Configurar ofertes de ROAS objectiu per als anuncis d'hotel

El retorn objectiu de la inversió en publicitat (ROAS) us ajuda a especificar on voleu obtenir el ROAS al nivell d'estratègia d'oferta. El ROAS objectiu es basa en el cost per clic i optimitza les ofertes segons el valor de conversió estimat, i no segons el percentatge de conversió estimat.

El ROAS objectiu és adequat en el vostre cas si voleu optimitzar automàticament les ofertes per maximitzar el retorn de la inversió (ROI). També podeu triar el ROAS objectiu si ja heu transferit o voleu transferir els valors de conversió a través del píxel de seguiment de conversions de Google Ads, dels objectius de GA importats o de les conversions importades fora de línia.

Avantatges

El ROAS objectiu dels anuncis d'hotel us ofereix diversos avantatges que us poden ajudar a estalviar temps i a millorar el rendiment.

  • Dediqueu menys temps a gestionar les ofertes.
  • Utilitzeu un conjunt divers de senyals a les optimitzacions d'ofertes, com ara: dispositiu, ubicació, navegador, data d'entrada i hora del dia.
  • És l'única plataforma del mercat que permet definir una oferta per a cada subhasta.
  • Utilitzeu Smart Bidding sense costos addicionals.

El ROAS objectiu us permet valorar cada acció de conversió individual segons el valor total que proporciona a la vostra empresa. Això fa que augmenti l'alineació entre els objectius d'empresa i els publicitaris.


Com funciona

Aspectes que cal tenir en compte abans de configurar el ROAS objectiu:

  • Abans de configurar el ROAS objectiu, cal que implementeu el seguiment de conversions. Obteniu més informació sobre com podeu configurar el seguiment de conversions.
  • Només els valors de la reserva són compatibles amb les campanyes d'anuncis d'hotel.
  • La categoria de conversió s'ha de definir en "Compra" perquè es pugui utilitzar per a les campanyes de Smart Bidding d'anuncis d'hotel (CPCM i ROAS objectiu).

L'estratègia d'oferta ROAS objectiu utilitza la IA de Google per gestionar les ofertes en qualsevol campanya d'anuncis d'hotel. A la pràctica, això significa que, si el ROAS objectiu determina que la cerca d'un usuari té probabilitats de generar una conversió amb un valor alt, el ROAS objectiu farà una oferta alta per aquesta cerca. Si determina que la cerca no té probabilitats de generar una conversió de valor alt, farà una oferta baixa.

A més d'utilitzar el ROAS objectiu, les regles de valor de conversió també són compatibles amb les campanyes d'anuncis d'hotel. Si utilitzeu les regles de valor de conversió, com amb les campanyes de cerca, podreu expressar millor en temps real el valor de les conversions amb el ROAS objectiu en relació amb la vostra empresa i ajustar fàcilment les ofertes en el moment de la subhasta en funció de la ubicació geogràfica, del dispositiu i dels públics per obtenir conversions. Obteniu més informació sobre les regles de valor de conversió i sobre l'impacte de les regles de conversió en Smart Bidding i en el rendiment.


Instruccions

La configuració del ROAS objectiu consta de dues parts: afegir l'estratègia d'ofertes al compte i, tot seguit, indicar per quin retorn objectiu de la inversió en publicitat hauria de segmentar.

Pas 1 de 2: configureu una estratègia d'oferta ROAS objectiu al compte

  1. Al compte de Google Ads, feu clic a la icona Campanyes Icona de campanyes.
  2. Al menú de seccions, feu clic al menú desplegable Campanyes i, després, a Campanyes.
  3. Passeu el cursor per sobre de la campanya que voleu editar i seleccioneu la icona Configuració.
  4. A "Configuració d'oferta", feu clic al menú desplegable "Ofertes" i, tot seguit, a Canvia l'estratègia d'oferta. Al menú desplegable que hi ha a Canvia l'estratègia d'oferta, seleccioneu "Maximització del valor de conversió" i afegiu el percentatge de ROAS objectiu. Per fer-ho, marqueu la casella de selecció "Defineix un retorn objectiu de la inversió en publicitat (opcional)".
  5. Feu clic a Desa.

Pas 2 de 2: seleccioneu l'objectiu

El ROAS objectiu és el valor de conversió mitjà (per exemple, ingressos) que voldríeu obtenir per cada euro que invertiu en publicitat. Proveu de definir un ROAS objectiu basat en l'historial de dades de valor de conversió per cost per als grups d'anuncis o per a les campanyes a què vulgueu aplicar aquesta estratègia. Per fer-ho, us recomanem que us guieu pel valor de conversió mitjà dividit pel cost de les quatre setmanes anteriors.

Exemple

Suposem que heu definit el valor de conversió en 5 € i que el cost és d'1 €. El ROAS objectiu serà del 500 % segons la fórmula i el càlcul següents:

Valor conv. / cost * 100 % = ROAS objectiu

5 / 1 * 100 = 500 %

Tingueu present que el ROAS objectiu que definiu pot influir en el volum de conversions que obtingueu. Per exemple, el fet de definir un objectiu massa alt pot limitar la quantitat de trànsit que reben els vostres anuncis. Obteniu més informació sobre les ofertes de ROAS objectiu.

