Σχετικά με τις προμήθειες (ανά διαμονή) για Διαφημίσεις ξενοδοχείων

Από τις 30 Απριλίου 2024, οι στρατηγικές υποβολής προσφορών για προμήθειες (ανά διαμονή) και προμήθειες (ανά μετατροπή) δεν θα είναι πλέον διαθέσιμες για νέες καμπάνιες διαφημίσεων ξενοδοχείων.

Οι ενεργές καμπάνιες διαφημίσεων ξενοδοχείων με στρατηγικές υποβολής προσφορών βάσει προμηθειών θα συνεχίσουν να προβάλλονται έως τις 31 Οκτωβρίου 2024. Ανατρέξτε στις στρατηγικές υποβολής προσφορών βάσει προμηθειών στις Διαφημίσεις ξενοδοχείων προς κατάργηση, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα επόμενα βήματά σας.

Σημείωση: Οι προμήθειες (ανά διαμονή) είναι μια νέα λειτουργία της αυτόματης υποβολής προσφορών για καμπάνιες ξενοδοχείων. Επικοινωνήστε με την ομάδα των Λογαριασμών Google, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις προμήθειες (ανά διαμονή) για τον λογαριασμό σας.

Οι προμήθειες (ανά διαμονή) είναι μια στρατηγική υποβολής προσφορών για καμπάνιες ξενοδοχείων που δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες να πληρώνουν μόνο αφού ολοκληρωθεί η διαμονή του επισκέπτη. Χάρη στις προμήθειες (ανά διαμονή), οι συνεργάτες μπορούν να αξιοποιούν τη δύναμη της τεχνολογίας Google AI, για να εξασφαλίζουν αποτελεσματικά διαμονές επισκεπτών, χωρίς να ανησυχούν σχετικά με τον κίνδυνο ακυρώσεων.

Σημείωση: Τόσο η παρακολούθηση μετατροπών όσο και οι αξίες μετατροπών αγορών (πλήρες ποσό κράτησης) απαιτούνται για όλες τις στρατηγικές Έξυπνης υποβολής προσφορών των Διαφημίσεων ξενοδοχείων. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την παρακολούθηση μετατροπών για καμπάνιες ξενοδοχείων.

Πώς λειτουργεί η υποβολή προσφορών προμηθειών (ανά διαμονή)

Η υποβολή προσφορών προμηθειών (ανά διαμονή) ξεκινά μετά τη δημιουργία μιας καμπάνιας από κάποιον συνεργάτη και ορίζει το ποσοστό προμήθειας (% της αξίας κράτησης) στις ρυθμίσεις Υποβολής προσφορών της καμπάνιας. Τα παρακάτω βήματα προκύπτουν όταν κάποιος χρήστης αναζητά κατάλυμα.

  1. Ο αλγόριθμος υποβολής προσφορών της τεχνολογίας Google AI υπολογίζει αυτόματα μια προσφορά, χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά ταυτοποίησης κατά τη δημοπρασία, για να επιτύχει μια συνολική στοχευόμενη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) (αξία κράτησης/κόστος), με βάση το ποσοστό προμήθειας που έχει ορίσει ο συνεργάτης.
  2. Ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση και πραγματοποιεί μετατροπή στον ιστότοπο του συνεργάτη.
    • Σημείωση: Ο χρήστης μπορεί να προγραμματίσει να ολοκληρώσει τη διαμονή του στο ξενοδοχείο έως και αρκετούς μήνες αργότερα.
  3. Εντός 45 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησης του χρήστη, ο συνεργάτης θα προβεί σε εναρμονισμό για τη διαμονή (θα ενημερώσει την Google ότι η κράτηση ολοκληρώθηκε ή ακυρώθηκε), μέσω της μεταφόρτωσης μιας αναφοράς εναρμονισμού συναλλαγών στο Google Ads.
  4. Μετά τον εναρμονισμό, η Google θα χρεώσει τον συνεργάτη για τη διαμονή του επισκέπτη με βάση το ποσοστό προμήθειας της καμπάνιας πολλαπλασιασμένο με την αξία κράτησης.
Σημείωση: Η Google δεν θα χρεώσει τον συνεργάτη για κρατήσεις που ακυρώνει κάποιος χρήστης.

