Sobre les comissions (per estada) per als anuncis d'hotel

A partir del 30 d'abril de 2024, les estratègies d'oferta Comissions (per estada) i Comissions (per conversió) deixaran d'estar disponibles per a les campanyes d'anuncis d'hotel noves.

Les campanyes d'anuncis d'hotel actives amb estratègies d'oferta basades en comissions se seguiran difonent fins al 31 d'octubre de 2024. Reviseu les estratègies d'oferta basades en comissions als anuncis d'hotel que es retiraran per obtenir més informació sobre els passos següents.

Nota: les comissions (per estada) són una funció nova d'ofertes automàtiques per a les campanyes d'hotels. Contacteu amb l'equip de Comptes de Google per obtenir més informació sobre com podeu activar les comissions (per estada) al vostre compte.

Les comissions (per estada) són una estratègia d'ofertes per a les campanyes d'hotels que permet als partners pagar només quan s'ha produït l'estada de l'hoste. Les comissions per estada ajuden els partners a aprofitar la IA de Google per aconseguir de manera eficient estades d'hostes sense haver de preocupar-se del risc de cancel·lacions.

Nota: tant el seguiment de conversions com els valors de conversions de compra (import complet de la reserva) són obligatoris en totes les estratègies d'oferta de Smart Bidding per a anuncis d'hotel. Obteniu més informació sobre el seguiment de conversions per a campanyes d'hotels.

Com funcionen les ofertes de comissions (per estada)

Les ofertes de comissions (per estada) comencen quan un partner crea una campanya i defineix el percentatge de comissió (% del valor de la reserva) a la configuració d'ofertes de la campanya. Els passos següents es produeixen quan un usuari cerca una propietat.

  1. La IA de Google calcula una oferta mitjançant senyals en el moment de la subhasta per assolir un retorn de la inversió en publicitat (ROAS) objectiu general (valor de la reserva / cost) en funció de la taxa de comissió que el partner hagi definit.
  2. L'usuari fa clic a l'anunci i fa una conversió al lloc web del partner.
    • Nota: pot ser que l'usuari planifiqui la seva estada a l'hotel fins a uns quants mesos més tard.
  3. En un termini de 45 dies a partir de la data de sortida de l'usuari, el partner conciliarà l'estada (indicarà a Google si la reserva s'ha completat o s'ha cancel·lat) mitjançant una pujada de conciliació a Google Ads.
  4. Després de la conciliació, Google facturarà al partner l'estada de l'hoste segons la taxa de comissió de la campanya multiplicada pel valor de la reserva.
Nota: Google no facturarà al partner les reserves que un usuari hagi cancel·lat.

Requisits

  • Activeu la facturació de Hotel Center. Podeu contactar amb el vostre equip de Comptes de Google per obtenir ajuda amb la configuració de la facturació de Hotel Center.
  • Enllaceu el compte de Google Ads a, com a mínim, un compte de Hotel Center.
  • Configureu el seguiment de conversions amb valors específics de transacció.
  • Establiu la categoria d'acció de conversió com a "Compra".
  • Envieu un informe de conciliació a intervals regulars.
Nota: la facturació dels clients establerts a Turquia s'ha de fer en lires turques (TRY).

Primers passos

Si voleu configurar les ofertes de comissions (per estada), però no compliu els requisits, seguiu aquests passos per actualitzar la informació del compte, començar i entendre els vostres informes.

Configurar valors de transacció del seguiment de conversions

Reviseu les instruccions completes sobre com podeu configurar el seguiment de conversions per a campanyes d'hotels. Assegureu-vos d'enviar les dades de transacció mitjançant l'etiqueta de lloc web global amb els paràmetres obligatoris següents:

  • 'start_date'
  • 'end_date'
  • 'id' 'value'
  • 'currency'

El paràmetre 'value' s'utilitza per calcular el cost de cada conversió. Si no es proporciona 'value' ni el paràmetre associat 'currency', Google utilitzarà el valor predeterminat a la configuració de conversions i l'oferent ajustarà les ofertes en conseqüència. De manera predeterminada, fem servir paràmetres de data de clic quan 'start_date' i 'end_date' no estan disponibles.

Nota: els valors de transacció de conversions només són per a les campanyes d'hotels.

