Nastavení strategie nabídek s cílovou ROAS pro reklamy na hotely

Cílová návratnost investic do reklamy (ROAS) pomáhá určit, kde na úrovni strategie nabídek chcete návratnosti investic do reklamy dosáhnout. Cílová ROAS vychází z ceny za proklik a optimalizuje nabídky podle předpokládané hodnoty konverze, nikoli podle předpokládaného konverzního poměru.

Cílová ROAS je pro vás vhodná, pokud chcete automaticky optimalizovat nabídky tak, abyste maximalizovali návratnost investic. Cílovou ROAS můžete zvolit i v případě, pokud jste již předali hodnoty konverzí nebo je chcete předávat prostřednictvím pixelu Google Ads pro měření konverzí, importovaných cílů GA nebo importovaných offline konverzí.

Výhody

S Cílovou ROAS u reklam na hotely získáte několik výhod, které vám pomohou ušetřit čas a zlepšit výkon.

  • Ušetřete čas při správě nabídek.
  • Využívejte při optimalizaci nabídek různé signály, například zařízení, lokalitu, prohlížeč, datum příjezdu a denní dobu.
  • Jediná platforma na trhu k nastavení nabídky pro každou aukci.
  • Chytré nabídky bez dalších nákladů.

Cílová ROAS umožňuje zvážit každou jednotlivou konverzní akci na základě celkové hodnoty, kterou vaší firmě přináší. To vám umožní lépe sladit obchodní a inzertní cíle.


Jak to funguje

Co je třeba vědět před nastavením strategie nabídek Cílová ROAS:

  • Před nastavením Cílové ROAS je nutné implementovat měření konverzí. Další informace o nastavení měření konverzí
  • S kampaněmi s reklamami na hotely jsou kompatibilní pouze hodnoty rezervací.

Strategie nabídek Cílová ROAS ke správě nabídek v libovolné kampani s reklamami na hotely využívá umělou inteligenci od Googlu. V praxi to funguje tak, že pokud Cílová ROAS předpoví, že vyhledávání uživatele pravděpodobně povede k hodnotné konverzi, automaticky pro toto vyhledávání zvýší nabídku. Jestliže naopak předpoví, že vyhledávání k hodnotné konverzi pravděpodobně nepovede, nabídku sníží.

Kromě strategie Cílová ROAS jsou pravidla pro hodnotu konverze kompatibilní i s kampaněmi s reklamami na hotely. Díky těmto pravidlům (například v kampaních ve vyhledávání) můžete pomocí strategie Cílová ROAS lépe vyjádřit hodnotu konverzí, protože pravidla souvisejí s vašimi aktivitami. Hodnoty pro konverze také můžete snadno upravovat na základě zeměpisné polohy, zařízení a publika v reálném čase v rámci nabídek během aukce. Další informace o pravidlech pro hodnoty konverze a jejich vlivu na Chytré nabídky a výkon


Pokyny

Nastavení Cílové ROAS má dvě části: nejprve strategii nabídek přidejte do svého účtu a pak stanovte, na jakou návratnost investic do reklamy má cílit.

Krok 1 ze 2: Nastavení strategie nabídek Cílová ROAS v účtu

The animation represents how to set up tROAS (target return on ad spend) bidding for your hotel campaign in Google Ads.

  1. V účtu Google Ads klikněte na ikonu kampaní Campaigns Icon.
  2. V nabídce sekcí zvolte rozbalovací nabídku Kampaně a poté Kampaně.
  3. Umístěte kurzor na kampaň, kterou chcete upravit, a vyberte ikonu Nastavení.
  4. V části Nastavení cenových nabídek klikněte na rozbalovací nabídku Nabídky a poté na Změnit strategii nabídek. V rozbalovací nabídce v části Změnit strategii nabídek vyberte možnost Maximalizace hodnoty konverzí a zaškrtnutím políčka „Stanovit cílovou návratnost investic do reklamy (nepovinné)“ přidejte procento Cílové ROAS.
  5. Klikněte na Uložit.

Krok 2 ze 2: Vyberte cíl

Cílová ROAS je průměrná hodnota konverze (například tržeb), kterou chcete získat z každého dolaru vynaloženého na reklamu. U reklamních sestav a kampaní, ve kterých chcete tuto strategii využívat, byste měli Cílovou ROAS nastavit podle dřívějších údajů o hodnotě konverzí vůči nákladům. Obecně můžeme doporučit, abyste vycházeli z průměrné hodnoty konverze vydělené náklady za poslední čtyři týdny.

