen ROAS-tavoitteesi on 500 % (eli saat peruutusten jälkeen jokaisesta varauksesta 5 € jokaista mainontaan käyttämääsi euroa kohden) ja peruutusprosenttisi 20 %. Peruutuksia edeltävä mainostuottosi olisi 500 % / (1−20 %) = 625 %. Jos käytät Välityspalkkiot (per yöpyminen)- tai Välityspalkkiot (per konversio) ‐strategiaa, suositeltu välityspalkkioprosentti on peruutuksia edeltävän mainostuoton käänteisluku: 1 / 625 % = 16 %.
  • Kun olet valinnut sopivan välityspalkkioprosentin tai klikkauskohtaisen hinnan (CPC), jonka avulla voit saavuttaa ROAS‑tavoitteesi, seuraa kampanjoidesi tulosmittareita nähdäksesi, saavutatko liikennemääriä (impressio-, klikkaus- tai konversiomäärää) koskevat tavoitteesi. Arvioi tätä säännöllisesti ja päivitä välityspalkkioprosentti tarvittaessa, jotta saat mainostuoton ja liikenteen määrän hyvään tasapainoon.

Säännöllinen täsmäytys: Kaikki varaukset on täsmäytettävä 45 päivän kuluessa lähtöpäivästä. Tarkista Google Adsin Välityspalkkiot-välilehdeltä joka kuukausi, että olet päivittänyt jokaisen sellaisen varauksen tilan, johon liittyvä lähtöpäivä on jo mennyt. Sinua laskutetaan vasta 45 päivää lähtöpäivän jälkeen riippumatta siitä, milloin teet täsmäytyksen. Suosittelemme tekemään täsmäytyksen mahdollisimman pian sen jälkeen, kun varauksen tila on vahvistettu. Näin hintatarjousmalli saa ajantasaista palautetta ja sinulla on riittävästi aikaa korjata mahdolliset virheet ennen laskutuksen viimeistelyä.

Varausarvon muokkaaminen: Varausta saatetaan joskus muuttaa, ja tällöin myös varausarvo muuttuu. Jos arvo on konversiohetkellä eri kuin vieraan lähtöhetkellä, käytä täsmäytysraportissa jälkimmäistä varausarvoa. Näin pitää tehdä riippumatta siitä, onko varausarvo suurempi vai pienempi kuin konversiohetkellä.

Odotusaika ja kampanjan tulokset: Odota, että kampanja on ollut käynnissä vähintään seitsemän päivää, ennen kuin arvioit kampanjan tuloksia ja teet muutoksia. Vältä toistuvien ja suurten muutosten tekemistä kampanjan aikana (älä esimerkiksi aloita ja lopeta kampanjaa päivittäin), sillä muutokset voivat aiheuttaa tulosheilahteluja.

Usein kysyttyä

Miten Välityspalkkiot (per vierailu) ‑strategia eroaa Välityspalkkiot (per konversio) ‑strategiasta?

Strategioilla on kaksi merkittävää eroa:
  • Välityspalkkiot (per konversio) ‑strategiaa käytettäessä vierailuja ei tarvitse täsmäyttää. Jos täsmäytys tuntuu työläältä, välityspalkkiot (per konversio) voi olla sinulle parempi vaihtoehto.
  • Välityspalkkiot (per konversio) ‑strategiaa käytettäessä välityspalkkioprosentti veloitetaan konversioista (varauksista) eikä toteutuneista vierailuista. Jos olet huolissasi vaikeasti ennustettavasta tai korkeasta peruutusprosentista, välityspalkkiot (per vierailu) voi olla sinulle parempi vaihtoehto.

Ovatko mitkään hintatarjousmuokkaukset yhteensopivia Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑strategian kanssa?

Strategian kanssa voi tällä hetkellä käyttää vain laitteisiin kohdistuvia hintatarjousmuokkauksia, joiden arvoksi on asetettu –100 %. Maakohtainen kohdistus voidaan valita kampanjalle erikseen.

Miksei hotellimainosten varauslinkkini näy korkeammalla sijoittelussa?

Kuten kaikissa hintatarjousstrategioissa, mainoksesi sijoittelu riippuu osittain siitä, millainen hintatarjouksesi on verrattuna muihin samassa huutokaupassa kilpaileviin hintatarjouksiin. Jos moni suositun majoituspaikan mainostaja kilpailee näkymisestä hotellimainoksissa, hintatarjouksesi ei välttämättä ole tarpeeksi kilpailukykyinen, jotta se voisi sijoittua huutokaupassa muiden osallistujien edelle. Siksi hotellimainosten varauslinkkisi saattaa näkyä muita alempana tai jäädä kokonaan näkymättä. Jos haluat parantaa sijoitustasi, kokeile välityspalkkioprosentin korottamista. Muista, että et maksa mitään, ennen kuin vierailu on toteutunut. Lue, miten Google määrittää mainoksen sijoituksen.

Miten Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑kampanjoista laskutetaan?