Απαιτήσεις

  • Ενεργοποιήστε τη χρέωση του Hotel Center. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Λογαριασμών Google για βοήθεια σχετικά με τη ρύθμιση της χρέωσης του Hotel Center.
  • Συνδέστε τον λογαριασμό σας Google Ads με τουλάχιστον έναν λογαριασμό Hotel Center.
  • Ρυθμίστε την παρακολούθηση μετατροπών με τιμές για συγκεκριμένες συναλλαγές.
  • Ορίστε την κατηγορία ενέργειας μετατροπής σε Αγορά.
  • Υποβάλετε μια αναφορά εναρμονισμού συναλλαγών σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Σημείωση: Οι πελάτες με έδρα στην Τουρκία πρέπει να χρεώνονται σε Τουρκική λίρα (TRY).

Έναρξη

Αν θέλετε να ρυθμίσετε την υποβολή προσφορών προμηθειών (ανά διαμονή), αλλά δεν πληροίτε τις απαιτήσεις, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα, για να ενημερώσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας, να ξεκινήσετε και να κατανοήσετε τις αναφορές σας.

Ρύθμιση αξιών συναλλαγών παρακολούθησης μετατροπών

Ανατρέξτε στις πλήρεις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης της παρακολούθησης μετατροπών για καμπάνιες ξενοδοχείων. Φροντίστε να υποβάλετε τα δεδομένα συναλλαγών, χρησιμοποιώντας την καθολική ετικέτα ιστοτόπου με τις ακόλουθες απαιτούμενες παραμέτρους:

  • 'start_date'
  • 'end_date'
  • 'id' 'value'
  • 'currency'

Η παράμετρος 'value' χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του κόστους της κάθε μετατροπής. Αν η παράμετρος 'value' και η συσχετιζόμενη παράμετρος 'currency' δεν παρέχονται, η Google θα χρησιμοποιήσει την προεπιλεγμένη τιμή στις ρυθμίσεις μετατροπής και ο πλειοδότης θα προσαρμόσει ανάλογα τις προσφορές. Όταν δεν είναι διαθέσιμες οι παράμετροι 'start_date' και 'end_date', χρησιμοποιούνται από προεπιλογή οι παράμετροι ημερομηνίας κλικ.

Σημείωση: Οι τιμές συναλλαγών μετατροπής αφορούν μόνο στις καμπάνιες ξενοδοχείων.

Διαμόρφωση URL σελίδας προορισμού (προαιρετικά)

Οι Διαφημίσεις ξενοδοχείων περιλαμβάνουν τις παρακάτω νέες παραμέτρους URL σελίδας προορισμού για την υποστήριξη των προμηθειών (ανά διαμονή):

(PAYMENT-ID): Οδηγεί σε μια προκαθορισμένη συμβολοσειρά commission ή σε αριθμό της Google που έχει εκχωρηθεί από την IATA (για παράδειγμα, 01234567), αν χρησιμοποιείτε εταιρεία εισπράξεων προμηθειών. Για να αλλάξετε τη μορφοποίηση του αριθμού ΙΑΤΑ ή της προκαθορισμένης συμβολοσειράς, επικοινωνήστε με τον τεχνικό υπεύθυνο του λογαριασμού σας.

(IF-PAYMENT-ID): Οδηγεί στην τιμή true για ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν την υποβολή προσφορών προμηθειών (ανά διαμονή). Διαφορετικά, οδηγεί στην τιμή false. Αν οδηγεί στην τιμή true, τότε οι τιμές που ακολουθούν αυτήν τη συνθήκη εισάγονται στο URL. Διαφορετικά, εισάγονται οι τιμές που ακολουθούν την οδηγία ELSE.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία συνδέσμων σελίδας προορισμού, ανατρέξτε στην ενότητα Δημιουργία δυναμικών URL.

Παράδειγμα 1

Το ακόλουθο παράδειγμα δείχνει τις νέες παραμέτρους σε έναν ορισμό URL σελίδας προορισμού: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
Για ένα ξενοδοχείο που χρησιμοποιεί προμήθειες (ανά διαμονή), αυτό οδηγεί στο εξής URL:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
Για ένα ξενοδοχείο που δεν χρησιμοποιεί προμήθειες (ανά διαμονή), αυτό οδηγεί στο εξής URL:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

Παράδειγμα 2

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
Για ένα ξενοδοχείο που χρησιμοποιεί προμήθειες (ανά διαμονή), αυτό οδηγεί στο εξής URL:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Ρύθμιση καμπάνιας προμηθειών (ανά διαμονή)