Příklad

Řekněme, že jste hodnotu konverze nastavili na 5 USD a cena je 1 USD. Cílová ROAS bude 500 % podle následujícího vzorce a výpočtu:

Hodnota konverze / cena * 100 % = Cílová ROAS

5/1 * 100 = 500 %

Cílová ROAS, kterou nastavíte, může mít vliv na množství získaných konverzí. Například příliš vysoká cílová hodnota může vést k nižší návštěvnosti reklam. Další informace o strategiích nabídek Cílová ROAS


Sledování výkonu u strategie nabídek Cílová ROAS

Níže uvádíme několik tipů, jak sledovat výkon cílové ROAS v kampani:

Analyzujte průběžně

  • Než se pustíte do hodnocení výkonu strategie nabídek, nechte ji pracovat po dobu alespoň 15 dní. Tato lhůta jí umožní se přizpůsobit.
  • Pokud chcete vyhodnotit výkon strategie, je třeba shromáždit dostatek údajů. Spíše než jednou denně se údaje vyplatí kontrolovat jednou týdně, zejména pokud není návštěvnost příliš vysoká.
  • Pamatujte, že výsledky za určitou dobu může ovlivnit celá řada faktorů. Jedná se například o prázdniny, víkendy, zvláštní události, změny údajů o kampani či změny u konkurentů v aukci.

Počkejte, než se změny projeví

  • Počítejte se zpožděním konverzí. Na některé konverze je třeba čekat déle, někdy i několik dní či dokonce týdnů od kliknutí na reklamu. Z tohoto důvodu se může výkon z poslední doby ve srovnání s dřívějším výkonem jevit jako slabší. Další informace o zjišťování toho, jak dlouho zákazníkům trvá provést konverzi
  • Upravujte průběžně cíle ROAS, aby odpovídaly vašim marketingovým cílům. Cílová ROAS reaguje na změny cílů rychle. Její kalibrace ale může kvůli zpoždění konverzí nějakou dobu trvat.

Měřte hodnotu konverze

  • Sledujte hodnotu konverze a také hodnotu konverze vydělenou náklady. Můžete si tak ověřit, zda máte dostatečný objem prodeje a zda se blížíte dosažení Cílové ROAS.
  • Cílová ROAS může vést k nižšímu počtu kliknutí. Nemusíte mít obavy, je to běžné a očekávatelné. Strategie totiž snižuje nabídky pro kliknutí, která nesplňují cíl. Úsporu pak využije k nastavení vyšší nabídky v případech, kdy konverze s větší pravděpodobností dosáhne cílové hodnoty. Ze stejných důvodů se může zvyšovat či snižovat i cena za proklik.

Optimalizace kampaní

Níže uvádíme tipy, které vám pomůžou optimalizovat kampaň využívající Cílovou ROAS:

Zvyšte hodnotu konverzí

  • Pokud chcete zvýšit hodnotu konverze, zkuste v kampaních postupně snižovat Cílovou ROAS. Tím strategii „upozorníte“, že chcete za jednotlivé konverze utratit víc. Strategie pak zvýší útratu, čímž se zvýší i objem prodeje a hodnota konverze.
    • Pokud jste obeznámeni s maximálními nabídkami CPC, můžete si všimnout, že snížení Cílové ROAS je totéž co zvýšení nabídky.

Kontrolujte svoji strategii

  • Kontrolujte své strategie nabídek a dbejte na to, aby každá strategie nabídek s cílovou ROAS zaznamenávala alespoň 50 konverzí za týden na úrovni kampaně a plně využívala výhod Cílové ROAS. Lepšího výkonu můžete dosáhnout s menším počtem kampaní, které budou větší a budou zaznamenávat více konverzí.
  • Zvažte některé kroky, díky nimž si zachováte konkurenceschopnost, i když ostatní inzerenti zvyšují nabídky. Ke zvýšení nabídek dochází například v období slev nebo s nástupem nové sezóny. V takových případech zkuste snížit cílovou ROAS. Strategie pak upraví nabídky tak, aby se zvýšil objem konverzí.

Související odkazy

Pomohly vám tyto informace?

Jak bychom článek mohli vylepšit?
Vyhledávání
Vymazat vyhledávání
Zavřít vyhledávání
Hlavní nabídka
669938776225932852
true
Prohledat Centrum nápovědy
true
true
true
true
true
73067
false
false
false