מידע על העמודות בטבלאות הנתונים הסטטיסטיים

העמודות בטבלאות הנתונים הסטטיסטיים מספקות מגוון פרטים על החשבון. האפשרויות לבחירת עמודות ישתנו בהתאם לטבלת הנתונים הסטטיסטיים המוצגת. אפשר לבחור את העמודות שמעניינות אתכם, לשנות את סדר ההצגה שלהן ולשמור את הסדר המועדף. בצורה כזו, כל הנתונים שהכי חשובים לכם יהיו זמינים בטבלת הנתונים הסטטיסטיים לעיון מהיר.

המאמר הזה מספק סקירה כללית של עמודות שהשימוש בהן נפוץ ועמודות שזמינות רק כשמציגים קבוצה מסוימת של נתונים.

טיפ

ניתן להשוות ביצועים בטווחי תאריכים שונים ולראות את התוצאות בעמודות בטבלת הנתונים הסטטיסטיים. בקישור ניתן למצוא הנחיות להשוואה בין רמות ביצועים בשתי תקופות זמן שונות.

עמודות נפוצות

עמודות מסוימות נמצאות כמעט בכל אחד מהדפים של חשבון Google Ads.

עמודות מומלצות

מערכת Google Ads עשויה להמליץ מדי פעם על עמודות שכדאי להוסיף לטבלאות הנתונים הסטטיסטיים, בהתבסס על הגדרות הקמפיין. העמודות האלה נבחרות על סמך גורמים שונים, כמו המרות, הגדרות מיקוד, שיטת הצעת המחיר ועוד. ניתן להוסיף ולהסיר עמודות מומלצות לפי הצורך, או לבחור שלא להשתמש בתכונה הזו בקמפיין. למידע נוסף על הוספה או הסרה של עמודות מומלצות בטבלת הנתונים הסטטיסטיים.
העמודה 'סטטוס'

בעמודה "סטטוס" שבדפים "קמפיינים" ו"קבוצות של מודעות" ניתן למצוא מידע בנוגע למצב הנוכחי של קמפיינים או של קבוצות של מודעות. בין היתר, אפשר לבדוק אם הם מושהים, אם הם מוגבלים בתקציב, אם הם הוסרו ועוד.

  • בעמודה "סטטוס" שבדף "מודעות ותוספים" ניתן לבדוק אם המודעה פועלת או לא. אם המודעה לא פועלת, ניתן לבדוק אם היא הושהתה, הוסרה או נדחתה.
  • בעמודה "סטטוס" שבדף "מילות מפתח" ניתן לבדוק אם כל אחת ממילות המפתח עומדת בתנאים להקפצת מודעות. כמו כן, ניתן לבדוק אם הסטטוס של הקמפיין או המודעה שאליהם מילת המפתח משויכת הוא 'מושהה', 'נדחה', 'הוסר' ועוד.

למידע נוסף על סטטוסים של קמפיינים, קבוצות של מודעות, מודעות ומילות מפתח.

העמודות 'ביצועים'

כשאתם מציגים את טבלת הנתונים הסטטיסטיים, ייתכן שעמודות הביצועים הבאות יופיעו כברירת מחדל:

  • קליקים – כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלכם, כמו למשל על הכותרת הכחולה של מודעת טקסט, אנחנו סופרים את הפעולה הזאת בתור קליק.
  • חשיפות – חשיפה נספרת בכל פעם שהמודעה שלכם מופיעה בדף תוצאות חיפוש או באתר אחר ברשת Google. באנגלית, המילה "חשיפות" מופיעה בצורה המקוצרת "Impr.‎".
  • שיעור קליקים (CTR) – התדירות שבה אנשים שרואים את המודעה שלכם לוחצים עליה בסופו של דבר. שיעור הקליקים מאפשר לכם להעריך את הביצועים של מילות המפתח והמודעות.
  • עלות ממוצעת לקליק (avg. CPC) – הסכום ששילמתם על המודעות שלכם חלקי מספר הקליקים הכולל.
  • עלות ממוצעת לאלף חשיפות (CPM) – הסכום הממוצע שבו חייבנו אתכם על כל 1,000 צפיות במודעה (אם אתם משתמשים בהגשת הצעת מחיר לאלף חשיפות).
  • מחיר - המחיר הוא סכום ההוצאה הכולל תמורת כל האינטראקציות, כגון קליקים על מודעות טקסט וצפיות במודעות וידאו.

העמודות 'ביצועים בקמפיינים שונים'

כשבוחנים כמה סוגי קמפיינים בו-זמנית, מופיעות עמודות נוספות של דיווח על קמפיינים שונים: "אינטראקציות", "שיעור אינטראקציות" ו"עלות ממוצעת". העמודות האלה מכילות נתוני דיווח לגבי המדדים המרכזיים שרלוונטיים לכל סוג קמפיין, כך שהן עוזרות למדוד בצורה נוחה ומהירה את היעילות של המודעות מבחינת עמידה ביעדי הפרסום שהגדרתם. לדוגמה, בעמודה "אינטראקציות" יופיע מספר הקליקים אם מדובר בקמפיין לרשת החיפוש, מספר הצפיות בסרטונים אם מדובר בקמפיין של מודעות ווידאו, וכך הלאה. למידע נוסף על אינטראקציות.

העמודות 'המרות'

אם הגדרתם מעקב המרות באתר שלכם, העמודות האלו יכולות לספק לכם תובנות לגבי ביצועי ההמרות. כדי לעיין בהגדרה, אפשר להעביר את העכבר מעל סימן השאלה סימן שאלה בחלק העליון של כל עמודה.

העמודות 'שיוך'

עמודות אלו עוזרות לכם להבין את התפקיד של מילות המפתח שלכם בחיפושים ב-Google.com שמובילים להמרה. בחלק גדול מהמקרים, "הקליק האחרון" שלפני ההמרה מקבל את כל הקרדיט, מפני שזהו הקליק שמוביל ישירות למכירה, לרכישה או להרשמה שאתם מנסים להשיג. עם זאת, קיימות גם מילות מפתח מסייעות שבחלק מהמקרים מובילות את הלקוחות שלכם לקראת ההמרה. נתוני המרות בסיוע מדוחות ייחוס יכולים לתת לך תמונה מלאה יותר לגבי הערך של כל אחת ממילות המפתח שלך, בכל הנוגע ליצירת המרות. בדומה לעמודות 'המרות', צריך להגדיר מעקב המרות באתר כדי להציג נתוני המרות בסיוע.