Σημείωση: Οι παρακάτω οδηγίες αποτελούν μέρος της νέας σχεδίασης για την εμπειρία χρήστη του Google Ads. Για να χρησιμοποιήσετε την προηγούμενη σχεδίαση, κάντε κλικ στο εικονίδιο Εμφάνιση και επιλέξτε Χρήση προηγούμενης σχεδίασης. Αν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε την προηγούμενη έκδοση του Google Ads, ανατρέξτε στον Χάρτη γρήγορης αναφοράς ή χρησιμοποιήστε τη γραμμή αναζήτησης, στο επάνω πλαίσιο πλοήγησης του Google Ads, για να βρείτε τη σελίδα που αναζητάτε.
Σημείωση: Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπάρχουσα καμπάνια για τις προμήθειες (ανά διαμονή). Πρέπει να έχετε λάβει προέγκριση για τη δημιουργία μιας νέας καμπάνιας προμηθειών (ανά διαμονή).
  1. Στον λογαριασμό σας στο Google Ads, κάντε κλικ στο εικονίδιο Καμπάνιες Campaigns Icon.
  2. Κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Καμπάνιες, στο μενού ενότητας.
  3. Κάντε κλικ στην επιλογή Καμπάνιες.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπί συν plus και, στη συνέχεια, επιλέξτε Νέα καμπάνια.
  5. Επιλέξτε τον στόχο Δημιουργήστε μια καμπάνια χωρίς την καθοδήγηση ενός στόχου.
  6. Επιλέξτε Ξενοδοχείο ως τον τύπο καμπάνιας.
  7. Κάντε κλικ στην επιλογή Συνέχεια.
  8. Καταχωρίστε τις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας στη σελίδα Επιλογή ρυθμίσεων καμπάνιας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με κάθε ρύθμιση
  9. Στην ενότητα Ρυθμίσεις προσφοράς, επιλέξτε Προμήθεια από το αναπτυσσόμενο μενού Υποβολή προσφορών.
  10. Στην ενότητα Ποσό προμήθειας, καταχωρίστε μια αξία προμήθειας.
  11. Στην ενότητα Πληρωμή για, επιλέξτε Διαμονή επισκέπτη.
  12. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση και συνέχεια.

Αν έχετε τεχνικές ερωτήσεις σχετικά με το Google Ads API (για παράδειγμα, ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με τη χρήση του API ή του SDK, σφάλματα που λαμβάνονται από το API ή το SDK κ.λπ.), ακολουθήστε τα βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων που βρίσκονται στη σελίδα τεχνικής υποστήριξης του API.

Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το Google Ads API που σχετίζονται συγκεκριμένα με τη διεπαφή χρήστη του Google Ads, κάντε κλικ στην επιλογή Επικοινωνήστε μαζί μας, στο κάτω μέρος της σελίδας.

Χρήση του Google Ads API

Αν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε το API για τη δημιουργία καμπανιών, η διαδικασία δημιουργίας μιας καμπάνιας προμηθειών (ανά διαμονή) μέσω του Google Ads API είναι παρόμοια με τη δημιουργία άλλων τύπων καμπανιών στο Google Ads. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα Add hotel ad (Προσθήκη διαφήμισης ξενοδοχείου).

Απαιτούνται συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τα PaymentMode, BudgetType και BiddingStrategyType. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην ενότητα Google Ads API (API Google Ads).

Αφού ολοκληρώσετε τα βήματα που αναφέρονται παραπάνω, η καμπάνια προμηθειών (ανά διαμονή) θα είναι έτοιμη για χρήση. Αν δεν βρείτε επισκεψιμότητα εντός μίας ημέρας, ελέγξτε τις ρυθμίσεις σας, για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Δημιουργία αναφοράς εναρμονισμού συναλλαγών

Ο εναρμονισμός των κρατήσεων πρέπει να πραγματοποιείται εντός 45 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησης της εκάστοτε κράτησης. Για παράδειγμα:

  • Μια μετατροπή (κράτηση) πραγματοποιείται την 1η Ιανουαρίου για μια διαμονή επισκέπτη, για το διάστημα από τις 28 Φεβρουαρίου μέχρι την 1η Μαρτίου.
  • Μετά την αναχώρηση του επισκέπτη, πρέπει να προβείτε σε εναρμονισμό για αυτήν την κράτηση πριν τις 15 Απριλίου (1η Μαρτίου + 45 ημέρες).
  • Στις 15 Απριλίου, η Google θα σας χρεώσει για την ολοκληρωμένη διαμονή επισκέπτη με βάση το καθορισμένο ποσοστό προμήθειας. Αν η κράτηση ακυρώθηκε, δεν θα χρεωθείτε. Αν δεν προβείτε σε εναρμονισμό έως τις 15 Απριλίου, η Google θα θεωρήσει ότι η διαμονή επισκέπτη ολοκληρώθηκε και θα σας χρεώσει για την εν λόγω διαμονή.

