Интелигентни цели

Оптимизирайте ефективността в Google Ads, като използвате най-добрите сесии на уебсайта си като реализации.

Измерването на ясните реализации с помощта на проследяване на реализациите в Google Ads или на импортирани транзакции при електронна търговия в Google Анализ е най-добрият начин за оптимизиране на офертите, рекламите и уебсайта Ви. Ако обаче все още не измервате реализациите, „Интелигентни цели“ е лесен начин да използвате най-добрите сесии като реализации. След това можете да използвате „Интелигентни цели“, за да оптимизирате ефективността си в Google Ads.

Трябва да имате роля на редактор на ниво изглед на собственост, за да изпълнявате задачите и да използвате функциите, описани в тази статия.

В тази статия:

Начин на работа на „Интелигентни цели“

„Интелигентни цели“ се конфигурира на ниво изглед на собственост. Функцията използва машинно обучение за проучване на десетки сигнали за сесиите на уебсайта Ви, за да определи коя от тях е най-вероятно да доведе до реализация. Всяка сесия получава рейтинг, като „най-добрите“ сесии се преобразуват в „Интелигентни цели“. Някои примери за сигналите, включени в модела на „Интелигентни цели“, са продължителност на сесията, страници на сесия, местоположение, устройство и браузър. (Интелигентните списъци за ремаркетинг използват подобен модел за машинно обучение за определяне на най-добрите Ви потребители.)

За да определи най-добрите сесии, „Интелигентни цели“ установява праг, като избира приблизително водещите 5% от трафика към сайта Ви, идващ от Google Ads. След като този праг бъде зададен, „Интелигентни цели“ го прилага към всички сесии на уебсайта Ви, включително трафик от канали, различни от Google Ads. След активирането на интелигентните цели в Анализ те могат да бъдат импортирани в Google Ads.

Необходими условия за използване на „Интелигентни цели“

За да използвате „Интелигентни цели“, трябва да изпълните определени необходими условия и да извършите следните действия:

  1. Свържете профилите си в Google Анализ и Google Ads.
  2. Свързаните профили в Google Ads трябва да изпращат достатъчно трафик към уебсайта Ви. Кликванията в Google Ads трябва да водят до поне 500 сесии в Анализ през последните 30 дни, преди да можете да настроите „Интелигентни цели“.

    Ако сесиите в свързания профил паднат под 250 през последните 30 дни за избрания изглед на собственост, функцията „Интелигентни цели“ ще бъде деактивирана до повторното достигане до 500 или повече сесии.

  3. Изгледът на собственост за отчитане не трябва да получава повече от 10 милиона сесии за 30 дни.
  4. Настройката за споделяне на данни Продукти и услуги на Google трябва да бъде включена за профила Ви в Google Анализ. Вижте инструкциите по-долу:
Научете как да активирате „Споделяне на данни“
  • Влезте в профила си в Google Анализ.
  • Отворете профила, в който искате да активирате „Споделяне на данни“.
  • В графата ПРОФИЛ изберете Настройки на профила.
  • В раздела Настройки за споделяне на данни поставете отметка в квадратчето до Продукти и услуги на Google.

Стъпка 1: Активиране на „Интелигентни цели“

Ако изгледът Ви на собственост отговаря на условията, можете да активирате „Интелигентни цели“, като ги изберете като тип цел, следвайки обичайния поток за настройване на целите:

Инструкции за настройване на „Интелигентни цели“
  1. Влезте в профила си в Google Анализ.
  2. Кликнете върху Администриране и отворете желания изглед на собственост.
  3. В графата ИЗГЛЕД НА СОБСТВЕНОСТ кликнете върху Цели.
  4. Кликнете върху + НОВА ЦЕЛ.
  5. Изберете интелигентна цел (ако е налице).
  6. Дайте име на интелигентната си цел и кликнете върху Запазване.

Не е необходимо допълнително конфигуриране или персонализиране. (Това отчасти е причината, поради която ги наричаме „Интелигентни цели“.)

Ако за тази собственост сте избрали отраслова категория, стъпката Описание на целта ще изглежда малко по-различно от показаната тук. Не вземайте под внимание тези разлики и изберете „Интелигентни цели“.

Стъпка 2: Импортиране на „Интелигентни цели“ в Google Ads

За да използвате интелигентните цели за оптимизиране на ефективността си в Google Ads, трябва първо да ги импортирате в Google Ads.