העמודות 'מאפיינים'

כאשר תציג את טבלת הנתונים הסטטיסטיים, ייתכן שתראה את עמודות המאפיינים הבאות כברירת מחדל:
  • סוג של אסטרטגיית הצעת מחיר: השם של אסטרטגיית הצעת המחיר שבתוכה כלולות הצעות המחיר למילות המפתח, לקבוצות המודעות או לקמפיינים שלך. לדוגמה, אם בקמפיין שלך נעשה שימוש בהצעת מחיר ידנית לקליק, תראה 'מחיר לקליק' בעמודה זו. לחלופין, אם בקמפיין נעשה שימוש בהגשת הצעת מחיר בשיטה אוטומטית, המילה "אוטומטית" תופיע בעמודה זו. ייתכן גם שתופיע המילה "(משופרת)". במקרה הזה, משמעות היא שמערכת Google Ads מתאימה את הצעת המחיר המקסימלית לקליק כדי לעמוד ביעד שלכם, למשל קבלת מספר מקסימלי של המרות.
  • שיטת הצעת מחיר: זו שיטת הצעת המחיר המשותפת שמוגדרת באופן אוטומטי, ומשמשת לצורך ניהול הצעות המחיר למילות המפתח, לקבוצות של המודעות או לקמפיינים שלכם. שים לב שבעמודה זו תראה את השם שיצרת עבור האסטרטגיה הגמישה של הצעות מחיר. אם אינך משתמש באסטרטגיה גמישה של הצעות מחיר, יופיע מקף "-".

העמודות 'פרטי שיחות'

עמודות אלה כוללות דוחות על שיחות ממודעות שהוצגו עם מספר Google לניתוח נתוני שיחות והודעות במחשבים נייחים, במחשבים ניידים, בטאבלטים ובמכשירים ניידים מתקדמים. אפשר למצוא עמודות אלה בדפים "קבוצות של מודעות" ו"קמפיינים". ראה אילו נתונים סטטיסטיים זמינים בעמודות 'פרטי שיחות'.

עמודות שמופיעות רק בדפים מסוימים

יש עמודות שנמצאות רק בדפים מסוימים בחשבון Google Ads. אלה הנתונים שהעמודות האלה מספקות לגבי הביצועים:

% פעילים (שופינג בלבד)

בעמודה '% פעילים' מוצג המספר הנוכחי של המוצרים הפעילים בקבוצת המוצרים, לחלק למספר הנוכחי של המוצרים שנשלחו באותה קבוצת מוצרים. בעזרת עמודה זו תוכל להבין טוב יותר איך הגדרות הקמפיין ונתוני המוצרים משפיעים על הביצועים של קבוצת המוצרים.

משמעות

כדי שמוצר יהיה פעיל, עליו לעמוד בדרישות הבאות:

  • המוצר מאושר בחשבון ה-Merchant Center שלך.
  • המוצר פעיל. הקמפיין וקבוצת המודעות של המוצר הופעלו ולא בוצעה אי-הכללה של קבוצת המוצרים שלו.

אם מוצר כלשהו לא פעיל, הוא לא זמין להצגה וייתכן שאתה מחמיץ תנועה בעקבות כך.

דוגמה

אם סטטוס קבוצת המוצרים הוא 'לא נכללת', שיעור המוצרים הפעילים יהיה 0%. המשמעות היא שלא ניתן להציג אף אחד מהמוצרים שלך.

פתרון בעיות

אפשר להשתמש בעמודה 'סטטוס מוצר' בדף 'מוצרים' כדי להבין מדוע מוצר מסוים אינו פעיל. הנה כמה מהסיבות הנפוצות והפעולות שאפשר לבצע.

  • המוצר לא אושר בחשבון Merchant Center שלך. כאשר מוצרים שלך לא מאושרים, הם לא יהיו זמינים בקמפיין הקניות. תוכל לבדוק את הסטטוס של המוצר בכמה מקומות כדי להבין למה הוא לא אושר:

  • המוצר שלך אושר אך אינו פעיל. יכולות להיות לכך מספר סיבות. ייתכן שהקמפיין או קבוצת המודעות הושהו או הוסרו. ייתכן שהערך המקסימלי של מחיר לקליק בקבוצת המוצרים הוגדר בסטטוס 'לא נכלל'.
% שאושרו (שופינג בלבד)

בעמודה '% שאושרו' מוצג המספר הנוכחי של המוצרים שאושרו בקבוצת המוצרים, לחלק למספר הנוכחי של המוצרים שנשלחו באותה קבוצת מוצרים. בעזרת עמודה זו תוכל להבין טוב יותר איך נתוני המוצרים משפיעים על הביצועים של קבוצת המוצרים.

משמעות

כדי לקבל אישור, המוצר צריך להיות מאושר בחשבון Merchant Center שלכם. מוצר מאושר עומד בדרישות המדיניות ובדרישות איכות הנתונים שלנו.

אם מוצר כלשהו לא אושר, הוא לא זמין להצגה וייתכן שאתה מחמיץ תנועה בעקבות כך.

דוגמה

אם בקבוצת המוצרים שלך נשלחו 80 מוצרים, ו-60 מהם מאושרים, שיעור המוצרים המאושרים הוא 75%. המשמעות היא ש-25% מהמוצרים שלך אינם כשירים להצגה.

פתרון בעיות

יכולות להיות כמה סיבות לכך שמוצרים שלך לא אושרו. תוכל לבדוק את הסטטוס של המוצר בכמה מקומות כדי להבין למה הוא לא אושר:

% מוכנים להצגה (שופינג בלבד)

בעמודה '% מוכנים להצגה' מוצג המספר הנוכחי של המוצרים שמוכנים להצגה בקבוצת המוצרים, לחלק למספר הנוכחי של המוצרים שנשלחו באותה קבוצת מוצרים. בעזרת עמודה זו תוכל להבין טוב יותר איך הגדרות הקמפיין ונתוני המוצרים משפיעים על הביצועים של קבוצת המוצרים.

משמעות

כדי שמוצר יהיה מוכן להגשה, עליו לעמוד בדרישות הבאות:

  • המוצר מאושר בחשבון ה-Merchant Center שלך.
  • המוצר פעיל. הקמפיין וקבוצת המודעות של המוצר הופעלו ולא בוצעה אי-הכללה של קבוצת המוצרים שלו.
  • המוצר מוכן להגשה. המוצר זמין במלאי.