Συνιστούμε να κατεβάσετε την αναφορά ανά κράτηση από τη σελίδα Προμήθειες στο Google Ads και να χρησιμοποιήσετε την αναφορά που κατεβάσατε ως πρότυπο εναρμονισμού συναλλαγών. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην ενότητα Δημιουργία αναφοράς εναρμονισμού συναλλαγών.

Μεταφόρτωση αναφοράς εναρμονισμού συναλλαγών

Αφού δημιουργήσετε μια αναφορά εναρμονισμού συναλλαγών, κάντε κλικ στην καρτέλα Προμήθειες στο Google Ads, για να ανεβάσετε το αρχείο σας. Αν δεν εμφανίζεται στο αριστερό μενού πλοήγησης, κάντε κλικ στην επιλογή Περισσότερα, για να την αναπτύξετε.

Τι πρέπει να γνωρίζετε:

  • Αν ανεβάσετε μια σειρά χωρίς αναγνωριστικό προμήθειας ή αναγνωριστικό παραγγελίας, θα προσπαθήσουμε να αντιστοιχίσουμε τη διαμονή επισκέπτη σε ένα συμβάν κράτησης με βάση άλλες διαθέσιμες πληροφορίες, όπως το αναγνωριστικό ξενοδοχείου και τις ημερομηνίες του προγράμματος ταξιδιού.
  • Αν η διαμονή ακυρώθηκε, αλλά λάβατε χρέωση ακύρωσης, συμπεριλάβετε το συγκεκριμένο ποσό στον εναρμονισμό.
  • Δεν είναι δυνατή η τροποποίηση οποιουδήποτε τμήματος μιας κράτησης μετά το πέρας της προθεσμίας εναρμονισμού (45 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης).
  • Το αρχείο εναρμονισμού συναλλαγών αφορά σε ολόκληρο τον λογαριασμό (αναγνωριστικό πελάτη). Ακόμα και αν η προβολή του πίνακα Προμήθειες έχει φιλτραριστεί με βάση μια ομάδα διαφημίσεων ή μια καμπάνια, η μεταφόρτωση ισχύει για ολόκληρο το αναγνωριστικό πελάτη.
  • Αν ανεβάζετε μια αναφορά εναρμονισμού συναλλαγών σε άλλη γλώσσα εκτός των Αγγλικών, χρησιμοποιήστε το πρότυπο που κατεβάσατε από το Google Ads και όχι το πρότυπο που θα βρείτε στο Κέντρο βοήθειας. Για να κατεβάσετε μια αναφορά εναρμονισμού συναλλαγών, κάντε κλικ στην επιλογή Λήψη, στην επάνω δεξιά γωνία της αναφοράς.
    • Αν τα ονόματα στηλών που μεταφράσατε οι ίδιοι διαφέρουν από αυτά που αναμένει το σύστημα, ενδέχεται να μην γίνει δεκτή η αναφορά.
      • Παράδειγμα: Η αναφορά εναρμονισμού συναλλαγών του Κέντρου βοήθειας περιλαμβάνει το όνομα στήλης Προμήθεια, αλλά η γλώσσα λογαριασμού του συνεργάτη είναι τα Ισπανικά. Αν ο συνεργάτης μεταφράσει μη αυτόματα το όνομα στήλης σε La comisión, αλλά το Google Ads αναμένει το όνομα Comisión, η μεταφόρτωση θα αποτύχει. Κατεβάζοντας το πρότυπο απευθείας από το Google Ads και όχι από το Κέντρο βοήθειας, διασφαλίζετε ότι θα λάβετε τις ακριβείς μεταφράσεις που απαιτούνται.

