Nastavitev ponujanja za ciljni ROAS za oglase za hotele

Ciljna donosnost naložbe v oglaševanje (ROAS) vam pomaga določiti, kje na ravni strategije ponudb želite uporabiti ROAS. Ciljni ROAS temelji na ceni na klik, ponudbe pa optimizira glede na predvideno vrednost konverzije in ne glede na predvideno stopnjo konverzije.

Ciljni ROAS je primeren za vas, če želite samodejno optimizirati ponudbe za povečanje donosnosti naložbe. Ciljni ROAS lahko izberete tudi, če ste vrednosti konverzij že posredovali ali jih želite posredovati prek slikovne pike za sledenje konverzijam programa Google Ads, uvoženih ciljev GA ali uvoženih konverzij zunaj spleta.

Prednosti

S ciljnim ROAS-om za oglase za hotele si zagotovite več ugodnosti, s katerimi boste lažje prihranili čas in izboljšali uspešnost.

  • Porabite manj časa za upravljanje ponudb
  • Pri optimizaciji ponudb uporabite raznolik nabor signalov, vključno z napravo, lokacijo, brskalnikom, datumom prijave in uro v dnevu.
  • Edina platforma na trgu, ki lahko nastavi ponudbo za vsako posamezno dražbo.
  • Pametne ponudbe brez dodatnih stroškov

S ciljnim ROAS-om lahko vsakemu posameznemu dejanju konverzije določite težo na podlagi skupne vrednosti, ki jo prinaša vašemu podjetju. Tako boste lahko bolje uskladili poslovne in oglaševalske cilje.


Delovanje

Kaj je treba upoštevati pred nastavitvijo ciljnega ROAS-a:

  • Preden nastavite ciljni ROAS, morate implementirati sledenje konverzijam. Preberite več o nastavitvi sledenja konverzijam.
  • Z oglaševalskimi akcijami z oglasi za hotele so združljive samo vrednosti rezervacije.
  • Kategorija konverzije mora biti nastavljena na »Nakup«, če jo želite uporabljati za oglaševalske akcije za hotele s pametnimi ponudbami (ECPC, tROAS).

Strategija ponudb »Ciljni ROAS« uporablja Googlovo umetno inteligenco za upravljanje ponudb v vseh oglaševalskih akcijah z oglasi za hotele. V praksi to pomeni, da če ciljni ROAS ugotovi, da bo uporabnikovo iskanje vodilo do konverzije z visoko vrednostjo, bo določil visoko ponudbo za to iskanje. Če ugotovi, da iskanje verjetno ne bo prineslo konverzije z visoko vrednostjo, poda nizko ponudbo.

Poleg uporabe ciljnega ROAS-a so pravila za vrednost konverzije združljiva tudi z oglaševalskimi akcijami z oglasi za hotele. S pravili za vrednost konverzije lahko (podobno kot v oglaševalskih akcijah v iskalnem omrežju) bolje izrazite vrednost konverzij s ciljnim ROAS-om glede na povezavo z vašim podjetjem in preprosto prilagajate oglaševanje za konverzije na podlagi geografske lokacije, naprave ter ciljnih skupin s ponujanjem za čas dražbe v realnem času. Preberite več o pravilih za vrednost konverzije ter vplivu pravil za konverzije na pametne ponudbe in uspešnost.


Navodila

Nastavitev ciljnega ROAS-a je sestavljena iz dveh delov: V račun dodate strategijo ponudb, nato pa ji sporočite, na kakšno donosnost naložbe v oglaševanje naj cilja.

1. korak od 2: V računu nastavite strategijo ponudb »Ciljni ROAS«
Animacija prikazuje, kako nastavite ponujanje za ciljni ROAS (ciljna donosnost naložbe v oglaševanje) za oglaševalsko akcijo za hotele v programu Google Ads.

  1. V računu Google Ads kliknite ikono Oglaševalske akcije Ikona oglaševalskih akcij.
  2. V meniju z razdelki kliknite spustni meni Oglaševalske akcije in nato Oglaševalske akcije.
  3. Miškin kazalec premaknite na oglaševalsko akcijo, ki jo želite urediti, in izberite ikono Nastavitve.
  4. V razdelku »Nastavitve ponudb« kliknite spustni meni »Ponudbe« in nato Spremeni strategijo ponudb. V spustnem meniju v razdelku »Sprememba strategije ponudb« izberite »Povečanje vrednosti konverzije« in dodajte odstotek ciljnega ROAS-a tako, da izberete potrditveno polje »Nastavitev ciljne donosnosti naložbe v oglaševanje (izbirno)«.
  5. Kliknite Shrani.

2. korak od 2: Izberite cilj

Vaš ciljni ROAS je povprečna vrednost konverzije (npr. prihodka), ki jo želite doseči za vsak evro, porabljen za oglase. Ciljni ROAS poskusite nastaviti na podlagi podatkov o pretekli vrednosti konverzije na ceno za skupine oglasov ali oglaševalske akcije, za katere želite uporabiti to strategijo. Na splošno priporočamo, da upoštevate povprečno vrednost konverzije, deljeno s stroški za zadnje štiri tedne.