Configurar un URL de la pàgina de destinació (opcional)

Hotel Ads inclou els nous paràmetres d'URL de la pàgina de destinació següents per admetre les comissions (per estada):

(PAYMENT-ID): mostra una cadena predefinida "comissió" o, si utilitzeu una agència de cobrament de comissions, un número IATA assignat per Google (per exemple, "01234567"). Per canviar el format del número IATA o de la cadena predefinida, contacteu amb el gestor tècnic de compte.

(IF-PAYMENT-ID): mostra "true" per als hotels que utilitzen ofertes de comissions (per estada); si no, mostra "false". Si mostra "true", els valors que segueixen aquesta condició s'insereixen a l'URL. Si no, s'hi insereixen els valors que hi ha després de l'ordre ELSE.

Per obtenir més informació sobre la creació d'enllaços a pàgines de destinació, consulteu com es poden crear URL dinàmics.

Exemple 1

L'exemple següent mostra els paràmetres nous a la definició de l'URL de pàgina de destinació: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
En el cas d'un hotel que utilitza les comissions (per estada), es mostraria:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
En el cas d'un hotel que no utilitza les comissions (per estada), es mostraria:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

Exemple 2

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
En el cas d'un hotel que utilitza les comissions (per estada), es mostraria:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Configurar una campanya de comissions (per estada)

Nota: les instruccions de més avall formen part del disseny nou de l'experiència d'usuari de Google Ads. Per utilitzar el disseny anterior, feu clic a la icona "Aparença" i seleccioneu Utilitzeu el disseny anterior. Si feu servir la versió anterior de Google Ads, reviseu el Mapa de referència ràpida o bé feu servir la barra de cerca del tauler de navegació superior de Google Ads per trobar la pàgina que esteu cercant.
Nota: no podeu utilitzar les comissions (per estada) amb una campanya que ja tingueu. Heu de tenir autorització prèvia per crear comissions (per campanya d'estada).
  1. Al compte de Google Ads, feu clic a la icona Campanyes Campaigns Icon.
  2. Al menú de seccions, feu clic al menú desplegable Campanyes.
  3. Feu clic a Campanyes.
  4. Feu clic al botó de més plus i seleccioneu Campanya nova.
  5. Trieu l'objectiu Crea una campanya sense un objectiu concret.
  6. Seleccioneu Hotel com a tipus de campanya.
  7. Feu clic a Continua.
  8. Introduïu la configuració de la campanya a la pàgina "Seleccioneu la configuració de la campanya". Obteniu més informació sobre cada opció de configuració.
  9. A "Configuració d'oferta", seleccioneu Comissió al menú desplegable "Ofertes".
  10. A "Import de la comissió", introduïu un valor de comissió.
  11. A "Pagament per", seleccioneu Estada d'hoste.
  12. Feu clic a Desa i continua.

Si teniu preguntes tècniques sobre l'API de Google Ads (per exemple, preguntes directament relacionades amb l'ús de l'API o de l'SDK, sobre errors rebuts de l'API o de l'SDK, etc.), feu servir els passos de resolució de problemes que trobareu a la pàgina d'assistència tècnica de l'API.

Si teniu preguntes sobre l'API de Google Ads que estan relacionades específicament amb la interfície d'usuari de Google Ads, feu clic a l'opció "Contacteu amb nosaltres" de la part inferior de la pàgina.

Utilitzar l'API de Google Ads

Si preferiu utilitzar l'API per crear campanyes, crear-ne una de comissions (per estada) amb l'API de Google Ads és similar a crear-ne d'altres tipus a Google Ads. Per obtenir més informació, consulteu com es pot afegir un anunci d'hotel.

Cal definir opcions de configuració específiques per a PaymentMode, BudgetType i BiddingStrategyType. Consulteu l'API de Google Ads per obtenir més informació.

Un cop hàgiu completat els passos anteriors, ja podreu utilitzar la campanya de comissions (per estada). Si no veieu trànsit en el termini d'un dia, reviseu la configuració per assegurar-vos que no hi hagi res incorrecte.

Crear un informe de conciliació

Les reserves s'han de conciliar en un termini de 45 dies a partir de la data de sortida de la reserva. Per exemple:

  • Es produeix una conversió (reserva) l'1 de gener per a l'estada d'un hoste del 28 de febrer a l'1 de març.
  • Un cop l'hoste ha fet la sortida, heu de conciliar la reserva abans del 15 d'abril (1 de març + 45 dies).
  • El 15 d'abril, Google us facturarà l'estada completada de l'hoste en funció de la taxa de comissió que hàgiu designat. Si la reserva es cancel·la, no se us facturarà res. Si no la concilieu abans del 15 d'abril, Google donarà per fet que l'estada de l'hoste s'ha completat i us la facturarà.