Αν η ακρίβεια των αναφορών σας δεν είναι ικανοποιητική για την Google, ενδέχεται, με ειδοποίηση τουλάχιστον επτά ημερών και εφόσον υπάρχει εύλογη αιτία, να σας ζητηθεί να προσκομίσετε έγγραφα ή αρχεία που χρειάζεται η Google, προκειμένου να διαπιστώσει αν οι αναφορές ή οι πληρωμές ήταν ακριβείς τη χρονική στιγμή που πραγματοποιήθηκαν. Αν δεν προσκομίσετε τα εν λόγω έγγραφα ή αρχεία ή αν η Google θεωρήσει ότι δεν αποδεικνύουν σε ικανοποιητικό βαθμό την ακρίβεια των αναφορών σας, ενδέχεται να σταματήσουμε την προβολή διαφημίσεων για το ξενοδοχείο σας.

Χρέωση

Το κόστος κάθε κράτησης υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας την τιμή εναρμονισμού με το ποσοστό προμήθειας. Έχετε στη διάθεσή σας 45 ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης της κάθε κράτησης, για να προβείτε σε εναρμονισμό συναλλαγών για τις ολοκληρωμένες διαμονές επισκεπτών. Οι κρατήσεις για τις οποίες δεν υπάρχει επισήμανση ότι ακυρώθηκαν ή υποβλήθηκαν σε διαδικασία εναρμονισμού θα χρεώνονται ως ολοκληρωμένες διαμονές με βάση την αρχική αξία κράτησης. Αν προβείτε σε εναρμονισμό πριν τις 45 ημέρες, δεν θα χρεωθεί νωρίτερα ο λογαριασμός σας.

Βέλτιστες πρακτικές

Όγκος δεδομένων: Για να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη απόδοση με τις προμήθειες (ανά διαμονή), κάθε καμπάνια πρέπει να έχει τουλάχιστον δέκα μετατροπές ανά εβδομάδα. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συγχωνεύσετε καμπάνιες, αν έχετε καμπάνιες που αναμένεται να λαμβάνουν λιγότερες από δέκα μετατροπές σε εβδομαδιαία βάση.

Αξιόπιστη παρακολούθηση μετατροπών: Η παρακολούθηση μετατροπών πρέπει να εφαρμόζεται σε όλες τις συσκευές και σε όλα τα σημεία πώλησης. Τυχόν διακοπές της παρακολούθησης μετατροπών μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την απόδοση των καμπανιών. Μην καταργήσετε τον κώδικα παρακολούθησης μετατροπών από τον ιστότοπό σας και μην τον μετακινήσετε σε διαφορετική τοποθεσία κατά την προβολή της καμπάνιας. Αν αλλάξετε τον κώδικα παρακολούθησης μετατροπών, περιμένετε τουλάχιστον 2 εβδομάδες για να αναπροσαρμοστεί εκ νέου ο αλγόριθμος. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι η αυτόματη προσθήκη ετικετών είναι πάντα ενεργοποιημένη για τον λογαριασμό σας.

Ρύθμιση των στόχων ποσοστού προμήθειας: Για την επένδυση κάθε διαφημιζομένου ισχύει διαφορετικό αποδεκτό όριο εσόδων προς δαπάνη διαφήμισης (ROAS). Όταν επιλέγετε ένα ποσοστό ή μια προσφορά προμήθειας, ξεκινήστε με τον αποδεκτό στόχο Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) και, στη συνέχεια, προσαρμόστε τον, αυξάνοντας ή μειώνοντάς τον, ώστε να επιτύχετε τη βέλτιστη ισορροπία που θέλετε μεταξύ της Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) και του όγκου επισκεψιμότητας.

  • Ας υποθέσουμε ότι ο στόχος Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) μετά την ακύρωση είναι 500% (δηλαδή λαμβάνετε αξία κράτησης 5 € για κάθε 1 € που δαπανάται για διαφημίσεις μετά από ακυρώσεις), ενώ το ποσοστό ακύρωσης είναι 20%. Η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) πριν την ακύρωση θα είναι 500% / (1-20%) = 625%. Αν χρησιμοποιείτε προμήθειες (ανά διαμονή) ή προμήθειες (ανά μετατροπή), το προτεινόμενο ποσοστό προμήθειας θα είναι το αντίστροφο της Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) πριν την ακύρωση: 1 / 625% = 16%
  • Αφού προσδιορίσετε το ιδανικό ποσοστό προμήθειας ή CPC με το οποίο επιτυγχάνετε τη στοχευόμενη Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS), παρακολουθήστε τις μετρήσεις απόδοσης της καμπάνιας σας, για να δείτε αν επιτυγχάνετε τους στόχους όγκου επισκεψιμότητας (αριθμός εμφανίσεων, κλικ ή μετατροπών). Φροντίστε να πραγματοποιείτε τακτική αξιολόγηση και να ενημερώνετε το ποσοστό προμήθειας ανάλογα με τις ανάγκες, ώστε να εξασφαλίζετε την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) και του όγκου επισκεψιμότητας.