Primer

Recimo, da ste vrednost konverzije nastavili na 5 evrov, cena pa je 1 evro. Ciljni ROAS bo 500 % po tej formuli in izračunu:

Vrednost konv./ceno * 100 % = ciljni ROAS

5 / 1 * 100 = 500 %

Upoštevajte, da lahko ciljni ROAS, ki ga nastavite, vpliva na število prejetih konverzij. Če na primer nastavite previsok cilj, boste morda omejili količino prometa, ki ga prejmejo vaši oglasi. Preberite več o ponujanju za ciljni ROAS.


Spremljanje uspešnosti ciljnega ROAS-a

V nadaljevanju je nekaj nasvetov za preverjanje, kako uspešna je strategija ciljnega ROAS-a za vašo oglaševalsko akcijo:

Analiza tekom časa

  • Priporočamo, da pred ocenjevanjem uspešnosti počakate, da strategija ponudb deluje vsaj 15 dni. Strategija potrebuje toliko časa, da se prilagodi.
  • Poskrbite, da boste imeli dovolj podatkov za ocenjevanje uspešnosti strategije. Priporočamo, da namesto dnevno podatke preverjate tedensko, zlasti če ni veliko prometa.
  • Upoštevajte, da lahko tekom časa na rezultate vpliva več dejavnikov. Na rezultate lahko vplivajo prazniki, vikendi, posebni dogodki, spremembe podatkov o oglaševalski akciji in vaši tekmeci na dražbi.

Počakajte na spremembe

  • Upoštevajte, da lahko pride do zamikov konverzij. Za nekatere konverzije bo morda treba več časa kot za druge, v nekaterih primerih tudi več dni ali celo več tednov po kliku. Če primerjate uspešnost v nedavnem obdobju z uspešnostjo v preteklih obdobjih, se bo zaradi zamika konverzije morda zdelo, da uspešnost v nedavnem obdobju ni tako visoka, kot je bila v preteklih. Preberite več o tem, kako ugotovite, kako dolgo traja, da stranke izvedejo konverzijo.
  • Spremenite cilje za ROAS, da bodo ustrezali spremenjenim trženjskim ciljem. Ciljni ROAS se hitro odziva na spremembe cilja, vendar lahko traja nekaj časa, da umeri svoje nastavitve glede na zamik konverzije.

Sledenje vrednosti konverzij

  • Oglejte si vrednost konverzije in nato še vrednost konverzije, ki je deljena s stroški. Tako lahko preverite, ali imate dovolj prodaje in ali ste blizu ciljnemu ROAS-u.
  • Upoštevajte, da bo ciljni ROAS morda zmanjšal število klikov. Ne skrbite – to je pričakovano, saj strategija ponudb zniža ponudbe za klike, ki ne dosegajo vašega cilja. Prihranek od tega nato uporabi za določanje višjih ponudb, ko je videti, da je za konverzijo verjetneje, da bo dosegla vaš cilj. Iz istih razlogov se lahko zviša ali zniža tudi cena na klik.

Optimiziranje oglaševalskih akcij

Nekaj nasvetov za optimiziranje oglaševalske akcije, ki uporablja ciljni ROAS:

Povečanje vrednosti konverzije

  • Če želite izboljšati vrednost konverzije, razmislite o postopnem zmanjšanju ciljnega ROAS-a oglaševalskih akcij. Tako bo strategija ponudb vedela, da želite za vsako konverzijo porabiti več, zato bo dejansko porabila več, da bi povečala prodajo in vrednost konverzije.
    • Če poznate najvišjo ponudbo za CPC, boste lahko opazili, da je zmanjšanje ciljnega ROAS-a enako kot zvišanje ponudbe.

Pregled strategije

  • Preglejte strategije ponudb ter ugotovite, ali ima vsaka strategija ponudb »Ciljni ROAS« vsaj 50 konverzij na teden na ravni oglaševalske akcije in ima lahko popolno korist od ciljnega ROAS-a. Uspešnost se lahko izboljša, če imate manjše število večjih oglaševalskih akcij in več konverzij.
  • Uporabite lahko tudi druge načine, ki omogočajo, da boste ostali konkurenčni, ko bodo drugi oglaševalci zvišali ponudbe. Ponudbe se lahko na primer zvišajo med obdobjem razprodaj ali ob sezonski spremembi. V teh primerih razmislite o znižanju ciljnega ROAS-a. Strategija bo vaše ponudbe prilagodila navzgor, kar bo povečalo obseg.

Sorodne povezave

Je bilo to uporabno?

Kako lahko to izboljšamo?
Iskanje
Počisti iskanje
Zapiranje iskanja
Glavni meni
6771097737704043652
true
Iskanje v centru za pomoč
true
true
true
true
true
73067
false
false
false