Us recomanem que baixeu l'informe per reserva de la pàgina "Comissions" de Google Ads i que l'utilitzeu com a plantilla de conciliació. Consulteu l'article Crear un informe de conciliació per obtenir més detalls.

Penjar un informe de conciliació

Després de crear un informe de conciliació, feu clic a la pestanya "Comissions" de Google Ads per penjar el fitxer. Si no trobeu aquesta pestanya al menú de navegació de l'esquerra, feu clic a "Més" per desplegar-lo.

Informació important:

  • Si pengeu una fila sense cap identificador de comissió ni de comanda, intentarem relacionar l'estada de l'hoste amb un esdeveniment de reserva tenint en compte altres dades disponibles, com ara l'identificador d'hotel i les dates de l'itinerari.
  • Si s'ha cancel·lat l'estada però heu rebut una comissió de cancel·lació, incloeu-la a la conciliació.
  • No podeu modificar cap part d'una reserva després de la data límit per fer la conciliació (45 dies després de la data de sortida).
  • El fitxer de conciliació correspon a tot el compte (identificador de client). Encara que la visualització de la taula "Comissions" estigui filtrada per una campanya o un grup d'anuncis, la pujada s'aplicarà a tot l'identificador de client.
  • Si pengeu un informe de conciliació en un idioma que no sigui l'anglès, feu servir la plantilla que heu baixat de Google Ads en lloc de la del Centre d'ajuda. Per baixar un informe de conciliació, feu clic a "Baixa", a l'extrem superior dret de l'informe.
    • Si els noms de les columnes autotraduïts són diferents dels que espera el sistema, és possible que no s'accepti l'informe.
      • Exemple: la conciliació al Centre d'ajuda té el nom de columna "Commission" però l'idioma del compte del partner és l'espanyol. Si el partner tradueix manualment el nom de la columna a "La comisión" però Google Ads espera "Comisión", es produirà un error en penjar el fitxer. En baixar la plantilla directament des de Google Ads i no des del Centre d'ajuda, podreu assegurar-vos que obteniu les traduccions exactes necessàries.

Si la precisió dels vostres informes no satisfà Google, podem sol·licitar, amb una antelació de com a mínim 7 dies i per motius raonables, que proporcioneu els documents o registres necessaris que ens permetin determinar si els informes o pagaments que s'han dut a terme eren precisos en el moment en què es van penjar. Si no proporcioneu els documents o registres, o si Google creu que encara no demostren la precisió dels informes, pot ser que deixem de publicar anuncis del vostre hotel.

Facturació

El cost de cada reserva es calcula multiplicant el valor conciliat per la taxa de comissió. Teniu 45 dies a partir de la data de sortida de cada reserva per conciliar les estades d'hostes completades. Les reserves que no estiguin marcades com a cancel·lades o conciliades es facturaran com a estades completades en funció del valor reservat originalment. Les estades conciliades abans d'aquests 45 dies no es facturaran al compte abans del previst.

Pràctiques recomanades

Volum de dades: per obtenir el millor rendiment amb les comissions (per estada), cada campanya ha de generar com a mínim 10 conversions per setmana. Si teniu campanyes que s'espera que obtinguin menys de 10 conversions per setmana, plantegeu-vos combinar-les.

Seguiment de conversions fiable: el seguiment de conversions s'ha d'implementar en tots els dispositius i punts de venda. Qualsevol interrupció del seguiment de conversions pot afectar significativament el rendiment de la campanya. No tragueu el codi de seguiment de conversions del lloc web ni el canvieu d'ubicació mentre la campanya s'estigui publicant. Si canvieu el codi de seguiment de conversions, deixeu passar com a mínim dues setmanes perquè el nostre algoritme es reajusti. A més, heu d'assegurar-vos que l'etiquetatge automàtic estigui activat en tot moment al compte.

Configureu els objectius de percentatge de comissió: cada anunciant té un llindar de ROAS acceptable diferent per a la seva inversió. A l'hora de triar una taxa de comissió o una oferta, comenceu amb el vostre ROAS objectiu acceptable i, a continuació, augmenteu-lo o abaixeu-lo per aconseguir l'equilibri òptim entre el ROAS i el volum de trànsit que vulgueu.