Συνεπής εναρμονισμός: Ο εναρμονισμός όλων των κρατήσεων πρέπει να πραγματοποιείται εντός 45 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησης. Ελέγχετε την καρτέλα Προμήθειες στο Google Ads κάθε μήνα, για να βεβαιώνεστε ότι έχετε ενημερώσει την κατάσταση κάθε κράτησης για την οποία έχει παρέλθει η ημερομηνία αναχώρησης. Δεν θα χρεώνεστε μέχρι να παρέλθουν 45 ημέρες από την αναχώρηση, ανεξάρτητα από τον χρόνο πραγματοποίησης του εναρμονισμού. Σας ενθαρρύνουμε να προβαίνετε σε εναρμονισμό το συντομότερο δυνατόν μετά την επιβεβαίωση της κατάστασης της κράτησης, προκειμένου να διασφαλίζετε ότι το μοντέλο υποβολής προσφορών λαμβάνει εγκαίρως σχόλια, καθώς και να έχετε επαρκή χρόνο για τη διόρθωση τυχόν σφαλμάτων πριν την οριστικοποίηση της χρέωσης.

Τροποποίηση αξίας κράτησης: Σε ορισμένες περιπτώσεις, μια κράτηση μπορεί να αλλάξει, με αποτέλεσμα να τροποποιείται η αξία κράτησης. Όταν η αξία κράτησης κατά τη μετατροπή είναι διαφορετική από την αξία κατά την αναχώρηση, χρησιμοποιήστε την αξία κράτησης κατά την αναχώρηση στην αναφορά εναρμονισμού συναλλαγών. Αυτή είναι η αναμενόμενη απόκριση, αν η αξία κράτησης είναι υψηλότερη ή χαμηλότερη από την αξία κράτησης κατά τη μετατροπή.

Παροχή χρονικού περιθωρίου για την απόδοση της καμπάνιας: Αφήστε κάθε καμπάνια να προβληθεί για τουλάχιστον επτά ημέρες, πριν αξιολογήσετε την απόδοσή της και πραγματοποιήσετε αλλαγές. Προσπαθήστε να μην πραγματοποιείτε τακτικές και δραστικές αλλαγές, ενώ προβάλλεται η καμπάνια (όπως έναρξη και διακοπή καμπανιών καθημερινά), ώστε να αποτρέπετε την αστάθεια στην απόδοση.

Συνήθεις ερωτήσεις

Πώς διαφέρουν οι προμήθειες (ανά διαμονή) από τις προμήθειες (ανά μετατροπή);

Υπάρχουν δύο σημαντικές διαφορές.
  • Με τις προμήθειες (ανά μετατροπή), δεν χρειάζεται να προβαίνετε σε εναρμονισμό συναλλαγών για τις διαμονές επισκεπτών. Αν σας δυσκολεύει η διαδικασία του εναρμονισμού συναλλαγών, οι προμήθειες (ανά μετατροπή) ίσως να αποτελούν μια καταλληλότερη στρατηγική υποβολής προσφορών για εσάς.
  • Με τις προμήθειες (ανά μετατροπή), χρεώνεστε με ένα ποσοστό προμήθειας για τις μετατροπές (κρατήσεις) και όχι για τις διαμονές επισκεπτών. Αν ανησυχείτε σχετικά με απρόβλεπτα ή υψηλά ποσοστά ακύρωσης, οι προμήθειες (ανά διαμονή) ίσως αποτελούν καλύτερη επιλογή για εσάς.

Είναι οι προσαρμογές προσφορών συμβατές με τις προμήθειες (ανά διαμονή);

Επί του παρόντος, λειτουργούν μόνο οι προσαρμογές προσφορών ανά συσκευή που έχουν οριστεί σε -100%. Η στόχευση σε επίπεδο χώρας μπορεί να οριστεί ξεχωριστά για την καμπάνια.

