Teave hotellireklaamide hotellikülastuspõhiste vahendustasude kohta

Alates 30. aprillist 2024 ei ole hotellikülastuspõhiste vahendustasudega ja konversioonipõhiste vahendustasudega pakkumisstrateegiad enam uute hotellireklaamide kampaaniate jaoks saadaval.

Vahendustasul põhinevate pakkumisstrateegiatega aktiivsete hotellireklaamide kampaaniate esitamist jätkatakse kuni 31. oktoobrini 2024. Lisateavet edasiste toimingute kohta vaadake artiklist Hotellireklaamide vahendustasul põhinevate pakkumisstrateegiate kasutuselt eemaldamine.

Märkus. Hotellikülastuspõhised vahendustasud on uus automaatse pakkumise funktsioon hotellikampaaniatele. Võtke ühendust oma Google'i kontode tiimiga, et saada lisateavet selle kohta, kuidas oma kontol hotellikülastuspõhised vahendustasud lubada.

Hotellikülastuspõhised vahendustasud on hotellikampaaniate pakkumisstrateegia, mis võimaldab partneritel maksta vaid tegelikult toimunud kohalviibimiste eest. Hotellikülastuspõhised vahendustasud aitavad partneritel ära kasutada Google'i AI võimalusi, et tõhusalt suurendada külastuste arvu, muretsemata tühistamistest tuleneva riski pärast.

Märkus. Nii konversioonide jälgimine kui ka ostukonversioonide väärtused (broneeringu lõplik summa) on nõutavad kõigi hotellireklaamide nutika pakkumise pakkumisstrateegiate korral. Lugege lisateavet hotellikampaaniate konversioonide jälgimise kohta.

Hotellikülastuspõhistel vahendustasudel põhineva pakkumise tööpõhimõtted

Hotellikülastuspõhiste vahendustasude pakkumine algab pärast seda, kui partner loob kampaania ja määrab kampaania pakkumise seadetes vahendustasu (% broneeringuväärtusest). Kui kasutaja otsib majutuskohta, leiavad aset järgmised toimingud.

  1. Google'i AI arvutab automaatselt pakkumise, kasutades oksjoniaegseid signaale, et saavutada üldine ROAS-eesmärk (broneeringuväärtus kulu kohta), mis põhineb partneri määratud vahendustasul.
  2. Kasutaja klikib reklaamil ja konverteerib partneri veebisaidil.
    • Märkus. Kasutaja võib plaanida kohalviibimise lõpetada mitu kuud hiljem.
  3. 45 päeva jooksul pärast kasutaja lahkumiskuupäeva kooskõlastab partner kohalviibimise (teatab Google'ile, kas broneeringut kasutati või see tühistati), laadides kooskõlastuse Google Adsi üles.
  4. Pärast kooskõlastamist esitab Google partnerile kohalviibimise eest arve, mis põhineb kampaania vahendustasu ja broneeringuväärtuse korrutisel.
Märkus. Google ei esita partnerile arvet kasutaja tühistatud broneeringute eest.

Nõuded

  • Lubage Hotel Centeri arveldamine. Saate võtta ühendust oma Google'i kontode tiimiga, et Hotel Centeri arveldamise seadistamisel abi saada.
  • Linkige oma Google Adsi konto vähemalt ühe Hotel Centeri kontoga.
  • Seadistage konversioonide jälgimine tehingupõhiste väärtuste abil.
  • Määrake oma konversioonitoimingu kategooriaks „Ost“.
  • Esitage regulaarselt kooskõlastusaruanne.
Märkus. Türgis asuvatele klientidele tuleb arve esitada Türgi liirides (TRY).

Alustamine

Kui soovite seadistada hotellikülastuspõhiste vahendustasude pakkumist, kuid te ei vasta nõuetele, järgige allolevaid toiminguid, et värskendada oma kontoteavet, alustada ja mõista oma aruandeid.