  • Suposem que el vostre ROAS objectiu posterior a la cancel·lació és del 500% (és a dir, obteniu 5 € pel valor de les reserves per cada euro que heu invertit en publicitat després de les cancel·lacions) i que teniu una comissió de cancel·lació del 20%. El ROAS previ a la cancel·lació seria del 500% ÷ (1-20%) = 625%. Si feu servir les comissions (per estada) o les comissions (per conversió), la taxa de comissió recomanada seria l'invers del ROAS previ a la cancel·lació: 1 ÷ 625% = 16%.
  • Quan hàgiu determinat la taxa de comissió o el cost per clic (CPC) ideals per assolir el vostre ROAS objectiu, superviseu les mètriques de rendiment de les campanyes per saber si esteu assolint els objectius de volum de trànsit (nombre d'impressions, clics o conversions). Avalueu aquestes mètriques regularment i actualitzeu la taxa de comissió segons calgui per trobar l'equilibri adequat entre el ROAS i el volum de trànsit.

Conciliació coherent: totes les reserves s'han de conciliar en un termini de 45 dies després de la data de sortida. Consulteu la pestanya "Comissions" a Google Ads cada mes per assegurar-vos que hàgiu actualitzat l'estat de totes les reserves que ja hagin sobrepassat la data de sortida. No us facturarem fins 45 dies després de la data de sortida, independentment de quan feu la conciliació. Us recomanem que feu la conciliació al més aviat possible un cop s'hagi confirmat l'estat de la reserva per assegurar-vos que el model d'ofertes rebi suggeriments de manera oportuna i que tingueu prou temps per corregir els errors abans que finalitzi la facturació.

Modificar el valor de la reserva: en alguns casos, és possible que es canviï una reserva i, com a conseqüència, el seu valor. Si el valor de la reserva en el moment de la conversió és diferent del valor en el moment de la data de sortida, feu servir aquest darrer valor a l'informe de conciliació. Aquesta és la resposta esperada si el valor de la reserva és superior o inferior al valor de la reserva en el moment de la conversió.

Temps d'optimització i rendiment d'una campanya: deixeu que cada campanya es publiqui com a mínim durant 7 dies abans d'avaluar-ne el rendiment i fer-hi canvis. Intenteu no fer canvis freqüents ni dràstics a la campanya mentre s'estigui publicant (com ara iniciar o aturar les campanyes cada dia) per evitar la volatilitat del rendiment.

Preguntes més freqüents

En què es diferencien les comissions (per estada) de les comissions (per conversió)?

Hi ha dues diferències importants.
  • Amb les comissions (per conversió), no cal que feu la conciliació de les estades d'hostes. Si fer la conciliació us resulta massa difícil, les comissions (per conversió) podrien ser una estratègia d'oferta millor per al vostre cas.
  • Amb les comissions (per conversió), se us cobra una taxa de comissió per les conversions (reserves), no per les estades d'hostes. Si us preocupa que les comissions de cancel·lació siguin imprevisibles o altes, les comissions (per estada) poden ser una opció més adequada.

Hi ha cap ajust d'oferta compatible amb les comissions (per estada)?

Actualment, només funciona amb els ajustos d'oferta per dispositiu establerts en -100%. La segmentació al nivell de país es pot definir per separat per a la campanya.

Per què l'enllaç de reserva del meu anunci d'hotel no es mostra més amunt a l'emplaçament?

De la mateixa manera que amb qualsevol altra estratègia d'oferta, l'emplaçament d'anuncis depèn en part de l'oferta en relació amb les ofertes de la competència a la mateixa subhasta. Si hi ha gaires anunciants que fan ofertes per mostrar anuncis d'hotel per a una propietat popular, és possible que la vostra oferta no sigui prou competitiva per superar altres participants de la subhasta i el vostre enllaç de reserva dels anuncis d'hotel pot quedar més avall a l'emplaçament d'anuncis o no publicar-se. Per millorar el rànquing, podeu provar d'augmentar la taxa de comissió. Recordeu que no pagueu res tret que es completi una estada d'hoste. Obteniu més informació sobre com Google determina el rànquing dels vostres anuncis.
.

Com es facturen les campanyes en què s'aplica l'estratègia de comissions (per estada)?

Les campanyes de comissions (per estada) es facturen 45 dies després de la data de sortida de cada estada d'hoste registrada a la pestanya "Comissions". Les reserves que no estiguin marcades com a cancel·lades després de 45 dies es facturaran automàticament al vostre compte com a estades completades.

Com puc avaluar el rendiment de la campanya?