Definir el ROAS objectiu que més us convingui

Abans de fer la transició a les ofertes basades en el valor, l'ideal és que ja feu ofertes per l'objectiu de conversió desitjat mitjançant una estratègia d'oferta de CPA objectiu. Assegureu-vos d'informar dels valors de totes les campanyes rellevants durant 4 setmanes o 3 cicles de conversió (el període que sigui més llarg) abans de determinar l'objectiu de ROAS i d'activar les ofertes basades en el valor. Obteniu més informació sobre com podeu canviar els objectius de conversió pels quals es pot fer una oferta.

L'objectiu de ROAS ha de ser igual o inferior al ROAS en comparació amb l'historial de rendiment.

Per trobar-lo, seleccioneu Modifica les columnes al menú desplegable "Columnes" i afegiu la columna Valor conv./cost de la llista de columnes "Conversions". Després, multipliqueu per 100 el valor de conversió per cost i així obtindreu el percentatge de ROAS objectiu.

Assegureu-vos que el període d'avaluació del ROAS exclogui el període més recent de retard en les conversions, de manera que obtingueu una visió precisa del rendiment de la campanya.

Les recomanacions d'objectius també es poden trobar a la pestanya Recomanacions, durant la creació de la campanya o mentre creeu una estratègia al nivell de campanya o de cartera.


Supervisar el rendiment del ROAS objectiu

A continuació us oferim uns quants consells per comprovar el rendiment del ROAS objectiu per a una campanya:

Fer anàlisis al llarg del temps

  • Abans d'avaluar el rendiment de l'estratègia d'oferta, deixeu que s'apliqui com a mínim durant 15 dies. D'aquesta manera, l'estratègia tindrà temps d'adaptar-se.
  • Assegureu-vos que tingueu prou dades per avaluar el rendiment de l'estratègia. Podeu revisar les dades setmanalment en lloc de diàriament, sobretot si no hi ha gaire trànsit.
  • Recordeu que hi ha diversos factors externs que poden afectar els resultats durant un període de temps determinat, com ara les vacances, els caps de setmana, els esdeveniments especials, els canvis en les dades dels vostres productes i els competidors que teniu a la subhasta.

Esperar a veure els canvis

  • Tingueu present que hi poden haver retards en les conversions. Algunes conversions tarden més que altres; en alguns casos, pot ser qüestió de dies o fins i tot de setmanes després d'un clic. Si es compara el rendiment recent amb l'anterior, és possible que el recent no sembli tan sòlid a causa del retard en les conversions. Obteniu més informació sobre com podeu esbrinar quant tarden els clients a fer una conversió.
  • A mesura que van canviant els vostres objectius de màrqueting, canvieu els objectius de ROAS per complir-los. El ROAS objectiu reacciona ràpidament als canvis d'objectiu, però és possible que tardi un temps a calibrar-se en funció del retard en la conversió.

Fer un seguiment del valor de conversió

  • Observeu el valor de conversió i, tot seguit, el valor de conversió dividit pel cost. Això us pot ajudar a verificar que obteniu prou vendes i que us acosteu al ROAS objectiu.
  • Recordeu que el ROAS objectiu pot reduir els clics. No patiu; és normal, ja que l'estratègia d'oferta redueix les ofertes pels clics que no compleixen el vostre objectiu i utilitza l'import que s'estalvia per fer ofertes més altes quan hi ha més probabilitats que una conversió compleixi aquest objectiu. És per això, també, que el cost per clic pot fluctuar.

Optimitzar campanyes

A continuació us oferim uns quants consells per optimitzar una campanya que utilitza el ROAS objectiu:

Ajustar les ofertes i els pressupostos és la millor manera de controlar el rendiment

  • Ajusteu els objectius: quan utilitzeu ofertes basades en el valor amb un ROAS objectiu, si voleu augmentar el volum de conversions, us recomanem que reduïu gradualment el ROAS objectiu. Això permet que l'estratègia d'oferta entri en més subhastes i generi més volum. També podeu augmentar el ROAS objectiu si voleu incrementar el valor de conversió. Quan canvieu els objectius, l'oferent reaccionarà immediatament, però necessitarà un temps per assolir l'objectiu nou (doneu-li 1-2 cicles de conversió). Obteniu més informació sobre com podeu fer ajustos als objectius amb Smart Bidding per a la cerca.

Revisar una estratègia

  • Reviseu les estratègies d'oferta per determinar si cadascuna de les del tipus ROAS objectiu aconsegueix almenys 50 conversions setmanals al nivell de campanya i aprofita tot el potencial d'aquesta estratègia. El rendiment es pot millorar amb menys campanyes, però més grans, i més conversions.
  • Podeu plantejar-vos maneres de comprovar que continueu sent competitiu quan altres anunciants augmenten les seves ofertes. Per exemple, les ofertes poden augmentar durant un període de rebaixes o un canvi de temporada. En aquests casos, potser us convé reduir el vostre ROAS objectiu perquè l'estratègia ajusti les ofertes a l'alça i, d'aquesta manera, pugueu aconseguir un volum més gran.

Enllaços relacionats

Ha estat útil?

Com ho podem millorar?
Cerca
Esborra la cerca
Tanca la cerca
Aplicacions de Google
Menú principal
5945307113881674953
true
Cerca al Centre d'ajuda
true
true
true
true
true
73067
false
false
false
true
false