Konversioonide jälgimise tehinguväärtuste seadistamine

Vaadake üle kõik juhised hotellikampaaniate jaoks konversioonide jälgimise seadistamise kohta. Esitage kindlasti oma tehinguandmed, kasutades üldist saidimärgendit järgmiste nõutavate parameetritega:

  • 'start_date'
  • 'end_date'
  • 'id' 'value'
  • 'currency'

Parameetrit 'value' kasutatakse iga konversiooni kulu arvutamiseks. Kui parameeter 'value' ja seotud parameeter 'currency' on esitamata, kasutab Google konversiooniseadetes vaikeväärtust ning pakkuja korrigeerib pakkumisi selle järgi. Kui parameetrid 'start_date' ja 'end_date' ei ole saadaval, kasutame vaikimisi klikkimiskuupäeva parameetreid.

Märkus. Konversiooni tehinguväärtusi kasutatakse ainult hotellikampaaniate puhul.

Sihtlehe URL-i seadistamine (valikuline)

Hotellireklaamid sisaldavad hotellikülastuspõhiste vahendustasude toetamiseks järgmisi uusi sihtlehe URL-i parameetreid.

(PAYMENT-ID): annab tulemuseks eelmääratletud stringi „commission“ või Google'i määratud IATA-numbri (nt „01234567“), kui kasutate vahendustasude menetlemise agentuuri. IATA-numbri või eelmääratletud stringi vormingu muutmiseks võtke ühendust oma TAM-iga.

(IF-PAYMENT-ID): annab hotellikülastuspõhiseid vahendustasusid kasutava pakkumise puhul hotellile tulemuseks väärtuse „true“, vastasel korral väärtuse „false“. Väärtuse „true“ korral lisatakse sellele tingimusele vastavad väärtused URL-i. Vastasel korral sisestatakse väärtused, mis vastavad direktiivile ELSE.

Sihtlehe linkide koostamise kohta lisateabe saamiseks vaadake üle dünaamiliste URL-ide koostamine.

1. näide

Järgmine näide näitab uusi parameetreid sihtlehe URL-i määratluses: http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)(IF-PAYMENT-ID)&bookingSource=(PAYMENT-ID)(ELSE)(ENDIF)
Hotellikülastuspõhiseid vahendustasusid kasutava hotelli puhul annab see tulemuseks järgmise:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=123456789
Hotelli puhul, mis ei kasuta hotellikülastuspõhiseid vahendustasusid, annab see tulemuseks järgmise:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3

2. näide

<URL>http://www.partnerdomain.com?hotelID=(PARTNER-HOTEL-ID)&checkinDay=(CHECKINDAY)&checkinMonth=(CHECKINMONTH)&checkinYear=(CHECKINYEAR)&nights=(LENGTH)&bookingSource=(IF-PAYMENT-ID)commissions(ELSE)GoogleCPC(ENDIF)</URL>
Hotellikülastuspõhiseid vahendustasusid kasutava hotelli puhul annab see tulemuseks järgmise:
http://www.partnerdomain.com?hotelID=ABCDEF&checkinDay=15&checkinMonth=07&checkinYear=2015&nights=3&bookingSource=commissions

Hotellikülastuspõhiste vahendustasudega kampaania seadistamine

Märkus. Allolevad juhised on osa Google Adsi kasutuskogemuse uuest kujundusest. Eelmise kujunduse kasutamiseks klikkige ikoonil „Välimus“ ja tehke valik Kasuta eelmist kujundust. Kui kasutate Google Adsi eelmist versiooni, vaadake üle kiirviidete kaart või kasutage otsitava lehe leidmiseks Google Adsi ülemisel navigeerimispaneelil olevat otsinguriba.
Märkus. Te ei saa hotellikülastuspõhiste vahendustasude jaoks kasutada olemasolevat kampaaniat. Uue hotellikülastuspõhiste vahendustasudega kampaania loomiseks peab teil olema eelvolitus.
  1. Klikkige oma Google Adsi kontol ikoonil Kampaaniad Campaigns Icon.
  2. Klikkige jaotise menüüs rippmenüül Kampaaniad.
  3. Klikkige valikul Kampaaniad.
  4. Klikkige plussnupul plus ja valige Uus kampaania.
  5. Valige eesmärk Loo kampaania ilma eesmärgi juhenduseta.
  6. Valige oma kampaania tüübiks Hotell.
  7. Klikkige nupul Jätka.
  8. Sisestage oma kampaania seaded lehele „Kampaaniaseadete valimine“. Lugege lisateavet iga seade kohta.
  9. Tehke jaotise „Pakkumiste seaded“ rippmenüüs „Pakkumine“ valik Vahendustasu.
  10. Sisestage jaotises „Komisjonitasu summa“ vahendustasu väärtus.
  11. Tehke jaotises „Maksan järgmise eest:“ valik Kohalviibimine.
  12. Klikkige nupul Salvesta ja jätka.