Amb les campanyes de comissions (per estada), teniu garantit sempre el ROAS posterior a la cancel·lació. Si definiu una taxa de comissió del 10%, només pagareu el 10% de les estades d'hoste completades, passi el que passi. Per tant, el ROAS posterior a la cancel·lació sempre serà d'1 ÷ 10% = 10 (és a dir, obteniu 10 € pel valor de les reserves per cada euro que pagueu per inversió en publicitat). Per comparar una campanya de comissions (per estada) amb la de CPC, cal que us assegureu que el ROAS sigui comparable. Per exemple:
  • Suposem que teniu una campanya de CPC i una de comissions (per estada) que es publiquen amb la configuració i el rendiment següents, amb una comissió de cancel·lació mitjana del 20% i un valor mitjà de reserva de 100 € per a totes dues campanyes:
    • Campanya de comissions (per estada):
      • Taxa de comissió del 10%
      • Impressions diàries: 1.000 impressions.
    • Campanya de CPC:
      • CPC mitjà: 0,80 €
      • Percentatge de conversions (CVR) mitjà: 5%
      • Impressions diàries: 1.200 impressions
    • La vostra campanya de comissions (per estada) té de manera efectiva un ROAS previ a la cancel·lació de (1 ÷ 10%) ÷ (1-20%) = 12,5. És a dir, obteniu 12,50 € per cada euro que invertiu en la campanya de comissions (per estada) abans de les cancel·lacions.
    • En canvi, la campanya de CPC té un ROAS previ a la cancel·lació de (5%) * (100 €) / (0,80 €) = 6,25 €. Això vol dir que la vostra campanya de CPC està obtenint més impressions que les campanyes de comissions (per estada) i, alhora, genera un ROAS inferior.
    • Per fer una comparació justa, assegureu-vos que el ROAS de les dues campanyes sigui el mateix abans de comparar el volum total (impressions, clics i conversions). En aquest exemple, podeu augmentar la taxa de comissió a (1-20%) / 6,25 = 12,8% per fer una comparació significativa.

Com interaccionen els enllaços de reserva gratuïts amb les campanyes de comissió (per estada)?

Les campanyes d'hotels utilitzen l'atribució de darrer clic a l'anunci per als informes de conversions. Si un usuari interacciona amb un resultat de la cerca orgànica o un enllaç de reserva gratuït abans de fer una conversió, no s'inclou al camí d'atribució de Google Ads. A més, si un usuari interacciona amb un anunci d'hotel i després amb un resultat de la cerca orgànica o un enllaç de reserva gratuït, i fa una conversió dins del període de conversió, la conversió es mostrarà als informes de comissions de Google Ads.

Com es registren les comissions per a clics en diversos hotels?

Les comissions (i les conversions) es registren mitjançant els informes de comissions de Google Ads. Per exemple, si un usuari fa clic a l'hotel A i fa una conversió dins del període de conversió per a l'hotel B, Google atribuirà la impressió o el clic a l'hotel A. Ara bé, la conversió del clic de l'usuari s'acreditarà i es registrarà a l'hotel B amb la taxa de comissió de l'hotel A.

Com es registren els costos de les conversions multidispositiu per a les campanyes de comissions?

Quan consulteu els informes al nivell de campanya o de grup d'anuncis, les conversions multidispositiu formen part del cost total registrat. Ara bé, les visualitzacions per identificador d'hotel no inclouran els costos de les conversions multidispositiu. Per calcular els costos que provenen de conversions multidispositiu, podeu comparar el cost total de la campanya amb la suma del cost per identificador d'hotel. Per exemple, si la campanya A va tenir 1.000 € de costos totals ahir i, quan la consulteu per identificador d'hotel, veieu un total combinat de 950 €, els 50 € restants són de conversions multidispositiu.

Enllaços relacionats

Ha estat útil?

Com ho podem millorar?
true
Assolir els objectius de màrqueting amb Google Ads

Google Ads us pot ajudar a aprofitar al màxim les vostres iniciatives de màrqueting en línia amb eines creades per ajudar-vos tenir èxit. Obteniu més informació sobre els casos d'èxit a fi de veure què han aconseguit altres usuaris amb l'ajuda de les campanyes adequades per assolir els seus objectius.

Comenceu

o truqueu al 1-855-500-2754 per començar.

Cerca
Esborra la cerca
Tanca la cerca
Menú principal
1731781867451037294
true
Cerca al Centre d'ajuda
true
true
true
true
true
73067
false
false
false