אם מוצר כלשהו אינו מוכן להגשה, הוא לא זמין להצגה וייתכן שאתה מחמיץ תנועה בעקבות כך. מוצרים המוכנים להגשה כשירים להשתתף במכירה הפומבית של מודעות, אך לא מובטח שהם יקבלו הופעות או קליקים. אם מוצר כלשהו מוכן להגשה, אך אינו מקבל הופעות, ייתכן שהסיבה לכך היא שהצעת המחיר נמוכה מדי, שהתקציב מוגבל או שניתן להתאים רק מספר קטן מאוד של חיפושי משתמשים. אם ניתן להתאים רק מספר קטן של חיפושי משתמשים, מומלץ להוסיף עוד פרטים אל הכותרת ואל התיאור של המוצר.

דוגמה

אם בקבוצת המוצרים שלכם יש 10 מוצרים שנשלחו, אך 4 מוצרים אזלו מהמלאי, 60% מהמוצרים יהיו מוכנים להצגה. המשמעות היא ש-40% מהמוצרים שלכם לא יוצגו במודעות.

פתרון בעיות

אפשר להשתמש בעמודה 'סטטוס מוצר' בדף 'מוצרים' כדי להבין מדוע מוצר מסוים אינו מוכן להצגה. הנה כמה מהסיבות הנפוצות והפעולות שאפשר לבצע.

  • המוצר לא אושר בחשבון Merchant Center שלך. כאשר מוצרים שלך לא מאושרים, הם לא יהיו זמינים בקמפיין הקניות. תוכל לבדוק את הסטטוס של המוצר בכמה מקומות כדי להבין למה הוא לא אושר:

  • המוצר שלך אושר אך אינו פעיל. יכולות להיות לכך מספר סיבות. ייתכן שהקמפיין או קבוצת המודעות הושהו או הוסרו. ייתכן שהערך המקסימלי של מחיר לקליק בקבוצת המוצרים הוגדר בסטטוס 'לא נכלל'.
  • המוצר שלך אזל מהמלאי. אתה מציין את זמינות המוצר באמצעות המאפיין זמינות בנתוני המוצר שלך. אם זמינות המוצר מוגדרת בסטטוס אזל מהמלאי, המוצר הזה לא יהיה מוכן להגשה. כשהמוצר יהיה מוכן לקנייה, הקפד לעדכן את מאפיין המוצר כך שיוצג כי הוא זמין במלאי. קרא מידע נוסף על המאפיין זמינות.
% שהוצגו

בעמודה זו מופיע אחוז הפעמים שהמודעה שלך הוצגה ביחס לשאר המודעות הפעילות באותה קבוצת מודעות. עמודה זו זמינה רק בדף 'מודעות ותוספים'.

טיפ

בעת השוואת הערך '% שהוצגו' בין שתי מודעות, הקפד להתאים את טווח התאריכים לפרק זמן שבו שתי המודעות פעלו כדי להניב השוואה מדויקת.

אם אחוז ההצגה או מספר ההופעות של מודעות שונה עבור כל מודעה בקבוצת המודעות שלך - אין סיבה לדאגה. הגורמים הבאים משפיעים על תדירות ההצגה של מודעה נתונה:

  • סבב מודעות

    כברירת מחדל, בכל הקמפיינים מוגדרת הצגה אופטימלית של מודעות. פירוש הדבר שאם שיעור הקליקים של מודעה מסוימת גבוה יותר, היא תוצג לעתים קרובות יותר מאשר המודעות שנכללות בקבוצת המודעות שלך. מערכת זו מתעדפת באופן אוטומטי מודעות עם ביצועים טובים שמפנות יותר תנועה לאתר שלכם.

    אפשר לבטל את ההסכמה להצגת מודעות אופטימלית אם אתם רוצים שמערכת Google Ads תציג את המודעות שלכם בסבב שבו כל מודעה מקבלת פחות או יותר את אותה העדיפות. אם עושים זאת, חשוב לזכור שהמודעות עשויות עדיין לצבור אחוזי הצגת מודעה שונים או מספרי חשיפות שונים. הסיבה לכך היא שמערכת Google Ads מתייחסת לציון האיכות של המודעה בעת הדירוג שלה בדף תוצאות החיפוש. מודעה בעלת ציון איכות גבוה עשויה להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, שם היא תצבור חשיפות בכל פעם שתוצג. לעומת זאת, מודעה בעלת ציון איכות נמוך עשויה להופיע בדף השני של תוצאות החיפוש, שבו היא תצבור הופעה רק אם המשתמש ילחץ כדי לעבור לדף זה.

  • זמן

    אם מודעה נוצרה בשעה מאוחרת של היום, אחוזי ההצגה שלה יהיו נמוכים יותר בסוף היום לעומת המודעות הקיימות. הפרש זה יצטמצם עם הזמן.

  • סטטוס אישור

    אם מודעה טרם נבדקה ואושרה, היא תוצג ב-Google בלבד. אם מודעה עדיין לא צברה הופעות ברשת Google, אחוזי ההצגה שלה יהיו נמוכים יותר.

התאמה של הצעת מחיר פעילה

ההתאמה של הצעת המחיר הפעילה שלך היא הסוג של התאמת הצעת מחיר שהגדרת. אם הגדרת התאמה של הצעת מחיר לנייד, לדוגמה, תראה את המילה "מכשיר". תוכל להגדיל או להקטין את הצעות המחיר או להציע הצעות מחיר תחרותיות יותר או פחות במכשירים שונים, במיקומים שונים, בשעות שונות ביום ועוד. התאמות של הצעות המחיר מאפשרות לך לשלוט בזמן ובמיקום של הצגת המודעה בצורה טובה יותר.

מזהה מודעה

זהו מספר הזיהוי הייחודי של המודעה שלך.

סוג מודעה

בעמודה זו מצוין סוג המודעה שמוצגת: מודעת טקסט, מודעת תמונה, מודעה לנייד או מודעת וידאו.