Tehniliste küsimuste korral seoses Google Adsi API-ga (nt küsimused, mis on otseselt seotud API või SDK kasutusega, API-lt või SDK-lt saadud vigadega ja muuga) järgige API tehnilise toe lehel kirjeldatud veaotsingu toiminguid.

Küsimuste korral seoses Google Adsi API-ga, mis on täpsemalt seotud Google Adsi kasutajaliidesega, klikkige lehe allosas valikul „Võtke meiega ühendust“.

Google Adsi API kasutamine

Kui eelistate kampaania loomiseks kasutada API-t, sarnaneb hotellikülastuspõhiste vahendustasudega kampaania loomine Google Adsi API-ga muude kampaaniatüüpide loomisega Google Adsis. Lisateavet vaadake hotellireklaami lisamise lingilt.

Parameetrite PaymentMode, BudgetType ja BiddingStrategyType korral on vaja rakendada konkreetseid seadeid. Üksikasju vaadake Google Adsi API lingilt.

Kui olete ülalloetletud toimingud teinud, on teie hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaania kasutamiseks valmis. Kui te ei näe päeva jooksul liiklust, vaadake üle oma seaded ja veenduge, et midagi poleks valesti.

Kooskõlastusaruande loomine

Peate oma broneeringud kooskõlastama 45 päeva jooksul alates broneeringu väljaregistreerimise kuupäevast. Näide.

  • Konversioon (broneering) toimub 1. jaanuaril kohalviibimise jaoks 28. veebruarist 1. märtsini.
  • Pärast seda, kui külaline on välja registreerunud, peate selle broneeringu kooskõlastama enne 15. aprilli (1. märts + 45 päeva).
  • 15. aprillil esitab Google teie määratud vahendustasu alusel teile kohalviibimise eest arve. Kui see tühistatakse, siis teile arvet ei esitata. Kui te broneeringut 15. aprilliks ei kooskõlasta, eeldab Google, et kohalviibimine toimus ja esitab teile kohalviibimise eest arve.

Soovitame tungivalt Google Adsis lehelt „Vahendustasud“ broneeringupõhise aruande alla laadida ja allalaaditud faili kooskõlastusmallina kasutada. Üksikasjade nägemiseks vaadake jaotist Kooskõlastusaruande loomine.

Kooskõlastusaruande üleslaadimine

Pärast kooskõlastusaruande loomist klikkige faili üleslaadimiseks Google Adsi vahekaardil „Vahendustasud“. Kui te seda vasakpoolsel navigeerimismenüül ei näe, klikkige laiendamiseks valikul „Rohkem“.

Teadmiseks

  • Kui laadite üles rea ilma vahendustasu või tellimuse ID-ta, proovime teie kohalviibimise muu saadaoleva teabe (nt hotelli ID ja reisikava kuupäevade) põhjal broneeringusündmusega vastendada.
  • Kui teie hotellis viibimine tühistati, kuid saite tühistamistasu, lisage see kooskõlastusele.
  • Broneeringu ühtki osa ei saa muuta pärast kooskõlastustähtaega (45 päeva pärast lahkumiskuupäeva).
  • Teie kooskõlastusfail on kogu konto jaoks (kliendi ID). Isegi kui teie vahendustasude tabelivaade filtreeritakse reklaamirühma või kampaania järgi, rakendub teie üleslaadimine kogu kliendi-ID-le.
  • Kui laadite üles kooskõlastusaruande muus kui inglise keeles, kasutage abikeskuse malli asemel Google Adsist allalaaditud malli. Kooskõlastusaruande allalaadimiseks klikkige aruande paremas ülanurgas nupul „Laadi alla“.
    • Kui teie veergude isetõlgitud nimed erinevad süsteemi ootustest, ei pruugita aruannet vastu võtta.
      • Näide. Abikeskuse kooskõlastusmallis on veeru nimi „Vahendustasu“, kuid partneri konto keel on hispaania keel. Kui partner tõlgib veeru nime käsitsi sõnaks „La comisión“, kuid Google Ads eeldab sõna „Comisión“, siis üleslaadimine nurjub. Malli allalaadimine abikeskuse asemel otse Google Adsist tagab, et saate vajalikud täpsed tõlked.

