Najboljši postopki za upravljanje sprememb modela dodeljevanja

Pri spremembi modela dodeljevanja za dejanje konverzije lahko pričakujete, da bo v poročanju za »Oglaševalske akcije« nekaj sprememb. Spremljajte ter posodabljajte tudi ponudbe in cilje.

Spremembe, ki jih lahko pričakujete na kartici »Oglaševalske akcije«

Po spremembi modela dodeljevanja boste morda opazili spremembe v poročanju na kartici »Oglaševalske akcije«.

  • Delne zasluge: Zasluge za dano konverzijo se porazdelijo med prispevajočimi interakcijami z oglasi glede na izbrani model dodeljevanja. Zato bodo v stolpcih »Konverzije« in »Vse konv.« prvič prikazana decimalna števila, ko preklopite na model nezadnjega klika.
  • Časovni zamik: Google Ads poroča o konverzijah glede na datum interakcije z oglasom. Ker model dodeljevanja kliku, ki ni zadnji, razdeli zasluge za konverzijo med več interakcij in so bile posamezne interakcije izvedene ob različnih časih, se lahko časovni zamik, povezan s poročanjem za »Oglaševalske akcije«, poveča. Zaradi tega boste morda opazili začasen manjši upad števila konverzij za zadnjih nekaj dni po spremembi modela dodeljevanja. Če želite razumeti, kako ta časovni zamik vpliva na poročanje o podjetju, si v poročilu o dodeljevanju »Meritve poti« oglejte meritev »Povpr. število dni do konverzije«. Priporočamo, da z ocenjevanjem uspešnosti počakate, dokler ne preteče toliko dni, kot znaša povprečno število dni do konverzije.
  • Spremembe v zaslugah: Če spremenite model dodeljevanja, boste morda opazili spremembe v zaslugah za konverzijo za različne oglaševalske akcije, omrežja, skupine oglasov in ključne besede, ki uporabljajo to dejanje konverzije.

Posodobitev ponudb in ciljev

Če spremenite svoj model dodeljevanja, morate za vsako konverzijo, ki je vključena v stolpec »Konverzije«, posodobiti ponudbe in cilje za vsako pretvorbo. V nasprotnem primeru lahko zaradi spremembe v dodeljevanju konverzij pride do previsokega ali prenizkega ponujanja.

Če uporabljate samo ročne ponudbe, to ne bo (pozitivno ali negativno) vplivalo na uspešnost, dokler ne začnete optimizirati na podlagi novih podatkov. Sprememba ciljev je še posebej pomembna, če uporabljate strategijo ponudb Ciljni CPA ali Ciljni ROAS, kot je prikazano v naslednjem primeru:

2. primer

Uporabljate ponujanje za ciljni CPA. Dejanje konverzije preklopite na model »Na podlagi podatkov«. Imate dve oglaševalski akciji z naslednjo uspešnostjo zadnjega klika v stolpcu »Konverzije«:

  • Oglaševalska akcija za »blagovno znamko« (spodnji tok): CPA 5 EUR, 200 konverzij
  • »Splošna« oglaševalska akcija (zgornji tok): CPA 20 EUR, 50 konverzij

Ker uporabljate ponujanje za ciljni CPA, sta zgornja cilja uporabljena tudi pri ponujanju.

Če si zdaj ogledate stolpec »Konverzije (trenutni model)«, ki odraža preteklo uspešnost dodeljevanja na podlagi podatkov, boste lahko opazili naslednje:

  • Oglaševalska akcija za »blagovno znamko« (spodnji tok): CPA 6,67 EUR 150 konverzij
  • »Splošna« oglaševalska akcija (zgornji tok): CPA 10 EUR, 100 konverzij

Če bi preklopili z modela »Zadnji klik« na model »Na podlagi podatkov«, pri čemer bi cilje tCPA ohranili na prvotnih 5 € in 20 €, bi spremembe konverzij nakazovale nabor sprememb ponudb, zaradi katerih bi bile ponudbe za oglaševalsko akcijo za »blagovno znamko« prenizke, ponudbe za »splošno« oglaševalsko akcijo pa previsoke.