סימולטור הצעות מחיר

בעמודות אלה ניתן למצוא הערכה של האופן שבו שינויים שונים בהצעות המחיר עשויים להשפיע על התנועה השבועית ברשת החיפוש. בדרך כלל, מתבצע רענון של ההערכות פעם ביום, והן משקפות את שבעת הימים האחרונים של הפעילות בחשבונך מהיום שבו חושבו (עד שבעה ימים אחורה). העמודות בסימולטור הצעות המחיר זמינות ברמת מילת המפתח, וברמת הקמפיין עבור התאמות של הצעות מחיר למכשירים. הסעיפים הבאים מכילים מידע נוסף על כל אחת מהעמודות.

סימן "--" בעמודה מציין שבמהלך שבעת הימים האחרונים, לא היו מספיק נתונים כדי להפיק הערכה.

לתשומת לבך, העמודות בסימולטור הצעות המחיר מספקות הערכות של ההשפעה של הצעות מחיר חלופיות על ביצועי המודעה שלך בעבר. הן לא מיועדות לספק תחזיות או הבטחות לגבי הביצועים העתידיים של המודעה. עמודות אלה לא יפיקו הערכות לגבי קמפיינים שמשתמשים במתן הצעות מחיר אוטומטיות לקליק או במחיר יעד להמרה, או לגבי קמפיינים שבהם יש מיצוי של התקציב היומי באופן קבוע.

העמודות 'סימולטור הצעות מחיר למילות מפתח'

בקמפיינים ברשת החיפוש וברשת המדיה, עמודות הסימולטורים של הצעות המחיר זמינות רק בדף "מילות מפתח".

בעמודה "עלות מקסימלית בסיסית לקליק" רשומות הצעות המחיר שמערכת Google Ads התבססה עליהן כדי ליצור הערכות של קליקים ומחירים לעמודות האחרות של סימולטור הצעות המחיר. כשמעריכים את התוצאות של סימולטור הצעות המחיר, צריך להתייחס לעמודה הזאת ולא לעמודה "עלות מקסימלית בסיסית לקליק". ייתכן שהצעת המחיר המקסימלית לקליק הנוכחית שלך השתנתה מאז ביצוע ההערכות על ידי Google Ads.

עמודות של התאמות של הצעות מחיר למכשירים ברמת הקמפיין

ניתן גם לראות עמודות בסימולטור הצעות המחיר שמפרטות התאמות של הצעות מחיר למכשירים ברמת הקמפיין. תוכל לראות את העמודות האלה גם בכרטיסיית המשנה מכשירים בכרטיסייה הגדרות.

העמודה 'התאמת הצעת מחיר בסיסית' מציגה את התאמת הצעת המחיר ששימשה את Google Ads ביצירת ההערכות לעמודות האחרות בסימולטור הצעות המחיר. כשמעריכים את התוצאות של סימולטור הצעות המחיר, מתייחסים לעמודה הזו. ייתכן שהתאמת הצעת המחיר הנוכחית שלך השתנתה מאז ביצוע ההערכות על ידי Google Ads.

ההערכות בעמודות של סימולטור הצעות המחיר מתבססות על ההנחה שכל ההתאמות של הצעות המחיר ברמת קבוצת המודעות הוסרו.

מידע נוסף על סימולטורים של הצעות מחיר.

נתח קליקים

נֵתַח קליקים הוא מספר הקליקים שקיבלת ברשת החיפוש, חלקי המספר המקסימלי המשוער של הקליקים שהיית יכול לקבל.

המספר המרבי של הקליקים שהיית יכול לקבל תלוי במידה שבה המודעות שלך בולטות ובמספר המודעות שאתה מציג עבור שאילתת חיפוש. שני הגורמים האלה מושפעים מכמה גורמים אחרים, כולל הצעת המחיר שלכם, האיכות הכוללת של המודעות ומידת הרלוונטיות שלהן.

עמודה זו זמינה בדף "קבוצות מוצרים". מידע נוסף על נתח קליקים.

עלות

בעמודה זו מוצגות העלויות הכוללות שהקמפיין צבר במהלך מסגרת הזמן שנבחרה.

עמודה זו זמינה בדף "קמפיינים" בלבד.

ברירת מחדל של עלות מקסימלית לקליק

ברירת המחדל של העלות המקסימלית לקליק (Max. CPC) היא הסכום הגבוה ביותר שאתם מוכנים לשלם תמורת קליק. ברירת המחדל של העלות המקסימלית לקליק מוגדרת ברמת קבוצת המודעות, אבל אפשר לשנות אותה על ידי הגדרת סכומים ספציפיים של עלות מקסימלית לקליק עבור מילות מפתח מסוימות. חשוב לדעת שאתם לא תשלמו יותר מהעלות המקסימלית לקליק, ובחלק גדול מהמקרים תשלמו פחות. הסכום הממוצע שאתם משלמים על קליקים מופיע בעמודה "עלות ממוצעת לקליק".

ייתכן שתראה את התווית "אוטומטית" או "(משופרת)" לצד הצעות המחיר שלך. הסבר לגבי משמעות התוויות:

  • אוטומטית: המשמעות של תווית זו היא ש-Google Ads מגדירה באופן אוטומטי את הצעת המחיר המופיעה בעמודה זו. האפשרות 'אוטומטית' עשויה להופיע אם, למשל, בקמפיין הוגדרה הגשת הצעת מחיר בשיטה אוטומטית או שיטת הצעת מחיר משותפת המבוססת על יעד החזר על הוצאות פרסום. חשוב לדעת שלא ניתן לערוך את סכומי הצעות המחיר האלה.
  • משופרת: המשמעות של תווית זו היא שמערכת Google Ads מתאימה את הצעת המחיר שמוצגת בכל מכירה פומבית כדי להגיע ליעד של שיטת הצעת המחיר שבה אתם משתמשים, למשל קבלת מספר מקסימלי של המרות במקרה של אופטימיזציית מחיר לקליק, או קבלת ערך המרה מקסימלי במקרה של יעד החזר על הוצאות פרסום. חשוב לשים לב שעבור כל מילת מפתח בקבוצת המודעות הזו שבה נעשה שימוש בברירת המחדל של הצעת המחיר, מערכת Google Ads מנסה להגדיר הצעות מחיר שקרובות לממוצע של הצעות המחיר שמוצגות.

חשוב לזכור שבמקרה של שיטות הצעת מחיר מסוימות, כמו יעד החזר על הוצאות פרסום, אפשר להגדיר את הצעות המחיר באופן אוטומטי וגם לשפר אותן באופן אוטומטי. אם אתה משתמש ביעד החזר על הוצאות פרסום, הצעת המחיר המוצגת אינה משמשת עבור מכירות פומביות ברשת המדיה.