Γιατί ο σύνδεσμος κράτησης των Διαφημίσεων ξενοδοχείων δεν εμφανίζεται υψηλότερα στην τοποθέτηση;

Όπως και με οποιαδήποτε άλλη στρατηγική υποβολής προσφορών, η τοποθέτηση διαφήμισης εξαρτάται εν μέρει από το πού βρίσκεται η προσφορά σας σε σχέση με ανταγωνιστικές προσφορές στην ίδια δημοπρασία. Αν υπάρχουν πολλοί διαφημιζόμενοι που υποβάλλουν προσφορές για προβολή στις Διαφημίσεις ξενοδοχείων για κάποιο δημοφιλές κατάλυμα, η προσφορά σας μπορεί να μην είναι αρκετά ανταγωνιστική για να έχει η διαφήμισή σας υψηλότερη κατάταξη σε σχέση με τις διαφημίσεις άλλων συμμετεχόντων στη δημοπρασία. Έτσι, ο σύνδεσμος κράτησης των Διαφημίσεων ξενοδοχείων ενδέχεται να βρίσκεται χαμηλότερα στην τοποθέτηση διαφήμισης ή και να μην εμφανίζεται καθόλου. Για να αυξήσετε την κατάταξή σας, μπορείτε να δοκιμάσετε να αυξήσετε το ποσοστό προμήθειας. Να θυμάστε ότι δεν πληρώνετε τίποτα, αν δεν ολοκληρωθεί η διαμονή ενός επισκέπτη. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η Google κατατάσσει τις διαφημίσεις σας
.

Πώς χρεώνονται οι καμπάνιες προμηθειών (ανά διαμονή);

Οι καμπάνιες προμηθειών (ανά διαμονή) χρεώνονται 45 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης για κάθε αναφερόμενη διαμονή επισκέπτη στην καρτέλα Προμήθειες. Οι κρατήσεις που δεν επισημαίνονται ως ακυρωμένες μετά από 45 ημέρες θα χρεώνονται αυτόματα στον λογαριασμό σας ως ολοκληρωμένες διαμονές.

Πώς αξιολογώ την απόδοση των καμπανιών;

Με τις καμπάνιες προμηθειών (ανά διαμονή), η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) μετά την ακύρωση είναι πάντα εγγυημένη. Αν ορίσετε ένα ποσοστό προμήθειας 10%, σε κάθε περίπτωση θα πληρώνετε μόνο το 10% των ολοκληρωμένων διαμονών επισκεπτών. Συνεπώς, η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) μετά την ακύρωση θα είναι πάντα 1 /10% = 10 (δηλαδή λαμβάνετε αξία κράτησης 10 € για κάθε 1 € που πληρώνετε για δαπάνες διαφήμισης). Για να συγκρίνετε μια καμπάνια προμηθειών (ανά διαμονή) με την καμπάνια CPC, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) είναι συγκρίσιμη. Για παράδειγμα:
  • Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια καμπάνια CPC και μια καμπάνια προμηθειών (ανά διαμονή) που προβάλλονται με την παρακάτω ρύθμιση και απόδοση. Το μέσο ποσοστό ακύρωσης είναι 20% και η μέση αξία κράτησης είναι 100 € και για τις δύο καμπάνιες:
    • Καμπάνια προμηθειών (ανά διαμονή):
      • Ποσοστό προμήθειας 10%
      • Ημερήσιες εμφανίσεις: 1.000 εμφανίσεις
    • Καμπάνια CPC:
      • Μέσο CPC: 0,80 €
      • Μέσο ποσοστό μετατροπής (CVR): 5%
      • Ημερήσιες εμφανίσεις: 1.200 εμφανίσεις
    • Η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) της καμπάνιας προμηθειών (ανά διαμονή) πριν την ακύρωση είναι (1 / 10%)/(1-20%) = 12,5. Με άλλα λόγια, λαμβάνετε 12,50 € για κάθε 1,00 € που δαπανάτε για την καμπάνια προμηθειών (ανά διαμονή) πριν από ακυρώσεις.
    • Αντιθέτως, η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) της καμπάνιας CPC πριν την ακύρωση είναι (5%)*(100 €)/(0,80 €) = 6,25 €. Αυτό σημαίνει ότι η καμπάνια CPC εξασφαλίζει περισσότερες εμφανίσεις από τις καμπάνιες προμηθειών (ανά διαμονή), ενώ παρέχει χαμηλότερη Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS).
    • Για μια δίκαιη σύγκριση, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS) και για τις δύο καμπάνιες είναι η ίδια, πριν συγκρίνετε τον συνολικό όγκο επισκεψιμότητας (εμφανίσεις, κλικ και μετατροπές). Σε αυτό το παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε το ποσοστό προμήθειας σε (1-20%)/6,25 = 12,8%, προκειμένου να προβείτε σε μια ουσιαστική σύγκριση.