Izračun prilagoditev ponudb in ciljev po preklopu med modeli

Za ciljni CPA

  1. Na kartici »Oglaševalske akcije« si oglejte uspešnost dejanj konverzij glede na novo izbrani model dodeljevanja tako, da v poročila dodate stolpca »Konverzije (trenutni model)« in »Cena/konv. (trenutni model)«. Preberite več o dodajanju stolpcev v statistično tabelo in odstranjevanju iz nje.
  2. Če si želite ogledati spremembo, do katere pride med prejšnjim in trenutnim modelom, ta stolpca primerjajte s stolpcema »Konverzije« in »Cena/konv.«.
  3. Izračunajte odstotek spremembe v stolpcu »Cena/konv.«.
  4. Nastavite nove cilje CPA tako, da prilagodite prejšnje cilje CPA na ravni oglaševalske akcije z istim odstotkom spremembe, kot je prikazano v spodnjem primeru.

Opomba: Pri izbiranju časovnega obdobja za analizo je praviloma priporočljivo izključiti zadnjih nekaj tednov, da se izognete učinku časovnega zamika med klikom in konverzijo.

3. primer

Model dodeljevanja za dejanje konverzije spremenite 1. septembra. Ker morate iz analize izključiti podatke za zadnjih 14 dni (od 18. do 31. avgusta), boste pri izračunu prilagoditev za ciljni CPA uporabili podatke od 4. do 17. avgusta.

Oglaševalska akcija Cena Konverzije Cena/konv. Konverzije (trenutni model) Cena/konv. (trenutni model) Prilagoditev ciljnega CPA
1. splošna 250 EUR 200 1,25 EUR 280 0,89 EUR –29 %
2. splošna 500 EUR 600 0,83 EUR 520 0,96 EUR +16 %

Pri 1. splošni oglaševalski akciji pride do znižanja cene na konverzijo za 0,36 €. Da bi upoštevali ta upad, morate tCPA znižati za 29 % (0,36/1,25=0,29).

Pri 2. splošni oglaševalski akciji pride do zvišanja cene na konverzijo za 0,13 €. Da bi upoštevali ta upad, morate tCPA zvišati za 16 % (0,13/0,83=0,16).

Za ciljni ROAS

Postopek izračuna novih ciljev za ROAS je podoben zgornjemu, vendar z različnimi stolpci:

  1. Na kartici »Oglaševalske akcije« preverite uspešnost dejanj konverzije v na novo izbranem modelu dodeljevanja tako, da v poročila dodate stolpca »Vrednost konverzije (trenutni model)« in »Vrednost konv./ceno (trenutni model)«. Preberite več o dodajanju stolpcev v statistično tabelo in odstranjevanju iz nje.
  2. Če si želite ogledati spremembo, do katere pride med prejšnjim in trenutnim modelom, ta stolpca primerjajte s stolpcema »Vrednost konverzije« in »Vrednost konv./ceno«.
  3. Izračunajte odstotek spremembe v stolpcu »Vrednost konv./ceno«.
  4. Nastavite nove cilje ROAS tako, da prilagodite prejšnje cilje ROAS na ravni oglaševalske akcije z istim odstotkom spremembe.

Opomba: Pri izbiranju časovnega obdobja za analizo je praviloma priporočljivo izključiti zadnjih nekaj tednov, da se izognete učinku časovnega zamika med klikom in konverzijo.

Sorodna povezava

Je bilo to uporabno?

Kako lahko to izboljšamo?
Iskanje
Počisti iskanje
Zapiranje iskanja
Glavni meni
3608891808785475763
true
Iskanje v centru za pomoč
true
true
true
true
true
73067
false
false
false