Pots unir-te a una reunió a Google Meet en un dispositiu i transferir-la fàcilment a un altre. Així, pots mantenir una conversa en curs sense preocupar-te de perdre't informació important.
Per exemple, si t'estàs desplaçant a la feina i t'uneixes a una reunió al dispositiu mòbil, pots transferir-la a l'ordinador de la feina per continuar la conversa sense haver de penjar-la o de tornar a unir-t'hi.
Transferir una reunió del mòbil a l'ordinador
Important: obtén informació sobre com pots unir-te a una reunió.
- A l'ordinador o al portàtil, obre Google Meet.
- Selecciona la reunió en què estàs participant.
- Selecciona Canvia aquí.
Consell: quan transfereixes la reunió, es desconnecta del dispositiu original. Per continuar a la reunió als dos dispositius, a "Altres opcions per unir-se", selecciona Uneix-me aquí també.
Transferir una reunió entre dispositius Android
Important: aquesta funció només està disponible per als dispositius Android 11 i en versions posteriors.
- Al dispositiu Android, obre Google Meet.
- Uneix-te a la reunió.
- A la part superior dreta, toca Emet
.
- Selecciona el dispositiu a què vols transferir la reunió.
- Si no trobes el dispositiu a què vols transferir la reunió, obtén informació sobre com pots configurar els serveis multidispositiu.
- Al dispositiu a què vols transferir la trucada, toca Canvia aquí.
Consell: quan transfereixes la reunió, es desconnecta del dispositiu original. Per continuar a la reunió als dos dispositius, a "Altres opcions per unir-se", toca Uneix-me aquí també.