העמודה "ברירת מחדל של עלות מקסימלית לקליק" זמינה בדף "קבוצות של מודעות" בלבד.

עלות מקסימלית בפועל לקליק (שופינג בלבד)

בקמפיינים של שופינג, הצעות המחיר על המוצרים שלכם מוגדרות באמצעות קבוצות מוצרים. אפשר לבדוק את הצעת המחיר של כל מוצר באמצעות העמודה "עלות מקסימלית בפועל לקליק" בדף "מוצרים". העלות המקסימלית בפועל לקליק היא הצעת המחיר שנעשה בה שימוש במכירה הפומבית של המודעות כדי לדרג את המוצרים שלך. מדובר בהצעת המחיר הגבוהה ביותר למוצר יחיד בקמפיין או בקבוצת המודעות שבחרת, גם אחרי שסדר העדיפויות של הקמפיין נלקח בחשבון.

משמעות

העלות המקסימלית בפועל לקליק היא הצעת המחיר המקסימלית שאתם מוכנים להגדיר למוצר יחיד בקבוצת המודעות שלכם. אם מוצר יוחרג אי פעם, או אם הקמפיין או קבוצת המודעות לא מופעלים, יופיע הכיתוב "--" במקום סכום של הצעת מחיר מקסימלית לקליק.

הערך שאתם רואים לא כולל את הגדרות הקמפיין הבאות:

  • התאמות של הצעות מחיר. המשמעות היא שייתכן שהצעת המחיר שלכם תהיה גבוהה יותר, בהתאם להתאמות של הצעות המחיר שהגדרתם. לדוגמה, אם הגדרתם התאמה של הצעת מחיר לנייד בשיעור של 300%, עלות מקסימלית בפועל לקליק של 4 ש"ח עשויה לגדול לסכום של 12 ש"ח כשאתם מגישים הצעות מחיר על מודעות לנייד. מידע נוסף על התאמות של הצעות מחיר

דוגמה

יש לכם קמפיין בשם "נעליים" שבו המוצר "נעלי ספורט" מופיע בשתי קבוצות של מודעות. בקבוצת מודעות אחת מוגדרת הצעת מחיר מקסימלית של 4.8 ש"ח על "נעלי ספורט", ובקבוצת המודעות השנייה מוגדרת הצעת מחיר של 12 ש"ח. כשאתם מעיינים בנתונים של "נעלי ספורט" בדף "מוצרים", מופיעה עלות מקסימלית בפועל לקליק של 12 ש"ח, מאחר שזו הצעת המחיר המקסימלית שאתם מוכנים להגדיר בכל הקבוצות של המודעות שכוללות את המוצר "נעלי ספורט".

הצעת מחיר משוערת לדף הראשון/הערכת מחיר לראש הדף/הצעת מחיר משוערת למיקום ראשון

הערכים "הצעת מחיר משוערת לדף הראשון", "הערכת מחיר לראש הדף" ו"הצעת מחיר משוערת למיקום הראשון" הם אומדנים של הצעת המחיר לקליק שצריך להגדיר כדי שהמודעה תגיע לדף הראשון, לראש הדף או למיקום המודעה הראשון בתוצאות החיפוש של Google, בהתאמה, כאשר מונח חיפוש תואם במדויק למילת המפתח שלכם. האומדנים האלה מבוססים על ציון האיכות ועל התחרות הנוכחית בין המפרסמים עבור מילת מפתח זו.

במקרים נדירים, הערכים של "הערכת המחיר לראש הדף" ו"הצעת המחיר המשוערת למיקום הראשון" עשויים לחרוג מ-100 דולר (400 ש"ח), ולקבל את הסימון ‎>=US$100 (יותר מ-400 ש"ח). אם מציגים את הערכים של "הערכת המחיר לראש הדף" ו"הצעת מחיר משוערת למיקום הראשון" במטבעות אחרים, ייתכן שיופיע סימון דומה בסכום שמקביל ל-100 דולר במטבע המועדף שלכם.

חשוב לשים לב שהאומדנים אלה אינם ערובה לקבלת מיקום כלשהו. מיקום מודעה מושפע מגורמים רבים, ביניהם פעילות של מפרסמים אחרים, פעילות של משתמשים ברשת החיפוש, הגדרות החשבון וכן פעילות בחשבון, כגון שינויים בתקציב. לאור כל הסיבות האלה, ייתכן שהמודעה שלך לא תוצג בדף הראשון או בראש הדף, גם אם תעמוד בהערכות המחיר.

עמודות אלה זמינות בדף 'מילות מפתח' בלבד.

כתובת URL סופית

ניתן למצוא עמודה זו בדף 'מילות מפתח', בין היתר. אם תגדיר כתובת אתר סופית ברמה של מילת המפתח, היא תקבל עדיפות על פני כתובת האתר הסופית שהגדרת לכל מודעה. נניח שאתה בוחר באפשרויות הבאות:

  • כתובת האתר הסופית של המודעה: www.example.com
  • כתובת האתר הסופית של מילת המפתח: www.example.com/fruits

אם המודעה שלכם מוקפצת על ידי מילת המפתח "תפוח", כתובת האתר הסופית של המודעה תהיה www.example.com/fruits ולא www.example.com.

כתובת URL של תמונה

אם בחרתם להציג מודעות תמונה ברשת המדיה, התמונות יאוחסנו בשרתים של Google וההפניה אליהן תתבצע מכתובת ה-URL הזו.

נתח חשיפות/נתח חשיפות שהוחמצו (דירוג)/נתח חשיפות שהוחמצו (תקציב)/נתח חשיפות בהתאמה מדויקת

נתח חשיפות הוא אחוז החשיפות שקיבלתם, חלקי המספר המשוער של החשיפות שהייתם יכולים לקבל. הכשירות מבוססת על הגדרות המיקוד, על הסטטוסים של האישור, על הצעות המחיר ועל ציוני האיכות הנוכחיים של המודעות שלך. למידע נוסף על נֵתַח הופעות, נֵתַח הופעות שהוחמצו ונֵתַח הופעות בהתאמה מדויקת.

עמודה זו זמינה בדפים 'קמפיינים' ו'קבוצות מודעות'.