Välityspalkkiot (per vierailu) ‑kampanjoista laskutetaan 45 päivää lähtöpäivän jälkeen jokaisen Välityspalkkiot-välilehdellä raportoidun vierailun osalta. Varaukset, joita ei ole merkitty perutuiksi 45 päivän kuluessa, laskutetaan automaattisesti tililtäsi toteutuneina vierailuina.

Miten arvioin kampanjoiden tuloksia?

Jos kyseessä on Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‐kampanja, peruutusten jälkeinen mainostuotto (ROAS) on aina taattu. Jos valitset välityspalkkioprosentiksi 10 %, maksat toteutuneista vierailuista kaikissa tilanteissa vain 10 %. Peruutusten jälkeinen ROAS on siis aina 1 / 10 % = 10 (eli saat jokaisesta varauksesta 10 € jokaista mainontaan käyttämääsi euroa kohden). Jos haluat verrata Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‐kampanjaa CPC-kampanjaan, varmista, että mainostuotto on vertailukelpoinen. Esimerkki:
  • Oletetaan, että sinulla on CPC‑kampanja ja Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑kampanja, joiden asetukset ja tulokset näet alta. Kummassakin kampanjassa keskimääräinen peruutusprosentti on 20 % ja keskimääräinen varausarvo 100 €:
    • Välityspalkkiot (per vierailu) ‐kampanja:
      • Välityspalkkioprosentti: 10 %
      • Päivittäisten impressioiden määrä: 1 000 impressiota
    • CPC‑kampanja:
      • Keskimääräinen klikkauskohtainen hinta (CPC): 0,80 €
      • Keskimääräinen konversioprosentti: 5 %
      • Päivittäisten impressioiden määrä: 1 200
    • Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑kampanjan peruutuksia edeltävä ROAS on (1 / 10 %) / (1−20 %) = 12,5. Saat siis 12,50 € jokaista Välityspalkkiot (per yöpyminen) ‑kampanjaan käyttämääsi euroa kohden ennen peruutuksia.
    • CPC‑kampanjan peruutuksia edeltävä ROAS on puolestaan (5 %) * (100 €) / (0,80 €) = 6,25 €. CPC-kampanja tuottaa siis enemmän impressioita kuin Välityspalkkiot (per vierailu) ‑kampanja, mutta sen mainostuotto on pienempi.
    • Jotta vertailu olisi reilua, mainostuoton tulisi olla molemmissa kampanjoissa sama, ennen kuin alat vertailla kokonaismääriä (impressioita, klikkauksia ja konversioita). Tässä esimerkissä vertailu onnistuu, jos korotat välityspalkkioprosenttia seuraavasti: (1−20 %) / 6,25 = 12,8 %.

Miten maksuttomat varauslinkit vaikuttavat Välityspalkkiot (per vierailu) ‐kampanjoihin?

Hotellikampanjoiden konversioraportoinnissa käytetään viimeisen mainoksen klikkauksen attribuutiota. Jos käyttäjä reagoi orgaaniseen hakutulokseen tai maksuttomaan varauslinkkiin ennen konvertoitumista, sitä ei sisällytetä Google Adsin attribuutiopolkuun. Jos käyttäjä aktivoituu hotellimainoksen ja orgaanisen hakutuloksen tai maksuttoman varauslinkin kautta ja konvertoituu konversioikkunan aikana, konversio näkyy Google Adsin Välityspalkkiot‑raportoinnissa.

Miten välityspalkkiot raportoidaan useiden hotellien klikkauksille?

Välityspalkkiot (ja konversiot) raportoidaan Google Adsin Välityspalkkiot-raportoinnin kautta. Jos esimerkiksi käyttäjä klikkaa hotellin A mainosta ja konvertoituu hotellille B konversioikkunan aikana, Google kirjaa impression tai klikkauksen hotellille A. Konversio kirjataan ja raportoidaan kuitenkin hotellille B hotellin A välityspalkkioprosentin mukaisesti.

Miten eri laitteella toteutuneiden konversioiden hinnat raportoidaan Välityspalkkiot-kampanjoissa?

Kun katsot raportteja kampanja- tai mainosryhmätasolla, eri laitteella toteutuneiden konversioiden hinnat sisältyvät raportoituun kokonaishintaan. Eri laitteella toteutuneiden konversioiden hinnat eivät kuitenkaan näy, jos katsot raportteja hotellin tunnuksen mukaan. Jos haluat laskea eri laitteella toteutuneiden konversioiden hinnat, voit vertailla kampanjan kokonaishintaa hotellin tunnuksen mukaisten hintojen summaan. Jos esimerkiksi kampanjan A kokonaishinta edeltävältä päivältä on 1 000 € ja hotellin tunnuksen mukaisissa raporteissa näkyvä hintojen yhteissumma on 950 €, näiden erotus 50 € on peräisin eri laitteella toteutuneista konversioista.

Aiheeseen liittyviä linkkejä

Oliko tästä apua?

Miten sivua voisi parantaa?
Haku
Tyhjennä haku
Sulje haku
Päävalikko
10898270129735139107
true
Ohjekeskushaku
true
true
true
true
true
73067
false
false
false