Kui Google ei ole teie aruandluse täpsusega rahul, võime vähemalt seitsmepäevase etteteatamisega (ja mõistlike põhjuste alusel) nõuda teilt dokumentide või kirjete esitamist, mis on vajalikud selleks, et Google saaks kindlaks teha, kas teie aruanded või tehtud maksed olid vastaval ajal õiged. Kui te neid dokumente või kirjeid ei esita või kui Google ei ole rahul sellega, kuidas need teie aruandluse täpsust väljendavad, võime peatada teie hotelli reklaamide esitamise.

Arveldamine

Iga broneeringu maksumuse arvutamiseks korrutatakse kooskõlastatud väärtus vahendustasuga. Teil on iga broneeringu lahkumiskuupäevast alates aega 45 päeva, et kõik toimunud kohalviibimised kooskõlastada. Broneeringute eest, mida ei ole tühistatuks märgitud või kooskõlastatud, esitatakse arve, käsitledes neid toimunud külastustena ja võttes aluseks algselt broneeritud väärtuse. Kooskõlastamine enne 45 päeva möödumist ei too kaasa ennetähtaegset arve saamist.

Head tavad

Andmete maht. Hotellikülastuspõhiste vahendustasude abil parima toimivuse tagamiseks peab iga kampaania saama vähemalt kümme konversiooni nädalas. Kui teil on kampaaniaid, mis saavad eeldatavasti alla kümne konversiooni nädalas, võiksite mõned kampaaniad liita.

Usaldusväärne konversioonide jälgimine: konversioonide jälgimine peab olema rakendatud kõigis seadmetes ja müügipunktides. Konversioonide jälgimise katkestused võivad märkimisväärselt mõjutada kampaania toimivust. Ärge eemaldage kampaania käitamise ajal oma veebisaidilt konversioonide jälgimise koodi ega teisaldage seda mujale. Kui muudate oma konversioonide jälgimise koodi, andke meie algoritmile uuesti kohandumiseks vähemalt kaks nädalat aega. Veenduge ka, et teie kontol oleks automaatne märgendamine alati sisse lülitatud.

Vahendustasu protsendi sihtmärkide seadistamine: igal reklaamijal on oma investeeringu jaoks erinev vastuvõetav reklaamikulude tasuvuse (ROAS) lävi. Vahendustasu või pakkumise valimisel määrake vastuvõetav reklaamikulude tasuvuse (ROAS) eesmärk, seejärel korrigeerige seda üles- või allapoole, et saavutada ROAS-i ja liiklusmahu soovitud optimaalne tasakaal.

  • Oletame, et teie tühistamisjärgne ROAS-eesmärk on 500% (st saate pärast tühistamisi iga reklaamile kulutatud 1 euro eest 5 eurot broneeringuväärtusest) ja teie tühistamismäär on 20%. Teie tühistamiseelne ROAS oleks 500% / (1 – 20%) = 625%. Kui kasutate hotellikülastuspõhiseid vahendustasusid või konversioonipõhiseid vahendustasusid, on teie soovitatav vahendustasu pöördvõrdeline tühistamiseelse ROAS-iga: 1 / 625% = 16%.
  • Kui olete määranud ideaalse vahendustasu või CPC, mis saavutab teie ROAS-eesmärgi, jälgige oma kampaania toimivusmõõdikuid, et näha, kas saavutate liiklusmahu eesmärgid (näitamiste, klikkide või konversioonide arvu). Hinnake seda regulaarselt ning värskendage vajaduse korral oma vahendustasu, et tagada ROAS-i ja liiklusmahu õige tasakaal.