קליקים לא חוקיים/שיעור קליקים לא חוקיים

בעמודות האלה מוצגים המספר והשיעור באחוזים של הקליקים שסווגו כלא חוקיים וסוננו באופן אוטומטי מהחשבון שלכם. אינך מחויב בגין קליקים אלו, והם אינם משפיעים על הנתונים הסטטיסטיים בחשבונך. מידע נוסף על קליקים לא חוקיים.

עמודה זו זמינה בדף "קמפיינים" בלבד.

סוג התאמה

בקמפיינים שמטרגטים לרשת החיפוש של Google, ניתן להשתמש בסוגי ההתאמה הבאים של מילות מפתח: התאמה רחבה, התאמה לביטוי או התאמה מדויקת. אפשרויות ההתאמה של מילות מפתח עוזרות לך לקבוע מי יראה את המודעות שלך. סוגי התאמה מסוימים יניבו יותר המרות, קליקים והופעות של מודעות, בעוד שסוגים אחרים יניבו פחות הופעות ומיקוד מצומצם יותר. בעמודה "סוג התאמה" אפשר לראות איזו הגדרה בחרתם לכל מילת מפתח ולשנות את ההגדרה הזו. עמודה זו נמצאת בדף "מילות מפתח". מידע נוסף על סוגי התאמה של מילות מפתח.

מדדים נוספים של סוגי התאמה שזמינים ב-Google Ads:

פילוח לפי סוג התאמה של מונחי חיפוש: ניתן לפלח את הנתונים של מילות המפתח לפי "סוג התאמה של מונחי חיפוש". מדובר במונחי החיפוש שהקפיצו את המודעה וקובצו לפי התאמה רחבה, התאמה לביטוי והתאמה מדויקת. כך ניתן להשוות נתונים סטטיסטיים, כגון קליקים, חשיפות, שיעורי קליקים (CTR) או שיעורי המרות הקשורים למונחי החיפוש שהפעילו את המודעה. באמצעות אפשרות הפילוח הזו אתם יכולים לזהות אילו מילות מפתח מניבות את הביצועים הטובים ביותר בסוג התאמה מסוים.

העמודה "סוג התאמה" בדוח מונחי החיפוש: בעמודה זו בדוח מונחי החיפוש מוצג סוג ההתאמה שגרם למשתמש לראות את המודעה כשהוא חיפש מונח מסוים. השתמש במידע זה כדי לשפר את רשימת מילות המפתח שלך.

עלות מקסימלית לקליק

העלות המקסימלית לקליק (Max. CPC) היא הסכום הגבוה ביותר שאתם מוכנים לשלם תמורת קליק. אפשר להגדיר עלויות מקסימליות לקליק שהן ספציפיות למילות מפתח מסוימות, אם אתם רוצים להגדיר הצעות מחיר גבוהות או נמוכות יותר למילות מפתח נפרדות בהתאם לביצועים שלהן. חשוב לדעת שאתם לא תשלמו יותר מהעלות המקסימלית לקליק, ובחלק גדול מהמקרים תשלמו פחות. הסכום הממוצע שאתם משלמים על קליקים מופיע בעמודה "עלות ממוצעת לקליק".

ייתכן שתראה את התווית "אוטומטית" או "(משופרת)" לצד הצעות המחיר שלך. הסבר לגבי משמעות התוויות:

  • אוטומטית: המשמעות היא ש-Google Ads מגדירה באופן אוטומטי את הצעת המחיר שמופיעה בעמודה זו. האפשרות 'אוטומטית' עשויה להופיע אם, למשל, בקמפיין מוגדרת הגשת הצעת מחיר בשיטה אוטומטית או שיטה גמישה של הצעת מחיר המבוססת על יעד החזר על הוצאות פרסום. חשוב לדעת שלא ניתן לערוך את סכומי הצעות המחיר האלה.
  • משופרת: המשמעות של תווית זו היא שמערכת Google Ads מתאימה את הצעת המחיר שמוצגת בכל מכירה פומבית כדי להגיע ליעד של שיטת הצעת המחיר שבה אתם משתמשים, למשל קבלת מספר מקסימלי של המרות במקרה של אופטימיזציית מחיר לקליק, או קבלת ערך המרה מקסימלי במקרה של יעד החזר על הוצאות פרסום. חשוב לשים לב שעבור כל מילת מפתח בקבוצת המודעות הזו שבה נעשה שימוש בברירת המחדל של הצעת המחיר, מערכת Google Ads מנסה להגדיר הצעות מחיר שקרובות לממוצע של הצעות המחיר שמוצגות.

חשוב לזכור שבמקרה של שיטות הצעת מחיר מסוימות, כמו יעד החזר על הוצאות פרסום, אפשר להגדיר את הצעות המחיר באופן אוטומטי וגם לשפר אותן באופן אוטומטי. אם אתה משתמש ביעד החזר על הוצאות פרסום, הצעת המחיר המוצגת אינה משמשת עבור מכירות פומביות ברשת המדיה.

העמודה 'עלות מקסימלית לקליק' זמינה רק בדפים 'קבוצות מוצרים', 'מילות מפתח' ו'יעדי מודעות דינמיים'.

שיעור הקליקים המובילים לדף שמותאם לנייד

"שיעור הקליקים המובילים לדף שמותאם לנייד" הוא אחוז הקליקים בנייד שהובילו לדפים שנחשבים כמתאימים לניידים, על פי בדיקת ההתאמה לניידים של Google. עמודה זו זמינה בכרטיסייה 'דף נחיתה'.

אם דף הנחיתה עדיין לא נותח או אם אין לנו מספיק נתונים לגביו, בעמודה זו יופיע הסימן "--".

הנתונים מהדפים לנייד עשויים להיות בני 14 יום. לכן, אם ערכתם שינויים באחד מהדפים לאחרונה, עליכם להמתין עד 14 יום לפני שהשינויים יבואו לידי ביטוי בעמודה 'שיעור הקליקים המובילים לדף שמותאם לנייד'.

סטטוס מוצר (שופינג בלבד)

בעמודה 'סטטוס מוצר' מופיע הסטטוס הנוכחי של מוצר ספציפי בקמפיין. בעזרת עמודה זו תוכל להבין אם המוצר מוכן להצגה.