Инструкции за импортиране на цели и транзакции от Google Анализ в Google Ads
  1. След като активирате „Интелигентни цели“ в Google Анализ, влезте в профила си в Google Ads, кликнете върху Инструменти и настройки, след което под Измерване кликнете върху Реализации.
  2. Под Действия, водещи до реализации кликнете върху +.
  3. Кликнете върху Импортиране и изберете Google Анализ.
  4. Кликнете върху Напред.
  5. Изберете елементите, които искате да импортирате, след което кликнете върху Импортиране и продължаване.

Google Ads ще започне да импортира данните от профила Ви в Google Анализ. Данните за минали периоди преди импортирането няма да бъдат включени.

 

Научете повече за импортирането на цели и транзакции от Google Анализ в Google Ads.

Стъпка 3: Оптимизиране на ефективността в Google Ads с помощта на „Интелигентни цели“

За да оптимизирате ефективността в Google Ads с помощта на „Интелигентни цели“, препоръчваме да използвате оферирането за целева CPA, гъвкава стратегия за автоматично офериране. Можете да използвате и ръчно офериране за CPC, ако искате самостоятелно да управлявате офертите.

След като импортирате „Интелигентни цели“ в Google Ads, оставете ги да функционират няколко седмици, за да натрупат достатъчно данни. След това, за да започнете да ги използвате за оптимизиране на ефективността в Google Ads, разделете цената на рекламите си на броя изпълнени интелигентни цели. Това е цената Ви на придобиване (CPA). В съответствие с това можете да зададете целевата си CPA в Google Ads.

Пример:

Изразходвали сте 2000 лв. в Google Ads за изминалите две седмици и имате 80 реализации на интелигентни цели. Следователно средната CPA за сесия с „Интелигентни цели“ през този период от време е 25 лв. (2000 / 80 = 25). Това е средната цена, на която придобивате сесия с голяма вероятност за осъществяване на реализация, основана на модела на „Интелигентни цели“.
В този пример трябва да зададете целевата си CPA в Google Ads на 25 лв.

Отчетът „Интелигентни цели“

За да видите как функционират интелигентните цели, използвайте отчета Реализации > Цели > „Интелигентни цели“. Този отчет Ви показва как трафикът от „Интелигентни цели“ за Вас се различава от останалия трафик. Можете да включите величината Изпълнени интелигентни цели в персонализираните отчети.

Отчетът Интелигентни цели показва каква ще бъде ефективността на интелигентните цели дори преди активирането им в изгледа Ви на собственост (ако приемем, че отговаряте на условията за използване на „Интелигентни цели“). Това Ви дава възможност да определите дали „Интелигентни цели“ ще Ви бъде от полза, преди да преминете през всички стъпки по-горе.

Отчетът Интелигентни цели и величината Изпълнени интелигентни цели са достъпни само в изгледи на собственост, които отговарят на условията за „Интелигентни цели“.

Ограничения на „Интелигентни цели“

„Интелигентни цели“ са предмет на следните лимити и ограничения.

  • „Интелигентни цели“ не могат да се конфигурират или персонализират.
  • Можете да имате една интелигентна цел на изглед на собственост.
  • „Интелигентни цели“ ще заемат 1 от 20-те налични места за цели (като всяка друга цел).
  • „Интелигентни цели“ понастоящем са налице само за изгледи на собственост на уебсайтове. Те не могат да се използват за изгледи за мобилни приложения.
  • „Интелигентни цели“ не са налице за изгледи, които получават повече от 1 милион посещения на ден.
  • „Интелигентни цели“ не поддържа реализации след показване (VTC) или реализации от кръстосване на устройства в Google Ads.

Защо интелигентните цели се променят внезапно?

Моделът на „Интелигентни цели“ може периодично да се коригира, за да отчита промените в конфигурацията на сайта Ви или трафика. Например ако добавите нова реализация с висок процент на реализация или отпадне съществуваща реализация с висок процент на реализация, може да видите значителни промени в интелигентните цели, когато моделът се адаптира.

Сродни ресурси

 

Това полезно ли бе?

Как можем да направим подобрения?
true
Изберете свой собствен учебен курс

Разгледайте страницата google.com/analytics/learn – нов ресурс, който ще Ви помогне да се възползвате максимално от Google Анализ 4. Новият уебсайт включва видеоклипове, статии и навигации с напътствия и предоставя връзки към канала на Google Анализ в Discord, блога на Google Анализ, канала на Google Анализ в YouTube и хранилището на Google Анализ в GitHub.

Започнете обучението си още днес!

Търсене
Изчистване на търсенето
Затваряне на търсенето
Главно меню
4039474549212355788
true
Търсене в Помощния център
true
true
true
true
true
69256
false
false