Omistamismudeli muudatuste haldamise head tavad

Konversioonitoimingu omistamismudelis mis tahes muudatusi tehes peaksite oma aruandes „Kampaaniad“ samuti mõningaid muudatusi nägema. Samuti peaksite oma pakkumisi ja sihtmärke jälgima ning värskendama.

Eelseisvad muudatused vahekaardil „Kampaaniad“

Pärast omistamismudeli muutmist võite märgata muudatusi vahekaardi „Kampaaniad“ aruandluses.

  • Jaotatud krediit: konversiooni panus jagatakse panustavate reklaamiinteraktsioonide vahel teie valitud omistamismudeli alusel. Seetõttu kuvatakse veergudes „Konversioonid“ ja „Kõik konv“ esimest korda ka komakohad, kui aktiveerite muu kui viimase kliki mudeli.
  • Ajavahe: Google Ads registreerib konversioone vastavalt reklaamiinteraktsiooni kuupäevale. Kuna muu kui viimase kliki omistamismudel jagab konversioonipanuse mitme interaktsiooni vahel, mis kõik toimusid eri ajahetkel, võib teie kampaaniate aruandlusega seotud ajavahe suureneda. Selle tulemusel võite omistamismudeli muutmise järgsetel päevadel näha kerget konversioonide langust. Omistamisaruandes „Teemõõdikud” jaotist „Keskmine päevade arv konversioonini” vaadates saate teada, kuidas ajavahe teie ettevõtte aruandlust mõjutab. Soovitame toimivuse hindamisega oodata seni, kuni keskmine päevade arv konversioonini on möödunud.
  • Krediidi muudatused: kui teete omistamismudelis mis tahes muudatuse, võite näha muudatusi ka konversioonipanuses seda konversioonitoimingut kasutavates eri kampaaniates, võrgustikes, reklaamirühmades ja märksõnades.

Pakkumiste ja sihtmärkide värskendamine

Omistamismudelit muutes peaksite värskendama kõikide veerus „Konversioonid“ sisalduvate konversioonide pakkumisi ja sihtmärke. Vastasel juhul võib konversioonide omistamise muudatus põhjustada üle- või alapakkumist.

Kui kasutate ainult kasutaja määratud pakkumist, ei ole toimivus mõjutatud (positiivselt ega negatiivselt) seni, kuni hakkate uute andmete alusel optimeerima. Sihtmärkide muutmine on aga eriti oluline juhul, kui kasutate siht-CPA või reklaamikulude tasuvuse (ROAS) eesmärgi pakkumisstrateegiat, nagu on kirjeldatud allolevas näites.

2. näide

Kasutate siht-CPA-pakkumist. Muudate oma konversioonitoimingu omistamismudeli andmepõhiseks. Teil on veerus „Konversioonid” kaks kampaaniat, mille viimase kliki toimivus möödunud kahe nädala jooksul on järgmine.

  • Brändikampaania (osturedeli alumine osa): CPA 5 €, 200 konversiooni.
  • Üldine kampaania (osturedeli ülemine osa): CPA 20 €, 50 konversiooni.

Kuna kasutate siht-CPA-pakkumist, kasutatakse ülalolevaid sihtmärke ka pakkumiste puhul.

Ütleme, et vaatate veergu „Konversioonid (praegune mudel)”, mis kajastab ajalooliste andmete põhise omistamise toimivust ning hõlmab järgmisi andmeid.

  • Brändikampaania (osturedeli alumine osa): CPA 6,67 €, 150 konversiooni.
  • Üldine kampaania (osturedeli ülemine osa): CPA 10 €, 100 konversiooni.

Kui hakkaksite viimase kliki mudeli asemel kasutama andmepõhist mudelit ning jätaksite samal ajal tCPA sihtmärgid algsetele väärtustele 5 ja 20 €, tähendaksid konversioonimäärade muudatused mitmeid pakkumise muudatusi, mis põhjustaksid brändikampaania korral alapakkumise ja üldise kampaania korral ülepakkumise.

Pakkumiste ja sihtmärkide korrigeerimiste arvutamine pärast mudelite asendamist

Siht-CPA korral

  1. Vaadake vahekaardil „Kampaaniad” konversioonitoimingute toimivust uue valitud omistamismudeli alusel, lisades aruannetele veerud „Konversioonid (praegune mudel)” ja „Kulu/konv. (praegune mudel)“. Vaadake, kuidas statistikatabeli veerge lisada ja eemaldada.
  2. Eelmise ja praeguse mudeli vaheliste erinevuste vaatamiseks võrrelge neid veerge veergudega „Konversioonid“ ja „Kulu/konv.“.
  3. Arvutage veeru „Kulu/konv.” muutuse protsent.
  4. Määrake uued CPA sihtmärgid, korrigeerides selle protsentuaalse muutuse alusel kampaania tasemel eelmisi CPA sihtmärke, nagu on kirjeldatud allolevas näites.

Märkus. Analüüsi kuupäevavahemiku valimisel järgige rusikareeglit ja välistage paar viimast nädalat, et vältida kliki ja konversiooni vahelise ajavahe mõju.

3. näide

Muudate oma konversioonitoimingu omistamismudelit 1. septembril. Kuna peaksite analüüsist välistama viimase 14 päeva (18.–31. august) andmed, arvutate siht-CPA korrigeerimismäära 4.–17. augusti andmete alusel.

Kampaania Kulu Konversioonid Kulu/konv. Konversioonid (praegune mudel) Kulu/konv. (praegune mudel) tCPA korrigeerimine
Üldine 1 250 € 200 1,25 € 280 0,89 € –29%
Üldine 2 500 € 600 0,83 € 520 0,96 € +16%

Kampaania Üldine 1 puhul väheneb kulu konversiooni kohta 0,36 € võrra. Selle languse katmiseks peaksite siht-CPA-d vähendama 29% (0,36 / 1,25 = 0,29).

Kampaania Üldine 2 puhul suureneb kulu konversiooni kohta 0,13 € võrra. Selle tõusu katmiseks peaksite siht-CPA-d suurendama 16% (0,13 / 0,83 = 0,16).

Reklaamikulude tasuvuse (ROAS) eesmärgi puhul

Uute reklaamikulude tasuvuse (ROAS) eesmärkide arvutamine toimub sarnaselt ülaltooduga, kuid selleks kasutatakse teisi veerge.

  1. Vaadake vahekaardil „Kampaaniad” konversioonitoimingute toimivust uue omistamismudeli alusel, lisades aruannetesse veerud „Konversiooniväärtus (praegune mudel)” ja „Konv. väärtus / kulu (praegune mudel)”. Vaadake, kuidas statistikatabeli veerge lisada ja eemaldada.
  2. Eelmise ja praeguse mudeli vaheliste erinevuste vaatamiseks võrrelge neid veerge veergudega „Konversiooniväärtus” ja „Konv. väärtus / kulu”.
  3. Arvutage veeru „Konv. väärtus / kulu” muutuse protsent.
  4. Määrake uued reklaamikulude tasuvuse (ROAS) sihtmärgid, korrigeerides selle protsentuaalse muutuse alusel kampaania tasemel eelmisi reklaamikulude tasuvuse (ROAS) sihtmärke.

Märkus. Analüüsi kuupäevavahemiku valimisel järgige rusikareeglit ja välistage paar viimast nädalat, et vältida kliki ja konversiooni vahelise ajavahe mõju.

Seotud link

Kas see oli ab?

Kuidas saame seda täiustada?
Otsing
Kustuta otsing
Sule otsing
Peamenüü
4085543483985050263
true
Abikeskusest otsimine
true
true
true
true
true
73067
false
false
false