משמעות

אלה הם הסטטוסים שיכולים להופיע לכל מוצר, והפעולות הרלוונטיות שאפשר לבצע:

  • לא אושר: המוצר לא אושר בחשבון Merchant Center שלכם. כאשר המוצר לא מאושר, הוא לא יהיה זמין בקמפיין הקניות. הסיבה לכך שהמוצר לא אושר תוצג בעמודת הסטטוס שלו. אם לוחצים על בועת הדיבור (בועת פסילת המודעה), מופיע הסבר מפורט לגבי הסיבה לדחייה והפעולות שאפשר לבצע. חשוב לזכור שתמיד אפשר לבדוק את הסטטוס של המוצר ב-Merchant Center כדי להבין למה המוצר לא אושר. מידע נוסף על סטטוסים של מוצרים ב-Merchant Center.
  • לא פעיל: המוצר שלך נמצא בקמפיין לא פעיל. יכולות להיות לכך מספר סיבות. ייתכן שהקמפיין הושהה או הוסר. ייתכן שהעלות המקסימלית לקליק של קבוצת המוצרים קיבלה את הערך "לא כלול".
  • לא מוכן לפרסום: המוצר אזל מהמלאי. אתה מציין את זמינות המוצר באמצעות המאפיין 'זמינות' בנתוני המוצר שלך. אם זמינות המוצר מוגדרת בסטטוס 'אזל מהמלאי', המוצר הזה לא יהיה מוכן להצגה. כשהמוצר מוכן לקנייה, חשוב לעדכן את מאפיין הזמינות של המוצר כדי שהלקוחות יוכלו לראות שהוא זמין במלאי. מידע נוסף על מאפיין הזמינות.
  • מוכן לפרסום: המוצר עומד בתנאים להשתתפות במכירה הפומבית של המודעות. לא מובטח כי מוצרים מוכנים להצגה יקבל הופעות או קליקים. אם מוצר כלשהו מוכן להצגה, אך אינו מקבל הופעות, ייתכן שהסיבה לכך היא שהצעת המחיר נמוכה מדי, שהתקציב מוגבל או שניתן להתאים רק מספר קטן מאוד של חיפושי משתמשים. אם ניתן להתאים רק מספר קטן של חיפושי משתמשים, מומלץ להוסיף עוד פרטים אל הכותרת ואל התיאור של המוצר.

דוגמה

בקמפיין 'נעליים', המוצר 'נעליים מהירות' קיבל סטטוס 'נדחה'. פירוש הדבר שהמוצר לא כשיר להשתתף במכירה הפומבית של המודעות ושצריך לפתור את הבעיה כדי שהמוצר יעבור לסטטוס 'מוכן להצגה'.

פתרון בעיות

אם סטטוס המוצר שלך אינו 'מוכן להצגה', לא תתאפשר הצגת מודעה של מוצר זה בפני לקוחות פוטנציאליים. המידע שלמעלה לגבי סטטוסים עוזר להבין למה הסטטוס הזה מופיע ומה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה.

מוצרים פעילים (שופינג בלבד)

בעמודה זו מוצג מספר המוצרים הפעילים כרגע בקבוצת המוצרים.

משמעות

כדי שמוצר יהיה פעיל, עליו לעמוד בדרישות הבאות:

  • המוצר מאושר בחשבון ה-Merchant Center שלך.
  • המוצר פעיל. הקמפיין וקבוצת המודעות של המוצר הופעלו ולא בוצעה אי-הכללה של קבוצת המוצרים שלו.

אם מוצר כלשהו לא פעיל, הוא לא זמין להצגה וייתכן שאתה מחמיץ תנועה בעקבות כך.

דוגמה

אם בוצעה אי-הכללה של קבוצת מוצרים, מספר המוצרים הפעילים הוא 0.

פתרון בעיות

תוכל להשתמש בעמודה הזו יחד עם העמודה '% פעילים' כדי להבין לכמה מהמוצרים ששלחת יש הצעת מחיר פעילה. אם ציפיתם למספר גבוה יותר של מוצרים פעילים, מומלץ לבדוק את נתוני המוצר או את הגדרות הקמפיין כדי לראות אם הבעיה נגרמת כתוצאה מהסיבות הבאות:

  • המוצר לא אושר בחשבון Merchant Center שלך. כאשר מוצרים שלך לא מאושרים, הם לא יהיו זמינים בקמפיין הקניות. תוכל לבדוק את הסטטוס של המוצר בכמה מקומות כדי להבין למה הוא לא אושר:

  • המוצר שלך אושר אך אינו פעיל. יכולות להיות לכך מספר סיבות. ייתכן שהקמפיין או קבוצת המודעות הושהו או הוסרו. ייתכן שהערך המקסימלי של מחיר לקליק בקבוצת המוצרים הוגדר בסטטוס 'לא נכלל'.
מוצרים שאושרו (שופינג בלבד)

בעמודה זו מוצג מספר המוצרים בקבוצת המוצרים שאושרו ב-Merchant Center.

משמעות

כדי שמוצר ייחשב כמאושר, הוא צריך להיות מאושר בחשבון Merchant Center שלכם. מוצר מאושר עומד בדרישות המדיניות ובדרישות איכות הנתונים שלנו.

הדרישות שבהן מוצר צריך לעמוד כדי להיות פעיל

אם מוצר כלשהו לא אושר, הוא לא זמין להצגה וייתכן שאתה מחמיץ תנועה בעקבות כך.

דוגמה

אם קבוצת המוצרים שלך מכילה 80 מוצרים, אך 20 מוצרים לא אושרו, בעמודה 'מוצרים שאושרו' תראה 60 מוצרים.

פתרון בעיות

תוכל להשתמש בעמודה הזו יחד עם העמודה '% שאושרו' כדי להבין כמה מהמוצרים ששלחת אושרו ב-Merchant Center. אם ציפית לראות מספר גבוה יותר של מוצרים שאושרו, מומלץ לפתור בעיות בנתוני המוצר. ניתן לבדוק את הסטטוס של המוצר בכמה מקומות כדי להבין למה המוצר לא אושר:

מוצרים מוכנים לפרסום (שופינג בלבד)

בעמודה זו מוצג מספר המוצרים בקבוצת המוצרים שמוכנים להצגה וכשירים להשתתף במכירה הפומבית של המודעות.

משמעות

כדי שמוצר יהיה מוכן להגשה, עליו לעמוד בדרישות הבאות:

  • המוצר מאושר בחשבון ה-Merchant Center שלך.
  • המוצר פעיל. הקמפיין וקבוצת המודעות של המוצר הופעלו ולא בוצעה אי-הכללה של קבוצת המוצרים שלו.
  • המוצר מוכן להגשה. המוצר זמין במלאי.