Järjepidev kooskõlastamine: kõik broneeringud tuleb kooskõlastada 45 päeva jooksul väljaregistreerimise kuupäevast. Kontrollige iga kuu Google Adsi vahekaarti „Vahendustasud“, et veenduda, et oleksite värskendanud iga möödunud väljaregistreerimise kuupäevaga broneeringu olekut. Teile esitatakse arve kooskõlastamise ajast olenemata alles 45 päeva möödumisel väljaregistreerimisest. Teid julgustatakse broneeringut kooskõlastama võimalikult kiiresti pärast selle oleku kinnitamist, et pakkumismudel saaks õigeaegselt tagasisidet ja et enne arveldamise lõplikku vormistamist jääks piisavalt aega vigade parandamiseks.

Broneeringuväärtuse muutmine: võib juhtuda, et broneeringut muudetakse, mille tulemuseks on muudetud broneeringuväärtus. Kui broneeringuväärtus konversiooni hetkel erineb väljaregistreerimisaegsest väärtusest, kasutage oma kooskõlastusaruandes broneeringuväärtust väljaregistreerimise ajal. See on oodatud vastus, kui broneeringuväärtus on konversiooniaegsest broneeringuväärtusest suurem või väiksem.

Ettevalmistusaeg ja kampaania toimivus: enne toimivuse hindamist ja muudatuste tegemist esitage iga kampaaniat vähemalt seitse päeva. Et vältida toimivuse kõikumist, ärge tehke kampaania käitamise ajal sagedasi ega põhjalikke muudatusi (näiteks kampaaniate käivitamine ja peatamine iga päev).

Korduma kippuvad küsimused

Mille poolest erinevad hotellikülastuspõhised vahendustasud konversioonipõhistest vahendustasudest?

Neil on kaks suurt erinevust.
  • Konversioonipõhiste vahendustasude puhul ei pea te kohalviibimisi kooskõlastama. Kui leiate, et kooskõlastamine on liiga tülikas, võivad konversioonipõhised vahendustasud olla teie jaoks parem pakkumisstrateegia.
  • Konversioonipõhiste vahendustasude puhul võetakse teilt vahendustasu konversioonide (broneeringute), mitte külastuste eest. Kui olete mures ettearvamatute või kõrgete tühistamismäärade pärast, võivad hotellikülastuspõhised vahendustasud olla teile parem valik.

Kas hotellikülastuspõhiste vahendustasudega koos on võimalik kasutada mõnda pakkumise korrigeerimist?

Praegu toimivad ainult need seadmepõhised pakkumiste korrigeerimised, mis on määratud väärtusele –100%. Kampaania jaoks saab eraldi seada riigitasemel sihtimise.

Miks ei kuvata minu hotellireklaamide broneerimislinki paigutuses kõrgemal?

Sarnaselt muude pakkumisstrateegiatega oleneb teie reklaamipaigutus osaliselt sellest, milline on teie pakkumine võrreldes sama oksjoni konkureerivate pakkumistega. Kui populaarse majutuskoha puhul teeb hotellireklaamides kuvamiseks pakkumisi suur hulk reklaamijaid, ei pruugi teie pakkumine olla piisavalt konkurentsivõimeline, et ületada teisi oksjonil osalejaid, ning teie hotellireklaamide broneerimislink võib olla reklaamipaigutuses madalamal või seda ei pruugita üldse kuvada. Oma asetuse tõstmiseks võite proovida tõsta vahendustasu. Pidage meeles, et te ei maksa midagi, kui kohalviibimine pole lõppenud. Lugege lisateavet selle kohta, kuidas Google teie reklaame asetab.

Kuidas toimub hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaaniate puhul arveldamine?

Hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaaniate korral esitatakse arve 45 päeva pärast lahkumiskuupäeva iga vahekaardil „Vahendustasud“ registreeritud kohalviibimise eest. Broneeringute eest, mida ei ole pärast 45 päeva möödumist tühistatuks märgitud, võetakse teie kontolt automaatselt tasu kui toimunud kohalviibimiste eest.

Kuidas hinnata kampaania toimivust?

Hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaaniate puhul on teie tühistamisjärgne ROAS alati garanteeritud. Kui määrate vahendustasuks 10%, maksate toimunud külastuste eest alati ainult 10%. Seetõttu on teie tühistamisjärgne ROAS alati 1 / 10% = 10 (see tähendab, et saate kümme eurot broneeringuväärtuses iga euro eest, mille maksate reklaamikulude eest). Hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaania võrdlemiseks CPC-kampaaniaga peaksite veenduma, et ROAS oleks võrreldav. Näide.
  • Oletame, et teil on CPC-kampaania ning hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaania, mida esitatakse järgmise seadistuse ja toimivusega, ning mõlema kampaania keskmine tühistamismäär on 20% ja broneeringuväärtus on 100 eurot.
    • Hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaania:
      • 10% vahendustasu;
      • päevased näitamised: 1000 näitamist.
    • CPC-kampaania:
      • keskmine CPC: 0,80 eurot;
      • keskmine CVR: 5%;
      • päevased näitamised: 1200 näitamist.
    • Hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaania tühistamiseelne ROAS on (1 / 10%) / (1 – 20%) = 12,5. Teisisõnu saate 12,50 eurot iga euro eest, mille kulutate oma hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaaniale enne tühistamisi.
    • Seevastu teie CPC-kampaania tühistamiseelne ROAS on (5%) * (100 €) / (0,80 €) = 6,25. See tähendab, et teie CPC-kampaania saab rohkem näitamisi kui hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaaniad, samal ajal on sellel aga madalam ROAS.
    • Ausa võrdluse tegemiseks peaksite enne kogumahu (näitamiste, klikkide ja konversioonide) võrdlemist veenduma, et mõlema kampaania ROAS oleks sama. Selles näites saate asjakohase võrdluse tegemiseks tõsta oma vahendustasu: (1 – 20%) / 6,25 = 12,8%.

Kuidas toimivad tasuta broneerimislingid hotellikülastuspõhiste vahendustasude kampaaniatega?

Hotellikampaaniad kasutavad konversioonide aruandluses viimase reklaamikliki omistamist. Kui kasutaja kasutab enne konverteerimist orgaanilist otsingutulemust või tasuta broneerimislinki, ei kaasata seda Google Adsi omistuse teesse. Peale selle, kui kasutaja kasutab hotellireklaami ja seejärel orgaanilist otsingutulemust või tasuta broneerimislinki ning konverteerib konversiooniakna jooksul, kuvatakse see konversioon Google Adsi vahendustasude aruandluses.

Kuidas kajastatakse vahendustasusid mitme hotelliklikki eest?

Vahendustasud (ja konversioonid) esitatakse Google Adsi vahendustasude aruandluse kaudu. Näiteks kui kasutaja klikib hotellil A ja konverteerib konversiooniakna jooksul hotelli B vastu, krediteerib Google näitamise või kliki hotellile A. Kasutaja kliki konversioon krediteeritakse ja registreeritakse siiski hotellile B koos hotelli A vahendustasuga.

Kuidas kajastuvad aruannetes vahendustasude kampaaniate seadmeüleste konversioonide kulud?

Kui vaatate aruandeid kampaania või reklaamirühma tasemel, kuuluvad seadmeülesed konversioonid kogu registreeritud kulu alla. Kui vaatate aga hotelli ID järgi, ei ole seadmeüleste konversioonide kulud kaasatud. Kui soovite arvutada seadmeüleste konversioonide kulusid, võite võrrelda kampaania kogukulu kogukuluga hotelli ID järgi. Näiteks kui kampaania A kogukulu oli eile 1000 eurot ja märkate, et hotelli ID järgi vaadates näete kogukulu väärtuses 950 eurot, siis ülejäänud 50 eurot olid pärit seadmeülestest konversioonidest.

Seotud lingid

Kas see oli ab?

Kuidas saame seda täiustada?
true
Jõudke Google Adsi abil oma turunduseesmärkideni

Google Ads aitab teil veebiturunduse võimalikult tõhusaks muuta, pakkudes tööriistu, mis teile edu toovad. Vaadake lisateavet edulugudest, et näha, mida teised on oma eesmärkide jaoks õigeid kampaaniaid kasutades saavutanud.

Alustage

või helistage alustamiseks numbril 1 855 500 2754

Otsing
Kustuta otsing
Sule otsing
Peamenüü
12487857825656216818
true
Abikeskusest otsimine
true
true
true
true
true
73067
false
false
false