Πώς αλληλεπιδρούν οι δωρεάν σύνδεσμοι κράτησης με τις καμπάνιες προμηθειών (ανά διαμονή);

Οι καμπάνιες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν την απόδοση τελευταίου κλικ σε διαφήμιση για τις αναφορές μετατροπών. Αν ένας χρήστης αλληλεπιδράσει με ένα αποτέλεσμα οργανικής αναζήτησης ή έναν σύνδεσμο κράτησης χωρίς χρέωση, πριν πραγματοποιήσει μετατροπή, τότε αυτή η ενέργεια δεν περιλαμβάνεται στη διαδρομή απόδοσης του Google Ads. Επιπλέον, αν ένας χρήστης αλληλεπιδράσει με μια διαφήμιση ξενοδοχείου και, στη συνέχεια, με ένα αποτέλεσμα οργανικής αναζήτησης ή έναν σύνδεσμο κράτησης χωρίς χρέωση και πραγματοποιήσει μετατροπή εντός του παραθύρου μετατροπής, η μετατροπή θα εμφανιστεί στις αναφορές προμηθειών του Google Ads.

Πώς γίνεται η αναφορά των προμηθειών για πολλά κλικ ξενοδοχείων;

Οι προμήθειες (και οι μετατροπές) αναφέρονται μέσω των αναφορών Προμηθειών του Google Ads. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης κάνει κλικ στο ξενοδοχείο Α και πραγματοποιήσει μετατροπή εντός του παραθύρου μετατροπής σε σχέση με το ξενοδοχείο Β, η Google θα αποδώσει την εμφάνιση ή το κλικ στο ξενοδοχείο Α. Ωστόσο, η μετατροπή από το κλικ του χρήστη θα πιστωθεί και θα αναφερθεί στο ξενοδοχείο Β με την τιμή προμήθειας του ξενοδοχείου Α.

Πώς αναφέρεται το κόστος μετατροπών μεταξύ συσκευών για καμπάνιες προμηθειών;

Κατά την προβολή αναφορών σε επίπεδο καμπάνιας ή ομάδας διαφημίσεων, οι μετατροπές μεταξύ συσκευών θα αποτελούν μέρος του συνολικού κόστους που αναφέρεται. Ωστόσο, η προβολή κατά αναγνωριστικό ξενοδοχείου δεν θα περιλαμβάνει το κόστος μετατροπών μεταξύ συσκευών. Για να υπολογίσετε το κόστος που προέρχεται από τις μετατροπές μεταξύ συσκευών, μπορείτε να συγκρίνετε το συνολικό κόστος της καμπάνιας έναντι του αθροίσματος του κόστους κατά αναγνωριστικό ξενοδοχείου. Για παράδειγμα, αν η καμπάνια Α είχε συνολικό κόστος 1.000 € χθες και κατά την προβολή κατά αναγνωριστικό ξενοδοχείου εντοπίσετε ένα συνδυασμένο σύνολο ύψους 950 €, τότε τα υπόλοιπα 50 € προέρχονταν από μετατροπές μεταξύ συσκευών.

Σχετικοί σύνδεσμοι

Σας βοήθησε αυτό;

Με ποιον τρόπο μπορούμε να το βελτιώσουμε;
true
Επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ με το Google Ads

Το Google Ads μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειές σας όσον αφορά το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο με εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε. Μάθετε περισσότερα από τις ιστορίες επιτυχίας, για να δείτε τι έχουν επιτύχει άλλοι χρήστες με τη βοήθεια των κατάλληλων καμπανιών για την επίτευξη των στόχων τους.

Έναρξη

ή καλέστε στο 1-855-500-2754 για να ξεκινήσετε

Αναζήτηση
Διαγραφή αναζητήσεων
Κλείσιμο αναζήτησης
Κύριο μενού
12085032323418284962
true
Αναζήτηση στο Κέντρο Βοήθειας
true
true
true
true
true
73067
false
false
false