אם מוצר כלשהו אינו מוכן להגשה, הוא לא זמין להצגה וייתכן שאתה מחמיץ תנועה בעקבות כך. מוצרים המוכנים להגשה כשירים להשתתף במכירה הפומבית של מודעות, אך לא מובטח שהם יקבלו הופעות או קליקים. אם מוצר כלשהו מוכן להגשה, אך אינו מקבל הופעות, ייתכן שהסיבה לכך היא שהצעת המחיר נמוכה מדי, שהתקציב מוגבל או שניתן להתאים רק מספר קטן מאוד של חיפושי משתמשים. אם ניתן להתאים רק מספר קטן של חיפושי משתמשים, מומלץ להוסיף עוד פרטים אל הכותרת ואל התיאור של המוצר.

דוגמה

אם בקבוצת המוצרים שלך יש עשרה מוצרים שנשלחו, אך ארבעה מוצרים אזלו מהמלאי, שישה מהמוצרים מוכנים להצגה.

פתרון בעיות

תוכל להשתמש בעמודה הזו יחד עם העמודה '% מוכנים להצגה' כדי להבין כמה מהמוצרים ששלחת מוכנים להצגה. אם ציפיתם למספר גבוה יותר של מוצרים מוכנים לפרסום, מומלץ לבדוק את נתוני המוצר או את הגדרות הקמפיין כדי לראות אם הבעיה נגרמת כתוצאה מהסיבות הבאות:

  • המוצר לא אושר בחשבון Merchant Center שלך. כאשר מוצרים שלך לא מאושרים, הם לא יהיו זמינים בקמפיין הקניות. תוכל לבדוק את הסטטוס של המוצר בכמה מקומות כדי להבין למה הוא לא אושר:

  • המוצר שלך אושר אך אינו פעיל. יכולות להיות לכך מספר סיבות. ייתכן שהקמפיין או קבוצת המודעות הושהו או הוסרו. ייתכן שהערך המקסימלי של מחיר לקליק בקבוצת המוצרים הוגדר בסטטוס 'לא נכלל'.
  • המוצר שלך אזל מהמלאי. אתה מציין את זמינות המוצר באמצעות המאפיין זמינות בנתוני המוצר שלך. אם זמינות המוצר מוגדרת בסטטוס אזל מהמלאי, המוצר הזה לא יהיה מוכן להגשה. כשהמוצר יהיה מוכן לקנייה, הקפד לעדכן את מאפיין המוצר כך שיוצג כי הוא זמין במלאי. קרא מידע נוסף על המאפיין זמינות.
מוצרים שנשלחו (שופינג בלבד)

בעמודה זו מוצג מספר המוצרים בקבוצת המוצרים שהנתונים שלהם נשלחו בחשבון Merchant Center.

משמעות

כדי שמוצר ייחשב כמוצר שנשלח, יש להוסיף אותו אל חשבון Merchant Center שלכם באמצעות נתוני המוצרים. מוצר שהתוקף שלו ב-Merchant Center פג אינו נחשב כ'נשלח'. מידע נוסף על יצירה ושליחה של נתוני מוצרים.

אם מוצר לא נשלח, הוא אינו זמין להצגה.

דוגמה

אתה מוכר נעליים ומציע 20 דגמים של נעלי ספורט. כבר יצרתם נתוני מוצרים ל-20 הדגמים האלה ושלחתם אותם באמצעות Merchant Center. בעקבות זאת, באפשרותך כעת לראות בחשבון Google Ads ‏20 מוצרים שנשלחו. עם זאת, לעסק נוספו עכשיו 10 דגמים חדשים בנוסף ל-20 הקודמים. אחרי שתכינו את נתוני המוצרים של הדגמים החדשים ותשלחו אותם אל Merchant Center, בעמודה יופיעו 30 מוצרים שנשלחו.

פתרון בעיות

אם ציפיתם למספר גבוה יותר של מוצרים שנשלחו, אתם צריכים לוודא ששלחתם את נתוני המוצרים של כל המוצרים החסרים. מידע נוסף על יצירה ושליחה של נתוני מוצרים.

תוכל להשתמש בעמודה הזו יחד עם עמודות אחרות המיועדות לקמפיין של קניות כדי להבין את ביצועי הקמפיינים שלך. הנה כמה דוגמאות לעמודות שבהן מומלץ להשתמש:

  • מוצרים שאושרו
  • מוצרים פעילים
  • מוצרים מוכנים להצגה
  • % שאושרו
  • % פעילים
  • % מוכנים להצגה
ציון איכות

בעמודה זו מוצג ציון האיכות של מילת המפתח. ציון האיכות משקף את מידת הרלוונטיות והשימושיות של המודעות ודפי הנחיתה מבחינת האדם שצופה במודעה שלכם.

עמודה זו זמינה בדף "מילות מפתח".

שיעור קליקים יחסי

שיעור קליקים יחסי הוא אומדן של ביצועי המודעות שלכם ברשת המדיה, בהשוואה לביצועי המודעות של מפרסמים אחרים שמוצגות באותם אתרים.

אנו מחשבים את שיעור הקליקים היחסי על ידי חלוקת שיעור הקליקים שלך בשיעור הקליקים הממוצע של כל המפרסמים, במיקומים שבהם המודעות שלך מוצגות. כיוון שמדובר בערך תחרותי, הוא אינו סטטי. הוא ישתנה בהתאם לאתרים שבהם המודעה שלך מוצגת ועל סמך פעולות של מפרסמים אחרים.

דוגמה

נניח שמפרסם שמוכר מצלמות דיגיטליות מקבל שיעור קליקים ברשת המדיה של 0.05%. המפרסם מופיע בדף אחד שעוסק בצילום ברשת המדיה יחד עם שלושה מפרסמים אחרים. המפרסמים האחרים מקבלים שיעור קליקים של 0.005%.

המפרסם הראשון מקבל שיעור קליקים (CTR) הגבוה פי עשרה משיעור הקליקים של המתחרים (0.05%/0.005% = 10). מכיוון שאנשים מתעניינים יותר במוצרים של המפרסם הזה, שיעור הקליקים היחסי שלו גבוה מאוד (10).

 

האם המידע הועיל?
איך נוכל לשפר את המאמר?

צריכים עזרה נוספת?

אפשר להיכנס כדי לקבל אפשרויות תמיכה נוספות על מנת לפתור במהירות את הבעיה